Stare lokomotive jeseniške železarne
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
O:214300
Pozdravljeni,
malo boljša fotka za tiste, ki bodo potrebovali detajle, če bodo hoteli obnoviti lokomotivo.
Okna na kuhinji so izgleda podolgovata...
...in bi nekako ustrezala tej kuhinji, ki nam jo je dodal @363 že na prvi strani te teme:
Naslednja ohranjena lokomotiva Kranjske industrijske družbe oz. kasneje železarne Jesenice je:
O-IV, ki jo danes poznamo v železniškem muzeju pod oznako K3
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
malo boljša fotka za tiste, ki bodo potrebovali detajle, če bodo hoteli obnoviti lokomotivo.
Okna na kuhinji so izgleda podolgovata...
...in bi nekako ustrezala tej kuhinji, ki nam jo je dodal @363 že na prvi strani te teme:
Naslednja ohranjena lokomotiva Kranjske industrijske družbe oz. kasneje železarne Jesenice je:
O-IV, ki jo danes poznamo v železniškem muzeju pod oznako K3
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
O:214400
Pozdravljeni,
tokrat bo potrebno malo znanja cirilice,,,
Lokomotivska knjiga lokomotive O-VI kranjske industrijske družbe(KID) na Jesenica oziroma poznejše O-IV Železarne Jesenice je bila namreč nastavljena leta 1935, torej za časa kraljevine Jugoslavije.
Zakaj ni bila v slovenščini ?
Tisk je predrag za tako majhno populacijo, enostavneje je, da se manjšina nauči in jezika in pisave večine!
Oziroma K-3 Železniškega muzeja v Ljubljani....
foto:wikipedija
lahko si jo tudi malo zavrtimo...za 360 stopinj
https://www.burger.si/MuzejiInGalerije/ ... va_K3.html
Dokler ne začne spet delovati Shrani.si, lahko malo obnovite znanje cirilice
Če nič drugega, se lahko iz naslovnice lokomotivske knjige nekaj naučimo
Kranjska industrijska družba je leta 1935 dala tej lokomotivi (GONOBITZ, št. 3 od leta 1892, kasneje preimenovani K-3 v kraljevini SHS) svojo rimsko številko 6.
Torej se je imenovala od leta 1935 KID VI.
Po drugi svetovni vojni je Železarna Jesenice preimenovala lokomotive in je dobila oznako O-IV.
Oznaka " O" pomeni ozki tir.
GONOBITZ = slovensko: Konjice
K-3 = K pomeni Konjice
Pomemben podatek za datiranje fotografijah, ki so nastale v času kraljevine SHS oziroma Jugoslavije, je ravno to novo označevanje lokomotiv po drugi svetovni vojni.
Na naslovnici te lokomotivske knjige je jasno prečrtan lastnik (Kranjska industrijska družba) in oznaka lokomotive: KID VI, kar je bilo vpisano leta 1935, obnastavitvi nove lokomotivske knjige. Stare lokomotivske knjige iz leta 1892 nimamo na razpolago.
Po drugi svetovni vojni je vpisan nov lastnik: Železarna Jesenice in nova označba lokomotive: O-VI.
Ne vemo pa točno, kaj se je preimenovanje lokomotive zgodilo.
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
tokrat bo potrebno malo znanja cirilice,,,
Lokomotivska knjiga lokomotive O-VI kranjske industrijske družbe(KID) na Jesenica oziroma poznejše O-IV Železarne Jesenice je bila namreč nastavljena leta 1935, torej za časa kraljevine Jugoslavije.
Zakaj ni bila v slovenščini ?
Tisk je predrag za tako majhno populacijo, enostavneje je, da se manjšina nauči in jezika in pisave večine!
