Kaj bo s potniškimi vagoni?

Debata okoli voznega parka
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 17.06.2021, 11:03

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a andro43 »

Re 4/4 napisal/-a: 19.05.2022, 12:33 ED160 je pa namenjen zares dolgim razdaljam, tja do 1000 km in še kakšen kilometer zraven, ker ima Poljska pomembna mesta rastrosena po celi državi, hitrosti in s tem potovalni časi, pa odvisni od večih faktorjev.
https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.p ... Hledat&v=p - cel kup povezav, ki jih vozi ED160 je do 4 ure. Ja, res, so tudi 8-urne. Vozi pa tudi Lodž - Varšava pod 2 uri linijo.
TGV Lyria napisal/-a: 19.05.2022, 9:48 In ja - večsistemski so bili kupljeni prav za linije do Zagreba/Reke in Beljaka/Gradca, pa lahko obračaš kot hočeš. Pa še vprašaj se, zakaj je potovalni čas 4 ure. To pade direktno na infrastrukturo, kajti dejanske razdalje med vsemi omenjenimi kraji pri nas so majhne.
O bifeju pa ni treba sanjat, ker ga tudi zdaj ni, niti na avstrijski Mimari. Še na Pendolinu ga ne odpirajo, pa bi ga imeli na vsakem vlaku...

ED 160? Ne vem kje bi pri nas dobil dovolj potnikov za 8 vagonov, izven sezone. Pa tudi katero linijo bi sploh vozil. Je pa znotraj nekakšna poljska ustreznica Railjeta, to ti lahko povem iz prve roke.
Samo tole:
  • Avstrija - 9 milijonov prebivalcev, 6123 km prog, 60 RailJet kompozicij po 408 sedežev (+3 kosi 4011 s po 372 sedeži v sodelovanju z DB), + kar precej vagonov
  • Slovenija - 2,1 milijona prebivalcev, 1229 km prog, 3× 310 kompozicija po 164 sedežev (z očitno nedelujočim bifejem) od nekih resnih tranzitnih kompozicij; +11 resnih vagonov, kot je bilo prej omenjeno v temi
Če ponudiš nekaj pametnega, potem se ima možnost prijeti. Sicer pa ne. Infrastruktura bo takšna kot je še kar dolgo (govorim o grobem poteku prog, ki dokaj omejuje tudi hitrost, ne o obnovah, ki potekajo ali se planirajo). Torej blazno krajših potovalnih časov tudi ne bo. Dajmo potem ponuditi ljudem nekaj, kar omogoča neko prednost in dodano vrednost, torej udobje in bar na daljših vožnjah. Ne me narobe razumeti, novi Stadlerji so super, ampak po mojem pa ne bodo pritegnili novih potnikov, samo razveselili stare, ki so (smo) se drgnili že z gomulkami. Da bo pa nekdo drug pomislil na vlak, namesto na avto bo pa treba po mojem nekaj drugega. Saj ni treba 300+ sedežev, lahko se prilagodi na bolj realno številko, pa prostor za 20-25 koles naj bo. In ne 60 kompozicij, 10-15 bo dovolj. Ampak 3 pa niso dovolj. Pa ne vem, ali samo meni veliko pomeni, da če se peljem nekam, spijem kavico ob računalniku? Oziroma pivo popoldan? Ali tega ne počne nihče drug? Ne spomnim se, da sem se vozil z vlakom, v sklopu katerega je bil bar, pa da nisem pustil vsaj 5 € tam (pa ponavadi še kaj več). Potem lahko ponudimo nek resen dolgoprogaški (za naše razmere) promet, ki ne bo omejen samo na študente in begunce ter občasne navdušence, ampak bo atraktiven tudi za koga, ki mu zdaj vlak ne pade na pamet.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a trocken »

andro43 napisal/-a: 20.05.2022, 20:40
Re 4/4 napisal/-a: 19.05.2022, 12:33 ED160 je pa namenjen zares dolgim razdaljam, tja do 1000 km in še kakšen kilometer zraven, ker ima Poljska pomembna mesta rastrosena po celi državi, hitrosti in s tem potovalni časi, pa odvisni od večih faktorjev.
https://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.p ... Hledat&v=p - cel kup povezav, ki jih vozi ED160 je do 4 ure. Ja, res, so tudi 8-urne. Vozi pa tudi Lodž - Varšava pod 2 uri linijo.
TGV Lyria napisal/-a: 19.05.2022, 9:48 In ja - večsistemski so bili kupljeni prav za linije do Zagreba/Reke in Beljaka/Gradca, pa lahko obračaš kot hočeš. Pa še vprašaj se, zakaj je potovalni čas 4 ure. To pade direktno na infrastrukturo, kajti dejanske razdalje med vsemi omenjenimi kraji pri nas so majhne.
O bifeju pa ni treba sanjat, ker ga tudi zdaj ni, niti na avstrijski Mimari. Še na Pendolinu ga ne odpirajo, pa bi ga imeli na vsakem vlaku...

ED 160? Ne vem kje bi pri nas dobil dovolj potnikov za 8 vagonov, izven sezone. Pa tudi katero linijo bi sploh vozil. Je pa znotraj nekakšna poljska ustreznica Railjeta, to ti lahko povem iz prve roke.
Samo tole:
  • Avstrija - 9 milijonov prebivalcev, 6123 km prog, 60 RailJet kompozicij po 408 sedežev (+3 kosi 4011 s po 372 sedeži v sodelovanju z DB), + kar precej vagonov
  • Slovenija - 2,1 milijona prebivalcev, 1229 km prog, 3× 310 kompozicija po 164 sedežev (z očitno nedelujočim bifejem) od nekih resnih tranzitnih kompozicij; +11 resnih vagonov, kot je bilo prej omenjeno v temi
Če ponudiš nekaj pametnega, potem se ima možnost prijeti. Sicer pa ne. Infrastruktura bo takšna kot je še kar dolgo (govorim o grobem poteku prog, ki dokaj omejuje tudi hitrost, ne o obnovah, ki potekajo ali se planirajo). Torej blazno krajših potovalnih časov tudi ne bo. Dajmo potem ponuditi ljudem nekaj, kar omogoča neko prednost in dodano vrednost, torej udobje in bar na daljših vožnjah. Ne me narobe razumeti, novi Stadlerji so super, ampak po mojem pa ne bodo pritegnili novih potnikov, samo razveselili stare, ki so (smo) se drgnili že z gomulkami. Da bo pa nekdo drug pomislil na vlak, namesto na avto bo pa treba po mojem nekaj drugega. Saj ni treba 300+ sedežev, lahko se prilagodi na bolj realno številko, pa prostor za 20-25 koles naj bo. In ne 60 kompozicij, 10-15 bo dovolj. Ampak 3 pa niso dovolj. Pa ne vem, ali samo meni veliko pomeni, da če se peljem nekam, spijem kavico ob računalniku? Oziroma pivo popoldan? Ali tega ne počne nihče drug? Ne spomnim se, da sem se vozil z vlakom, v sklopu katerega je bil bar, pa da nisem pustil vsaj 5 € tam (pa ponavadi še kaj več). Potem lahko ponudimo nek resen dolgoprogaški (za naše razmere) promet, ki ne bo omejen samo na študente in begunce ter občasne navdušence, ampak bo atraktiven tudi za koga, ki mu zdaj vlak ne pade na pamet.
Dober zapis z majhno pripombo. Beguncem po navadi delijo brezplačno vodo.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andro43 napisal/-a: 20.05.2022, 20:40 Samo tole:
  • Avstrija - 9 milijonov prebivalcev, 6123 km prog, 60 RailJet kompozicij po 408 sedežev (+3 kosi 4011 s po 372 sedeži v sodelovanju z DB), + kar precej vagonov
  • Slovenija - 2,1 milijona prebivalcev, 1229 km prog, 3× 310 kompozicija po 164 sedežev (z očitno nedelujočim bifejem) od nekih resnih tranzitnih kompozicij; +11 resnih vagonov, kot je bilo prej omenjeno v temi
