SŽ 313/318

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a mkx »

Mogoče je pa zmeda v obratu garnitur zato, ker so v načrtu za ta teden že upoštevali serijo 313/318, ta pa zaradi omenjenih razlogov še ni vozila v rednem prometu? Tudi takšne cvetke bi bilo potrebno upoštevati pri odločitvah na volitvah ... ne samo, kaj je kdo dobrega naredil (ali pa bil vsaj prisoten na povezanih fotoseansah), ampak tudi kaj je kdo slabega naredil ali pa koliko zmede je kdo povzročil.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: 13.01.2022, 18:17
Pomanjkanje garnitur zdaj, ko je že 14 novih v prometu?
Garancijska popravila? Saj veš vrata...
Kcin2000
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 12
Pridružen: 27.08.2016, 19:41

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Kcin2000 »

TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Nekaj vtisov s prve vožnje včeraj.
Ja, zgoraj je ozek, prostor ob oknu ni za visokorasle, tam naj raje sedijo otroci. Bodo itak uživali :D . Se da sedeti vzravnano, normalno, ampak glave nisem mogel nagniti niti za centimeter v levo, ker je bilo tam že okno. Pri vstajanju paziti, nepazljivi bodo hitro dobili po glavi :kij ](*,)
Vse ostalo pa itak bomba, kaj takega pri nas še nismo videli. Pelje se super, bolje od nizkopodnikov. Nobenega zibanja, ki je tako značilno za Bombardierjeve dvopodnike (Twindexx), pa čeprav je proga proti Jesenicam ovinkasta. V primerjavi z nekaterimi nemškimi Kissi naš nima vrat med "strojnico" in potniškim delom na koncih obeh pogonskih vagonov, a zvok kljub temu ni moteč, izgleda da so ga utišali v primerjavi s starejšimi izvedbami.
Nekaj, kar velja pohvaliti pri Kissu, je to, da Stadler ne špara ali celo skopari z okni, v primerjavi z npr. Hitachijem. Medtem, ko se pri slednjem (Rock) pojavljajo celi četvorčki sedežev brez okna #-o #-o , ima Kiss celo pri vsaki najmanjši dvojici sedežev majhno okno. Recimo tam na koncu vagona, zraven "strojnice" v sredinski etaži.

p.s. V kabini je bil, če se ne motim, kar naš direktor foruma. Hvala @Mojster_Strojevodja za varno in prijetno vožnjo :D
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Jaz sem se vceraj tudi zapeljal do Kranja in nazaj.. kul je blo, zgoraj pri oknu res malce bolj tesno, ampak brez pripomb glede udobja. Pelje pa tudi zelo lepo..
Dve fotki...
Slika

Slika

Kaj a pol sem @Mojster_Strojevodja sliku? 8)
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
fan
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 11.12.2005, 15:32
Kraj: Ljubljana

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a fan »

Pozdravljeni.
Ali je mogoče znano, ob katerih urah vozijo KISS-i proti Zidanemu mostu? Otroci bi se radi peljali z njim, pa gremo kmalu dopoldne proti Celju ... Je mogoče iz številke vlaka razbrati, katero garnituro se praviloma uporablja?
Vedno v iskanju novih železniških dogodivščin
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

fan napisal/-a: 23.04.2022, 21:03 Pozdravljeni.
Ali je mogoče znano, ob katerih urah vozijo KISS-i proti Zidanemu mostu? Otroci bi se radi peljali z njim, pa gremo kmalu dopoldne proti Celju ... Je mogoče iz številke vlaka razbrati, katero garnituro se praviloma uporablja?
Kolikor spremljam, vozi med tednom (delavniki) Kiss redno na paru vlakov 2255/2256 (LJ 6.53 - 8.47 Dobova 9.10 - 11.02 LJ), na vlaku 2229 (LJ 15.25 - 16.27 ZM) in nazaj RG 614 (ZM 16.45 - 17.39 LJ) ter na vlaku RG 615, ki odpelje ob 16.45 iz Ljubljane v Trbovlje in se vrača strojno.

Ob vikendih so Kissi redno samo na gorenjski progi, razen v izrednih primerih. Ta vikend npr. Kissi vozijo vse mednarodne vlake med Ljubljano in Dobovo, ker je zaradi del na progi na Hrvaškem ter v Avstriji nadomestni avtobusni prevoz Ljubljana - Beljak in Dobova - Zagreb.
Uporabniški avatar
lokomotivček tomaž
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 14
Pridružen: 05.09.2022, 7:55

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a lokomotivček tomaž »

Te vlaki imajo fiksno 3 kV DC.

Ali jih je mogoče predelat na 25 kV AC v primeru, da zamenjamo napajanje?

Obstajajo kje na svetu take različiče ali ne?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a andre85 »

lokomotivček tomaž napisal/-a: 18.03.2024, 13:45 Te vlaki imajo fiksno 3 kV DC.

Ali jih je mogoče predelat na 25 kV AC v primeru, da zamenjamo napajanje?

Obstajajo kje na svetu take različiče ali ne?
Verjemi, da bodo oni takrat že staro železo, ko bo do tega prišlo če sploh bo do tega kdaj prišlo
Zadnjič spremenil andre85, dne 18.03.2024, 14:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

lokomotivček tomaž napisal/-a: 18.03.2024, 13:45
Ali jih je mogoče predelat na 25 kV AC v primeru, da zamenjamo napajanje?
Ne skrbi, to se ne bo nikoli zgodilo. :wink:
Odgovori