Seveda v Slovenji to gre v recimo Avstriji pa mora prevoznik v takem primeru tudi naročiti vozni red z to nižjo hitrostjo, ki tudi stane več, saj se proga zaseda dlje časa. In potem hitro ni več računice v to smer temveč naklonjenostt menjavi lok.
Leteči Balkanec
Re: Leteči Balkanec
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Leteči Balkanec
Malo preveč si se navdušil nad to mislijo da bo sedaj sledilo kar naenkrat povpraševanje v Sloveniji iz vseh strani in da bodo prevozniki menjali kot za stavo. Pozabi na to, trenutno je to prva faza širitve. Tudi tip prevoznikov na Balkanu še ni takšen, da bi masovno povpraševali po njem. Seveda so v kontaktu z domačimi prevozniki in morda se kakšnega pričakuje tudi v Koper, ampak na šolanje je zaenkrat šla samo ena skupina avstrijskega prevoznika, ki pa ne vozi v Koper. Jasno pa so povedali da ciljajo tudi na Reko, kjer ni dopreg in lahko takšna šestosna lokomotiva zvozi sama cel vlak, ostale lokomotive pa morajo po drugo porcijo nazaj v Reko, ko prispejo na vrh s prvo porcijo. Dolgoročno se bo pa pojavila lokomotiva tam čisto dol do Egejskega morja in Bosporja, kar pa že ima lep potencial da postane prava koridorska lokomotiva, otok z 3 kV pa boš premagal s Caterpillerjem. Morda je to danes nerazumljivo, ampak tudi Newag cilja da bi svojo šestosno lokomotivo Dragon spravil na koridor Baltsko-Jadransko-Ionsko morje.preglednik napisal/-a: ↑07.06.2023, 18:02 Glede na to, da bo pri nas vozil samo v dizelskem režimu: imel bo zmogljivost približno dveh kenedijevk.
Pojavlja se mi vprašanje, mar ni bolje uporabljati za večje zmogljivosti več standardnih štiriosnih lokomotiv v spregi (ameriški sistem), kot pa eno namensko visokozmogljivo, kot je Eurodual.
Se pa vsakem primeru taka lokomotiva lahko izplača na klanec, če je EuroDual na Brenner 3x zapored sam zvlekel 1600 ton, recimo dva Taurusa pa to težko zvlečeta. S tem si lahko znižaš €/TEU tudi do 10€, če voziš kontejnerje, seveda še ob drugih pogojih. Glavni je da zvoziš čim več kilometrov. Pa še kar nekaj drugih stroškov se zmanjša. Dva glavna sta tudi amortizacija in stroški servisa €/km na drugo lokomotivo. Ampak ok, EuroDual je bolj specifičen, saj je samo AC, Euro 9000 pa zna tudi pri nas premešati štrene, predvsem ko bo infrastruktura nadgrajena. Vsekakor pa bodo morali prevozniki odmisliti stereotipe, morda jih bodo že do konca leta prepričali prevozniki, ki so si ga že rezervirali.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Leteči Balkanec
Srbija gradi hitro progo do Subotice, do Vinkovcev pa je komaj prevozna. Mislim, da Eurodual na 10. Koridorju ne bo imel veliko dela, ker se bolj uveljavlja smer preko Madžarske.
preglednik
Re: Leteči Balkanec
Gre na jug ja. Kasneje pa se predvidoma vrne. Odzadaj je verjetno ista štorija, kot z MS3.
Re: Leteči Balkanec
Kaj pa je bilo z MS3?
Re: Leteči Balkanec
S samo lokomotivo ni bilo nič "narobe", samo Alstom ni bil sposoben v dogovorjenem času pripraviti protokol. Testiranja pa so prestavili kar 3x. Bi rekel da tudi zato, ker menjujejo softwareski del lokomotive za svojega in s tem izguba obstoječe odobritve na starih verzijah, ampak prevoznik pritiska in "teži", proizvajalca pa vsak test stane. Pri Euro sicer pravijo da je uradni razlog drugačen, samo jaz mu ne verjamem, ker mašina stoji že tri tedne na Jesenicah in v tem času bi lahko rezervirali vse. Žal pa detaljnih podrobnosti ne morem napisati.
Re: Leteči Balkanec
Leteči Balkanec je danes ponovno v Sloveniji. Danes vozijo/so vozili na relaciji Dobova - Ljubljana - Vižmarje - Ljubljana - Poljčane - Sevnica - Ljubljana. Jutri peljejo iz Ljubljane do Kozine in nazaj, v petek pa bodo na gorenjski progi. Vse vožnje so strojno.
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Leteči Balkanec
Med takimi testi se preverja obojestranske interakcije ... torej tudi morebitne motnje v delovanju železniške infrastrukture, ki bi jih lahko povzročala lokomotiva (npr. motnje v delovanju števcev osi ali senzorjev zasedenosti tirov). Med te teste spadajo tudi testi odjema električne energije iz vozne mreže (npr. omejevanje toka če pade napajalna napetost in podobno), ampak pri Balkancu tega ne bodo počeli.
LP, Metod
Re: Leteči Balkanec
Na moji spletni strani https://www.miniaturna-zeleznica.eu/galerije/EuroDual/ so dodane fotografije današnje testne vožnje, ena iz Ljubljane in pet iz Poljčan, avtor slednjih je Dejan Črešnjovnjak.
Pa še ena za povabilo
Pa še ena za povabilo
Tine
-
- Strojevodja II
- Prispevkov: 71
- Pridružen: 12.03.2022, 22:07
Re: Leteči Balkanec
In je že nazaj v Ljubljani
Re: Leteči Balkanec
Predvideno odhod iz Ljubljane je bilo ob 8:19, vendar je odpadlo, pa ne me spraševat zakaj. Prihod v Kozino 11:41, povratek pa 11:46.
Od sedaj naprej javljam le še tisto kar se je zgodilo in nič več napovedi. saj izpadem neresno, pa ne po svoji krivdi.
Tine
Re: Leteči Balkanec
Zanimivo torej sploh ni bil v Kozini.
Hvala vseeno Tine.