Oziroma K-3 Železniškega muzeja v Ljubljani....
foto:wikipedija
lahko si jo tudi malo zavrtimo...za 360 stopinj
https://www.burger.si/MuzejiInGalerije/ ... va_K3.html
Dokler ne začne spet delovati Shrani.si, lahko malo obnovite znanje cirilice
Če nič drugega, se lahko iz naslovnice lokomotivske knjige nekaj naučimo
Kranjska industrijska družba je leta 1935 dala tej lokomotivi (GONOBITZ, št. 3 od leta 1892, kasneje preimenovani K-3 v kraljevini SHS) svojo rimsko številko 6.
Torej se je imenovala od leta 1935 KID VI.
Po drugi svetovni vojni je Železarna Jesenice preimenovala lokomotive in je dobila oznako O-IV.
Oznaka " O" pomeni ozki tir.
GONOBITZ = slovensko: Konjice
K-3 = K pomeni Konjice
Pomemben podatek za datiranje fotografijah, ki so nastale v času kraljevine SHS oziroma Jugoslavije, je ravno to novo označevanje lokomotiv po drugi svetovni vojni.
Na naslovnici te lokomotivske knjige je jasno prečrtan lastnik (Kranjska industrijska družba) in oznaka lokomotive: KID VI, kar je bilo vpisano leta 1935, obnastavitvi nove lokomotivske knjige. Stare lokomotivske knjige iz leta 1892 nimamo na razpolago.
Po drugi svetovni vojni je vpisan nov lastnik: Železarna Jesenice in nova označba lokomotive: O-VI.
Ne vemo pa točno, kaj se je preimenovanje lokomotive zgodilo.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Pozdravljeni,
o zgodbi lokomotive O-IV nas je obvestil @363:
Leta 1936 je pri preizkusni vožnji dobila ime "Greta". Le zakaj?
Odgovor dobimo v zgornjem članku
Seveda bomo preverili, ali vse "drži".
Že trditev, da je bila leta 1892 zgrajena v tovarni "Krauss & Comp., A.G. v Linzu s kotlom Wiener Lokfabrik Floridsdorf je zelo dvomljiva, Takrat je vsak proizvajalec kotlov v svojo lokomotivo vgradil "svoj" kotel. Je pa res, da je bil leta 1935 kupljen za to lokomotivo nov kotel v Wiener Lokfabrik Floridsdorf.
Drugi netočni podatek je, da je lokomotiva GONOBITZ oziroma kasnejša K-3 obratovala na progi Poljčane-Zreče do leta 1935, ko naj bi jo prodali železarni Jesenice kot staro železo.
Po nekaterih podatkih je obratovala na progi Poljčane-Zreče le do leta 1928, prodali pa naj bi jo železarni Jesenice leta 1930 za staro železo.
Tudi to ne vemo, kdaj so jo začeli prenavljati v Kranjski industrijski družbi. So pa zamenjali dimnik, kuhinjo, vgradil kolesa z manjšim premerom, vgradili peskalnik ter vgradili nov parni kotel, izdelan leta 1935. Predelava je trajala vse do novembra 1936, ko je inšpektor parnih kotlov dovolil obratovanje lokomotive na področju Kranjske industrijske družbe.
Če upoštevamo, da lokomotiva ni obratovala med leti 1928 in 1936, poten obletnica "70 let" obratovanja pade. Zmanjka celih 8 let
Zaenkrat imamo na forumu to najstarejšo razglednico lokomotive na postaji Konjice:
GONOBITZ = Konjice
pozdrav
Darko
o zgodbi lokomotive O-IV nas je obvestil @363:
363 napisal/-a:Železar 46/1962
Celoten članek:
http://www.shrani.si/f/2d/AN/46oH7y6E/1962-046-2.jpg
Danes jo najdemo z oznako K3 v železniškem muzeju v Šiški.
lp
Leta 1936 je pri preizkusni vožnji dobila ime "Greta". Le zakaj?
Odgovor dobimo v zgornjem članku
Seveda bomo preverili, ali vse "drži".
