SŽ 510/515

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
parni_vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 338
Pridružen: 25.11.2020, 17:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a parni_vlak »

Anzee napisal/-a: 27.09.2021, 7:47
parni_vlak napisal/-a: 14.09.2021, 12:13 Ne, kot kaže grafitov ne odstranjujejo. Tudi jaz sem že videl tistega s črnim "tagom" in to že 2 tedna nazaj... :(
No krasno, ravnokar proti gorenjski dvojnik z enim od flirtov pografitiranim po skoraj celotnem boku vlaka... :roll:
Sem ga tudi jaz videl ravno kar, ko se je vračal v LJ. Pografitirani ima številko 011/012 :roll:. Je bil pa v dvojniku z 017/018, če sem prav videl.
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Danes sem videl, da je vlaku LPV 2904 peljal električni Flirt. Zanima me samo to, ali vozi vedno na tem vlaku? Hvala že vnaprej vsem za vse odgovore!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a: 05.07.2021, 17:29 Tisti ki opisujete tresenje pri zaviranju lahko prosim pojasnite to tresenje
ali gre za sunek ob popolni ustavitvi, sunek le ko se prične zaviranje, ali tresenje od začetka velikega pojemka do zaustavitve?

Za slednje bi bila lahko razlog protidrsna naprava, a le kadar so adhezijske razmere izjemno slabe.
No bom jaz povedal izkušnjo od včeraj.
Vlak LP 2414 (510-001/002) načeloma ni bilo težav, le ob speljavi iz Otoč je močno tresel in kar nekaj sekund ni dobil tal pod nogami.
Zvečer na LP 2425 (510-017/018 + 510-001/002 (zaprt)) pa cela veselica. Javornik in Žirovnica zelo treslo tako pri ustavljanju (zaviranju) kot pri speljavi, V Lescah smo križali (če se prav spomnim) nek tovorni vlak, ki je očitno "očistil" tire in v Radovljici in Globokem ni bilo hujših težav. Otoče - z mesta potegnilo lepo, a pri prehodu čez cesto spet dva močna sunka, očitno so ravno avtomobili medtem nanesli sneg na tire. Podobno v Podnartu.
Pri zaviranju je najbolj treslo v zadnjih nekaj sekundah pred zaustavitvijo. Speljava pa v trenutku, ko zvok "preklopi" na višji ton. Namesto lepe melodije je prišlo do mijavkanja in zavijanja. Očitno se pozna večja moč, ki jo mora Flirt prenašati na tire v primerjavi s Siemensom?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a: 12.12.2021, 15:39
No bom jaz povedal izkušnjo od včeraj.
Vlak LP 2414 (510-001/002) načeloma ni bilo težav, le ob speljavi iz Otoč je močno tresel in kar nekaj sekund ni dobil tal pod nogami.
Zvečer na LP 2425 (510-017/018 + 510-001/002 (zaprt)) pa cela veselica. Javornik in Žirovnica zelo treslo tako pri ustavljanju (zaviranju) kot pri speljavi, V Lescah smo križali (če se prav spomnim) nek tovorni vlak, ki je očitno "očistil" tire in v Radovljici in Globokem ni bilo hujših težav. Otoče - z mesta potegnilo lepo, a pri prehodu čez cesto spet dva močna sunka, očitno so ravno avtomobili medtem nanesli sneg na tire. Podobno v Podnartu.
Pri zaviranju je najbolj treslo v zadnjih nekaj sekundah pred zaustavitvijo. Speljava pa v trenutku, ko zvok "preklopi" na višji ton. Namesto lepe melodije je prišlo do mijavkanja in zavijanja. Očitno se pozna večja moč, ki jo mora Flirt prenašati na tire v primerjavi s Siemensom?
Sedaj ko so vozila že nekaj časa v prometu in sem z njimi pridobil tudi nekaj izkušenj lahko potrdim da se tresenje dogaja dokaj pogosto tako pri zaviranju (delovanje protidrsne naprave ki včasih občutno pretirava in lahko povzroči prevoze peronov tudi ob uporabi hitrega zaviranja)
Kot pri speljavi tudi v načeloma idealnih adhezijskih pogojih, garnitura je le ekstremno močna in jo dober strojevodja ne speljuje z postavitvjo ročice iz 0 na 100 % v enem sunkovitem gibu. Že ob previdni speljavi lahko garnitura kaj hitro začne trest, 313 je pri tem še toliko bolj občutljiv....
Mogoče se bo z novim software kaj popravilo saj lahko da gre za preintenzivne posege protidrsne, lahko pa tudi da bo to pač nova realnost, navsezadnje garnitura ni ranga nekega IC vlaka, na regionalnih vlakih pa se pričakovano udobje temu primerno zmanjša...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori