TGV Lyria napisal/-a: ↑12.03.2024, 15:46
Evo, dočakali razpis...
Si dobro prebral razpis? Želja so vagonski
sestavi, torej nič drugega kot Siemens Viaggio, v stilu češkega Interjeta, samo en vagon krajši.
Ostalo si lepo pobral z mojega bloga, in tudi to bi bilo moja želja. Ker pri kvoti 20 vagonov kupovati fiksne garniture je BEDARIJA! In znotraj teh petih fiksnih garnitur še dva podtipa, eden z bifejem in drugi brez njega. Jao meni
kaj bolj neumnega niso mogli narediti.
Posledično seveda pridobivanje dovoljenja za vsako državo. Zakaj ne raje RIC vagone v poljskem stilu? Poljaki so ravno pred dnevi oddali ogromno naročilo 300 posamičnih vagonov (!!!) svojemu hišnemu proizvajalcu HCP (H. Cegielski FPS Poznan).
Skratka skvarili razpis na celi črti.
Sem prebral, sicer je en del resda nekoliko nejasen, in sicer sledeče:
Predmet nabave je nabava 20 novih potniških vagonov, oziroma nabava petih (5) vagonskih sestavov s štirimi vagoni (vagonskimi enotami). V primeru ponujenih vagonskih sestavov morata imeti najmanj prvi in zadnji vagon – enota spojne naprave skladne z UIC normami.
Vsi vagoni so tipa Z1 v skladu z UIC kodeksom UIC 567-2.
Torej v prvem odstavku zapišejo (po mojem razumevanju), da so lahko bodisi vagoni, bodisi vagonski sestavi? Saj piše v drugem stavku, da morata biti prvi in zadnji vagon skladna z UIC normami le v primeru ponudbe vagonskih sestavov, zgleda pa dopuščajo tudi direktno 20 vagonov?
Nato pa piše (sicer v nasprotju s tem kar piše zgoraj), da pa morajo biti *vsi vagoni*, torej tudi tisti v sestavu, tipa UIC-Z1, skladno s kodeksom UIC 567-2. Torej na nek način protislovje v razpisu. Zagotovo bodo vprašanja na portalu eJN, da to razjasnijo.
Dodatek: v obrazcu ponudbe je nato kot vzorec ponujen le sestav, v tehnični dokumentaciji pa piše še sledeče
Konstrukcija vrat naj med drugim ustreza UIC kodeksu 561.
V primeru ponujenih trdo spetih vagonskih enot je možna tudi drugačna konfiguracija vrat med posameznimi enotami.
Torej je zanje sestav ne nujno Siemens Viaggio (trdo spet), temveč tudi UIC-Z vagoni v količini ter opremljenosti, ki ustreza željenemu "sestavu" (torej buffet, sedeži po razredih, itd.), saj je trdo spet sestav zapisan le kot opcija, ne pa nujnost. S tem so praktično pustili odprta vrata in Siemensu in UIC-Z vagonom. Edino tisti stavek, da morajo vsi vagoni biti tipa UIC-Z1 izključuje Siemens, a zna biti, da bo prišlo do popravka.