Pozdravljeni,
izgleda, da je bilo edino "uradno" fotografiranje res ob otvoritvi tramvajske proge, ko je Siemens pripeljal svojega fotografa.
Fotografirali so se na končni postaji Sv. Lucija in v remizi. Ali so še kje, ne vem.
Tale fotografija je iz knjige Giulio Roselli: La ferrovia Trieste-Buie-Parenzo : e i problemi ferroviari dell'Istria e di Trieste, Trst 1972:
Zraven fotke je Roselli zapisal: Fotografija v spomin na inavguracijo tramvajske proge Piran - Portorož - Sv. Lucija dne 20.7.1912 (seveda v italijanščini)
Mi pa si poglejmo moža s kravato...
... in moža z metuljčkom:
Oba sta na obeh fotografijah, kar potrjuje fotografiranje na dan otvoritve proge pri obeh fotografijah.
Fotografija s FB je "sneta" s foruma istranet.org.
link: http://www.istrianet.org/istria/navigat ... istory.htm
Moram pa reči, da me jezi, ker so si fejsbukaši "priborili" pravico, da ni potrebno napisati, odkod "snamejo" fotko. Nazadnje izpade, kot da je iz njegove domače zbirke. Ja, domače zbirke fotk "snetih " z interneta.
Če pogledam, koliko časa sem se zafrkaval, da sem našel eno fotko v kakšni reviji ali prospektu, potem pa pride nekdo in s pladnja objavi fotko brez citata, kje je bila objavljena prvič, se mi to ne zdi prav.
Navsezadnje ni niti potrebno navesti, kdo je dal kakšno fotko na forum, obstajati bi moralo vsaj minimalno pravilo, da se napiše forum, s katerega je "sneta" fotka.
pozdrav
Darko
Piranski tramvaj
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Piranski tramvaj
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Piranski tramvaj
Slika vozovnice, najdeno na FB grupi "Piran-kot je bil nekoč"
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Piranski tramvaj
STIB, pozdravljen,
dodal si vozovnico za ponoven zagon piranskega tramvaja...
Piranski trolejbus je imel kratko zgodovino. Predvsem zaradi slabe ceste med Piranom in Lucijo. Ja, in pa seveda zaradi "trdih" gum. Morda je tudi burja včasih dodala svoj "prispevek"...
Kakorkoli. Lastnik piranskega trolejbusa se je nazadnje odločil zamenjati trolejbus s tramvajem.
In ta lastnik je zapisan na tramvajski vozovnici (TRAMVIA PIRANO-PORTOROSE).
Še ni dolgo tega, ko sploh nismo vedeli, kaj pomeni ta : Riunite Officine del Gas in Augusta.
Malo že moraš znati italijansko in malo poznati zemljepis, da lahko razvozljaš ta zapis v:
"Združene plinarne v Augsburgu".
Torej je bil lastnik piranskega tramvaja nemško podjetje.
Da, točno tako. Augsburg je bil poznan po tem, da je tam kapitala na voljo kolikor hočeš. Posojali so ga celo obubožanim nemškim cesarjem...
Kupovali so plinarne po bivši Avstro-ogrski kar po vrsti. Kolikor vem so kupili na področju Avstrije plinarno v Boznu/Bolzano, V Mariboru, v Piranu pa verjetno še kje.
Še ni dolgo tega, ko so pisali vseznalci, kako je piranska občina kupila trolejbus, pa tramvaj.
Na žalost ni imela niti toliko denarja, da bi "zrihtala" cesto mimo Fornač in Bernardina...
pozdrav
Darko
dodal si vozovnico za ponoven zagon piranskega tramvaja...
Piranski trolejbus je imel kratko zgodovino. Predvsem zaradi slabe ceste med Piranom in Lucijo. Ja, in pa seveda zaradi "trdih" gum. Morda je tudi burja včasih dodala svoj "prispevek"...
Kakorkoli. Lastnik piranskega trolejbusa se je nazadnje odločil zamenjati trolejbus s tramvajem.
In ta lastnik je zapisan na tramvajski vozovnici (TRAMVIA PIRANO-PORTOROSE).
Še ni dolgo tega, ko sploh nismo vedeli, kaj pomeni ta : Riunite Officine del Gas in Augusta.
Malo že moraš znati italijansko in malo poznati zemljepis, da lahko razvozljaš ta zapis v:
"Združene plinarne v Augsburgu".
Torej je bil lastnik piranskega tramvaja nemško podjetje.
Da, točno tako. Augsburg je bil poznan po tem, da je tam kapitala na voljo kolikor hočeš. Posojali so ga celo obubožanim nemškim cesarjem...
Kupovali so plinarne po bivši Avstro-ogrski kar po vrsti. Kolikor vem so kupili na področju Avstrije plinarno v Boznu/Bolzano, V Mariboru, v Piranu pa verjetno še kje.
Še ni dolgo tega, ko so pisali vseznalci, kako je piranska občina kupila trolejbus, pa tramvaj.
Na žalost ni imela niti toliko denarja, da bi "zrihtala" cesto mimo Fornač in Bernardina...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Piranski tramvaj
Zanimiva risanka piranskega tramvaja:
Zadnjič spremenil STIB, dne 17.08.2021, 15:58, skupaj popravljeno 1 krat.
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Piranski tramvaj
Ja, se je potrudil in uporabil načrte proge.
Se pa vidi, da ne sledi objavam o piranskem tramvaju na vlaki.info.
V zaključku sanja o tem, da so tramvaje in prikolice naložili na ladje in jih odpeljali v Dubrovnik, kjer so obratovali do leta 1974.
Če pogledamo v Pospichalovo statistiko, vidimo, da to ni res
link do Pospichalove statistike (tramvaj v Dubrovniku): https://www.pospichal.net/lokstatistik/ ... rovnik.htm
pozdrav
Darko
Se pa vidi, da ne sledi objavam o piranskem tramvaju na vlaki.info.
V zaključku sanja o tem, da so tramvaje in prikolice naložili na ladje in jih odpeljali v Dubrovnik, kjer so obratovali do leta 1974.
Če pogledamo v Pospichalovo statistiko, vidimo, da to ni res
link do Pospichalove statistike (tramvaj v Dubrovniku): https://www.pospichal.net/lokstatistik/ ... rovnik.htm
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers