Stare lokomotive jeseniške železarne
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Stahlwerk, pozdravljen,
odlično, da si si preskrbel gradivo, ki je sicer "skrito" v arhivih. Moraš pač vedeti, kaj isščeš v arhivu, ne darečeš, da nič ni.
Zmeraj nekaj nekje ostane kakšna sled.
Tudi če vzdrževalci in tisti, ki skrbijo za investicije, zmečejo vso gradivo v smeti (odpadni papir), še vedno ostane sled v finančnemoddelku. Tam po pravilu ne mečejo gradiva v smeti, čeprav se tudi to dogaja.
Z dokumenti v zvezi z električnima lokomotivama OE-IV in OE-V si rešil enigmo o teh dveh lokomotivah.
Verjetno imaš še kakšne podatke o lokomotivah, ki bi lahko zapolnile vrzeli v Pospichalovi statistiki lokomotiv ?
Gospod Pospichal je zainteresiran, da se zbere čim več podatkov tudi o jeseniških lokomotivah. Čim prejme kakšen nov podatek, takoj popravi statistiko.
Seveda smo tudi na forumu zainteresirani, da se zapolnijo luknje v seznamih...
link do Pospichalove statistike lokomotiv:
https://www.pospichal.net/lokstatistik/ ... ssling.htm
https://www.pospichal.net/lokstatistik/ ... senice.htm
Kot vidite, je vpisan tudi nov lastnik ene izmed jeseniških lokomotiv: Tono!
pozdrav
Darko
odlično, da si si preskrbel gradivo, ki je sicer "skrito" v arhivih. Moraš pač vedeti, kaj isščeš v arhivu, ne darečeš, da nič ni.
Zmeraj nekaj nekje ostane kakšna sled.
Tudi če vzdrževalci in tisti, ki skrbijo za investicije, zmečejo vso gradivo v smeti (odpadni papir), še vedno ostane sled v finančnemoddelku. Tam po pravilu ne mečejo gradiva v smeti, čeprav se tudi to dogaja.
Z dokumenti v zvezi z električnima lokomotivama OE-IV in OE-V si rešil enigmo o teh dveh lokomotivah.
Verjetno imaš še kakšne podatke o lokomotivah, ki bi lahko zapolnile vrzeli v Pospichalovi statistiki lokomotiv ?
Gospod Pospichal je zainteresiran, da se zbere čim več podatkov tudi o jeseniških lokomotivah. Čim prejme kakšen nov podatek, takoj popravi statistiko.
Seveda smo tudi na forumu zainteresirani, da se zapolnijo luknje v seznamih...
link do Pospichalove statistike lokomotiv:
https://www.pospichal.net/lokstatistik/ ... ssling.htm
https://www.pospichal.net/lokstatistik/ ... senice.htm
Kot vidite, je vpisan tudi nov lastnik ene izmed jeseniških lokomotiv: Tono!
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Še eno ozkotirno dizelco boš najdel na Ptuju
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Lepo pozdravljeni,
Prilagam pred časom v tej temi iskano sliko ozkotirnega železniškega mosta čez Cesto Železarjev.
Srečno.
Prilagam pred časom v tej temi iskano sliko ozkotirnega železniškega mosta čez Cesto Železarjev.
Srečno.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Stahlwerk, pozdravljen,
odlično
Na spletu nisem našel nobene fotografije tega mostu. Sem pa se dostikrat peljal pod njim. Je bila pač pod njim glavna cesta v svet
Ali morda veš, kdaj so ga "sneli" s podpor ?
pozdrav
Darko
odlično
Na spletu nisem našel nobene fotografije tega mostu. Sem pa se dostikrat peljal pod njim. Je bila pač pod njim glavna cesta v svet
Ali morda veš, kdaj so ga "sneli" s podpor ?
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Zdravo,
Bi ne vedel natančno, verjetno pa prvo leto ali takoj naslednje; tj. po ukinitvi ozkotirne železniške povezave med jeseniškimi in javorniški obrati pomladi 1974.
