Re: Nove garniture Stadler
Objavljeno: 15.10.2020, 21:04
Saj nisem mislil na proizvajalca, temveč na SŽ.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://vlaki.info/forum/
Saj v bistvu mi ni jasno, zakaj večina v to zgodbo vpleta SŽ, pa to da se predolgo testira in ne vem kaj vse še. Saj tudi preden pride novi golf v salon, opravi milijone testov. Ampak ja, večina se niti ne spomne več, da se vse tam začne z euroncap, pa testiranje več tisoč kilometrov s kamuflažo po stran poteh sveta... In se pričakuje, da bo neka potniška garnitura, prišla z manj testi čez, pri strožjih pogojih za hrup, elektromagnetna sevanja in ne vem kaj še vse, kot so veljali v zgodovini. Najbolje potem, da vse protokole ukinemo in bo standard šel nazaj, ko je še regan prišel skozi. Eh, vso to nerganje je že prav nadležno... Sploh pa je že bilo razloženo, da protokol za pridobitev obratovalnega dovoljenja v Sloveniji, na Hrvaškem in v Avstriji izvaja proizvajalec, torej Stadler in ne SŽ. Če pa se proizvajalec sooča z zaprtimi mejami, karanteno za osebje, bo pa jasno trajalo dlje, kot običajno...In vsi trije tipi garnitur so različni, zato mora vsak tip opraviti isti protokol.TGV Lyria napisal/-a:
Hočeš reči, da proizvajalec zavlačuje in pričakuje ukinitev? Kajti v enem od zgornjih postov je zapisano, da je Stadler včeraj dostavil vlogo za pridobitev dovoljenja.
Dovoljenja za vožnjo v Avstriji in na Hrvaškem morajo biti pridobljena v roku dveh let po uspešnem prevzemu prve potniške garniture iz posamezne serije. Torej v praksi bi znalo biti verjetno takrat, ko končajo teste z dvopodno garnituro. Dvopodno garnituro pa bi znali videti verjetno, ko končajo glavne teste z enopodno v tujini. Morda že prej. Tako da, z decembrom 2021, bi lahko že vozile v tujino.smok1 napisal/-a:Mogoče veš kdaj bodo začeli testirat garniture tudi v tujini? Po tem, ko dobi obratovalno dovoljenje v Sloveniji?
Sem mislil, da je od trenutka ko garnitura prestopi državno mejo izvršena tudi primopredaja in da morajo SŽ opraviti samo še dodatne teste zaradi specifičnosti naše infrastrukture.Re 4/4 napisal/-a:Saj v bistvu mi ni jasno, zakaj večina v to zgodbo vpleta SŽ, pa to da se predolgo testira in ne vem kaj vse še. Saj tudi preden pride novi golf v salon, opravi milijone testov. Ampak ja, večina se niti ne spomne več, da se vse tam začne z euroncap, pa testiranje več tisoč kilometrov s kamuflažo po stran poteh sveta... In se pričakuje, da bo neka potniška garnitura, prišla z manj testi čez, pri strožjih pogojih za hrup, elektromagnetna sevanja in ne vem kaj še vse, kot so veljali v zgodovini. Najbolje potem, da vse protokole ukinemo in bo standard šel nazaj, ko je še regan prišel skozi. Eh, vso to nerganje je že prav nadležno... Sploh pa je že bilo razloženo, da protokol za pridobitev obratovalnega dovoljenja v Sloveniji, na Hrvaškem in v Avstriji izvaja proizvajalec, torej Stadler in ne SŽ. Če pa se proizvajalec sooča z zaprtimi mejami, karanteno za osebje, bo pa jasno trajalo dlje, kot običajno...In vsi trije tipi garnitur so različni, zato mora vsak tip opraviti isti protokol.TGV Lyria napisal/-a:
Hočeš reči, da proizvajalec zavlačuje in pričakuje ukinitev? Kajti v enem od zgornjih postov je zapisano, da je Stadler včeraj dostavil vlogo za pridobitev dovoljenja.
Že leta je praksa v večini držav, da postopke opravi proizvajalec, kupec pa plača postopke. Še posebej sedaj, ko na tirih ni več samo državnega prevoznika. V primeru zamud pa se postopa odvisno od situacije. Ali penali, ali izvedba postopkov na lastno pest kupca z izvržbo stroškov, ali pa se kompenzira z dodatno garnitur(o)/ami, ali pa pri lokomotivah, proizvajalec na lastne stroške najame nadomestne lokomotive, ali pa se stornira del naročil, brez stroškov prekinitve pogodbe, in še in še. Lahko pa se na koncu tudi zamahne z roko, kot z.... @TGVLyria, kako kaj FUC-ovi CAF-i za Avstrijo?preglednik napisal/-a:
Sem mislil, da je od trenutka ko garnitura prestopi državno mejo izvršena tudi primopredaja in da morajo SŽ opraviti samo še dodatne teste zaradi specifičnosti naše infrastrukture.
Prenočuje na Pragerskem. Morda jih je strah vandalov ali so pa razlog tirne kapacitete, ali pa...?TGV Lyria napisal/-a:510-005/006 bo do nadaljnjega stacioniran na Ptuju in od tam opravljal testne vožnje. Verjetno v luči tega, da je hodoška proga najsodobnejša proga v Sloveniji in najbolj primerna za testiranja, pa tudi zaradi začetka vključevanja dizelskih garnitur v redni promet, da ne bo delal "gužve" v CD Moste.bisabre napisal/-a:Prijatelj mi je sporočil, da je bil en električni Stadler danes parkiran blizu delavnic SŽ na Ptuju.
JV Slovenijo so "obdelali" v celoti. Stadler je v drugi polovici septembra obiskal Metliko. Prav tako so odpeljali relacijo. Sevnica—Trebnje.preglednik napisal/-a:...pa tudi za Belo Krajino nisem prepričan. Ga mogoče te relacije še čakajo?
V Novi Gorici zagotovo ne.preglednik napisal/-a:Je bil torej tudi na Koroškem in v Novi Gorici?
Vprašanje, če je v hali na Ptuju vedno prostor zanj...038 napisal/-a:
Prenočuje na Pragerskem. Morda jih je strah vandalov ali so pa razlog tirne kapacitete, ali pa...?
Pa saj vozijo. V Ljubljano Malo so sfalili smer.Re 4/4 napisal/-a:@TGVLyria, kako kaj FUC-ovi CAF-i za Avstrijo?
TGV Lyria napisal/-a:
510-005/006 bo do nadaljnjega stacioniran na Ptuju in od tam opravljal testne vožnje. Verjetno v luči tega, da je hodoška proga najsodobnejša proga v Sloveniji in najbolj primerna za testiranja...