SŽ 510/515

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

desiro napisal/-a: 04.07.2021, 17:16 V Ljubljani je bil prestop.

Od sedaj naprej naj bi Pohorca vozil Flirt, verjetno načeloma 2.
Je pa žalostno to, da so serijo 510/515 tako na tiho spustili v promet. Pri seriji 610/615 je bil pomp z samim ministrom na čelu. A so se morda bali navala potnikov na prvo vožnjo, ter da potniki iz Kopra morali prestopiti na polno zaseden vlak kjer ne bi bilo več prostora :lol:
Tine
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ja, res je, od Ljubljane dalje je pohorc v sestavi 2x 510 in sicer 001 in 005.
zaradi prestopa so bile pridelane +4 min zamude.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a desiro »

Tin€ napisal/-a: 04.07.2021, 17:49
desiro napisal/-a: 04.07.2021, 17:16 V Ljubljani je bil prestop.

Od sedaj naprej naj bi Pohorca vozil Flirt, verjetno načeloma 2.
Je pa žalostno to, da so serijo 510/515 tako na tiho spustili v promet. Pri seriji 610/615 je bil pomp z samim ministrom na čelu. A so se morda bali navala potnikov na prvo vožnjo, ter da potniki iz Kopra morali prestopiti na polno zaseden vlak kjer ne bi bilo več prostora :lol:
Mislim da je tudi odgovorne presenetilo da so vozila dobila uporabno dovoljenje ker tudi turnusi strojnega osebja so se spremenili iz danes na danes popoldan...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Začetek nove ere torej. Zapišimo si datum in uro prve vožnje, da se je bomo spominjali, ko se bomo čez xy let poslavljali od njih tako kot pred tednom in pol od Gomulk.
Sž510
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 35
Pridružen: 14.12.2020, 8:53
Kraj: Maribor

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a Sž510 »

Glede na to da na IC Pohorje po novem vozita 2 garnituri 510/515 me zanima ali je realno mogoče, da bi na 503 ena garnitura začela v Mariboru, druga pa na Hodošu in se združili v Pragerskem ter skupaj nadaljevali proti kopru, Na vlaku 502 pa bi se garnituri ponovno razpeli na Pragerskem ter nadaljevali vsaka na svojo Končno postajo. Takšna kordinacija se mi zdi mogoča, saj poti na Hodoš ne nadaljuje toliko potnikov da bi bili potrebni 2 garnituri, potni za Maibor pa bi bili prikrajšani prestopa v Pragerskem. Edina težava se mi zdi obveščanje potnikov (predvsem upokojencev, ki ta vlak večinoma uporabljajo), na katero garnituro se vsesti, da bodo prišli na željeno destinacijo.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a desiro »

Sž510 napisal/-a: 04.07.2021, 21:25 Glede na to da na IC Pohorje po novem vozita 2 garnituri 510/515 me zanima ali je realno mogoče, da bi na 503 ena garnitura začela v Mariboru, druga pa na Hodošu in se združili v Pragerskem ter skupaj nadaljevali proti kopru, Na vlaku 502 pa bi se garnituri ponovno razpeli na Pragerskem ter nadaljevali vsaka na svojo Končno postajo. Takšna kordinacija se mi zdi mogoča, saj poti na Hodoš ne nadaljuje toliko potnikov da bi bili potrebni 2 garnituri, potni za Maibor pa bi bili prikrajšani prestopa v Pragerskem. Edina težava se mi zdi obveščanje potnikov (predvsem upokojencev, ki ta vlak večinoma uporabljajo), na katero garnituro se vsesti, da bodo prišli na željeno destinacijo.
Seveda je mogoče, potreben je nekaj minutni postanek, vendar bo to mogoče ko bo več strojevodji opravilo licence za serijo 510.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 349
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a Mičo »

Ravnokar se vozim s temle in opažam, da zelo trese, ko zavira na postaji. Še kdo opaža podobno?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Sž510 napisal/-a: 04.07.2021, 21:25 Edina težava se mi zdi obveščanje potnikov (predvsem upokojencev, ki ta vlak večinoma uporabljajo), na katero garnituro se vsesti, da bodo prišli na željeno destinacijo.
Menda je možno na ekrane dati pri vsaki garnituri svojo destinacijo? Čudilo bi me, če to ne bi bilo mogoče.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Siolovci so se potrudili in objavili prispevek o E-Flirtih https://siol.net/novice/slovenija/novi- ... ike-556196 žal z napako, včeraj je bil prvi redni in ne danes.
Tine
Sž510
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 35
Pridružen: 14.12.2020, 8:53
Kraj: Maribor

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a Sž510 »

https://www.blog.uporabnastran.si/2021/ ... kov-flirt/

Samo 6, kaj pa ostalih 5? Ali so 510/515 odpeljali tudi kakšen drug vlak, ali samo 502/503?
bucek
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 08.12.2013, 22:12

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a bucek »

Moja izkušnja danes.
Super vlak za krajše razdalje. Tudi sam sem zaznal tresenje pri zaviranju, a se mi ne zdi moteče.
A ima po moji subjektivni oceni precej neudobne sedeže za daljšo pot recimo iz Maribora v Koper.
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a maxima »

Sž510 napisal/-a: 05.07.2021, 12:17 Ali so 510/515 odpeljali tudi kakšen drug vlak, ali samo 502/503?
Ja, 6350/6353. Sem se peljal z njim od Divače do Sežane in nazaj.
bucek napisal/-a: 05.07.2021, 13:50 Super vlak za krajše razdalje. Tudi sam sem zaznal tresenje pri zaviranju, a se mi ne zdi moteče.
A ima po moji subjektivni oceni precej neudobne sedeže za daljšo pot recimo iz Maribora v Koper.
Jaz nisem občutil nobenega tresenja pri zaviranju. Se strinjam, da so sedeži neudobni, pa odsotnost sredinskega naslonjala v 2r je zelo moteča. V glavnem ni primeren za daljše razdalje, sploh pa ne za IC vlake.
Uporabniški avatar
parni_vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 338
Pridružen: 25.11.2020, 17:03
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a parni_vlak »

Sž510 napisal/-a: 05.07.2021, 12:17 Ali so 510/515 odpeljali tudi kakšen drug vlak, ali samo 502/503?
Ja so, danes zjutraj sem ga videl na gorenjski progi, žal pa ga nisem uspel slikati. Mislim, da je šlo za vlak 2406.
lp
Timotej
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a sikos »

Sž510 napisal/-a: 05.07.2021, 12:17 Ali so 510/515 odpeljali tudi kakšen drug vlak, ali samo 502/503?
Tudi LP 6360 v Sežano je peljal.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SŽ 510/515

Odgovor Napisal/-a desiro »

Tisti ki opisujete tresenje pri zaviranju lahko prosim pojasnite to tresenje
ali gre za sunek ob popolni ustavitvi, sunek le ko se prične zaviranje, ali tresenje od začetka velikega pojemka do zaustavitve?

Za slednje bi bila lahko razlog protidrsna naprava, a le kadar so adhezijske razmere izjemno slabe.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori