Stran 3 od 7

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 27.04.2021, 19:45
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a: 27.04.2021, 8:05 Ajajajaj :roll: Tole zna biti precejšnje razočaranje, saj na Velimu ne delajo amaterski strojevodje. Ga morda zaradi vse težav še ni pri nam? Enak problem ima kot Hitachi Rock in njegovimi obupno glasnimi zavorami. Pa upam da je tisti zdrs samo testni, da ne bo to postala kronična težava, kot je videno pri Alstom Primi.
Pa si ziher, da ne delajo tega nalašč? Konec koncev je to testiranje, kjer gredo verjetno v vse najbolj skrajne situacije.

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 27.04.2021, 20:05
Napisal/-a desiro
na posnetku se vidi da po prvem groznem cviljenju pri speljavi drsa... najverjetneje gre za test z milnico na tirih, da simulirajo mastne tire v npr. jesenskih razmerah, poleg tega grem stavit da kjer cvili je uporabljena hitra zavora...

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 07.05.2021, 12:18
Napisal/-a sikos

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 07.05.2021, 12:27
Napisal/-a preglednik
Ali Kiss nima jacobsov?

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 07.05.2021, 12:56
Napisal/-a sikos
preglednik napisal/-a: 07.05.2021, 12:27 Ali Kiss nima jacobsov?
Mislim da jih ima...

https://www.stadlerrail.com/media/pdf/kisssz0320e.pdf

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 07.05.2021, 13:07
Napisal/-a andrazspan
sikos napisal/-a: 07.05.2021, 12:56
preglednik napisal/-a: 07.05.2021, 12:27 Ali Kiss nima jacobsov?
Mislim da jih ima...

https://www.stadlerrail.com/media/pdf/kisssz0320e.pdf
Nima jih.

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 26.05.2021, 6:13
Napisal/-a Žan10
V Slovenijo je včeraj zvečer prišel prvi Stadler KISS =D> :berr

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 26.05.2021, 7:44
Napisal/-a Kcin2000

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 26.05.2021, 7:57
Napisal/-a ICE
Žan10 napisal/-a: 26.05.2021, 6:13 V Slovenijo je včeraj zvečer prišel prvi Stadler KISS =D> :berr
Sem malce gledal druge Stadlerje KISS(e) in me zanima kakšno konfiguracijo so vzel SŽ. Z avtomati za pijačo in kavo? Ter v prvem razredu sedeže 1-2 ali 2-2?

Najlepšo konfiguracijo Stadelerja imasta DB (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_4110.php) in Westbahn (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4110.php) ter (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4010.php).

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 26.05.2021, 10:45
Napisal/-a preglednik
To so IC konfiguracije. Naša je za primestni in regionalni promet.

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 26.05.2021, 15:39
Napisal/-a TGV Lyria
ICE napisal/-a: 26.05.2021, 7:57
Žan10 napisal/-a: 26.05.2021, 6:13 V Slovenijo je včeraj zvečer prišel prvi Stadler KISS =D> :berr
Sem malce gledal druge Stadlerje KISS(e) in me zanima kakšno konfiguracijo so vzel SŽ. Z avtomati za pijačo in kavo? Ter v prvem razredu sedeže 1-2 ali 2-2?

Najlepšo konfiguracijo Stadelerja imasta DB (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_4110.php) in Westbahn (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4110.php) ter (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4010.php).
DB in Westbahn imata iste garniture, saj je DB kupil rabljene od Westbahn-a. Enake dobijo oktobra tudi Železnice Srbije za novo progo Beograd - Novi Sad, pravzaprav so jih "snedli" s proizvodne linije za Westbahn, zato tudi dobava tako hitro. V vseh teh primerih pa gre za izvedbo KISS 200 za promet na dolge proge z najvišjo dovoljeno hitrostjo 200 km/h.
Naš spada med regionalne, namenjen je predvsem dnevnim migrantom v Ljubljano.

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 26.05.2021, 16:09
Napisal/-a ICE
TGV Lyria napisal/-a: 26.05.2021, 15:39
ICE napisal/-a: 26.05.2021, 7:57
Žan10 napisal/-a: 26.05.2021, 6:13 V Slovenijo je včeraj zvečer prišel prvi Stadler KISS =D> :berr
Sem malce gledal druge Stadlerje KISS(e) in me zanima kakšno konfiguracijo so vzel SŽ. Z avtomati za pijačo in kavo? Ter v prvem razredu sedeže 1-2 ali 2-2?

Najlepšo konfiguracijo Stadelerja imasta DB (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_4110.php) in Westbahn (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4110.php) ter (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4010.php).
DB in Westbahn imata iste garniture, saj je DB kupil rabljene od Westbahn-a. Enake dobijo oktobra tudi Železnice Srbije za novo progo Beograd - Novi Sad, pravzaprav so jih "snedli" s proizvodne linije za Westbahn, zato tudi dobava tako hitro. V vseh teh primerih pa gre za izvedbo KISS 200 za promet na dolge proge z najvišjo dovoljeno hitrostjo 200 km/h.
Naš spada med regionalne, namenjen je predvsem dnevnim migrantom v Ljubljano.
Škoda :(, sem mislil da bodo nadomestili Simense na daljših program (Ljubljana - Maribor, Ljubljana - Koper, ...) z vlaki ranga IC. Potem so naši vzeli verjetno nekaj podobnega kot ima SBB.

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 26.05.2021, 17:26
Napisal/-a desiro
ICE napisal/-a: 26.05.2021, 16:09
TGV Lyria napisal/-a: 26.05.2021, 15:39
ICE napisal/-a: 26.05.2021, 7:57

Sem malce gledal druge Stadlerje KISS(e) in me zanima kakšno konfiguracijo so vzel SŽ. Z avtomati za pijačo in kavo? Ter v prvem razredu sedeže 1-2 ali 2-2?

Najlepšo konfiguracijo Stadelerja imasta DB (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_4110.php) in Westbahn (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4110.php) ter (https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/WSTBA_4010.php).
DB in Westbahn imata iste garniture, saj je DB kupil rabljene od Westbahn-a. Enake dobijo oktobra tudi Železnice Srbije za novo progo Beograd - Novi Sad, pravzaprav so jih "snedli" s proizvodne linije za Westbahn, zato tudi dobava tako hitro. V vseh teh primerih pa gre za izvedbo KISS 200 za promet na dolge proge z najvišjo dovoljeno hitrostjo 200 km/h.
Naš spada med regionalne, namenjen je predvsem dnevnim migrantom v Ljubljano.
Škoda :(, sem mislil da bodo nadomestili Simense na daljših program (Ljubljana - Maribor, Ljubljana - Koper, ...) z vlaki ranga IC. Potem so naši vzeli verjetno nekaj podobnega kot ima SBB.
Prvi razred na garnituri 510 je kar udoben, za neko regionalno vožnjo Lj - Mb dokaj prijeten.

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 27.05.2021, 5:54
Napisal/-a TGV Lyria
ICE napisal/-a: 26.05.2021, 16:09 Škoda :(, sem mislil da bodo nadomestili Simense na daljših program (Ljubljana - Maribor, Ljubljana - Koper, ...) z vlaki ranga IC. Potem so naši vzeli verjetno nekaj podobnega kot ima SBB.
Za naše "IC" so tudi Stadlerji povsem dovolj. Razen Pohorca, ki ga pa itak vozi Pendolino.

Re: SŽ 313/318

Objavljeno: 27.05.2021, 9:57
Napisal/-a preglednik
Neka zunanja razlika (poleg manj postankov), bi le morala biti.