Če ponudiš nekaj pametnega, potem se ima možnost prijeti. Sicer pa ne. Infrastruktura bo takšna kot je še kar dolgo (govorim o grobem poteku prog, ki dokaj omejuje tudi hitrost, ne o obnovah, ki potekajo ali se planirajo). Torej blazno krajših potovalnih časov tudi ne bo. Dajmo potem ponuditi ljudem nekaj, kar omogoča neko prednost in dodano vrednost, torej udobje in bar na daljših vožnjah. Ne me narobe razumeti, novi Stadlerji so super, ampak po mojem pa ne bodo pritegnili novih potnikov, samo razveselili stare, ki so (smo) se drgnili že z gomulkami. Da bo pa nekdo drug pomislil na vlak, namesto na avto bo pa treba po mojem nekaj drugega. Saj ni treba 300+ sedežev, lahko se prilagodi na bolj realno številko, pa prostor za 20-25 koles naj bo. In ne 60 kompozicij, 10-15 bo dovolj. Ampak 3 pa niso dovolj. Pa ne vem, ali samo meni veliko pomeni, da če se peljem nekam, spijem kavico ob računalniku? Oziroma pivo popoldan? Ali tega ne počne nihče drug? Ne spomnim se, da sem se vozil z vlakom, v sklopu katerega je bil bar, pa da nisem pustil vsaj 5 € tam (pa ponavadi še kaj več). Potem lahko ponudimo nek resen dolgoprogaški (za naše razmere) promet, ki ne bo omejen samo na študente in begunce ter občasne navdušence, ampak bo atraktiven tudi za koga, ki mu zdaj vlak ne pade na pamet.
Tole si pa vse skupaj preveč posplošil, oziroma kot da primerjaš konjske moči tovornjaka in Ferrarija. Oba imata podobno, ampak namen je popolnoma drugačen. Na eni strani primerjaš daljinski promet Avstrije med deželnimi središči in bi to uvedel tudi pri nas, čeprav so razdalje med našimi "središči" na vsakih 10-20 km. Saj vemo da je na železnici pomembna povprečna in ne najbolj maksimalna hitrost? Lahko se voziš 250 km/h, ampak s postanki vsakih 20 km, z njo ne dobiš nobenega efekta. Legendarni pohorc z 11 vagoni je imel malo morje postankov, ker enostavno ni mogel preskakovati mest, med Dunajem in Gradcem, ter naprej proti Celovcu, Beljaku, Lienzu pa praktično razen Dunajskega Novega Mesta ni več pomembnih mest, razen nekaj manj omembe vrednih. Opaziš sedaj razliko napram KP - LJ - MB? Imaš pa prav, pametna ponudba bo pritegnila marsikoga, ampak 55 minut LJ-MB, pomeni samo to, da voziš mimo vseh potnikov vmes, ki delajo gužvo na cesti. Torej pametna ponudba že omenjeni takt regionalnih vlakov je korak v pravo smer, če bi temu sledil tudi investitor v železniško omrežje. Nekdo iz Postojne do Ljubljane pa že ne rabi RailJeta, da pride do Ljubljane. Torej Slovenija enostavno ni primerna za dolgoprogaše, ker dolgih razdalj enostavno nimamo. Če bi imeli vsepovsod na križu najmanj 100 km/h, bi potovanje z pravim regionalnim vlakom (IR oznaka) trajalo en, dva, tri.
Glede bara. Je že bil testni avtomat, pa se je slabo končalo, žal si manjšina glede zapravljanja. Če maš otroke, pijačo s sabo prineseš da lahko pije kadarkoli. Na Emoniki pa boš tako ali tako na vsakem koraku imel vse pijače.
Glede koles, pa imamo spet smolo, prevelika nihanja med zimo in poletjem, ja lahko bi to kompenzirali s tremi jutranji vlaki, kjer bi imel vsak možnost za 20 koles v smeri Koper, ampak s tem tovorni promet trpi. Trenutno morajo privatniki pri nas zavračati naročila po prevozu, kar je še en dokaz, da je pri nas največji problem infrastrutkura. Ko bo ta na spodobnem nivoju, se lahko konkurenčna ponudba uvede takoj. V zglednem času ne potrebujemo nobenih high-speed, ki se bo ustavljal v Pivki, ampak hitre regionalne vlake, ki bi bili ob sezoni ustrezno ojačani s ustreznim številom postankov in hitrostjo 160 km/h in ne sedanjih 80 km/h.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a preglednik »