Že trditev, da je bila leta 1892 zgrajena v tovarni "Krauss & Comp., A.G. v Linzu s kotlom Wiener Lokfabrik Floridsdorf je zelo dvomljiva, Takrat je vsak proizvajalec kotlov v svojo lokomotivo vgradil "svoj" kotel. Je pa res, da je bil leta 1935 kupljen za to lokomotivo nov kotel v Wiener Lokfabrik Floridsdorf.
Drugi netočni podatek je, da je lokomotiva GONOBITZ oziroma kasnejša K-3 obratovala na progi Poljčane-Zreče do leta 1935, ko naj bi jo prodali železarni Jesenice kot staro železo.
Po nekaterih podatkih je obratovala na progi Poljčane-Zreče le do leta 1928, prodali pa naj bi jo železarni Jesenice leta 1930 za staro železo.
Tudi to ne vemo, kdaj so jo začeli prenavljati v Kranjski industrijski družbi. So pa zamenjali dimnik, kuhinjo, vgradil kolesa z manjšim premerom, vgradili peskalnik ter vgradili nov parni kotel, izdelan leta 1935. Predelava je trajala vse do novembra 1936, ko je inšpektor parnih kotlov dovolil obratovanje lokomotive na področju Kranjske industrijske družbe.
Če upoštevamo, da lokomotiva ni obratovala med leti 1928 in 1936, poten obletnica "70 let" obratovanja pade. Zmanjka celih 8 let
Zaenkrat imamo na forumu to najstarejšo razglednico lokomotive na postaji Konjice:
GONOBITZ = Konjice
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Dokaz, da je na lokomotivi res bilo ime: GONOBITZ
Poglejmo si še skice lokomotive in mere ter tehnične podatke: lokomotiva STAINZ je bila enaka kot GONOBITZ
Pa še načrt iz muzeja v Zrečah:
prilepil: Borsig
pozdrav
Darko
Poglejmo si še skice lokomotive in mere ter tehnične podatke: lokomotiva STAINZ je bila enaka kot GONOBITZ
Pa še načrt iz muzeja v Zrečah:
prilepil: Borsig
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
O:214650
Pozdravljeni,
ko čakamo, da bomo lahko Shrani.si odklopili od respiratorja, si poglejmo, kako so restavrirali K-3 (prvič) in kako Stainz...
V kodrlajsastih barvah je prišla K-3 celo na naslovnico Lok-magazina v letu 1978:
fotografirano na železniški postaji Ljubljana kot muzejski eksponat
Avstrijci niso bili pri izbiri barv tako ekstremni...
Ja, seveda je bila lokomotiva tudi vozna
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
ko čakamo, da bomo lahko Shrani.si odklopili od respiratorja, si poglejmo, kako so restavrirali K-3 (prvič) in kako Stainz...
V kodrlajsastih barvah je prišla K-3 celo na naslovnico Lok-magazina v letu 1978:
fotografirano na železniški postaji Ljubljana kot muzejski eksponat
Avstrijci niso bili pri izbiri barv tako ekstremni...
Ja, seveda je bila lokomotiva tudi vozna
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Zdravo!
Barve slovenskih muzejskih lokomotiv je določal prof. Stane Kumar bolj po svoji presoji oz. zamisli in ne oziraje se na zgodovinska dejstva, čeprav so le-ta bila včasih znana. Bil je akad. slikar!
Vsekakor pa je zaslužen za pridobitev marsikatere stare lokomotive. Žal pa pridobitev ni vedno pomenila tudi ohranitve, a za to so bili soodgovorni tudi drugi.
Pozdrav - Peter
Barve slovenskih muzejskih lokomotiv je določal prof. Stane Kumar bolj po svoji presoji oz. zamisli in ne oziraje se na zgodovinska dejstva, čeprav so le-ta bila včasih znana. Bil je akad. slikar!
Vsekakor pa je zaslužen za pridobitev marsikatere stare lokomotive. Žal pa pridobitev ni vedno pomenila tudi ohranitve, a za to so bili soodgovorni tudi drugi.
Pozdrav - Peter
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Peter, pozdravljen,
ja, tako je to. Kljub temu, da je prof. Kumar sodeloval s strokovnjakom za renoviranje iz Avstrije za lokomotive vrste StLB: Stainz in tudi Gonobitz (kasneje K-3), je vztrajal pri svojem,
Dipl.ing. Gerhard Mayr je jasno povedal, da je bila osnovna barva lokomotive črna in da so bili zapisi s svinčnikom na načrtu napačni in se sploh ni vedelo, kdo jih je napisal.
Da je jasno, tudi Stainz je narobe pobarvan!
G. Mayr je napisal, da je lokomotiva črne barve (RAL 8022).
Nekdo je na načrt napisal: ali temnomodre barve (dunkel blau).
Pri strojevodski hišici (kuhinji) je nekdo zapisal s svinčnikom: sivozelena (graugrün) (RAL 6001), Verjetno je to bil zapis nekoga iz Stainza, saj so tako narobe pobarvali hišico njihove lokomotive (Stainz št.2).
Zakaj se je prof. Kumar odločil za takšno barvo, ne vemo. Mogoče je bila samo ta na zalogi. Denarja pa takrat ni bilo na voljo...
Ja, prof. Kumar se je trudil, da ohrani lokomotive. Seveda mu ni vse uspelo.
Večino, ki so jih ohranili, tudi to, da so ustanovili železniški muzej, pa je pravzaprav zasluga tega, da sta bila prof. Kumar in direktor železnice, tovariš Mravlja sošolca...
V letih 1959-1975 je bil Ciril Mravlja direktor Združenega železniškega transportnega podjetja v Ljubljani. Seveda je bil pomembna osebnost in je njegova beseda takrat nekaj pomenila.
Leta 1971 je prejel Kraigherjevo nagrado. Ing. Mravlja je nosilec partizanske spomenice 1941.
Zamislite si, kako bi današnjih razmerah ustanovili Železniški muzej
pozdrav
Darko
ja, tako je to. Kljub temu, da je prof. Kumar sodeloval s strokovnjakom za renoviranje iz Avstrije za lokomotive vrste StLB: Stainz in tudi Gonobitz (kasneje K-3), je vztrajal pri svojem,
Dipl.ing. Gerhard Mayr je jasno povedal, da je bila osnovna barva lokomotive črna in da so bili zapisi s svinčnikom na načrtu napačni in se sploh ni vedelo, kdo jih je napisal.
Da je jasno, tudi Stainz je narobe pobarvan!
G. Mayr je napisal, da je lokomotiva črne barve (RAL 8022).
Nekdo je na načrt napisal: ali temnomodre barve (dunkel blau).
Pri strojevodski hišici (kuhinji) je nekdo zapisal s svinčnikom: sivozelena (graugrün) (RAL 6001), Verjetno je to bil zapis nekoga iz Stainza, saj so tako narobe pobarvali hišico njihove lokomotive (Stainz št.2).
Zakaj se je prof. Kumar odločil za takšno barvo, ne vemo. Mogoče je bila samo ta na zalogi. Denarja pa takrat ni bilo na voljo...
Ja, prof. Kumar se je trudil, da ohrani lokomotive. Seveda mu ni vse uspelo.
Večino, ki so jih ohranili, tudi to, da so ustanovili železniški muzej, pa je pravzaprav zasluga tega, da sta bila prof. Kumar in direktor železnice, tovariš Mravlja sošolca...
V letih 1959-1975 je bil Ciril Mravlja direktor Združenega železniškega transportnega podjetja v Ljubljani. Seveda je bil pomembna osebnost in je njegova beseda takrat nekaj pomenila.
Leta 1971 je prejel Kraigherjevo nagrado. Ing. Mravlja je nosilec partizanske spomenice 1941.
Zamislite si, kako bi današnjih razmerah ustanovili Železniški muzej
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
O:215150
Pozdravljeni,
po dolgem času sem zopet preveril Shrani.si in deluje.
Nekako sem navajen nanj, ker je enostaven za prilagoditev velikosti slike za forum. Z ostalimi ponudniki imam začetniške težave, tudi če uporabiš sliko iz linka ti vrže preveliko, čeprav je na drugem forumu čisto v redu velikosti.
Torej popravljam velikost fotke v reviji zgoraj:
Imamo pa možnost malo boljše kvalitete fotke...
Foto: Janez Koželj, hrani Železniški muzej Ljubljana
Izgleda pa, da je to fotko posnel sam prof. Kumar, da se je upal nanjo vpisati dolžino lokomotive...
Če pogledate podrobno obe fotki, vidite razliko.
Na drugi ni zvončka ob kabini strojevodje.
Se pravi, da je ČB fotografija kasnejšega datuma.
Kako vem ?
Logika, našel se je ljubitelj zvoncev in ga je "snel". Tako kot danes snemajo žlebove "ljubitelji" bakra...
Je pa res, da ta lokomotive nikoli ni imela zvonca, ko je vozila na konjiški progi.
Sedaj imamo možnost, da lokomotivo GONOBITZ pokažemo tako, da bomo lahko prebrali tekst pod fotko:
Se pravi, da je bila fotografija objavljena v reviji takrat, ko je bila GONOBITZ (Konjice) že veteran.
Zaenkrat še ne vemo, v katerem časopisu je bila objavljena ta fotka
Če kdo vidi zvonec na tej fotografiji, se mora takoj oglasiti pri okulistu in zamenjati očala
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
po dolgem času sem zopet preveril Shrani.si in deluje.
Nekako sem navajen nanj, ker je enostaven za prilagoditev velikosti slike za forum. Z ostalimi ponudniki imam začetniške težave, tudi če uporabiš sliko iz linka ti vrže preveliko, čeprav je na drugem forumu čisto v redu velikosti.
Torej popravljam velikost fotke v reviji zgoraj:
Imamo pa možnost malo boljše kvalitete fotke...
Foto: Janez Koželj, hrani Železniški muzej Ljubljana
Izgleda pa, da je to fotko posnel sam prof. Kumar, da se je upal nanjo vpisati dolžino lokomotive...
Če pogledate podrobno obe fotki, vidite razliko.
Na drugi ni zvončka ob kabini strojevodje.
Se pravi, da je ČB fotografija kasnejšega datuma.
Kako vem ?
Logika, našel se je ljubitelj zvoncev in ga je "snel". Tako kot danes snemajo žlebove "ljubitelji" bakra...
Je pa res, da ta lokomotive nikoli ni imela zvonca, ko je vozila na konjiški progi.
Sedaj imamo možnost, da lokomotivo GONOBITZ pokažemo tako, da bomo lahko prebrali tekst pod fotko:
Se pravi, da je bila fotografija objavljena v reviji takrat, ko je bila GONOBITZ (Konjice) že veteran.
Zaenkrat še ne vemo, v katerem časopisu je bila objavljena ta fotka
Če kdo vidi zvonec na tej fotografiji, se mora takoj oglasiti pri okulistu in zamenjati očala
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Zdravo!
Naša K-3 je imela še 3 enake sestre. Od teh 4 lokomotiv sta prvi 2 dve prišli na progo Preding - Stainz, drugi 2 pa na konjiško progo; obe progi (poleg še nekaterih drugih) sta bili sprva v lasti družbe StLB (Steierische Landesbahnen - Štajerske deželne železnice) s sedežem v Gradcu (Graz).( Družba obstaja še danes).
1. KrLi 2773/92 MERAN > 1943 gozdna industrija - Lemberg
2. KrLi 2774/92 STAINZ > club 760, Murau
3. KrLi 2775/92 GONOBITZ > 1918 SHS > 1930 Železarna Jesenice > 1972 oz. 1974 Muzej, Ljubljana
4. KrLi 2776/92 HEILIGENGEIST > 1918 Kapfenberg > 1922 Stainz > 1923 Kapfenberg > 1933 kasirana
Podatke sem našel v tabelah g. J. Pospichala. KrLi = tovarna Krauss, Linz; sledijo tovarniška štev. in leto izdelave, nato prvotno ime in na koncu skrajšana zgodovina spremembe lastništva oz. proge, kjer je lokomotiva obratovala.
Lep pozdrav - Peter
Naša K-3 je imela še 3 enake sestre. Od teh 4 lokomotiv sta prvi 2 dve prišli na progo Preding - Stainz, drugi 2 pa na konjiško progo; obe progi (poleg še nekaterih drugih) sta bili sprva v lasti družbe StLB (Steierische Landesbahnen - Štajerske deželne železnice) s sedežem v Gradcu (Graz).( Družba obstaja še danes).
1. KrLi 2773/92 MERAN > 1943 gozdna industrija - Lemberg
2. KrLi 2774/92 STAINZ > club 760, Murau
3. KrLi 2775/92 GONOBITZ > 1918 SHS > 1930 Železarna Jesenice > 1972 oz. 1974 Muzej, Ljubljana
4. KrLi 2776/92 HEILIGENGEIST > 1918 Kapfenberg > 1922 Stainz > 1923 Kapfenberg > 1933 kasirana
Podatke sem našel v tabelah g. J. Pospichala. KrLi = tovarna Krauss, Linz; sledijo tovarniška štev. in leto izdelave, nato prvotno ime in na koncu skrajšana zgodovina spremembe lastništva oz. proge, kjer je lokomotiva obratovala.
Lep pozdrav - Peter
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
O:215600
Peter, pozdravljen,
pot lokomotive GONOBITZ/Konjice. K-3 je bila približno takale:
Leta 1930: septembra izločena iz voznega parka Konjiške železnice
Leta 1935: v Železarni Jesenice kupili nov parni kotel in jo obnovili in predelali za svoje potrebe (manjši premer koles itd.)
Leta 1969: zaščitena v Železarni Jesenice kot tehniški spomenik. Premik je vršila še leta 1968.
ZŽTP je postal lastnik lokomotive tako, da jo je zamenjal za staro železje. Kila za kilo!
Leta 1970: odpeljali so jo v kurilnico na Jesenice, konec leta 1970 v Novo Gorico, da jo restavrirajo
Leta 1973/1974: Lokomotivo so obnovili v Novi Gorici, kotel v »Gredlju« v Zagrebu
Leta 1973: prof. Kumar je imel željo, da bi bila vozna, saj je predvideval obnovitev dela Parenzane pri Kopru. Sicer pa je bila lokomotiva februarja že dve leti razstavljena na prafaktorje in je čakala na restavracijo v PPVS-Nova Gorica
Leta 1974: prepeljana v Ljubljano, kjer so jo razstavil kot muzejsko lokomotivo na železniški postaji
1981: ponovno urejanje lokomotive
Leta 1987/1988: ponovno restavriranje lokomotive, ker je bila razstavljena na prostem.
Če deluje Shrani.si, si bomo priborili višino in širino lokomotive...
Poizkusil 2x neuspešno
pozdrav
Darko
Peter, pozdravljen,
pot lokomotive GONOBITZ/Konjice. K-3 je bila približno takale:
Leta 1930: septembra izločena iz voznega parka Konjiške železnice
Leta 1935: v Železarni Jesenice kupili nov parni kotel in jo obnovili in predelali za svoje potrebe (manjši premer koles itd.)
Leta 1969: zaščitena v Železarni Jesenice kot tehniški spomenik. Premik je vršila še leta 1968.
ZŽTP je postal lastnik lokomotive tako, da jo je zamenjal za staro železje. Kila za kilo!