Lp,
Bi ne vedel natančno, verjetno pa prvo leto ali takoj naslednje; tj. po ukinitvi ozkotirne železniške povezave med jeseniškimi in javorniški obrati pomladi 1974.
Lp,
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Stahlwerk, pozdravljen,
hvala za informacijo.
Jaz tega, da ni več mostu, sploh nisem opazil.
Izgleda, da smo včasih, ko ni bilo toliko radarjev, veliko hitreje vozili, tudi skozi Jesenice
pozdrav
Darko
hvala za informacijo.
Jaz tega, da ni več mostu, sploh nisem opazil.
Izgleda, da smo včasih, ko ni bilo toliko radarjev, veliko hitreje vozili, tudi skozi Jesenice
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Pozdravljeni,
sem našel čisto po naključju: Trk ozkotirne dizelske lokomotive OD-II in parne lokomotive O-II:
Slika je iz tega glasila:
https://docplayer.si/docview/107/177084 ... 084174.pdf
Kako vem, da je O-II?
V reviji Tadeja Brateta Slovenske muzejske lokomotive je v sestavku, posvečenem lokomotivi O-II (na strani 39) zapisan sledeči podatek:
"Zaradi poškodb, ki jih je dobila v nesreči, so jo konec sedemdesetih odstavili in razdrli, da bi jo popravili. Vendar del niso nikoli dokončali, saj je prej prišel konec ozkotirne železnice."
Nesreča se je zgodila 17. maja 1979. Torej res konec 70ih
Prevrnjena lokomotiva na sliki pa res izgleda kot O-II. In O-II je imela nesrečo.
Tore je prevrnjena lokomotiva O-II
Na žalost po nesreči nikoli več ni sopihala po tirih . Kot je napisano v zgornjem citatu, je ostala razdrta do danes. . Mogoče pa jo kdaj še obnovijo in bo spet vozila (malo utopično je razmišljati o tem... ) .
Še ena skrivnost razrešena
lp,
Timotej
sem našel čisto po naključju: Trk ozkotirne dizelske lokomotive OD-II in parne lokomotive O-II:
Slika je iz tega glasila:
https://docplayer.si/docview/107/177084 ... 084174.pdf
Kako vem, da je O-II?
V reviji Tadeja Brateta Slovenske muzejske lokomotive je v sestavku, posvečenem lokomotivi O-II (na strani 39) zapisan sledeči podatek:
"Zaradi poškodb, ki jih je dobila v nesreči, so jo konec sedemdesetih odstavili in razdrli, da bi jo popravili. Vendar del niso nikoli dokončali, saj je prej prišel konec ozkotirne železnice."
Nesreča se je zgodila 17. maja 1979. Torej res konec 70ih
Prevrnjena lokomotiva na sliki pa res izgleda kot O-II. In O-II je imela nesrečo.
Tore je prevrnjena lokomotiva O-II
Na žalost po nesreči nikoli več ni sopihala po tirih . Kot je napisano v zgornjem citatu, je ostala razdrta do danes. . Mogoče pa jo kdaj še obnovijo in bo spet vozila (malo utopično je razmišljati o tem... ) .
Še ena skrivnost razrešena
lp,
Timotej
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
parni_vlak,
slikco, ki si jo našel po "naklučju" je dodal avtor članka , ki ima ime in priimek in v reviji , ki ima tudi naslov, ime.
To je osnova vsakih novic ali dejstev:
"Ta pa ta" je v reviji "Tej pa tej" objavil fotografijo prevrnjene ozkotirne parne lokomotive v Železarni Jesenice.
Zraven je pripisal, da se je nesreča zgodila 17. maja 1979.
Če je revija dostopna on-line, se doda še povezava do internetne strani.
Glede na to, da internetne strani izginevajo, je dobro v post prepisati dobesedno vse, kar je avtor zapisal o nesreči.
Avtor prispevka ni želel napisati, katera od lokomotiv je obležala po nesreči na boku. Ali je fotografija premalo kvalitetna, da bi to lahko trdil, ali nimajo več lokomotivske knjige, v kateri bi morala biti vpisana nesreča, ne vem.
Vendar do zaključka, ki bi veljal 100%-no, da je to bila res O-II, je potrebno dodati še kakšen kamenček...
pozdrav
Darko
slikco, ki si jo našel po "naklučju" je dodal avtor članka , ki ima ime in priimek in v reviji , ki ima tudi naslov, ime.
To je osnova vsakih novic ali dejstev:
"Ta pa ta" je v reviji "Tej pa tej" objavil fotografijo prevrnjene ozkotirne parne lokomotive v Železarni Jesenice.
Zraven je pripisal, da se je nesreča zgodila 17. maja 1979.
Če je revija dostopna on-line, se doda še povezava do internetne strani.
Glede na to, da internetne strani izginevajo, je dobro v post prepisati dobesedno vse, kar je avtor zapisal o nesreči.
Avtor prispevka ni želel napisati, katera od lokomotiv je obležala po nesreči na boku. Ali je fotografija premalo kvalitetna, da bi to lahko trdil, ali nimajo več lokomotivske knjige, v kateri bi morala biti vpisana nesreča, ne vem.
Vendar do zaključka, ki bi veljal 100%-no, da je to bila res O-II, je potrebno dodati še kakšen kamenček...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
OK, popravljam napake
Članek je napisal gospod Luka Novak, nahaja se v Interni reviji supine SIJ - SIJevci iščemo vendo nove rešitve.
Revijo sem našel slučajno, ko sem v iskal slike lokomotive NE-I . Na žalost sem našel samo link na PDF in ne na spletno stran, kjer je bila revija objavljena. Link sem dodal že v prejšnjem postu.
V članku pa o nesreči piše samo to:
"Dne 17. maja 1979 je lokomotiva OD-II trčila v ozkotirno parno lokomotivo. Zadaj se tirno dvigalo, poimenovano Amerikanka, pripravlja na dvig prevrnjene lokomotive (arhiv Železarne Jesenice)."
Drugega o nesreči, žal, ne morem najti, sploh zato, ker nimam dostopa do arhivov.
da sem ugotovil, da je na sliki O-II, sem si pomagal s tole sliko iz prve strani te teme, ki sem si jo dovolil malo zasukati in obrezati, da izgleda, kot da je lokomotiva prevrnjena. Sliko je prilepil @363:
Nekaj detajlov se sklada (dimnik, sprednji del s kuplungo, vrata dimnice,...). Moti me edino, da ne vidim, koliko osi ima lokomotiva.
Če je dvoosna, potem ni nobenih dvomov več. O-I takrat ni več vozila (z obratovanjem je zaključila lta 1977), O-IV alias K3 je bila muzejsko zaščitena leta 1969, O-V pa ima čisto drugačne dimenzije, kot lokomotiva na sliki. Tako ostane le O-II.
Če pa je lokomotiva triosna, potem bi to lahko bila "zreška" 71-012 alias O-IX, ki je konec jeseniške ozkotirne železnice dočakala razstavljena.
Vendar sem na proslavi v Zrečah slišal, da je bilo takrat v teku ravno revizijsko popravilo lokomotive, ki so ga kasneje dokončali v železniškem muzeju. To potrjuje tudi Brate, ki v reviji Slovenske muzejske lokomotive ne omenja nobene nesreče, v knjigi Zadnje parne lokomotive na slovenskem pa omenja, da je bila lokomotiva na reviziji v zadnji fazi pred sklepno montažo.
Za ostale triosne lokomotive tudi nisem našel podatke, da bi imele nesrečo.
Moja dva centa
lp,
Timotej
P.S.: To je vse, kar sem uspel izvedeti, za kaj več pa...
Članek je napisal gospod Luka Novak, nahaja se v Interni reviji supine SIJ - SIJevci iščemo vendo nove rešitve.
Revijo sem našel slučajno, ko sem v iskal slike lokomotive NE-I . Na žalost sem našel samo link na PDF in ne na spletno stran, kjer je bila revija objavljena. Link sem dodal že v prejšnjem postu.
V članku pa o nesreči piše samo to:
"Dne 17. maja 1979 je lokomotiva OD-II trčila v ozkotirno parno lokomotivo. Zadaj se tirno dvigalo, poimenovano Amerikanka, pripravlja na dvig prevrnjene lokomotive (arhiv Železarne Jesenice)."