[/quote]

..Če ponudiš nekaj pametnega, potem se ima možnost prijeti. Sicer pa ne. Infrastruktura bo takšna kot je še kar dolgo (govorim o grobem poteku prog, ki dokaj omejuje tudi hitrost, ne o obnovah, ki potekajo ali se planirajo). Torej blazno krajših potovalnih časov tudi ne bo. Dajmo potem ponuditi ljudem nekaj, kar omogoča neko prednost in dodano vrednost, torej udobje in bar na daljših vožnjah. Ne me narobe razumeti, novi Stadlerji so super, ampak po mojem pa ne bodo pritegnili novih potnikov, samo razveselili stare, ki so (smo) se drgnili že z gomulkami. Da bo pa nekdo drug pomislil na vlak, namesto na avto bo pa treba po mojem nekaj drugega. Saj ni treba 300+ sedežev, lahko se prilagodi na bolj realno številko, pa prostor za 20-25 koles naj bo. In ne 60 kompozicij, 10-15 bo dovolj. Ampak 3 pa niso dovolj. Pa ne vem, ali samo meni veliko pomeni, da če se peljem nekam, spijem kavico ob računalniku? Oziroma pivo popoldan? Ali tega ne počne nihče drug? Ne spomnim se, da sem se vozil z vlakom, v sklopu katerega je bil bar, pa da nisem pustil vsaj 5 € tam (pa ponavadi še kaj več). Potem lahko ponudimo nek resen dolgoprogaški (za naše razmere) promet, ki ne bo omejen samo na študente in begunce ter občasne navdušence, ampak bo atraktiven tudi za koga, ki mu zdaj vlak ne pade na pamet.
[/quote]

Se popolnoma strinjam z zapisanim. Navsezadnje sem se lahko že davno usedel na udoben avtobus z mehkimi sedeži pa še mizico zraven in se nekam odpeljal, niti ni treba da posebno daleč. Z vlakom pa je to v Sloveniji očitno nemogoče. Stadlerji so na zunaj sicer zelo lepi in všečni, znotraj pa čista puščoba, barvna dolgočasnost in asketski sedeži. In to naj bi vozilo v regionalnemu prometu s sosednjimi državami. Resnično potrebujemo nekaj električnih in dizelskih garnitur v smislu nekdanjih zelenih vlakov ali ICS, kjer bi se lahko potovalo malo udobneje. V Sloveniji trenutno manjka nek vmesni rang med navadnim potniškim vlakom in IC oz. EC, ki bi bil namenjen malo hitrejši in udobnejši povezavi regionalnih središč z Ljubljano.
preglednik
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 17.06.2021, 11:03

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a andro43 »

