Stran 10 od 11

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 01.02.2023, 13:27
Napisal/-a preglednik
Hvala za link, čeprav sem mislil bolj na razporeditev opreme v sami pogonski enoti.

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 10.08.2023, 16:51
Napisal/-a Re 4/4
Pridobljena je odobritev v Avstriji in na Hrvaškem

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 10.08.2023, 20:48
Napisal/-a trocken
Re 4/4 napisal/-a: 10.08.2023, 16:51 Pridobljena je odobritev v Avstriji in na Hrvaškem
Super!
Že drugo poletno sezono pričakujem, da bo po turistično "dobro vpeti" Bohinjki zapeljal IC "Anton Haus" med Beljakom in Pulo. Avsto Ogrska, nostalgija, sinergija med zgodovino in sodobnostjo...že vidim zagnane SŽ-jevce, kako snujejo nove turistične produkte... :D :D

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 10.08.2023, 21:14
Napisal/-a desiro
trocken napisal/-a: 10.08.2023, 20:48
Re 4/4 napisal/-a: 10.08.2023, 16:51 Pridobljena je odobritev v Avstriji in na Hrvaškem
Super!
Že drugo poletno sezono pričakujem, da bo po turistično "dobro vpeti" Bohinjki zapeljal IC "Anton Haus" med Beljakom in Pulo. Avsto Ogrska, nostalgija, sinergija med zgodovino in sodobnostjo...že vidim zagnane SŽ-jevce, kako snujejo nove turistične produkte... :D :D
.... nato se svizec zavije v foljo in si predstavlja da je čokolada

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 10.08.2023, 21:20
Napisal/-a trocken
Ampak ideja pa je dobra. Priznaj, da do danes nisi vedel, kdo je bil Anton Haus?! Turizem rabi ideje in nove produkte, :D SŽ žal ne! :(

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 10.08.2023, 22:38
Napisal/-a TGV Lyria
desiro napisal/-a: 10.08.2023, 21:14 .... nato se svizec zavije v foljo in si predstavlja da je čokolada
Dejansko pa ni slaba ideja, ki sem jo že posredoval naprej, o podaljšanju MV 1272/1273 od Hrpelja-Kozine do Nove Gorice. Torej direktni vlak NG - Pula, ki bi izboljšal tudi povezavo s Koprom - samo 1x prestopanje (Hrpelje-Kozina, 1604/5) namesto 2x.
Seveda se z Zelencem tega ni dalo narediti, ker so ga garažirali in tudi klepali v Divači. Flirt pa ima itak edino delavnico v Ljubljani in ni nujne potrebe, da bi bil garažiran v Divači. Bi pač bil goriška garnitura in na tej poti nadomestil tudi 4201 do Sežane ter 4286 iz Sešane v NG.

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 11.08.2023, 7:39
Napisal/-a Re 4/4
trocken napisal/-a: 10.08.2023, 20:48
Re 4/4 napisal/-a: 10.08.2023, 16:51 Pridobljena je odobritev v Avstriji in na Hrvaškem
Super!
Že drugo poletno sezono pričakujem, da bo po turistično "dobro vpeti" Bohinjki zapeljal IC "Anton Haus" med Beljakom in Pulo. Avsto Ogrska, nostalgija, sinergija med zgodovino in sodobnostjo...že vidim zagnane SŽ-jevce, kako snujejo nove turistične produkte... :D :D

-
Datum objave: 25.07.2017 11:00
VPRAŠANJE
Predgovor Tehničnih zahtev
Dizelmotorne garniture bodo vozile po progah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Avstriji (do postaj Beljak/Villach, Celovec/Klagenfurt, Gradec/Graz in Pliberk/Bleiburg).
VPR: Bo DMV resnično vozil po elektrificiranih progah do postaje v Beljaku?

ODGOVOR


Spoštovani!

Da.

Lep pozdrav!
Verjetno pa potem ne bo zavil na čokoladni sejem?

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 12.08.2023, 21:57
Napisal/-a desiro
Re 4/4 napisal/-a: 11.08.2023, 7:39
trocken napisal/-a: 10.08.2023, 20:48
Re 4/4 napisal/-a: 10.08.2023, 16:51 Pridobljena je odobritev v Avstriji in na Hrvaškem
Super!
Že drugo poletno sezono pričakujem, da bo po turistično "dobro vpeti" Bohinjki zapeljal IC "Anton Haus" med Beljakom in Pulo. Avsto Ogrska, nostalgija, sinergija med zgodovino in sodobnostjo...že vidim zagnane SŽ-jevce, kako snujejo nove turistične produkte... :D :D

-
Datum objave: 25.07.2017 11:00
VPRAŠANJE
Predgovor Tehničnih zahtev
Dizelmotorne garniture bodo vozile po progah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Avstriji (do postaj Beljak/Villach, Celovec/Klagenfurt, Gradec/Graz in Pliberk/Bleiburg).
VPR: Bo DMV resnično vozil po elektrificiranih progah do postaje v Beljaku?

ODGOVOR


Spoštovani!

Da.

Lep pozdrav!
Verjetno pa potem ne bo zavil na čokoladni sejem?
Zalo močno dvomim da bo uvedena kakšna IC povezava brez prestopa med Villach Hbf in Pulo... če pa bo bo pa tako dnevnoredno zamujena in s tem praktično neuporabna...

