Na to "škripanje" stabilizatorjev se bo pa treba kar navaditi. Je zaščitni znak Flirta. Čeprav je v Railjetu še precej "huje"
V tej primerjavi bi Kamniška izpadla kot slab kolovoz. Tako da @preglednik, poskusi še enkrat na drugi progi, boš videl da ni bil problem v garnituri. Na Dolenjki do Grosuplja ter naprej na Kočevki gre kot namazano.mkx napisal/-a: ↑10.03.2021, 23:26 To je pa precej odvisno od same proge (in Kamniška, kolikor se spomnim, ni ravno perla). Recimo proga Grosuplje-Kočevje: prvi del od Grosuplja nekako do Spodnje Sivnice, tega so prenavljali najprej (in takrat menda precej šparali pri materialu), precej trese. Naprej proti Kočevju je vožnja neprimerno bolj mirna. Nekako kot je razlika med avtomobilsko vožnjo po (solidnem) makadamu in vožnjo po solidnem asfaltu.
Res je to tresenje nekoliko moteče in majhno razočaranje, pa vendar je po drugi strani nivo hrupa v notranjosti tako nizek, da izniči to slabo stran. Pravzaprav se v Flirtu motor bolj čuti kot sliši, celo v sredinskem členu, ko je na polnih obratih. Elektromotorji so pa tudi, v primerjavi z Desirojevimi, neobstoječi.preglednik napisal/-a: ↑11.03.2021, 8:42 Tresenje garniture med postanki zaradi resonance z motorjem bi se dalo kako rešiti. Sprememba vpetja motorja (amortizerji), sprememba vrtljajev motorja v prostem teku, obstajajo pa tudi dinamični umirjevalci nihanj, ko z dodatno majhno nihajočo maso vplivamo na resonanco celotnega sistema.
Zabavna je bila vožnja s 610 med Zidanim mostom in Laškim, po povsem obnovljeni progi. Itak, o kakem tresenju s podvozja tam ni ne duha ne sluha. V hrbtu in zadnjici pa se lepo čuti delovanje tempomata. Neumnost? Niti ne. Vsak ve, da ovinek vozilu odvzame del hitrosti, zato mora ob vklopljenem tempomatu pogon v ovinku nekoliko povečati vleko. Izgleda, da je v Flirtu pri okrog 70-75 km/h na ravnem terenu (brez klanca) motor na ravnem odseku tik pod tisto mejo obratov, ko ga ne čutiš niti ne slišiš. V ovinku pa vrtljaje ravno toliko dvigne, da ga še vedno ne slišiš, čutiš pa rahlo vibriranje v zadnjici. (Še podatek o lokaciji: srednji člen, med motornim členom in WCjem.)