preglednik napisal/-a: 22.05.2022, 14:11 Stadlerji so na zunaj sicer zelo lepi in všečni, znotraj pa čista puščoba, barvna dolgočasnost in asketski sedeži. In to naj bi vozilo v regionalnemu prometu s sosednjimi državami. Resnično potrebujemo nekaj električnih in dizelskih garnitur v smislu nekdanjih zelenih vlakov ali ICS, kjer bi se lahko potovalo malo udobneje. V Sloveniji trenutno manjka nek vmesni rang med navadnim potniškim vlakom in IC oz. EC, ki bi bil namenjen malo hitrejši in udobnejši povezavi regionalnih središč z Ljubljano.
Stadlerji so čisto ok za promet do nekje 2 uri vožnje, kar je pri nas skoraj vse, kar gravitira iz Lj (na bazi LPV). Za kaj več bi pa bilo po mojem dobro kaj bolj udobnega, kot sem zapisal zgoraj. Ni smisel toliko v hitrosti, bolj v povečanem udobju, in to ravno zaradi nizkih povprečnih hitrosti. Bi bilo pa zelo fino res, če bi bilo nekaj teh garnitur tudi dizelskih, recimo za vlake do Pulja, za Soško progo,..., predvsem v turistične namene. Ok, malo off-topic - taka dizelska garnitura bi lahko vozila vlak Beljak - Trst po Soški progi, vse leto od petka do nedelje, poleti pa morda vsak dan. Enako v Pulj (iz Lj), vse leto čez vikend. Prav lep izletniški vlak, udobna in razgledna turistična vožnja. Tržiti kot okolju prijazen turistični produkt. Zraven pa lahko vzameš še kolo za mobilnost na končni destinaciji. Se pa seveda da vse to sestaviti tudi iz vagonov, samo spredaj bi bolj ustrezal kakšen Hercules kot Reagan glede na prej omenjeno udobje in okoljsko prijaznost.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a preglednik »

andro43 napisal/-a: 26.05.2022, 9:49 .. taka dizelska garnitura bi lahko vozila vlak Beljak - Trst po Soški progi, vse leto od petka do nedelje, poleti pa morda vsak dan...
..in garantirano bi bila polna turistov, ki bi pri nas tudi nekaj zapravili. Že pod staro Avstrijo so ob vikendih vozili izletniški vlaki iz Trsta na Bled.
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

preglednik napisal/-a: 22.05.2022, 14:11 Resnično potrebujemo nekaj električnih in dizelskih garnitur v smislu nekdanjih zelenih vlakov ali ICS, kjer bi se lahko potovalo malo udobneje. V Sloveniji trenutno manjka nek vmesni rang med navadnim potniškim vlakom in IC oz. EC, ki bi bil namenjen malo hitrejši in udobnejši povezavi regionalnih središč z Ljubljano.
Nič od zgornjega ne potrebujemo. Beri! Ta vmesni rang je lahko že IC sam po sebi, oziroma RG ali kakorkoli ga označimo. Edino kar rabimo, je združitev RG in IC v en sam rang brez dodatka in to je to. In taktni promet seveda.
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 17.06.2021, 11:03

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a andro43 »

@TGV Lyria - jaz se popolnoma strinjam s tem, kar si napisal v polinkanem prispevku. Je samo en problemčič (citat iz te iste teme):
Re 4/4 napisal/-a: 09.01.2021, 16:41 Ampak...vse skupaj takrat, ko bodo porihtali infrastrukturo. Do takrat, težko kaj revolucinoarno novega.
Do takrat pa trditev, da je SI tako velika, da lahko vse skupaj obravnavamo kot regio, po mojem mnenju žal ne drži. Kar se velikosti tiče že, kar se pa tiče časa pa ne. Poanta mojega razmišljanja je predvsem, da Stadlerji s svojo opremo niso najprimernejši za vožnje nad 2 uri potovalnega časa. In to so skoraj vsi vlaki, ki povezujejo državo preko Ljubljane direktno (torej da ni startna ali končna točka Lj oziroma vlaki, ki vozijo po lokalnih progah). Voziti se MS-Kp s Stadlerjem ni idealno. Bolj primeren bi bil vlak, opremljen za daljše relacije, v sklopu katerega bi bil prtljažni prostor za vsaj 25 koles (bar pa pač diskutabilno glede na že napisano v tej temi).