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 15.03.2024, 12:33
Napisal/-a preglednik
Naj mi kdo odgovori. Kaj dela strojevodja, ko vozi 610: ali regulira delovanje vlećnih motorjev, katerim posledično odgovarja dizel motor ali obratno? Pri dizel lokomotivah (Regan) vemo, da strojevodja krmili moč dizel motorja, kateremu potem ustezno odgovarjajo vlećni motorji.

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 15.03.2024, 13:02
Napisal/-a TGV Lyria
preglednik napisal/-a: 15.03.2024, 12:33 Naj mi kdo odgovori. Kaj dela strojevodja, ko vozi 610: ali regulira delovanje vlećnih motorjev, katerim posledično odgovarja dizel motor ali obratno? Pri dizel lokomotivah (Regan) vemo, da strojevodja krmili moč dizel motorja, kateremu potem ustezno odgovarjajo vlećni motorji.
Krmili računalnik, ta pa vse naprej... :wink:
V bistvu se vse Stadlerje vozi na tempomat oz. nastavljanje hitrosti. Potem pa računalnik skrbi za to, da vlak drži nastavljeno hitrost.

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 16.03.2024, 11:57
Napisal/-a preglednik
Dobro, torej strojevodja s svojim joy-stickom krmili računalnik. Kaj konkretno: hitrost vlaka, vlečno silo, pospeške, izhodno frekvenco moč motorja....?

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 16.03.2024, 12:58
Napisal/-a mkx
preglednik napisal/-a: 16.03.2024, 11:57 Dobro, torej strojevodja s svojim joy-stickom krmili računalnik. Kaj konkretno: hitrost vlaka, vlečno silo, pospeške, izhodno frekvenco moč motorja....?

Saj je @TGV Lyria napisal v prejšnjem postu: hitrost.

OK, so variante, da se ob ročnem krmiljenju nastavlja nekaj med vlečno silo, močjo na kokesih in širino nasmeha naključne potnice. Skratka oni "joystick" krmili nekaj, kar je mešanica vsega po malem in je verjetno pri različnih generacijah nadzornega programja (v različnih generacijah lokokotiv) definirano različno, pri različnih proizvajalcih je spet najbrž različno. Verjetno na vse skupaj vpliva standardizacija vmesnika za sprege (WTB, ZMS, ...), tam preko se morajo različni programski paketi vendarle sporazumeti glede tega, kaj je strojevodja želel doseči z neko nastavitvijo "joystick"a (ali katere druge krmilne naprave).

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 18.03.2024, 20:31
Napisal/-a vidkrt
Tudi mene nekaj zanima glede Flirtov DMU.

Recimo, da vozita DMU in EMU Stadler (katerikoli) v spregi. V primeru, da ga vleče EMU, bi lahko dosegel hitrost 160 km/h, ali bi se moral prilagoditi in voziti največ 140 km/h?

Hvala že vnaprej za odgovore!

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 18.03.2024, 21:16
Napisal/-a TGV Lyria
vidkrt napisal/-a: 18.03.2024, 20:31 Tudi mene nekaj zanima glede Flirtov DMU.

Recimo, da vozita DMU in EMU Stadler (katerikoli) v spregi. V primeru, da ga vleče EMU, bi lahko dosegel hitrost 160 km/h, ali bi se moral prilagoditi in voziti največ 140 km/h?

Hvala že vnaprej za odgovore!
Stadlerji itak pri nas zaradi nekih naših internih predpisov o zavorni razdalji ne morejo voziti več kot 140 km/h.
Sicer pa se na železnici katera koli kompozicija vedno prilagodi "najšibkejšemu členu". Če imaš recimo v sestavi nek vagon z nižjo najvišjo dovoljeno hitrostjo od ostalih, je največja hitrost vlaka enaka največji dovoljeni hitrosti tega vagona.
mkx napisal/-a: 16.03.2024, 12:58 OK, so variante, da se ob ročnem krmiljenju nastavlja nekaj med vlečno silo, močjo na kokesih in širino nasmeha naključne potnice. Skratka oni "joystick" krmili nekaj, kar je mešanica vsega po malem in je verjetno pri različnih generacijah nadzornega programja (v različnih generacijah lokokotiv) definirano različno, pri različnih proizvajalcih je spet najbrž različno. Verjetno na vse skupaj vpliva standardizacija vmesnika za sprege (WTB, ZMS, ...), tam preko se morajo različni programski paketi vendarle sporazumeti glede tega, kaj je strojevodja želel doseči z neko nastavitvijo "joystick"a (ali katere druge krmilne naprave).
Kolikor vem Stadlerji nimajo možnosti ročnega krmiljenja. Tisti joystick lahko uravnava vlečno silo, sicer pa gre vse prek nastavljanja hitrosti na tempomatu. Naj pa kdo ki dejansko vozi to tudi potrdi...

Re: SŽ 610/615

Objavljeno: 18.03.2024, 22:24
Napisal/-a desiro
Seveda se ga da voziti ročno, umakneš (dvigneš tempomat na višjo hitrost in nižjo držiš ročno) uporabno za kratke počasne vožnje, postaje z odkloni, če se ti pač ljubi držat hitrost na roke. Pri dobrem strojevodji je tudi vožnja tako bolj udobna....stadlerji namreč zaradi sedaj še ne znanega razloga pri dolgi vožnji na tempomat začnejo žagati (polna vleka, zavora ) omenjeno se umiri z vračanjem ročice na 0.