Drugega o nesreči, žal, ne morem najti, sploh zato, ker nimam dostopa do arhivov.
da sem ugotovil, da je na sliki O-II, sem si pomagal s tole sliko iz prve strani te teme, ki sem si jo dovolil malo zasukati in obrezati, da izgleda, kot da je lokomotiva prevrnjena. Sliko je prilepil @363:
Nekaj detajlov se sklada (dimnik, sprednji del s kuplungo, vrata dimnice,...). Moti me edino, da ne vidim, koliko osi ima lokomotiva.
Če je dvoosna, potem ni nobenih dvomov več. O-I takrat ni več vozila (z obratovanjem je zaključila lta 1977), O-IV alias K3 je bila muzejsko zaščitena leta 1969, O-V pa ima čisto drugačne dimenzije, kot lokomotiva na sliki. Tako ostane le O-II.
Če pa je lokomotiva triosna, potem bi to lahko bila "zreška" 71-012 alias O-IX, ki je konec jeseniške ozkotirne železnice dočakala razstavljena.
Vendar sem na proslavi v Zrečah slišal, da je bilo takrat v teku ravno revizijsko popravilo lokomotive, ki so ga kasneje dokončali v železniškem muzeju. To potrjuje tudi Brate, ki v reviji Slovenske muzejske lokomotive ne omenja nobene nesreče, v knjigi Zadnje parne lokomotive na slovenskem pa omenja, da je bila lokomotiva na reviziji v zadnji fazi pred sklepno montažo.
Za ostale triosne lokomotive tudi nisem našel podatke, da bi imele nesrečo.
Moja dva centa
lp,
Timotej
P.S.: To je vse, kar sem uspel izvedeti, za kaj več pa...
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Timotej, pozdravljen,
popravek je že precej boljši
Z njim dokazuješ svoje predvidevanje.
Ostaja problem neostre fotke. Morda je na originalu mnogo bolje in bi lahko videl, koliko je osi. Jaz vidim dve, ne morem pa reči zagotovo.
Napiši mail g. Luki Novaku, mislim da ti bo rad odgovoril in poslal boljšo resolucijo fotke. Seveda zraven pripiši, kako si do sedaj reševal ta problem.
Glede revizijskega popravila O-IX pa moraš preveriti v lokomotivski knjigi. Vsako revizijsko popravilo je vpisano. Lokomotivsko knjigo imajo v Železniškem muzeju v Ljubljani. Vsaj kopijo bi morali predati sedanjemu uporabniku.
Vsak, ki obratuje z lokomotivo mora vpisovati v lokomotivsko knjigo vse dogodke, pa tudi prevožene kilometre.
Se pravi, da skrivnost še ni čisto rešena
pozdrav
Darko
popravek je že precej boljši
Z njim dokazuješ svoje predvidevanje.
Ostaja problem neostre fotke. Morda je na originalu mnogo bolje in bi lahko videl, koliko je osi. Jaz vidim dve, ne morem pa reči zagotovo.
Napiši mail g. Luki Novaku, mislim da ti bo rad odgovoril in poslal boljšo resolucijo fotke. Seveda zraven pripiši, kako si do sedaj reševal ta problem.
Glede revizijskega popravila O-IX pa moraš preveriti v lokomotivski knjigi. Vsako revizijsko popravilo je vpisano. Lokomotivsko knjigo imajo v Železniškem muzeju v Ljubljani. Vsaj kopijo bi morali predati sedanjemu uporabniku.
Vsak, ki obratuje z lokomotivo mora vpisovati v lokomotivsko knjigo vse dogodke, pa tudi prevožene kilometre.
Se pravi, da skrivnost še ni čisto rešena
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Hvala za odgovor in predloge za nadaljno raziskovanje . Bom poslal mail gospodu Novaku. Drugače pa na sliki tudi jaz vidim dve osi, samo nisem čisto prepričan...
Napisal si: "Vsaj kopijo bi morali predati sedanjemu uporabniku."
