CZLoko_SŽ 646
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: CZLoko_SŽ 646
Koliko lahko pomaga takšna lokomotivca taurusu pri vzponu na Kozino, če ima 5x manjšo nazivno moč?
preglednik
Re: CZLoko_SŽ 646
Dejte bit no resni, to je za premik, ne pa za doprege na 26 promil....preglednik napisal/-a: ↑22.01.2021, 14:48 Koliko lahko pomaga takšna lokomotivca taurusu pri vzponu na Kozino, če ima 5x manjšo nazivno moč?
Re: CZLoko_SŽ 646
EffiShunter 1000 ima sicer maksimalno vlečno silo 267 kN, kar je precej primerljivo Živinim 300 kN. Velika razlika pa je v moči (895kW proti 6400kW) ki pomeni, da je velika vlečna moč na voljo samo do hitrosti 12 km/h. Pri eni kolikor toliko normalni hitrosti vlaka (recimo 60 km/h) je vlečna sila Effija samo še okoli 50 kN, kar je bolj ali manj zanemarljivo v primerjavi s (še vedno) 300 kN Žive.preglednik napisal/-a: ↑22.01.2021, 14:48 Koliko lahko pomaga takšna lokomotivca taurusu pri vzponu na Kozino, če ima 5x manjšo nazivno moč?
LP, Metod
Re: CZLoko_SŽ 646
Kadar je Živa oblečena v "drsalke" gre lahko tudi samo 12 km/h ali pa še manj. Tudi ustavi se, če ne gre več naprejmkx napisal/-a: ↑22.01.2021, 20:12 EffiShunter 1000 ima sicer maksimalno vlečno silo 267 kN, kar je precej primerljivo Živinim 300 kN. Velika razlika pa je v moči (895kW proti 6400kW) ki pomeni, da je velika vlečna moč na voljo samo do hitrosti 12 km/h. Pri eni kolikor toliko normalni hitrosti vlaka (recimo 60 km/h) je vlečna sila Effija samo še okoli 50 kN, kar je bolj ali manj zanemarljivo v primerjavi s (še vedno) 300 kN Žive.
Re: CZLoko_SŽ 646
Saj vem, da lahko Živa tudi ne vleče . Poanta mojega pisanja je, da Effi pri normalni vlakovni hitrosti ne more kaj dosti pomagati ...
LP, Metod
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: CZLoko_SŽ 646
Vse skupaj nekako tako, ali greš lahko v natikačih na Triglav ali je boljši kakšen planinski čevelj.
Vse je obutev kot obutev zna pa biti, da je planinski čevelj bolj primeren za kakšen tak vzpon oz uporabo.
Zakaj bi potem neko lokomotivo, ki je definirana kot premikalna tišal nekam kjer nima nikakršne veze in potrebe pa naj bo doprega ali pa za avto vlak. Verjetno samo ker bi nekdo rad videl nekaj na nečem pa ker je slišal, da to pa obstaja.
Vse je obutev kot obutev zna pa biti, da je planinski čevelj bolj primeren za kakšen tak vzpon oz uporabo.
Zakaj bi potem neko lokomotivo, ki je definirana kot premikalna tišal nekam kjer nima nikakršne veze in potrebe pa naj bo doprega ali pa za avto vlak. Verjetno samo ker bi nekdo rad videl nekaj na nečem pa ker je slišal, da to pa obstaja.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: CZLoko_SŽ 646
igor72& company v Kopru: kakšen vzdevek ste dali premikalki? (effi, navratilova, čehinja, nodi.....)
Al je mogoče še prezgodej govorit o tem?
Al je mogoče še prezgodej govorit o tem?