Iz šopa fotografij, ki datirajo nekje 1957-59 so tele tri slike 23-044, ki gre na stranpota.
Moje najboljše ugibanje je, da je to v Ljubljani in da so jo 'peljali' iz kurilnice čez Vilharjevo cesto.
Izgleda, kot da so pripravljali zabavo/proslavo nekje pred Pionirskim domom.
Na tretji sliki bi rekel, da prestavljajo celo zmontirano tirno polje (pragi in tirnice zvezane skupaj).
23-044, kam to greš?
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: 23-044, kam to greš?
Včasih niso premikali tirnih polj samo za zabavoželezocestnik napisal/-a:To zadnjo varianto smo že obdelali, ko so si zaželeli nov skupen most ob pripravah na graditev kamniške proge leta 1889.železocestnik napisal/-a:Iz Ježice v Črnuče danes peljeta dva mostova: cestni in železniški.
Vendar zadeva ni čisto črno-bela. Eden kot drugi sta že menjavala vlogo, pa tudi čas je bil, ko so želeli, da bi bil samo eden za oboji promet.
Ostala nam je še menjava vlog.
V prejšnjem "nadaljevanju" smo prišli do porušitve železniškega mostu čez Savo. Cestni most pa je bil uporaben za srednje težki promet.
Na kamniški progi in nemški obvozni progi Črnuče-Laze je zaradi porušenih mostov v Črnučah in Lazah, ostalo "ujetih" okoli 600 vagonov.
Železnica pa je imela veliko pomanjkanje vagonov in ni mogla sproti odvažati pomoč UNRA iz Trsta. Starejši člani foruma bi še morali vedeti, kaj je bilo v teh UNRA paketih...
PREKO CESTNEGA ČRNUŠKEGA MOSTU SO POLOŽILI TIRNICE IN PREPELJALI VAGONE V LJUBLJANO IN POTEM V TRST.
vir: Karol Rustja: Ob stoletnici kamniškega vlaka, Kamniški občan,11.2.1991
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 946
- Pridružen: 24.03.2008, 17:12
- Kraj: Ljubljana
Re: 23-044, kam to greš?
Mislim, da so jo peljali čez Vilharjevo zaradi nove dolžnosti in sicer zaradi ogrevanja Gospodarskega razstavišča. Saj jaz se spomnim lokomotive, ki je služila za "centralno ogrevanje", bila je zelo zanimiva za nas mularijo. Ko bi le našel sliko, na kateri sem slikan in bi lahko ugotovili tip lokomotive, ki je bila takrat že povezana na cevi za ogrevanje. Fotoaparat je bil 6x9 format!
Sebastian
Sebastian
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: 23-044, kam to greš?
Dnevnik, 30.1.1963železocestnik napisal/-a: ....objavljeni v knjigi Tadeja Brateta Zadnje parne lokomotive na Slovenskem..
V divaški kurilnici pa je bila premikalka 23-044 (pruska G8?). Za le-to Brate navaja, da je končala sredi šestdesetih let kot stacionarni kotel za ogrevanje Gospodarskega razstavišča v Ljubljani...
Malo sreče in ...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers