Stran 24 od 103

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 14.01.2020, 16:02
Napisal/-a Ljubitelj
Dejstvo je, da lahko povečanje mest za kolesarje dosežeš samo z zmanjšanjem števila sedežev. Že tako jih 3+1-členski Stadler nima veliko, zgolj 10 več kot Miša brez kolesarskega oddelka, kljub večji dolžini. Nastrada pa vedno ali kolesar ali navadni potnik, ki mora stati, ker so mesta za kolesa tam kjer bi lahko bili sedeži. Obema se nikoli ne da ustreči.
In ker je prevozna cena kolesa običajno višja od prevozne cene potnika v lokalnem prometu, bi človek pričakoval več ponudbe v tej smeri. Vsekakor se pa mora ponudba prilagajati potnikom in ne potniki ponudbi, ali se pa naj uvede še en dodaten koncesionar, ki bo mogoče bolje razumel zahteve potnikov.
Tako ali tako pa je tu 10 mest za kolesa mišljeno 10 mest na stojalih. V tisti "večnamenski oddelek" pri invalidskem WCju spraviš boga isusa. Tudi do 30 bi šlo komot.
O tem, kaj lahko spraviš v večnamenski oddelek pri invalidskem WC pa sa mo to, tudi Siemens ima precej prostora, ki se včasih rabi celo za prevoz koles. Je pa problem, da je to mnogokrat prepuščeno volji sprevodnika, ki ti zavrne prevoz v 10% zasedenem vlaku, ker ta pač ni označen za prevoz koles, ne glede da je edini ob primerni uri!
rimer: Minuetto dizel, Bassano - Trento. Cel sedežni oddelek nad motorjem na eni strani pobran ven, postavljena stojala za kolesa. Rezultat: pol vlaka stalo, v oddelku pa morda 4 kolesa
Si imel pa hudičevo srečo, al pa smolo. V tistih krajih, no malenkost bolj zahodno (Merano-Verona) sem vedno videl množice kolesarjev, ki so koristile vlake...

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 14.01.2020, 16:18
Napisal/-a TGV Lyria
Matevz96 napisal/-a: Upam si trditi, da bo na 90% voženj naloženih manj kot 10 koles, za tistih nekaj primerov ko bo koles več se pa malo potrudi in se jih zloži malo bolj skupaj ali pa še kam kjer sicer ni predvidenega mesta za njih.
Točno tako. Še več: Stadler bo imel 2 mesti za invalidske vozičke. Me prav zanima na koliko vožnjah bosta ti dve mesti polni in hkrati naloženih več kot 10 koles. Manj kot 1%. In če je več kot 10 koles, se jih lahko stisne tja, kjer bi bil sicer prostor za invalidski voziček. Vsaj 5 se jih da tja stlačiti.
Ljubitelj napisal/-a:... tudi Siemens ima precej prostora, ki se včasih rabi celo za prevoz koles. ...
To je bila menda zgolj šala?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 14.01.2020, 16:38
Napisal/-a Matevz96
Ljubitelj napisal/-a:
Dejstvo je, da lahko povečanje mest za kolesarje dosežeš samo z zmanjšanjem števila sedežev. Že tako jih 3+1-členski Stadler nima veliko, zgolj 10 več kot Miša brez kolesarskega oddelka, kljub večji dolžini. Nastrada pa vedno ali kolesar ali navadni potnik, ki mora stati, ker so mesta za kolesa tam kjer bi lahko bili sedeži. Obema se nikoli ne da ustreči.
In ker je prevozna cena kolesa običajno višja od prevozne cene potnika v lokalnem prometu, bi človek pričakoval več ponudbe v tej smeri. Vsekakor se pa mora ponudba prilagajati potnikom in ne potniki ponudbi, ali se pa naj uvede še en dodaten koncesionar, ki bo mogoče bolje razumel zahteve potnikov.
Kaj ti pomaga višja cena če pa je večino časa prazen? Z vlakom se dnevno vozim zadnjih 5 let in lahko kolesarje, ki sem jih videl na vlaku preštejem na prste...

