Lokomotive modrega vlaka
Re: Lokomotive modrega vlaka
Lahko zdaj razvijate teorije kakor hočete,Mađarka je ena najlepših univerzalnih lokomotiv kar jih je bilo kdaj narejenih.Za njo bi bila kaka Čehinja in šele potem bi se spogledoval za kako Švabico.
....Lokomotive se ne prevračajo v ovinkih,ker niso Tonetov Pinzgauer.
....Lokomotive se ne prevračajo v ovinkih,ker niso Tonetov Pinzgauer.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Lokomotive modrega vlaka
Top lista:
1. Mađarice
2. Čehinje
3. Švabice
1. Mađarice
2. Čehinje
3. Švabice
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Lokomotive modrega vlaka
Kaj pa če jo ustaviš v takem ovinkuNurmi napisal/-a:Lahko zdaj razvijate teorije kakor hočete,Mađarka je ena najlepših univerzalnih lokomotiv kar jih je bilo kdaj narejenih.Za njo bi bila kaka Čehinja in šele potem bi se spogledoval za kako Švabico.
....Lokomotive se ne prevračajo v ovinkih,ker niso Tonetov Pinzgauer.
Re: Lokomotive modrega vlaka
...jaz nimam tega znanja,da bi ti lahko na to odgovoril.Karkoli bi rekel,bi se spustil na nivo filozofiranja in ugibanja,tega pa ne počnem.Če bi obstajala možnost,da se lokomotiva prevrne zaradi visokega kotla,jih sploh ne bi gradili.Slišal za tak primer nisem,vse ostalo je ugibanje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Lokomotive modrega vlaka
Ali si prav predstavljam, da oznaka pravi, da je nadvišanja 193 mm?
Še vedno ni panike. Če predpostavimo ekstrem: težišče 4 metre nad tirnico ... pa predpostavimo, da je sicer lokomotiva po teži simetrična, torej je težišče v vzdolžni osi lokomotive ... potem bi se težišče pomaknilo za kakšnih 54 cm od navpičnice. Kar je še vedno manj kot pol tirne širine (71,7 cm) in če podvozje lokomotive zdrži (skoraj celotna teža je na eni strani), se lokomotiva ne prevrne.
Še vedno ni panike. Če predpostavimo ekstrem: težišče 4 metre nad tirnico ... pa predpostavimo, da je sicer lokomotiva po teži simetrična, torej je težišče v vzdolžni osi lokomotive ... potem bi se težišče pomaknilo za kakšnih 54 cm od navpičnice. Kar je še vedno manj kot pol tirne širine (71,7 cm) in če podvozje lokomotive zdrži (skoraj celotna teža je na eni strani), se lokomotiva ne prevrne.
LP, Metod
Re: Lokomotive modrega vlaka
Za vožnjo po takih ovinkih mora biti posadka ustrezne telesne zgradbe (nekaj nas je takšnih) ter se glede na ovinek nagiba kot pri dirkah motorjev s prikolicami
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Lokomotive modrega vlaka
Če naj bi posadka vozila ostre ovinke po Tonotovem receptu, bi morala master in kurjač verjetno splezati dol po lojtri za vsak ovinek ali pa se vsaj uleči na tla kuhne. Nekako se mi zdi, da je težišče celotne lokomotive malce nad višino tal kuhne, nekako v višini spodnjega dela kotla. Če torej posadka stoji, s tem zvišuje težišče!
LP, Metod
Re: Lokomotive modrega vlaka
...Telebajski! Na pari dovoljena samo še solata in jabolka.Kolkor klobas požrejo,Borsig ne bo smel več na Štajersko,ker bo tudi on presegal osni pritisk.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Lokomotive modrega vlaka
Vse tele razprave o telebajskih na parni mašini so malo nekorektne in tudi noben pravilno naložen vagon ali lokomotiva s še tako visokim kotlom, se zaradi nagiba med stanjem v ovinku še ni prevrnil, ne glede na višino .
Nekoč je bilo na forumu (Drotar, Splošno, Pogoji za hitrost) podan izvleček iz Pravilnika o gornjem ustroju, kjer lepo piše
LPL
Nekoč je bilo na forumu (Drotar, Splošno, Pogoji za hitrost) podan izvleček iz Pravilnika o gornjem ustroju, kjer lepo piše
Ker so bila v preteklosti dovoljena precej manjša nadvišanja, po navedbah v isti temi 115 mm verejtno tisti H=193 ne pomeni nadvišanja. Lahko bi pa kakšen poznavalec, recimo Mario razvozlal vsebino napisa, kjer je nedvomno R = 125, radij krivine , L = 65, dolžina prehodnice? H= 193 ?????.Nekaj iz Pravilnika o zgornjem ustroju prog:
15. člen
(največje nadvišanje)
(1) Največje dovoljeno projektirano nadvišanje je na tirih s tirno gredo 160 mm....
