SŽ 313/318

Debata okoli voznega parka
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a: 27.05.2021, 9:57 Neka zunanja razlika (poleg manj postankov), bi le morala biti.
Ni potrebe. Kvečjemu izenačitev cen za LP, RG in notranje IC vlake. Sem o tem že pisal, pa se ne bom ponavljal.
Razen Pohorca pri nas ni IC vlaka, ki bi vozil več kot 2 uri. To je v tujini nivo regionalnega ekspresa. Tudi zato sem dal IC v narekovaje.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Po mojem mnenju bi morali Kissi voziti na relacijah Ljubljana - Dobova, Zidani Most - Maribor (-Šentilj), Ljubljana - Jesenice, Ljubljana - Sežana in na Dolenjsko progo, ko bo elektrificirana (razen, če takrat Kissov več ne bo).
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Kiss bo klasični LP vlak s postankom pri vsaki hruški ali smreki.
Vozil bo tam, kjer so vozile gomulke in pa dvojniki desiro 312 oz. kjer je navečja gostota potnikov.
V Ilirsko bistrico ga najbrž v rednem prometu ne bo... :mrgreen:

In ko se mu bo naposled le izteklo dvakrat amortizirano življenje, pa mora obvezno v muzej. A ne, Vid ? :wink:
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a ICE »

Regan 664 napisal/-a: 27.05.2021, 14:12 Kiss bo klasični LP vlak s postankom pri vsaki hruški ali smreki.
Vozil bo tam, kjer so vozile gomulke in pa dvojniki desiro 312 oz. kjer je navečja gostota potnikov.
V Ilirsko bistrico ga najbrž v rednem prometu ne bo... :mrgreen:

In ko se mu bo naposled le izteklo dvakrat amortizirano življenje, pa mora obvezno v muzej. A ne, Vid ? :wink:
Bodo potem v prihodnje ponudili 1. razred tudi na LP/RG vlakih sedaj, ko je fizično na voljo?
By InterCity Express
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a ICE »

TGV Lyria napisal/-a: 27.05.2021, 11:07
preglednik napisal/-a: 27.05.2021, 9:57 Neka zunanja razlika (poleg manj postankov), bi le morala biti.
Ni potrebe. Kvečjemu izenačitev cen za LP, RG in notranje IC vlake. Sem o tem že pisal, pa se ne bom ponavljal.
Razen Pohorca pri nas ni IC vlaka, ki bi vozil več kot 2 uri. To je v tujini nivo regionalnega ekspresa. Tudi zato sem dal IC v narekovaje.
Se strinjam, IC rang vlaka ne bi smel biti toliko pogojen z razdaljo in časom vožnje, ampak z mesti, ki jih povezuje. Pomebnejša mesta bi morala biti povezana z IC vlaki, ki imajo manj postankov in hitrejši vozni čas ter so udobnejši.
By InterCity Express
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Npr. Nova Gorica - Jesenice - Kranj - Ljubljana. Pa še več kot 2 uri traja
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: 27.05.2021, 5:54
Za naše "IC" so tudi Stadlerji povsem dovolj. Razen Pohorca, ki ga pa itak vozi Pendolino.
Huh, poleti bi lahko namest Pendolina vozili tile Duplexi, prav tako kopalnega. In to oba kot dvojnik. :D
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 27.05.2021, 16:28
TGV Lyria napisal/-a: 27.05.2021, 5:54
Za naše "IC" so tudi Stadlerji povsem dovolj. Razen Pohorca, ki ga pa itak vozi Pendolino.
Huh, poleti bi lahko namest Pendolina vozili tile Duplexi, prav tako kopalnega. In to oba kot dvojnik. :D
Tudi jaz razmišljam v isto smer. Pohorc zna biti poleti precej nabasan, zanj porabljati dva od treh Pendolinov pa je nekoliko huda. Pa še kolesa bi lahko spet prevažal, če bi Kissa zanj uporabljali - to je bila tudi največja kritika ob uvedbi 310 na Pohorca.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Malo Off topic.
Tisti,ki kritizirate notranjo opremo slovenskih stadlerjev a ste se kdaj peljali z Meridianovim Flirtom 3 na liniji Salzburg-Munchen?
Razdalja je lila 150 km časovno rabi 2 uri proti tisti opremi so slovenski stadlerji kraljevsko opremljeni Spodaj v linku je za degustacijo notranjost enega teh Flirtov.
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/BOBY_1430.php
Zadnjič spremenil andre85, dne 28.05.2021, 5:35, skupaj popravljeno 2 krat.
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

Osebno menim, da bi pendolini morali biti uporabljeni za poslovne hitre vlake. hitre toliko kolikor vse renovacije in stanje infrastrukture dopuščajo in ne za krpanje IC vlakov. škoda ker atraktivnost povezav s tem pač pade.
JBVlaki
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 19
Pridružen: 27.02.2021, 10:38

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a JBVlaki »

Tudi jaz razmišljam v isto smer. Pohorc zna biti poleti precej nabasan, zanj porabljati dva od treh Pendolinov pa je nekoliko huda. Pa še kolesa bi lahko spet prevažal, če bi Kissa zanj uporabljali - to je bila tudi največja kritika ob uvedbi 310 na Pohorca.
[/quote]

Pohorc bo skoraj 100% Flirt ali celo dva Flirta. Tako da bo en pendolino več za IC in ICS vlake. Kiss pa tako kot je bilo rečeno na vlakih kjer je število potnikov veliko.
Uporabniški avatar
ICE
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 02.01.2013, 10:36

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a ICE »

Bo prvi razred enak kot na 610/615?
By InterCity Express
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

IggyAUT napisal/-a: 27.05.2021, 21:53 Osebno menim, da bi pendolini morali biti uporabljeni za poslovne hitre vlake. hitre toliko kolikor vse renovacije in stanje infrastrukture dopuščajo in ne za krpanje IC vlakov. škoda ker atraktivnost povezav s tem pač pade.
In kje boš vozil te poslovne potnike? V Sloveniji nimaš dveh dovolj velikih mest, da bi se ju splačalo povezat s hitrim dragim vlakom.
vidkrt napisal/-a: 27.05.2021, 13:57 Po mojem mnenju bi morali Kissi voziti na relacijah Ljubljana - Dobova, Zidani Most - Maribor (-Šentilj), Ljubljana - Jesenice, Ljubljana - Sežana in na Dolenjsko progo, ko bo elektrificirana (razen, če takrat Kissov več ne bo).
Smisel v tem pa je? Glavna relacija zanje bo Kranj - Litija (Zidani Most) in občasno še do Borovnice. Torej tam kjer je veliko potnikov drugače ta vlak nima smisla.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

No, saj se strinjam, da bi Kiss vozil do Litije, Kranja pa do Borovnice,

kaj pa, če bi na drugih pomembnih progah , ki sem jih prej naštel, bilo preveč potnikov, kaj bi potem priskočili tja na pomoč?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SŽ 313/318

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Matevz96 napisal/-a: 29.05.2021, 16:06
IggyAUT napisal/-a: 27.05.2021, 21:53 Osebno menim, da bi pendolini morali biti uporabljeni za poslovne hitre vlake. hitre toliko kolikor vse renovacije in stanje infrastrukture dopuščajo in ne za krpanje IC vlakov. škoda ker atraktivnost povezav s tem pač pade.
In kje boš vozil te poslovne potnike? V Sloveniji nimaš dveh dovolj velikih mest, da bi se ju splačalo povezat s hitrim dragim vlakom.
ICS Ljubljana - Celje - Maribor. Brez drugih postankov. Tako, kot je bilo na začetku.
Matevz96 napisal/-a: 29.05.2021, 16:06 Smisel v tem pa je? Glavna relacija zanje bo Kranj - Litija (Zidani Most) in občasno še do Borovnice. Torej tam kjer je veliko potnikov drugače ta vlak nima smisla.
Samo za Kranj - Litija in Ljubljana - Borovnica 10 novih garnitur? To lahko pokriješ z 2-3. Bodo še marsikje drugje vozile. Malo pomisli, kje vse srečaš dvočlenske Siemense, ki jih je prav tako "samo" 10. Celotno primorsko progo držijo pokonci.
Kissi bodo zagotovo najpogostejši na gorenjski progi vse do Jesenic. V smeri Zidanega Mosta pa bodo podaljšali do Dobove, saj le redkokateri LP vlak iz Ljubljane konča pot v Zidanem Mostu. Verjetno se bo tam vzpostavil mešan promet 312/313/510.
Prav tako kot je Vid napisal, pa bo 313 vskočil na pomoč kamorkoli, kjer se ga bo rabilo. Tudi ideja z dvojnikom na Pohorcu poleti ni napačna.
Odgovori