Urnik 1938

Vse o zanimivi zgodovini železne ceste skozi čas.
Odgovori
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Urnik 1938

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Nabavil sem si tega....
Slika

Zanimivo (vsaj zame), da v tistem času je bilo 10 vlakov iz Postojne (8 iz Ljubljane) proti Trstu in 9 iz Trsta v Postojno po kraški progi.
Po bohinjski pa 4 iz Jesenic (iz Podbrda 9) proti Trstu in isto v nasprotno smer (do Podbrda 7).
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

zanimivo je, da je cena voznoredne knjižice enaka, kot je bila lea 1934 (glej tule)

M.
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Potem to pomeni, da ni bilo inflacije :lol: , oz.bolj verjetno, da so vozni red pocenili, oz. so nekaj primaknili sponzorji, tako kot leta 1934 tovarna čevljev Bata. :wink:
LP
Izidor
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Zbowe, takrat je bila Postojna in Podbrdo obmejna postaja na italijanski strani.
Odgovori