Re: Nove garniture Stadler
Objavljeno: 22.10.2020, 8:00
kaj pa če v SLO ne bi bilo proge za Vmax. 160 km/h ?
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://vlaki.info/forum/
Bi morali zrihtati stvar že na Poljskem ali Češkem.SIMY napisal/-a:kaj pa če v SLO ne bi bilo proge za Vmax. 160 km/h ?
Res je, a ni nujno, da v enem kosu. S 160 km na h lahko prevozi recimo 15x100 km odsekov. To skupaj znese 1500 km. Nisem strokovnjak za SŽ, a mislim, da mi nimamo 1500 km proge v kosu, na kateri bi lahko v šunku prevozili tolikšno razdaljo s 160 km na h. Po moje še 750 km ne. Naj me kakšen strokovnjak tukaj popravi, če se motim.Re 4/4 napisal/-a:TGV Lyria napisal/-a:
510-005/006 bo do nadaljnjega stacioniran na Ptuju in od tam opravljal testne vožnje. Verjetno v luči tega, da je hodoška proga najsodobnejša proga v Sloveniji in najbolj primerna za testiranja...
1500 kilometrov mora opraviti z največjo hitrostjo 160 km/h. Tako je zahtevano.
Če sešteješ vse proge v SLO dobiš komaj 1207,7km prog. Najdaljša ravnina za 160km/h, Ptuj-Velika Nedelja je pa cc 15km.bisabre napisal/-a:Res je, a ni nujno, da v enem kosu. S 160 km na h lahko prevozi recimo 15x100 km odsekov. To skupaj znese 1500 km. Nisem strokovnjak za SŽ, a mislim, da mi nimamo 1500 km proge v kosu, na kateri bi lahko v šunku prevozili tolikšno razdaljo s 160 km na h. Po moje še 750 km ne. Naj me kakšen strokovnjak tukaj popravi, če se motim.Re 4/4 napisal/-a:1500 kilometrov mora opraviti z največjo hitrostjo 160 km/h. Tako je zahtevano.TGV Lyria napisal/-a:
510-005/006 bo do nadaljnjega stacioniran na Ptuju in od tam opravljal testne vožnje. Verjetno v luči tega, da je hodoška proga najsodobnejša proga v Sloveniji in najbolj primerna za testiranja...
Člene iz Minska in podstavne vozičke iz Madžarske prepeljejo po cesti v okolico Bresta. Tam je podjetje povezano s terminalom (pretovarjanje iz vagona na vagon), ki ima 1520 in 1435 mm širino tirov. Vse skupaj se sestavi in se prepelje do Bresta po 1435 mm tirni širini. Tam pa potem prevzame ponavadi PKP in se odpelje v Siedlce. Lahko pa se tudi vse skupaj pripelje kar po cesti v Sidelce.TGV Lyria napisal/-a:Verjetno na posebnih pomožnih podstavnih vozičkih. Bi tudi jaz rad videl, sploh ko bo Kiss na vrsti.dingo napisal/-a:Kako se pa zadeva transportira iz tovarne do Poljske zaradi različne tirne širine?
Ko bo izdano uporabno dovoljenje, AŽP ima za to 4 mesece časa od vložitve popolne dokumentacije, le ta je bila vložena kak mesec nazaj.... saj to da se v naši birokraciji vse dela zadnji trenutek je pa najbrž vsem jasno... če bodo v prometu prej kot konec januarja 2021 bom presenečen. 510 s takim tempom najbrž do poletja ne bo.preglednik napisal/-a:Kdaj bodo DMG 610 pričeli z rednimi vožnjami?