Leta 1970: odpeljali so jo v kurilnico na Jesenice, konec leta 1970 v Novo Gorico, da jo restavrirajo
Leta 1973/1974: Lokomotivo so obnovili v Novi Gorici, kotel v »Gredlju« v Zagrebu
Leta 1973: prof. Kumar je imel željo, da bi bila vozna, saj je predvideval obnovitev dela Parenzane pri Kopru. Sicer pa je bila lokomotiva februarja že dve leti razstavljena na prafaktorje in je čakala na restavracijo v PPVS-Nova Gorica
Leta 1974: prepeljana v Ljubljano, kjer so jo razstavil kot muzejsko lokomotivo na železniški postaji
1981: ponovno urejanje lokomotive
Leta 1987/1988: ponovno restavriranje lokomotive, ker je bila razstavljena na prostem.
Če deluje Shrani.si, si bomo priborili višino in širino lokomotive...
Poizkusil 2x neuspešno
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
Pozdravljeni,
tudi danes sem poizkusil 2x neuspešno.
Ali kdo ve, kaj se dogaja s Shrani.si ?
Drugih rubrik ne obiskujem, zato sprašujem tukaj-
pozdrav
Darko
tudi danes sem poizkusil 2x neuspešno.
Ali kdo ve, kaj se dogaja s Shrani.si ?
Drugih rubrik ne obiskujem, zato sprašujem tukaj-
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
O:215785
Pozdravljeni,
čudo, sedajle mi je uspelo v prvem poizkusu,,,
Poglejmo si torej fotko, na katero je prof.Kumar napisal mere v pogledu na K-3 "en face":
To, da je mera "postrani", je pač moja napaka, ker sem postrani preslikoval fotko
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
čudo, sedajle mi je uspelo v prvem poizkusu,,,
Poglejmo si torej fotko, na katero je prof.Kumar napisal mere v pogledu na K-3 "en face":
To, da je mera "postrani", je pač moja napaka, ker sem postrani preslikoval fotko
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
O:215950
363, pozdravljen,
hvala za link, v katerem ni samo K-3 na železniški postaji temveč celotna "menežerija" muzejskih lokomotiv na odstavnem tiru želzniške postaje Ljubljana.
Potrebno je pohvaliti avtorja posta (M262.061), da se je res potrudil in "pripel" celo barvne fotke.
Mi si bomo fotke prenesli na Shrani.si, da bo več možnosti za preživetje fotk...
Vse fotografije: RAILPAGE.NET
Zpet ne bo iz te moke kruha!
Imel se "izpad par dni iz civilne družbe", pa vidim, da se ni nič spremenilo
Zaenkrat torej le ena fotka iz dropboxa....
Poskusil pravkar še 2x neuspešno na Shrani.si
Poglejmo si barvno fotko. Ne morem čakati na Shrani.si
pozdrav
Darko
363, pozdravljen,
hvala za link, v katerem ni samo K-3 na železniški postaji temveč celotna "menežerija" muzejskih lokomotiv na odstavnem tiru želzniške postaje Ljubljana.
Potrebno je pohvaliti avtorja posta (M262.061), da se je res potrudil in "pripel" celo barvne fotke.
Mi si bomo fotke prenesli na Shrani.si, da bo več možnosti za preživetje fotk...
Vse fotografije: RAILPAGE.NET
Zpet ne bo iz te moke kruha!
Imel se "izpad par dni iz civilne družbe", pa vidim, da se ni nič spremenilo
Zaenkrat torej le ena fotka iz dropboxa....
Poskusil pravkar še 2x neuspešno na Shrani.si
Poglejmo si barvno fotko. Ne morem čakati na Shrani.si
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Stare lokomotive jeseniške železarne
O:216300
Pozdravljeni,
Shrani.si za čudo deluje
Hitro nadaljujemo s fotkami iz RAILPAGE.NET
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
Shrani.si za čudo deluje
Hitro nadaljujemo s fotkami iz RAILPAGE.NET
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers