Lokomotive modrega vlaka
Re: Lokomotive Modrega vlaka .... idr.
Itak,da ne.
No,saj vas ne bom matral.
Nobenih imen niso imeli moji Nurmiji
Glede na to,da se najde na netu tudi taka banalnost,kako hrano je jedel koker španjel pokojnega predsednika Kennedija,bi o Maršalovih lokomotivah zagotovo kaj pisalo.
Sem pa v vsem raziskovanju Titovih 11,zasledil samo eno izjavo,ki pa jo je Tito izrekel kar nekaj krat:" zaprezite moje lijepe Mađarice"
Glede na to da je bil eden večjih ženskarjev in kurbirjev tiste dobe,je bilo to izrečeno v kontekstu LOKOMOTIV,da ne bo kake pomote.
Je bil pa naš Joško najbolj navezan ravno na parne lokomotive.Zelo težko se je sprijaznil z 761 (dosti boljše od 666,ne samo moje mnenje),pri izbiri 666 pa ni imel dosti vpliva niti mnenj saj je bil že pošteno bolan.(leta 1978).
No ime,Mađarica se je potem prijejo ene druge Jugoslovanske lokomotive.To je bila lokomotiva serije 641.
No,samo toliko za intermezzo.Je pa zgodovina Jugoslovanskih diesel lokomotiv ena najbolj zanimivih v Evropi.Imeli smo en tako mešano meso na žaru,ne tič ne miš.Od Ameriških,Kanadskih,Nemških,Ruskih,Madžarskih lokomotiv,pa vse do raznih čudnih prototipov in neposrečenih kopij Đuro Đakoviča.Recimo serija 741,742,pa grdosija 743......
pa legendarna Karavela 663........
Zanimiva,izredno zanimiva kratka zgodovina Jugo-diesel lokomotiv.
No,saj vas ne bom matral.
Nobenih imen niso imeli moji Nurmiji
Glede na to,da se najde na netu tudi taka banalnost,kako hrano je jedel koker španjel pokojnega predsednika Kennedija,bi o Maršalovih lokomotivah zagotovo kaj pisalo.
Sem pa v vsem raziskovanju Titovih 11,zasledil samo eno izjavo,ki pa jo je Tito izrekel kar nekaj krat:" zaprezite moje lijepe Mađarice"
Glede na to da je bil eden večjih ženskarjev in kurbirjev tiste dobe,je bilo to izrečeno v kontekstu LOKOMOTIV,da ne bo kake pomote.
Je bil pa naš Joško najbolj navezan ravno na parne lokomotive.Zelo težko se je sprijaznil z 761 (dosti boljše od 666,ne samo moje mnenje),pri izbiri 666 pa ni imel dosti vpliva niti mnenj saj je bil že pošteno bolan.(leta 1978).
No ime,Mađarica se je potem prijejo ene druge Jugoslovanske lokomotive.To je bila lokomotiva serije 641.
No,samo toliko za intermezzo.Je pa zgodovina Jugoslovanskih diesel lokomotiv ena najbolj zanimivih v Evropi.Imeli smo en tako mešano meso na žaru,ne tič ne miš.Od Ameriških,Kanadskih,Nemških,Ruskih,Madžarskih lokomotiv,pa vse do raznih čudnih prototipov in neposrečenih kopij Đuro Đakoviča.Recimo serija 741,742,pa grdosija 743......
pa legendarna Karavela 663........
Zanimiva,izredno zanimiva kratka zgodovina Jugo-diesel lokomotiv.
Zadnjič spremenil Nurmi, dne 05.05.2010, 19:10, skupaj popravljeno 2 krat.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Lokomotive Modrega vlaka .... idr.
Pa napišimo samo številke:Nurmi napisal/-a:Ampak kaj pa 3 parne lokomotive serije 11 (moji Nurmiji)
11-015
11-022
11-023
Prva je danes v Zagrebu, druga v Beogradu, tretja pa v Ljubljani.
Vlak je vedno hitrejši!
Re: Lokomotive Modrega vlaka .... idr.
