Dolfe napisal/-a:Borsig, če ŽC prizna ali pa ne, zmagala sva tudi midva. V bistvu sva falila le zadnje tri številke. In še to le zato, ker šlogarca nima pojma o stvari, ko gleda v prihodnost.
Vsekakor, gre za kasnejšo JDŽ 124 - 016.
Dolfe napisal/-a:Hehehe, bravo midva!
Da vama to ne bi preveč stopilo v glavo
Čakajo nas še težke preizkušnje...
Dobro pa sta zadela vrsto
...zato ni izostala Gorchijeva pohvala...
Prav pa je, da napišemo še nekaj o zgodovini te lokomotive...
G. Sašo Radovanovič, ki nam je velikodušno posredoval boljšo resolucijo fotke, mi je v pogovoru rekel, da je bila posneta leta 1922.
To nam tudi potrjuje slovenski napis na "štelverku" - postavljalnici in še oznako lokomotive in tenderja Južne železnice.
Po rimskem sporazumu pa je bilo dogovorjeno, da država SHS s 1. septembrom 1923 prevzame omrežje Južne železnice.
Šele takrat so "nabili" na lokomotive oznako lastnika "SHS", oznake pa so ostale stare...do leta 1933, ko je bila sprejeta nova označevalna shema. Šele leta 1935 pa so bile vse lokomotive opremljene z novimi oznakami vrste, tako tudi "naša" JDŽ 124-016.
Oznaka vrste Južne železnice: Südbahn
29
Številka lokomotive: Süd
831
izdelana v tovarni StEG leta
1868, tovarniška številka 850
Po WW I pripade SHS in dobi oznako
JDŽ 124-016
Leta 1941 pride v last DRB (Deutsche Reichsbahn) in 11.10.1944 jo izvzamejo iz prometa in uporabijo kot
stabilni kotel št.431
Po WW II pripade DB (Deutsche Bundesbahn), ki jo
leta 1952 uniči.