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 14.01.2020, 16:40
Napisal/-a jensen
TGV Lyria napisal/-a:
Sicer pa, ko toliko potuješ po Evropi, povej mi, kje si videl nove garniture z bistveno več kot 10 mesti za kolesa.
Breisgau-S-Bahn na primer. Pa prevoz koles po 9. uri zastonj. Če koles ni, se da tudi sedeti, seveda preklopnih sedežev manj, kot bi bilo fiksnih. Tukaj se kolesarji poleti orenk drenjamo.

https://www.bahn.de/regional/view/mdb/p ... l-neu2.pdf

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 14.01.2020, 16:43
Napisal/-a TGV Lyria
jensen napisal/-a:
Breisgau-S-Bahn na primer. Pa prevoz koles po 9. uri zastonj. Če koles ni, se da tudi sedeti, seveda preklopnih sedežev manj, kot bi bilo fiksnih. Tukaj se kolesarji poleti orenk drenjamo.

https://www.bahn.de/regional/view/mdb/p ... l-neu2.pdf
BSB je RegioShuttle. Zdaj se tudi jaz spomnim ene: ČD Jizerskohorska Draha, ravno tako RS1 (RegioSpider). Ampak to ni niti zdaleč Flirt ali kaj podobnega. Sicer pa prostora s preklopnimi sedeži bodo imeli tudi naši dovolj + stojala za 10 koles.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 14.01.2020, 17:36
Napisal/-a jensen
TGV Lyria napisal/-a:
jensen napisal/-a: BSB je RegioShuttle. Zdaj se tudi jaz spomnim ene: ČD Jizerskohorska Draha, ravno tako RS1 (RegioSpider). Ampak to ni niti zdaleč Flirt ali kaj podobnega. Sicer pa prostora s preklopnimi sedeži bodo imeli tudi naši dovolj + stojala za 10 koles.
Zakaj je to tako bistvena razlika?

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 14.01.2020, 17:50
Napisal/-a Ljubitelj
Ljubitelj napisal/-a:
... tudi Siemens ima precej prostora, ki se včasih rabi celo za prevoz koles. ...

To je bila menda zgolj šala?
Še zdaleč ne, naju je s kolegom skoraj vrgel z vlaka, ker sva osla neumneža šla na vlak, ki nima določenega prevoza koles (okoli 8 ure zjutraj za Sežano, sva povsem pozabila preveriti), namesto da bi šla z onim nekje po 5 uri, ki ima dovoljen prevoz koles, ali pa šla na Pohorca ob 9:30 do Divače in nato nadaljevala s kolesi v Trst.... in naprej proti Solnogradu. Pa sva v tistem vagonu bila sama!

Nekoč še malce nazaj je pa jamral kot največji revež, ker si kolesar privošči peljati z 1/3 zasedenim vlakom ob največji nevihti iz Logatca v LJubljano. (Pa nisem bil nič bolj moker od vstopajočih potnikov in ne blate (se je zgovarjal na blatna kolesa), ker sem še pravočasno prišel na postajo. Človeka mine volja do razpravljanja z nekaterimi bogovi-sprevodniki. No večina je na ravni poklica.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 15.01.2020, 1:51
Napisal/-a kmzzp
Raziskovalci, ki se ukvarjajo z organizacijo transporta, pogosto poudarjajo, da je eden izmed zelo pomembnih prediktorjev za izbiro javnega prevoza tako imenovani "prvi/zadnji kilometer", torej razdalja med domom, službo, šolo in postajo javnega prevoza. Ta naj bi bil v nekaterih okoljih toliko pomemben kot frekvenca vlakov, hitrost vlaka in kakovost storitve. Zato je verjetno dobro, da je na vlakih dovolj prostora za kolesa, se pa mi zdi, da 10 mest zaenkrat ne bo premalo, ker pri nas kombinacija kolo + vlak še ni zelo pogosta. Sam se v Sloveniji pogosto vozim z vlakom, kolesarjev na vlakih praktično ne vidim. Mogoče tudi zato ker še ni veliko možnosti za uporabo vlaka s kolesom. Se pa tudi strinjam z nekaterimi razpravljalci, da je verjetno nesmiselno odstraniti 20 dodatnih sedežev v zameno za dodatna kolesa, vsaj zaenkrat. Se mi zdi, da bo teh 10 mest največji napredek na združevanju kolesa in vlaka v zadnjih 30 letih.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 15.01.2020, 7:19
Napisal/-a preglednik
Mogoče imaš prav, ampak na bohinjski progi veljajo v poletnem času druga pravila. Govorim o navalu turistov, ki je na drugih relacijah v Sloveniji precej manjši.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 15.01.2020, 8:20
Napisal/-a jensen
kmzzp napisal/-a:Raziskovalci, ki se ukvarjajo z organizacijo transporta, pogosto poudarjajo, da je eden izmed zelo pomembnih prediktorjev za izbiro javnega prevoza tako imenovani "prvi/zadnji kilometer", torej razdalja med domom, službo, šolo in postajo javnega prevoza. Ta naj bi bil v nekaterih okoljih toliko pomemben kot frekvenca vlakov, hitrost vlaka in kakovost storitve. Zato je verjetno dobro, da je na vlakih dovolj prostora za kolesa, se pa mi zdi, da 10 mest zaenkrat ne bo premalo, ker pri nas kombinacija kolo + vlak še ni zelo pogosta. Sam se v Sloveniji pogosto vozim z vlakom, kolesarjev na vlakih praktično ne vidim. Mogoče tudi zato ker še ni veliko možnosti za uporabo vlaka s kolesom. Se pa tudi strinjam z nekaterimi razpravljalci, da je verjetno nesmiselno odstraniti 20 dodatnih sedežev v zameno za dodatna kolesa, vsaj zaenkrat. Se mi zdi, da bo teh 10 mest največji napredek na združevanju kolesa in vlaka v zadnjih 30 letih.
Ampak če ni ponudbe in reklame, če te sprevodniki čudno gledajo, če pri 10 mestih ne veš, a boš prišel noter ali ne, bo številka težko zrastla. To je podoben problem kot vlaki za vikend, ki jih je precej malo. Če bi jih uvedli več, bi bili tudi (na začetku) prazni.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 15.01.2020, 15:49
Napisal/-a bisabre
Res je jensen! A pri nas je težko izkoreniniti okorelo miselnost in že prislovično "nič se ne splača" pa "vse je predrago za nas". Zato zaostajamo za razvitim svetom, dohajajo in prehitevajo pa nas nekoč zaostale članice varšavskega pakta. Nekateri še vedno razmišljajo realsocilaistično. Če nečesa ni na policah pač ni in ne bomo spraševali po tem, poslovodje in trgovci pa imajo manj dela. Važno, da je plačka redna.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 15.01.2020, 19:24
Napisal/-a grizeldi
Sem tudi že žalostno poslušal sprevodnika, ki je nadiral očeta z dvema otrokoma, ki si je drznil, po sprevodnikovih besedah, na vlak označen za 2 kolesi spraviti kolesa vseh štirih članov družine na kolesarskem izletu.
Pri tem da so bili skupaj speti 3je desiroti in prostora na ostajanje.

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 15.01.2020, 20:12
Napisal/-a desiro
grizeldi napisal/-a:Sem tudi že žalostno poslušal sprevodnika, ki je nadiral očeta z dvema otrokoma, ki si je drznil, po sprevodnikovih besedah, na vlak označen za 2 kolesi spraviti kolesa vseh štirih članov družine na kolesarskem izletu.
Pri tem da so bili skupaj speti 3je desiroti in prostora na ostajanje.
Ja in kaj potem če so bili 3je desiroji? Se zavedaš da bi moral bit sprevodnik na vsakem od njih? Torej če ni dovolj vlakospremnega osebja naj bi bil v službi le tisti desiro ki ima vlakospremnika....

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 15.01.2020, 23:06
Napisal/-a cokla
desiro napisal/-a:
Ja in kaj potem če so bili 3je desiroji? Se zavedaš da bi moral bit sprevodnik na vsakem od njih? Torej če ni dovolj vlakospremnega osebja naj bi bil v službi le tisti desiro ki ima vlakospremnika....
To ne drži..

Re: Nove garniture Stadler

Objavljeno: 16.01.2020, 6:34
Napisal/-a 038
Tako je!
"Kadar pogoji za vožnjo potniškega vlaka samo s strojevodjem brez vlakospremnega osebja niso izpolnjeni, mora potniški vlak spremljati najmanj en sprevodnik, vodja vlaka ali vlakovodja, če lahko en delavec poskrbi za varen vstop in izstop potnikov pri celem vlaku."