Lokomotive modrega vlaka
Lokomotive modrega vlaka
Nekdaj so Modri vlak vozile tri dizel lokomotive serije 761, z imenom; "Neretva, Sutjeska in Drina". Ima kdo kaj več podatkov o teh legendarnih lokomotivah?
Pred vsem me zanimajo tehnični podatki in njihova oprema, pogonski agregat in ostalo.
Na hrvaškem forumu sem sicer našel link s sliko teh propadajočih lokomotiv. Rad bi pa zvedel še kaj več.
lp
Pred vsem me zanimajo tehnični podatki in njihova oprema, pogonski agregat in ostalo.
Na hrvaškem forumu sem sicer našel link s sliko teh propadajočih lokomotiv. Rad bi pa zvedel še kaj več.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Nekaj slik lokomotiv 761 lakho najdeš
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_002.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_003.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_004.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_002.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_003.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... 761sub.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... -002_1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... -002_1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... -002_2.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/ele ... der_01.jpg
Tehnične podatke o lokomotivi najdeš na
http://www.railfaneurope.net/ric/hr_761.htm
http://www.yurail.co.yu/prezentacije/pl ... /vucna.htm
http://www.yurail.co.yu/prezentacije/galerija/dizel.htm
Če bom še kaj našel bom dodal
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_002.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_003.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_004.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_001.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_002.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... er_003.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... 761sub.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... -002_1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... -002_1.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/die ... -002_2.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/yu/ele ... der_01.jpg
Tehnične podatke o lokomotivi najdeš na
http://www.railfaneurope.net/ric/hr_761.htm
http://www.yurail.co.yu/prezentacije/pl ... /vucna.htm
http://www.yurail.co.yu/prezentacije/galerija/dizel.htm
Če bom še kaj našel bom dodal
Vrsta JŽ 761
Podjetje Krauss-maffei je leta 1955 poslalo demonstracijsko lokomotivo V200-005 v Turčijo.Ko se je lokomotiva vračala so jo še sprobale države Grčije in Jugoslavije.Jugoslovanske železnice so bile zelo impresirane nad demonstracijo lokomotive V200.To jih je povedlo da so naročile tri lokomotive V200 za modri vlak.Lokomotive vrste V200 so imele osni pritisk 20 t, kar je bilo za Jugoslovanske proge pretežko, tako so potem naročili dalše šest osne lokomotive , ki so bile nato preimenovane vrsto V 300.Naročilo je bilo v podjetju Krauss-maffei v muhnu leta 1956.Prva od lokomotiv vrste JŽ D66 se je pokazala leta 1957 v hannovru.Ker je bi poskus z temi tremi lokomotivami zelo uspešen so se odločili konstruirati še četrto lokomotivo te vrste katero je financiralo podjetje za Presojo lokomotive v nemčiji.15 avgusta leta 1957 je bila lokomotiva ML2200 C-C postavljena v Frankfurtu in je v prvem mesecu naredila več kot 20,000 KM. Od 19 septembra do 3 oktobra 1957 so jo poslali na teste na avstrijsko progo Semmering.Nato pa še na progo Black forest.Spoznali so da je za težje vlake bila moč malo bolj šipka.Tako so med 17 novembrom 1957 in 22 majom 1958 naredili dve novi in bolj močni lokomotivi narejeni tudi v Krauss-maffei in so bili oštevilčeni kot ML 3000 C-C.Maja leta 1958 se je spet podala po progi Black forest in semmeing (OBB).Testa vožnja je pokazala , da so lokomotive primeljive z lokomotivo V200, z njimi bi lahko skrajšali čas potovanja za skoraj polovico.3 oktobra 1958 se je lokomotiva vrnila v Frankfurt.14 aprila leta 1964 so jo kupile nemške železnice in jo preimenovale v serijo V300-001.Uradno so jo prevzeli 4 avgusta leta 1965 v Numbergu.