Morda še tole: vlak je ob vikendih predvsem turistični produkt, katerega glavne prednosti bi bile: ne stoji v koloni, je udobnejši od avta (kar trenutno ne drži povsem), pot je manj stresna, kolo lahko naložiš brez boja s prtljažnikom, cena je primerljiva ali celo nižja. Garniture, ki bi ustrezale tem zahtevam, pa bi se po mojem mnenju povsem vklopile v sistem, kot ga je opisal TGV Lyria, tudi med tednom, saj številne od teh prednosti niso samo za turizem.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andro43 napisal/-a: 30.05.2022, 9:43 In to so skoraj vsi vlaki, ki povezujejo državo preko Ljubljane direktno (torej da ni startna ali končna točka Lj ...
In to je natanko en sam vlak (IC Pohorje) oziroma dva poleti, ko se pridruži še kopalni. Za katerega pa itak še ni jasno, kaj bo z njim po 18. juniju.
Za tole kupovati ekstra garniture? Poleg tega, če si opazil, sem izhajal še iz prejšnjega stanja, ko je bil na Pohorcu Pendolino in sem ga vključil v ICS linijo. Lahko bi sicer razpravljali kaj je bolje. Pendolino je imel + pri udobju in hutrosti, ampak velik - pri kolesih in dejstvu, da imamo samo 3 garniture. Pa tudi kapaciteta potnikov ni bila idealna. Drznem si reči, da Pohorc še nikoli ni imel večje kapacitete kot zdaj z dvojnikom Stadlerjev. Niti, ko je vozil z 10 klasika vagoni.

Povprečen nemški regionalec vozi tudi precej več kot 2 uri. Notranjost pa je odvisna od naročnika (regije). Oglej si Franken-Thüringen Express ali Werdenfelser Netz in tamkajšnji vozni park, pa še kakšna zvezda bi se gotovo našla.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Potem pa naj se na kakšnem avtobusnem odpadu najde udobnejše sedeže in z njimi opremi vsaj nekaj garnitur.
preglednik
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

preglednik napisal/-a: 30.05.2022, 11:22 Potem pa naj se na kakšnem avtobusnem odpadu najde udobnejše sedeže in z njimi opremi vsaj nekaj garnitur.
že razrezi 711-001/002, 711-013/014 oba ni več, tudi že razrezi 713/715-114, zdaj 110,…. slovo
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Se popolnoma strinjam, da naj dajo na tistih par Stadlerjev (okoli 5 vsakega) sedeže iz Mercedesa in tudi mogoče se iz kakšnega ABeelmta ali kakšnega drugega vagona tiste sedeže, ki so/so bili v 1. razredu v 2. razred, za 1. razred pa naj naredijo kakšne usnjene sedeže na tak način, predlagam da takšne kot so zdaj v 1. razredu na Stadlerjih.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

vidkrt napisal/-a: 17.06.2022, 21:07 Se popolnoma strinjam, da naj dajo na tistih par Stadlerjev (okoli 5 vsakega) sedeže iz Mercedesa in tudi mogoče se iz kakšnega ABeelmta ali kakšnega drugega vagona tiste sedeže, ki so/so bili v 1. razredu v 2. razred, za 1. razred pa naj naredijo kakšne usnjene sedeže na tak način, predlagam da takšne kot so zdaj v 1. razredu na Stadlerjih.
Tole pa mislim da je komedija stoletja... Sedeže iz Zelenca na Stadlerja??? #-o #-o [-o< ](*,) ](*,) ](*,)
(Pustimo to, da niti ne razumem poante celega sestavka.)
preglednik napisal/-a: 30.05.2022, 11:22 Potem pa naj se na kakšnem avtobusnem odpadu najde udobnejše sedeže in z njimi opremi vsaj nekaj garnitur.
Dejansko lahko kaj takega nekomu pade na pamet? Ti bi nove garniture zalagal z - odpadnimi avtobusnimi sedeži???
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a: 17.06.2022, 21:10

Dejansko lahko kaj takega nekomu pade na pamet? Ti bi nove garniture zalagal z - odpadnimi avtobusnimi sedeži???
Tako medtem ko bi nove garniture plačal s novimi sedeži vred ki enostavno ne bi bili vgrajeni....roka tako, roka tako :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Kaj bo s potniškimi vagoni?

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

@TGVLyria, saj ni treba tako na prvo usekat. Oba sta hotela povedati bolj v šali, no Vid pa kot ponavadi, malo po svoje. ;) Je pač tako, da pri problematiki s sedeži nikoli ne bomo prišli do konca, saj so okusi različni. Dobro veš, da se čez Giruna nekateri tudi pritožujejo.
Odgovori