Koko si drzneš, seveda je, tudi stoli so oblečeni v drugo barvopreglednik napisal/-a: ↑22.07.2022, 8:16 Saj itak ni nobene razlike med 1. in2. razredom, razen tiste rumene črte na vagonu.
Kaj bo s potniškimi vagoni?
Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?
Pa drugačna barva sedežev
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?
Včeraj sta iz revizije prišla dva vagona in sicer ABeelmt 61 79 39-90 004-0 in Beelm 61 79 20-70 001-1. Nejc Geršak mi je poslal fotografije, katere si lahko pogledate na https://www.miniaturna-zeleznica.eu/galerije/ABeelmt/ in na https://www.miniaturna-zeleznica.eu/galerije/Beelm/
Tine
Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?
Verjetno pa sta tale dva vagona s pilotnim projektim vgradnje sistema selektivne blokade vrat (TBS — ÖBB, SBB, LAT — IT; TB0 — DB). Nekje je še tretji pilotni. 51 79 85 70 101- 3 WRl. Skupaj 14 vagonov bo imelo ta sistem.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 7
- Pridružen: 15.12.2020, 13:35
Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?
Notranjost so tudi prenovili pri reviziji?
A vseh teh 14 vagonov bo imelo klimo tudi?
A vseh teh 14 vagonov bo imelo klimo tudi?
Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?
Kot je bilo možno opaziti, ko sem ju slikal je zgledalo da je notranjost nespremenjena oz. taka kot spodnji sliki. Glede klime pa, imajo in obdržijo jo 2x ABeelm, 6x Beelm, 4x ABeelmt in 1x Wreelmt. Za preostale mislim da je ne bodo dobili ker so že prestari...Kot zanimivost svež 004 še vedno stoji v Ljubljani nedotaknjen.Interestedman napisal/-a: ↑10.03.2023, 13:32 Notranjost so tudi prenovili pri reviziji?
A vseh teh 14 vagonov bo imelo klimo tudi?
Re 4/4 a bi povedal kaj več o tej selektivni blokadi vrat. Približno delovanje mi je jasno, samo kaj je namen? Bo obvezen za vožnjo po teh državah?
Lp
Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?
Selektivna blokada vstopnih vrat pomeni, da so vsa vstopna vrata ves čas blokirana proti odpiranju, dokler lokomotiva – strojevodja ne dovoli odpiranja levih, desnih, ali vstopnih vrat na obeh straneh vlaka. Ko vlak miruje se torej s to opremo preprečuje vstop ali izstop potnikov v času in na prostoru, oz. strani, ki za vstop, ali izstop iz vlaka ni predvidena.
Hkrati oprema zagotavlja, da vlak ne more speljati, dokler vsa vstopna vrata v vlaku niso zaprta in blokirana proti odpiranju.
To je pogoj, da bodo vlaki sploh še lahko vozili v tujino, so nam dali Avstrijci vedeti že kar nekaj let prej.
Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?
Kot zanimivost selektivno odpiranje vrat že deluje npr. Na EC 212/213 ce so zato izpolnjeni pogoji. (Vlak izkljucno z ÖBB vagonov, ÖBB 1216 kot vlakovna lok, prižgan sklep na zadnjem vagonu.
Že nekaj let nazaj sem zadevo "potestiral" in sicer z vlakom 213 sem zaradi zapore proge imel postanek v Podnartu, vrata so ostala zablokirana.
Že nekaj let nazaj sem zadevo "potestiral" in sicer z vlakom 213 sem zaradi zapore proge imel postanek v Podnartu, vrata so ostala zablokirana.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?
"V novem 4. investicijskem ciklusu imamo predvideno nabavo 20-tih novih sodobnih klimatiziranih potniških vagonov in 4 večsistemske lokomotive, s katerimi se bo SŽ-Potniški promet lahko še aktivneje vključil v mednarodno ponudbo vlakovnih povezav, tako z dnevnimi kot z nočnimi vlaki. Dobava lokomotiv in potniških vagonov se pričakuje v letu 2026."
https://potniski.sz.si/novice/2023/11/v ... tyabzvUKEE
Očitno se bo začelo nekaj premikati tudi v tej smeri.
https://potniski.sz.si/novice/2023/11/v ... tyabzvUKEE
Očitno se bo začelo nekaj premikati tudi v tej smeri.