LPL
Re: Lokomotive modrega vlaka
Si padel pod vpliv kontrolnega?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Lokomotive modrega vlaka
Glede moje interpretacije napisov na fotografiji od @ŽAT32 me še noben mojster ni popravil ... Pa bi si mislil da se bo že kdo spotaknil.
Pa še ena stvar: grem stavit, da fotografija prikazuje rekonstruirano staro progo, pri projektiranju katere se nekako niso držali sodobnih pravilnikov. Oziroma so delali kompromis med potrebnim nadvišanjem za (ob rekonstrukciji) željeno progovno hitrostjo in največjim dovoljenim nadvišanjem.
Pa še ena stvar: grem stavit, da fotografija prikazuje rekonstruirano staro progo, pri projektiranju katere se nekako niso držali sodobnih pravilnikov. Oziroma so delali kompromis med potrebnim nadvišanjem za (ob rekonstrukciji) željeno progovno hitrostjo in največjim dovoljenim nadvišanjem.
LP, Metod
Re: Lokomotive modrega vlaka
Nič ni nekorektno,fantje se redijo to je dejstvo.Pa ti bom še razložil zakaj zajebancija,ker škoda sploh debate o kakih prevračanjih,zato ker so določene lokomotive "visokokotelne".Ker tako prevračanje ni mogoče in majstri,ki so jih skonstruirali nisi bili neki bedaki.Ampak dobro,jaz vas prenašam,da sfilozofirate vsako malenkost.zajebancija je pa sarkazem z moje strani,ko postanete zadrgnjenci. Pa hvala vsem,ki poguglate še zame,ker jaz res ne vem če bi znal.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Lokomotive modrega vlaka
Nurmi napisal/-a:...Telebajski! Na pari dovoljena samo še solata in jabolka.Kolkor klobas požrejo,Borsig ne bo smel več na Štajersko,ker bo tudi on presegal osni pritisk.
Lep dan
Tomaž
Re: Lokomotive modrega vlaka
mkx, močno dvomim, da bi bil požegnan projekt v takem nasprotju s predpisi objavljenimi v URRS, št. 92/2010. Predpis sicer omogoča na posameznih mestih večje pospeške od normalnih s soglasjem upravljalca, nikjer pa ne piše, da se lahko izvede višje povišanje zunanje tirnice. To je omejeno na 160(tirna greda) in na 170 mm na proge brez tirne grede.....fotografija prikazuje rekonstruirano staro progo, pri projektiranju katere se nekako niso držali sodobnih pravilnikov. Oziroma so delali kompromis med potrebnim nadvišanjem za (ob rekonstrukciji) željeno progovno hitrostjo in največjim dovoljenim nadvišanjem.
Torej kaj torej pomeni H=193
LPL
Re: Lokomotive modrega vlaka
Mater,sem spet zakuru
Brez skrbi, na tem ovinku se ne bo nič prevrnilo. Še pri kakšnem iztirjenju se ne, pe gre kolo do akse v šoder. Tole je spet risal en verjetno zelo poceni zunanji, ki ni imel pojma, kaj dela. Pisati bi moralo R=193, H=125. Ampak ker je en zunanji, je vse dobro. Zato pa imamo npr. začetek zavorne razdalje pred NPr z modrim vrhom, nagibno kazalo obrnjeno narobe, enopomenske signale na rdeče-belih stebrih (ko so bili še celi pobarvani), narobe obrnjene kable, sega v prosti profil na vseh stebrih, tudi če ni treba itd.
Saj se nebi spotikal ob take stvari, ampak v mojih prvih letih službe sem risal ravno sig. oznako sega v prosti profil. Črnega vrha pa nisem narisal. Ko je mojo umetnino videl inšpektor, pa . Malo je manjkalo, da nisem fasal izrednega preizkusa znanja. Ampak takrat je bila še ena druga država. Danes je pa vsak lahko veliki majster, če le pozna prave ljudi.
No, kam smo prišli od lokomotiv modrega vlaka
Brez skrbi, na tem ovinku se ne bo nič prevrnilo. Še pri kakšnem iztirjenju se ne, pe gre kolo do akse v šoder. Tole je spet risal en verjetno zelo poceni zunanji, ki ni imel pojma, kaj dela. Pisati bi moralo R=193, H=125. Ampak ker je en zunanji, je vse dobro. Zato pa imamo npr. začetek zavorne razdalje pred NPr z modrim vrhom, nagibno kazalo obrnjeno narobe, enopomenske signale na rdeče-belih stebrih (ko so bili še celi pobarvani), narobe obrnjene kable, sega v prosti profil na vseh stebrih, tudi če ni treba itd.
Saj se nebi spotikal ob take stvari, ampak v mojih prvih letih službe sem risal ravno sig. oznako sega v prosti profil. Črnega vrha pa nisem narisal. Ko je mojo umetnino videl inšpektor, pa . Malo je manjkalo, da nisem fasal izrednega preizkusa znanja. Ampak takrat je bila še ena druga država. Danes je pa vsak lahko veliki majster, če le pozna prave ljudi.
No, kam smo prišli od lokomotiv modrega vlaka