Ne razumem čisto. Torej je kopija lokomotivske knjige v Zrečah, ker je zdaj lokomotiva tam in je njen uporabnik Lokalna muzejska železnica Zreče?
Ali je še vedno v muzeju, ki je lastnik lokomotive?
Bom šel v muzej vprašat, ko bom lahko.
lp,
Timotej
Napisal si: "Vsaj kopijo bi morali predati sedanjemu uporabniku."
Ne razumem čisto. Torej je kopija lokomotivske knjige v Zrečah, ker je zdaj lokomotiva tam in je njen uporabnik Lokalna muzejska železnica Zreče?
Ali je še vedno v muzeju, ki je lastnik lokomotive?
Bom šel v muzej vprašat, ko bom lahko.
lp,
Timotej
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Timotej, pozdravljen,
če je lokomotiva muzejsko zaščitena, še ne pomeni, da je takoj predana Železniškemu muzeju. Lahko jo lastnik uporablja, dokler želi, vendar jo mora vzdrževati vsaj v takšnem stanju kot je bila dne, ko je bila zaščitena. Seveda je ne sme odtujiti.
O-IV alias K-3 je res prispela v Železniški muzej leta 1970, kjer so jo restavrirali in zagotovili, da je ostala vozna.
Opravili so tudi revizijo kotla leta 1973. Podatek je iz lokomotivske knjige O-IV, ki jo hranijo v Železniškem muzeju v Ljubljani.
Na žalost nisem preslikal cele lokomotivske knjige O-IX (71-012), tako da ti ne morem povedati, kdaj se je pričela revizija oz ali je leta 1979 doživela nesrečo.
Dodajam pa zapis prof. Mladena Bogića o 71-012:
https://file.si/d/p6O/img-5695
Vendar dejstvo, da je obratovala do leta 1987 ne pomeni nič.
Bistven bi bil zapis o nesreči v lokomotivski knjigi.
pozdrav
Darko
če je lokomotiva muzejsko zaščitena, še ne pomeni, da je takoj predana Železniškemu muzeju. Lahko jo lastnik uporablja, dokler želi, vendar jo mora vzdrževati vsaj v takšnem stanju kot je bila dne, ko je bila zaščitena. Seveda je ne sme odtujiti.
O-IV alias K-3 je res prispela v Železniški muzej leta 1970, kjer so jo restavrirali in zagotovili, da je ostala vozna.
Opravili so tudi revizijo kotla leta 1973. Podatek je iz lokomotivske knjige O-IV, ki jo hranijo v Železniškem muzeju v Ljubljani.
Na žalost nisem preslikal cele lokomotivske knjige O-IX (71-012), tako da ti ne morem povedati, kdaj se je pričela revizija oz ali je leta 1979 doživela nesrečo.
Dodajam pa zapis prof. Mladena Bogića o 71-012:
https://file.si/d/p6O/img-5695
Vendar dejstvo, da je obratovala do leta 1987 ne pomeni nič.
Bistven bi bil zapis o nesreči v lokomotivski knjigi.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Hvala za pojasnilo o muzejski zaščiti in za tekst Mladena Bogića.
Kjub temu O-IV ni mogla biti udeležena v nesreči, saj ima drugačna vrata dimnice.
Za primerjavo dodajam sliko, ki si jo ti dodal par strani nazaj:
In še enkrat slika nesreče:
Pa nekaj se je govorilo, da naj bi postala K-3 spet vozna, potem pa so pregledali kotel in ugotovili, da pušča na preveč mestih... Vsaj tako smo se pogovarjali v Zrečah.
Nismo pa omenjali nobene nesreče, ki bi se zgodila "naši" 71-012. Štirinajstega bom spet v Zrečah, pa bom vprašal . Pa v muzeju se bom probal dokopati do arhiva, mogoče pa mi kaj uspe najti
lp,
Timotej
Kjub temu O-IV ni mogla biti udeležena v nesreči, saj ima drugačna vrata dimnice.
Za primerjavo dodajam sliko, ki si jo ti dodal par strani nazaj:
In še enkrat slika nesreče:
Pa nekaj se je govorilo, da naj bi postala K-3 spet vozna, potem pa so pregledali kotel in ugotovili, da pušča na preveč mestih... Vsaj tako smo se pogovarjali v Zrečah.
Nismo pa omenjali nobene nesreče, ki bi se zgodila "naši" 71-012. Štirinajstega bom spet v Zrečah, pa bom vprašal . Pa v muzeju se bom probal dokopati do arhiva, mogoče pa mi kaj uspe najti
lp,
Timotej
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Ja, če nimaš podatkov, katera lokomotiva je bila soudeležena v nesreči, je pravilna pot z izločevanjem lokomotiv.
O-IV si uspešno izločil!
pozdrav
Darko
O-IV si uspešno izločil!
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- parni_vlak
- Strojevodja I
- Prispevkov: 338
- Pridružen: 25.11.2020, 17:03
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Nadaljujem z izločanjem lokomotiv.
Zdaj je na vrsti O-V, ki prav tako ne more biti udeležena, saj ima krajši dimnik.
Še enkrat slika nesreče:
Tole je pa O-V (slika iz prve strani teme):
Prav tako ne more biti udeležena O-I, ker je z obratovanjem prenehala leta 1977. Dokaz iz prve strani te teme:
Z dvoosnimi smo opravili, ostane le še O-II.
Za triosne pa je treba dobiti lokomotivske knjige. Na žalost je za O-X (alias 71-006) nimamo na razpolago.
Za O-VIII imamo na razpolago skene lokomotivske knjige, katerih povečave niso več dostopne. Vendar je bilo napisano, da naj bi bila leta 1979 prve tri mesece v popravilu.
Toda to vseeno ne izključi možnosti, da je imela potem maja istega leta nesrečo.
Vendar pa je naslednjič bila na popravilu leta 1981. Torej je čudno, da bi dve leti čakala na popravilo...
Vendar je tudi to mogoče. O-II po nesreči leta 1979 ni dočakala popravila...
@železocestnik, ali te lahko prosim, da še enkrat prilimaš skene iz knjige?
Za lokomotivski knjigi lokomotiv O-IX in O-XI pa bo treba v Železniški muzej ...
lp,
Timotej
P.S.: Postaja vedno bolj podobno detektivski zgodbi: Katera lokomotiva je trčila z OD-II??? Rešitev je vedno bližje. Imamo dokaze, da je bila to O-II, čeprav je tudi O-VIII sumljiva...
Zdaj je na vrsti O-V, ki prav tako ne more biti udeležena, saj ima krajši dimnik.
Še enkrat slika nesreče:
Tole je pa O-V (slika iz prve strani teme):
Prav tako ne more biti udeležena O-I, ker je z obratovanjem prenehala leta 1977. Dokaz iz prve strani te teme:
Z dvoosnimi smo opravili, ostane le še O-II.
Za triosne pa je treba dobiti lokomotivske knjige. Na žalost je za O-X (alias 71-006) nimamo na razpolago.
Za O-VIII imamo na razpolago skene lokomotivske knjige, katerih povečave niso več dostopne. Vendar je bilo napisano, da naj bi bila leta 1979 prve tri mesece v popravilu.
Toda to vseeno ne izključi možnosti, da je imela potem maja istega leta nesrečo.
Vendar pa je naslednjič bila na popravilu leta 1981. Torej je čudno, da bi dve leti čakala na popravilo...
Vendar je tudi to mogoče. O-II po nesreči leta 1979 ni dočakala popravila...
@železocestnik, ali te lahko prosim, da še enkrat prilimaš skene iz knjige?
Za lokomotivski knjigi lokomotiv O-IX in O-XI pa bo treba v Železniški muzej ...
lp,
Timotej
P.S.: Postaja vedno bolj podobno detektivski zgodbi: Katera lokomotiva je trčila z OD-II??? Rešitev je vedno bližje. Imamo dokaze, da je bila to O-II, čeprav je tudi O-VIII sumljiva...
Parne lokomotive so zakon! Oglejte si jih na mojem blogu:
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak
https://parnelokomotive.blogspot.com
Lep dan še naprej, parni_vlak