Re: Nove garniture Stadler
Objavljeno: 14.10.2020, 18:12
Bodo jutri 15.10 vozili ali ne bodo?
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://vlaki.info/forum/
510-005/006 bo do nadaljnjega stacioniran na Ptuju in od tam opravljal testne vožnje. Verjetno v luči tega, da je hodoška proga najsodobnejša proga v Sloveniji in najbolj primerna za testiranja, pa tudi zaradi začetka vključevanja dizelskih garnitur v redni promet, da ne bo delal "gužve" v CD Moste.bisabre napisal/-a:Prijatelj mi je sporočil, da je bil en električni Stadler danes parkiran blizu delavnic SŽ na Ptuju.
To pomeni še vsaj en mesec mečkanja papirjev na AŽP? Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.Tin€ napisal/-a:Ne, Stadler je šele danes oddal vlogo za vključitev novih vlakov v promet.
To nima nobene veze. Vloga je že v sistemu. Koga je Stadler pooblastil, je pa druga zgodba. In organ za izdajo dovoljenj je lahko tudi ERA. Agencija pa mora obstajati.TGV Lyria napisal/-a: Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.
če pa misliš, da boš uspel skozi parlament - najprej odbor, prvo, drugo branje, glasovanje in potem še objava v uradnem listu in vacatio legis 15 dni spravit te zakonske spremembe v enem mescu, si pa tudi optimist.TGV Lyria napisal/-a:To pomeni še vsaj en mesec mečkanja papirjev na AŽP? Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.Tin€ napisal/-a:Ne, Stadler je šele danes oddal vlogo za vključitev novih vlakov v promet.
sierra5 napisal/-a:če pa misliš, da boš uspel skozi parlament - najprej odbor, prvo, drugo branje, glasovanje in potem še objava v uradnem listu in vacatio legis 15 dni spravit te zakonske spremembe v enem mescu, si pa tudi optimist.TGV Lyria napisal/-a: To pomeni še vsaj en mesec mečkanja papirjev na AŽP? Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.
O Reganih in Kanarčkih se sploh ne pogovarjamo, ker so v promet prišli v neki drugi državi v nekih drugih časihpreglednik napisal/-a:Zakaj pri uvajanju ostalih voznih sredstev (Žive, Regani, Kanarčki, Simensi, itd...) niso bile potrebne tako nemogoče procedure?
Res je. Ampak brez politke pa ne mormo, a ne?mkx napisal/-a:sierra5 napisal/-a:če pa misliš, da boš uspel skozi parlament - najprej odbor, prvo, drugo branje, glasovanje in potem še objava v uradnem listu in vacatio legis 15 dni spravit te zakonske spremembe v enem mescu, si pa tudi optimist.TGV Lyria napisal/-a: To pomeni še vsaj en mesec mečkanja papirjev na AŽP? Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.
Načeloma obstoj ali neobstoj AŽP nima veze, po zakonih in direktivah mora obstajati organ, pristojen za te zadeve (in po možnosti v zakonih točno tako piše in nikjer ni eksplicitne omembe AŽP). In nikjer ne piše, da isti organ ne more biti pristojen še za savske turbine in plodnost majskih hroščev. V parlamentu lahko kadarkoli sprejmejo zakon, ki pristojnost prenaša na drugo "firmo", med obema pa se potem opravi primopredajo poslov, vključno s tekočimi postopki. Problem je le v tem, da zna nova "firma" v začetku kar nekaj časa večino energije posvečati sami sebi in bi se postopki zavlekli.
Ampak kot si napisal, od ideje do izglasovanega zakona ponavadi mine kar nekaj časa, med tem pa AŽP normalno nadaljuje z delom.
Zelo me zanima, koliko časa je preteklo odkar je prva Živa prispela preko meje, pa do njenega rednega obratovanja. Zdi se mi da s Stadlerji zavlačujejo tudi v pričakovanju ponovne ukinitve potniškega prometa zaradi covida.TGV Lyria napisal/-a:O Reganih in Kanarčkih se sploh ne pogovarjamo, ker so v promet prišli v neki drugi državi v nekih drugih časihpreglednik napisal/-a:Zakaj pri uvajanju ostalih voznih sredstev (Žive, Regani, Kanarčki, Simensi, itd...) niso bile potrebne tako nemogoče procedure?
Za Žive in Siemense pa... Ali res niso bile take procedure? Bi rekel da so kar bile. 541 so bile testirane celo na Nizozemskem. Siemensi so imeli to prednost, da so bili narejeni pri nas in so celotno testiranje opravili na slovenskih tirih. Ni se jih čakalo, da pridejo od drugje.
Čemu beseda nemogoče? V resnici je ravno obratno. Ker je v članicah evropske unije sedaj enoten standard TSI, se postopki zelo poenostavijo, saj je v vseh državah procedura enaka, ne glede na to, kakšno vozilo si vzel. Že res, da so znotraj držav lahko izjeme z podsistemi, ampak s temi ne sme biti problemov, saj so tudi ti sistemi pod standardom, ki pa ga ne predpisujejo evropske uredbe, ampak povečini UIC ali pa se upošteva kakšen drug tehniški standard. Predost tega? To, da lahko danes proizvajalci naredijo serijsko vozilo, ki bo v grobi osnovi enako za vse države in ne tako kot včasih, ko se za majhna naročila sploh ni splačalo zaganjati in prilagajati proizvodnje. Poleg tega pa v primeru vozila, ki bo vozilo v več državah, ni potrebno določenih testov podvajati, ali pa teste nadzoruje evropska agencija, ki odvzame moč "politiki" nagajanja določene države. V zgodovini ne najdeš vozila, ki bi bilo popolnoma enako in bi imelo dovoljenje v 20 državah, kot ga ima danes Vectron. In to je namen te "nemogoče" procedure. Je pa res, da se časovnica med lokomotivami in potniškimi garniturami razlikuje, saj garnitre dokazujejo še kaj več, kot lokomotive.preglednik napisal/-a:Zakaj pri uvajanju ostalih voznih sredstev (Žive, Regani, Kanarčki, Simensi, itd...) niso bile potrebne tako nemogoče procedure?
Na Nizozemskem so delali samo kratek test za 1,5 kV z našo 541, z avstrijsko 1216 pa preiskus proge Betuweroute. Nekaj podobnega, kot z eno našo 541 v Luksemburgu za preiskus vozne mreže. Ostale države, kjer je bila naša 541, pa je bil enak test, kot pri nas Vectron 822, saj je bila prototip 541-101 edina tako bogato opremljena. Avstrijski prototipi pa so opravljali teste tam, kjer jih naša ni. Ampak takrat so bili še standardi drugačni, kot danes.TGV Lyria napisal/-a:... Ali res niso bile take procedure? Bi rekel da so kar bile. 541 so bile testirane celo na Nizozemskem.
Ah daj nehaj s tem. Na Norveškem že pet let čakajo na CAF, da dobijo garniture s papirji, ti pa s takšno uletiš, ko pa ima Stadler rekordne zamude z dobavami in zagonom garnitur, ker se ne more potovati brez karanten. Se ti ne zdi čudno, da je elektro bil pri nam že bistveno prej, preden so komaj končali teste na Velimu? Pa izbij si 541 iz glave, bolj relavanten je Vectron, ki upošteva novejše smernice. In še enkrat. Lokomotiva =/= potniška garnitura.preglednik napisal/-a:
Zelo me zanima, koliko časa je preteklo odkar je prva Živa prispela preko meje, pa do njenega rednega obratovanja. Zdi se mi da s Stadlerji zavlačujejo tudi v pričakovanju ponovne ukinitve potniškega prometa zaradi covida.
Saj zato pa sem tako napisal, ker je blo govora o 1 mesecu. In v tem roku ni šanse da skozi politiko spraviš to spremembo, kakršna koli bo. In zato v rem času ta selitvemi "lehrlauf" ne more vplivati, pa tudi ta ne bo velik, ker bo se kolikor se vidi združevalo paketno, tako da dejansko ne bo kaj preveč down-time-a. V dobrem mesecu ali dveh pa bodo verjetno ze dovoljenje spacali, tako da je to vprašanje itak irelevantno.mkx napisal/-a:sierra5 napisal/-a:če pa misliš, da boš uspel skozi parlament - najprej odbor, prvo, drugo branje, glasovanje in potem še objava v uradnem listu in vacatio legis 15 dni spravit te zakonske spremembe v enem mescu, si pa tudi optimist.TGV Lyria napisal/-a: To pomeni še vsaj en mesec mečkanja papirjev na AŽP? Pa ne pozabimo, da bo vmes prenehala obstajati.
Načeloma obstoj ali neobstoj AŽP nima veze, po zakonih in direktivah mora obstajati organ, pristojen za te zadeve (in po možnosti v zakonih točno tako piše in nikjer ni eksplicitne omembe AŽP). In nikjer ne piše, da isti organ ne more biti pristojen še za savske turbine in plodnost majskih hroščev. V parlamentu lahko kadarkoli sprejmejo zakon, ki pristojnost prenaša na drugo "firmo", med obema pa se potem opravi primopredajo poslov, vključno s tekočimi postopki. Problem je le v tem, da zna nova "firma" v začetku kar nekaj časa večino energije posvečati sami sebi in bi se postopki zavlekli.
Ampak kot si napisal, od ideje do izglasovanega zakona ponavadi mine kar nekaj časa, med tem pa AŽP normalno nadaljuje z delom.
Približno šest mesecev.preglednik napisal/-a:Zelo me zanima, koliko časa je preteklo odkar je prva Živa prispela preko meje, pa do njenega rednega obratovanja. Zdi se mi da s Stadlerji zavlačujejo tudi v pričakovanju ponovne ukinitve potniškega prometa zaradi covida.TGV Lyria napisal/-a:O Reganih in Kanarčkih se sploh ne pogovarjamo, ker so v promet prišli v neki drugi državi v nekih drugih časihpreglednik napisal/-a:Zakaj pri uvajanju ostalih voznih sredstev (Žive, Regani, Kanarčki, Simensi, itd...) niso bile potrebne tako nemogoče procedure?
Za Žive in Siemense pa... Ali res niso bile take procedure? Bi rekel da so kar bile. 541 so bile testirane celo na Nizozemskem. Siemensi so imeli to prednost, da so bili narejeni pri nas in so celotno testiranje opravili na slovenskih tirih. Ni se jih čakalo, da pridejo od drugje.
Hočeš reči, da proizvajalec zavlačuje in pričakuje ukinitev? Kajti v enem od zgornjih postov je zapisano, da je Stadler včeraj dostavil vlogo za pridobitev dovoljenja.preglednik napisal/-a: Zdi se mi da s Stadlerji zavlačujejo tudi v pričakovanju ponovne ukinitve potniškega prometa zaradi covida.