Sem združil temi, naj bosta skupaj, hkrati pa ker gre za zgodovinska dejstva, naj bo tema še v primernem forumugrega napisal/-a:viewtopic.php?f=4&t=253&hilit=neretva
Goran
Goran
Re: Lokomotive modrega vlaka
Še nekaj zanimivega, kar sem včeraj (sreda, 5.maj 2010) zvedel. Bil sem namreč na predavanju o modrem vlaku na mesečnem srečanju DLŽ (četudi nisem član). Predaval je g. Miloš Jocif, hkrati pa je vmes, predvsem pa na koncu nekaj zanimivosti povedal še g. Tadej Brate. Če na kratko povzamem njegovo interesantno ugibanje (ni 100% dejstvo!), kako je bilo z nabavo JŽ D66 oz. kasneje JŽ 761.
Nabava le teh se je vršila konec 50-tih let kar sovpada tudi s kasnejšim prihodom serije 661 aka Kenedijev. Jugoslavija je takrat resno razmišljala o modernizaciji in so se ozirali za tujimi proizvajalci. Ena varianta je bila nemška V200, katero so delali pri firmi Kraus Maffei in je imela za tedanje čase moderen in napreden dizel-hidravlični prenos. Lokomotiva pa je bila pretežka za naše proge, imela je 21 ton osnega pritiska. Pa so nemci lokomotivo predelali, dodali še po tretjo prosto os v stilu španke (serija 644) in tako so dobili 16,5 ton osnega pritiska. Takrat so zapeljali te tri lokomotive po naših progah, med drugim so jo menda testirali tudi na Kninski progi, kjer se je izkazala za zelo dobro.
Američani pa seveda niso stali križem rok in so tudi hoteli prodreti na ta del Evrope. Njihove lokomotive pa temeljijo na preizkušenem in predvidevam da tudi zanesljivejšem dizel-električnem prenosu. In kakor je znano, so v tem času ZDA poslale kot pomoč lokomotive 661, seveda zastonj. Nekatere lokomotive te serije imajo zato ploščico USAID, recimo naša 661-164 in na desni strani 661-032. Teh pa je bilo nekaj 10 in so potem na JŽ raje vzeli ameriške lokomotive v redni promet, one 3 nemške pa so potem dodelili modremu vlaku.
Kot rečeno, nekako takole je včeraj ugibal g. Brate na srečanju. Zadeva se sploh ne zdi tako neumna, je pa zanimiva. Se pa priporočam za kakšna dodatna dejstva na to temo
Nabava le teh se je vršila konec 50-tih let kar sovpada tudi s kasnejšim prihodom serije 661 aka Kenedijev. Jugoslavija je takrat resno razmišljala o modernizaciji in so se ozirali za tujimi proizvajalci. Ena varianta je bila nemška V200, katero so delali pri firmi Kraus Maffei in je imela za tedanje čase moderen in napreden dizel-hidravlični prenos. Lokomotiva pa je bila pretežka za naše proge, imela je 21 ton osnega pritiska. Pa so nemci lokomotivo predelali, dodali še po tretjo prosto os v stilu španke (serija 644) in tako so dobili 16,5 ton osnega pritiska. Takrat so zapeljali te tri lokomotive po naših progah, med drugim so jo menda testirali tudi na Kninski progi, kjer se je izkazala za zelo dobro.
Američani pa seveda niso stali križem rok in so tudi hoteli prodreti na ta del Evrope. Njihove lokomotive pa temeljijo na preizkušenem in predvidevam da tudi zanesljivejšem dizel-električnem prenosu. In kakor je znano, so v tem času ZDA poslale kot pomoč lokomotive 661, seveda zastonj. Nekatere lokomotive te serije imajo zato ploščico USAID, recimo naša 661-164 in na desni strani 661-032. Teh pa je bilo nekaj 10 in so potem na JŽ raje vzeli ameriške lokomotive v redni promet, one 3 nemške pa so potem dodelili modremu vlaku.
Kot rečeno, nekako takole je včeraj ugibal g. Brate na srečanju. Zadeva se sploh ne zdi tako neumna, je pa zanimiva. Se pa priporočam za kakšna dodatna dejstva na to temo
Goran
Re: Lokomotive modrega vlaka
Prilagam fotko 761-003 s podatki (vir: Društvo prijatelja železnice - Beograd).
V podatkih je naveden tip C-C, torej gre za DHL s šestimi pogonskimi osmi kar potrjuje tudi oznaka vrste (761).
Okoli predelave še ni vse razčiščeno...
V podatkih je naveden tip C-C, torej gre za DHL s šestimi pogonskimi osmi kar potrjuje tudi oznaka vrste (761).
Okoli predelave še ni vse razčiščeno...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Lokomotive modrega vlaka
Teh 761 naj bi bilo samo 4 lok. se pravi 3 za modri vlak in 1 tovarniška z katero so privabljali morebitne kupce tisto tovarniško so kasneje razrezali za kar je bilo nemcem zelo žal in so hoteli odkupit eno 761 od srbskih železnic,verjetno jih le ti nočejo prodati.
Re: Lokomotive modrega vlaka
Bom dodal pa še jaz nekaj stvari,glede na to da sem bolj domač na tem terenu.
V Jugoslaviji se je resno začelo razmišljati o diesel vleki leta 1955.Vzeli so si neko testno obdobje od leta 1955-1959 in testirali kar nekaj lokomotiv različnih proizvajalcev.
-Aprila 1955. izprobana je dizel-hidravlična lokomotiva DB V200 tipa B-B proizvedena v Munchenski tovarni Krauss-Maffei
-Junija 1955. izprobana je dizel-elektricna lokmotiva tipa Co-Co švedske fabrike NOHAB
-Avgusta 1955. izprobana je nemška dizel-elektricna lokomotiva tipa Bo-Bo proizvod fabrike Henschel und Sohn
-1956. leta izprobana je dizel-elektricna lokmotiva tipa Bo-Bo francoske fabrike Brissoneau et Lotz. Ta lokomotiva je bila sprejeta in za
njo je kupljena licenca in od 1961. je začela proizvodnja v Duro Dakovic iz Slavonskog Broda kot JŽ 642 naša ĐURA!!!.
Pa da se malo navežem še na Gorčija,ki je začel debato o Kenedijih.
Leta 1959 je bila prva testna vožnja diesel-elektro Co-Co,GM-EMD-jeve lokomotive pod oznako G-16 alias kasneje 661 Kenedi.
No in Kenedi je definitivno legendarna lokomotiva Jugoslovanskih železnic.Od leta 1960 pa do leta 1972,je bilo sukcesivno izročenih 220 lokomotiv.
Bili so predvsem carji gorskih prog.Na progi Split-Knin ga je leta 1972 nasledila,lokomotiva vseh lokomotiv KARAVELA JŽ 663 in samo žal nam je lahko,da jo ni tudi v Goriški kurilnici.
Z 2426 kW/ 3300KS zdaleč najmočnejša diesel lokomotiva v nekdanji Jugi.
Mogoče,bi samo malo Gorčija popravil (D66)761,so vzeli model Kraus Maffei ML3000, z razporedom osi C-C in 2850 KS.So pa te lokomotive reprezentativno jadrale od Turčije,Grčije,bilo je kar nekaj predelav,testiranj,.........
Toliko,bi našel v svoji glavi zaenkrat.Mogoče se je kdo že potrudil-ali pa se še bo,pa bo našel na netu še kaj.Malenkosti in podrobnosti mi požre EMŠO.
V Jugoslaviji se je resno začelo razmišljati o diesel vleki leta 1955.Vzeli so si neko testno obdobje od leta 1955-1959 in testirali kar nekaj lokomotiv različnih proizvajalcev.
-Aprila 1955. izprobana je dizel-hidravlična lokomotiva DB V200 tipa B-B proizvedena v Munchenski tovarni Krauss-Maffei
-Junija 1955. izprobana je dizel-elektricna lokmotiva tipa Co-Co švedske fabrike NOHAB
-Avgusta 1955. izprobana je nemška dizel-elektricna lokomotiva tipa Bo-Bo proizvod fabrike Henschel und Sohn
-1956. leta izprobana je dizel-elektricna lokmotiva tipa Bo-Bo francoske fabrike Brissoneau et Lotz. Ta lokomotiva je bila sprejeta in za
njo je kupljena licenca in od 1961. je začela proizvodnja v Duro Dakovic iz Slavonskog Broda kot JŽ 642 naša ĐURA!!!.
Pa da se malo navežem še na Gorčija,ki je začel debato o Kenedijih.
Leta 1959 je bila prva testna vožnja diesel-elektro Co-Co,GM-EMD-jeve lokomotive pod oznako G-16 alias kasneje 661 Kenedi.
No in Kenedi je definitivno legendarna lokomotiva Jugoslovanskih železnic.Od leta 1960 pa do leta 1972,je bilo sukcesivno izročenih 220 lokomotiv.
Bili so predvsem carji gorskih prog.Na progi Split-Knin ga je leta 1972 nasledila,lokomotiva vseh lokomotiv KARAVELA JŽ 663 in samo žal nam je lahko,da jo ni tudi v Goriški kurilnici.
Z 2426 kW/ 3300KS zdaleč najmočnejša diesel lokomotiva v nekdanji Jugi.
Mogoče,bi samo malo Gorčija popravil (D66)761,so vzeli model Kraus Maffei ML3000, z razporedom osi C-C in 2850 KS.So pa te lokomotive reprezentativno jadrale od Turčije,Grčije,bilo je kar nekaj predelav,testiranj,.........
Toliko,bi našel v svoji glavi zaenkrat.Mogoče se je kdo že potrudil-ali pa se še bo,pa bo našel na netu še kaj.Malenkosti in podrobnosti mi požre EMŠO.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Lokomotive modrega vlaka
Pozdravljeni.
Zgodbo o "Nemcih in Američanih" je Brate zapisal tudi v svojo knjigo "Zadnje parne lokomotive na Slovenskem". In bo verjetno tudi kakšno zrno resnice v tej zgodbi, saj so Američani, poleg odličnih lokomotiv, ponudili tudi odlične pogoje financiranja, česar Nemci niso....
Krauss-Maffei te lokomotive označil z oznako ML2200 C'C' in jih je, kot je že bilo povedano, opremil s triosnimi podstavnimi vozički, sama lokomotiva pa je bila glede na izhodiščno serijo 200 podaljšana iz 18.500 mm na 20.270 mm ter opremljena z močnejšim hladilnim sistemom. Osna obremenitev je bila tako znižana na 16T, prav tako tudi največja hitrost, ki je zanšal 120 km/h (V200 140 km/h). Krauss-Maffei je izdelal štiri lokomotive. Tri s(m)o kupili Jugoslovani, četrta pa je še kar krožila po različnih državah, kot preizkusna lokomotiva. Tako so jo preizkušali Madžari, ki so se kasneje odločili za NOHAB-a in pa Avstrijci na progi preko Semmeringa, kjer se je dobro izkazala. Na koncu so jo preizkušali tudi sami Nemci na progah v Schwarzwaldu in prišli do ugotovitve, da bi potrebovali močnejšo lokomotivo. Posledično je Krauss-Maffei obstoječo lokomotivo predelal (vgradil močnejše motorje in prenosnike) in tako je nastala ML3000 C'C' ali V300 001 (oziroma 230 001-0 od leta 1968), kot so jo označili pri DB-ju ter...ostala ena in edina....
Po tem bi sklepali, da je ta izvedenka bila neuspešna, vendar ni čisto tako. Krauss-Maffei je na izkušnjah, pridobljenih z ML2200 C'C' ter ML3000 C'C, razvil ML4000 C'C', ki pa ni nikoli vozila v Evropi, temveč so jih 21 kosov prodali v...ZDA . In sicer družbam Denver and Rio Grande Western Railroad (D&RGW) in Southern Pacific Railroad (SP). Ob svojem času so to bile najmočnejše "enoenotne" dieselske lokomotive na svetu (z izrazom "enoenotne" lokomotive je mišljena lokomotiva z enim samim fremom. Američani so takrat imeli v uporabi tudi večenotne lokomotive (lokomotiva, sestavljena npr iz enote s kabino, eno ali dve brez kabine in spet enoto s kabino), saj so imele instalirano moč 4000KS. V času njihovega nastanka diesel-električna tehnologija ni uspela "skup spraviti" strojev s takim razmerjem moč/teža, kot ga je imela ML4000. Da so Američani takrat kupili lokomotive v Nemčiji, je bila prvovrstan senzacija....
"Naši" primerki pa so, po "ustnem izročilu", zraven modrega vlaka, vozile občasno tudi brzce. Tako bi naj občasno z brzimi vlaki prihajale tudi v Maribor, kjer so baje na Studencih skrbeli tudi za njihove revizije. Upam, da bo kdo lahko kaj več povedal o teh zadnjih navedbah....
Toliko z moje strani...
LP
Jože
Zgodbo o "Nemcih in Američanih" je Brate zapisal tudi v svojo knjigo "Zadnje parne lokomotive na Slovenskem". In bo verjetno tudi kakšno zrno resnice v tej zgodbi, saj so Američani, poleg odličnih lokomotiv, ponudili tudi odlične pogoje financiranja, česar Nemci niso....
Krauss-Maffei te lokomotive označil z oznako ML2200 C'C' in jih je, kot je že bilo povedano, opremil s triosnimi podstavnimi vozički, sama lokomotiva pa je bila glede na izhodiščno serijo 200 podaljšana iz 18.500 mm na 20.270 mm ter opremljena z močnejšim hladilnim sistemom. Osna obremenitev je bila tako znižana na 16T, prav tako tudi največja hitrost, ki je zanšal 120 km/h (V200 140 km/h). Krauss-Maffei je izdelal štiri lokomotive. Tri s(m)o kupili Jugoslovani, četrta pa je še kar krožila po različnih državah, kot preizkusna lokomotiva. Tako so jo preizkušali Madžari, ki so se kasneje odločili za NOHAB-a in pa Avstrijci na progi preko Semmeringa, kjer se je dobro izkazala. Na koncu so jo preizkušali tudi sami Nemci na progah v Schwarzwaldu in prišli do ugotovitve, da bi potrebovali močnejšo lokomotivo. Posledično je Krauss-Maffei obstoječo lokomotivo predelal (vgradil močnejše motorje in prenosnike) in tako je nastala ML3000 C'C' ali V300 001 (oziroma 230 001-0 od leta 1968), kot so jo označili pri DB-ju ter...ostala ena in edina....
Po tem bi sklepali, da je ta izvedenka bila neuspešna, vendar ni čisto tako. Krauss-Maffei je na izkušnjah, pridobljenih z ML2200 C'C' ter ML3000 C'C, razvil ML4000 C'C', ki pa ni nikoli vozila v Evropi, temveč so jih 21 kosov prodali v...ZDA . In sicer družbam Denver and Rio Grande Western Railroad (D&RGW) in Southern Pacific Railroad (SP). Ob svojem času so to bile najmočnejše "enoenotne" dieselske lokomotive na svetu (z izrazom "enoenotne" lokomotive je mišljena lokomotiva z enim samim fremom. Američani so takrat imeli v uporabi tudi večenotne lokomotive (lokomotiva, sestavljena npr iz enote s kabino, eno ali dve brez kabine in spet enoto s kabino), saj so imele instalirano moč 4000KS. V času njihovega nastanka diesel-električna tehnologija ni uspela "skup spraviti" strojev s takim razmerjem moč/teža, kot ga je imela ML4000. Da so Američani takrat kupili lokomotive v Nemčiji, je bila prvovrstan senzacija....
"Naši" primerki pa so, po "ustnem izročilu", zraven modrega vlaka, vozile občasno tudi brzce. Tako bi naj občasno z brzimi vlaki prihajale tudi v Maribor, kjer so baje na Studencih skrbeli tudi za njihove revizije. Upam, da bo kdo lahko kaj več povedal o teh zadnjih navedbah....
Toliko z moje strani...
LP
Jože
Re: Lokomotive modrega vlaka
tule pa si primerjajte lokomotivi V200 - DB220 in V300 - DB230
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Lokomotive Modrega vlaka .... idr.
Za tvojo prvo trditev najdeš zapise na spletu, za ta drugi del pa jih nikakor ne najdemNurmi napisal/-a:
Sem pa v vsem raziskovanju Titovih 11,zasledil samo eno izjavo,ki pa jo je Tito izrekel kar nekaj krat:" zaprezite moje lijepe Mađarice"
Glede na to da je bil eden večjih ženskarjev in kurbirjev tiste dobe,je bilo to izrečeno v kontekstu LOKOMOTIV,da ne bo kake pomote.