JŽ 761-ML 2200 C-C je imela slabšo moč kot vrsta V300-ML3000 C-C
Podjetje Krauss-maffei je leta 1955 poslalo demonstracijsko lokomotivo V200-005 v Turčijo.Ko se je lokomotiva vračala so jo še sprobale države Grčije in Jugoslavije.Jugoslovanske železnice so bile zelo impresirane nad demonstracijo lokomotive V200.To jih je povedlo da so naročile tri lokomotive V200 za modri vlak.Lokomotive vrste V200 so imele osni pritisk 20 t, kar je bilo za Jugoslovanske proge pretežko, tako so potem naročili dalše šest osne lokomotive , ki so bile nato preimenovane vrsto V 300.Naročilo je bilo v podjetju Krauss-maffei v muhnu leta 1956.Prva od lokomotiv vrste JŽ D66 se je pokazala leta 1957 v hannovru.Ker je bi poskus z temi tremi lokomotivami zelo uspešen so se odločili konstruirati še četrto lokomotivo te vrste katero je financiralo podjetje za Presojo lokomotive v nemčiji.15 avgusta leta 1957 je bila lokomotiva ML2200 C-C postavljena v Frankfurtu in je v prvem mesecu naredila več kot 20,000 KM. Od 19 septembra do 3 oktobra 1957 so jo poslali na teste na avstrijsko progo Semmering.Nato pa še na progo Black forest.Spoznali so da je za težje vlake bila moč malo bolj šipka.Tako so med 17 novembrom 1957 in 22 majom 1958 naredili dve novi in bolj močni lokomotivi narejeni tudi v Krauss-maffei in so bili oštevilčeni kot ML 3000 C-C.Maja leta 1958 se je spet podala po progi Black forest in semmeing (OBB).Testa vožnja je pokazala , da so lokomotive primeljive z lokomotivo V200, z njimi bi lahko skrajšali čas potovanja za skoraj polovico.3 oktobra 1958 se je lokomotiva vrnila v Frankfurt.14 aprila leta 1964 so jo kupile nemške železnice in jo preimenovale v serijo V300-001.Uradno so jo prevzeli 4 avgusta leta 1965 v Numbergu.
JŽ 761-ML 2200 C-C je imela slabšo moč kot vrsta V300-ML3000 C-C
LP Anej
Re: Lokomotive modrega vlaka
Se mi zdi, da to glih ne bo držalo, namesto Drine je bila lokomotiva DINARA, ostali dve pa sta bili kot si že rekel.Dolfe napisal/-a:Nekdaj so Modri vlak vozile tri dizel lokomotive serije 761, z imenom; "Neretva, Sutjeska in Drina
Mladi pionirji.press
Jest sem nekje zasledil da naj bi imela ena lokomotiva ime KOZARA? No, je pa res, da so bile serija 666.
Zadnjič spremenil jure80, dne 03.08.2007, 9:22, skupaj popravljeno 2 krat.
LP
Izidor
Izidor
http://www.railfan-belgrade.org/forum/v ... fde9169888
Tle gor so vse štiri: Dinara, Kozara, Neretva, Sutjeska.
Tle gor so vse štiri: Dinara, Kozara, Neretva, Sutjeska.
LP
Izidor
Izidor
Lokomotive so se imenovale:
JŽ761-001 ---Dinara
JŽ761-002 ---Kozara
JŽ761-003 ---Sutjeska
Lokomotive so imele 2 dizel motorja,Bili so 12 cilindrični ,štiritaktni v V izvedbi.Lokomotive so imele osni pritisk 16,3t.Rezervarji za gorivo zdržijo 4000 litrov za vodo pa 3500 litrov. Dolžina lokomotive je 20702 mm.Lokomotiva ima hidravlični prenos Tipa Maybach Mekydro K1 O4 MU.
JŽ761-001 ---Dinara
JŽ761-002 ---Kozara
JŽ761-003 ---Sutjeska
Lokomotive so imele 2 dizel motorja,Bili so 12 cilindrični ,štiritaktni v V izvedbi.Lokomotive so imele osni pritisk 16,3t.Rezervarji za gorivo zdržijo 4000 litrov za vodo pa 3500 litrov. Dolžina lokomotive je 20702 mm.Lokomotiva ima hidravlični prenos Tipa Maybach Mekydro K1 O4 MU.
LP Anej
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45