Je bil pa naš Joško najbolj navezan ravno na parne lokomotive.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Lokomotive modrega vlaka
Oh ta splet!
Vse pa ni na spletu,še vedno so živi fantje ki so bili v tistih dneh v "akciji".
Namig. Prebirat stare revije Borec,.......
Vse pa ni na spletu,še vedno so živi fantje ki so bili v tistih dneh v "akciji".
Namig. Prebirat stare revije Borec,.......
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Lokomotive modrega vlaka
Skrbi me edino to, da jih je zmeraj več...Nurmi napisal/-a: Vse pa ni na spletu,še vedno so živi fantje ki so bili v tistih dneh v "akciji".
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Lokomotive modrega vlaka
Cokla!
Mislil sem predvsem na ljudi,ki so obiskovali prva železniška izobraževanja na Balkanu,Obrtna šola v Delavnici železniških vozil Maribor 1936,Samostojna železniška industrijska šola (ŢIŠ) Maribor - 1947,Železniški tehnikum v Puli,Železniška prometna šola Zemun – oddelek Maribor,.....Strojevodje,ki so vozili Tita (še živijo v Sremski Mitrovici,Požarevcu,Novski,....),stari kurjači, ljudje,ki so bili v "akciji" in znajo veliko povedati.
Sam sem pa že od leta 1998 član Društva za negovanje rodoljubnih tradicij organizacije TIGR Primorske,rodoljub,levičar kot se za Primorca spodobi.Ne vem zakaj bi bila to diskvalifikacija.
Nima pa to nič skupnega z LDS,SD,Zares,ki se danes artikulirajo kot neka kvazi levica.Definicijo za njih je podal Slavoje Žižek,zadeto v nulo.
Vsi ti danes so prej kot levi ali pa desni,predvsem za svojo rit.
Mislil sem predvsem na ljudi,ki so obiskovali prva železniška izobraževanja na Balkanu,Obrtna šola v Delavnici železniških vozil Maribor 1936,Samostojna železniška industrijska šola (ŢIŠ) Maribor - 1947,Železniški tehnikum v Puli,Železniška prometna šola Zemun – oddelek Maribor,.....Strojevodje,ki so vozili Tita (še živijo v Sremski Mitrovici,Požarevcu,Novski,....),stari kurjači, ljudje,ki so bili v "akciji" in znajo veliko povedati.
Sam sem pa že od leta 1998 član Društva za negovanje rodoljubnih tradicij organizacije TIGR Primorske,rodoljub,levičar kot se za Primorca spodobi.Ne vem zakaj bi bila to diskvalifikacija.
Nima pa to nič skupnega z LDS,SD,Zares,ki se danes artikulirajo kot neka kvazi levica.Definicijo za njih je podal Slavoje Žižek,zadeto v nulo.
Vsi ti danes so prej kot levi ali pa desni,predvsem za svojo rit.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Lokomotive modrega vlaka
No ja, jaz sem mislil na "prvoborce"... v duhu današnje hoje okoli okupirane Ljubljane.Nurmi napisal/-a:Cokla!
Mislil sem predvsem na ljudi,ki so obiskovali prva železniška izobraževanja na Balkanu,Obrtna šola v Delavnici železniških vozil Maribor 1936,Samostojna železniška industrijska šola (ŢIŠ) Maribor - 1947,Železniški tehnikum v Puli,Železniška prometna šola Zemun – oddelek Maribor,.....Strojevodje,ki so vozili Tita (še živijo v Sremski Mitrovici,Požarevcu,Novski,....),stari kurjači, ljudje,ki so bili v "akciji" in znajo veliko povedati.
Sam sem pa že od leta 1998 član Društva za negovanje rodoljubnih tradicij organizacije TIGR Primorske,rodoljub,levičar kot se za Primorca spodobi.Ne vem zakaj bi bila to diskvalifikacija.
Nima pa to nič skupnega z LDS,SD,Zares,ki se danes artikulirajo kot neka kvazi levica.Definicijo za njih je podal Slavoje Žižek,zadeto v nulo.
Vsi ti danes so prej kot levi ali pa desni,predvsem za svojo rit.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )