Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozilih
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
@_Borsig_: saj veš, adler, pa še oni plus zraven, to nea gre
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Pozdrav
Priznam, to, da je Hotel Orel nekdanji Schwarze Adler, sem sklepal iz podatkov na wikipediji, ki pravijo, da je tam nekoč bila gostilna "Zum schwarzen Adler" (pri črnem orlu).
http://sl.wikipedia.org/wiki/Hotel_Orel,_Maribor
Pa so ga Nemci leta 41 hitro v Adler primenovali. Dokaz se najde na strani Plinarne Maribor:
Kot rečeno, slikica je od tu:
http://www.plinarna-maribor.si/140let.cp2?page=3
P.S. Se najde tudi slika porušenega železniškega mostu....
LP
Jože
Priznam, to, da je Hotel Orel nekdanji Schwarze Adler, sem sklepal iz podatkov na wikipediji, ki pravijo, da je tam nekoč bila gostilna "Zum schwarzen Adler" (pri črnem orlu).
http://sl.wikipedia.org/wiki/Hotel_Orel,_Maribor
Pa so ga Nemci leta 41 hitro v Adler primenovali. Dokaz se najde na strani Plinarne Maribor:
Kot rečeno, slikica je od tu:
http://www.plinarna-maribor.si/140let.cp2?page=3
P.S. Se najde tudi slika porušenega železniškega mostu....
LP
Jože
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Od kod pa sem si sposodil jaz fotko podrtega mostu
Za "črni" je okupatorju zmanjkalo placa na fasadi
Za "črni" je okupatorju zmanjkalo placa na fasadi
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Zdravo!Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
.......
Pa so ga Nemci leta 41 hitro v Adler primenovali. ......
........
LP
Jože
Ja, potem pa je sloviti vogal takratne kavarne Astoria na desnem delu slike nedvomno
Die Eselecke !
LP - Peter
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Ali se samo meni zdi ali pa so pri preimenovanju iz orla v adlerja šparali pri črkah? A in D sta malo drugačne barve ... kot da bi REL premetali v LER in spredaj dodali (drugačni) AD ...
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Pozdrav
Ja, se je, izgleda, zelo mudilo (če se ne motim, se je tukaj mimo peljal tudi "firer" osebno). Dozdeva se mi, da je D malo višje od A, pa mojster je črko L malo "butnil" in je ostala poševna.... Da o sledovih črk JA pri napisu "RESTAURANT" ne govorimo...
LP
Jože
Ja, se je, izgleda, zelo mudilo (če se ne motim, se je tukaj mimo peljal tudi "firer" osebno). Dozdeva se mi, da je D malo višje od A, pa mojster je črko L malo "butnil" in je ostala poševna.... Da o sledovih črk JA pri napisu "RESTAURANT" ne govorimo...
LP
Jože
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Tudi jaz imam tak občutek!mkx napisal/-a:Ali se samo meni zdi ali pa so pri preimenovanju iz orla v adlerja šparali pri črkah? A in D sta malo drugačne barve ... kot da bi REL premetali v LER in spredaj dodali (drugačni) AD ...
Še manj dela pa so imeli ko so ga preimenovali nazaj v "OREL" - potrebovali so samo nov "O", pa "L E R" so prestavili nazaj v "R E L"!
.
Ja, pri "Die Eselecke" so imeli še manj dela. V pogovoru (saj ta naziv ni bil nikjer napisan) so enostavno opustili "Die" , zamolčali "c" (kateri se v Nemščini tako ali tako ne izgovarja) in na koncu odrezali "e"!Peter 5 napisal/-a: ... Ja, potem pa je sloviti vogal takratne kavarne Astoria na desnem delu slike nedvomno
Die Eselecke !
LP - Peter...
.
Se je ja! Ko se je po rokoko stopnišču vspel v grad in izgovoril tiste znane besede v stilu " Te pa mi neredte to tu zopet naše, čuj!"Barbarpapa1 napisal/-a: ... če se ne motim, se je tukaj mimo peljal tudi "firer" osebno...
(Namerni nisem dobesedno citiral njegovih besed)
Barbarpapa1 napisal/-a: ... Dozdeva se mi, da je D malo višje od A, pa mojster je črko L malo "butnil" in je ostala poševna.... Da o sledovih črk JA pri napisu "RESTAURANT" ne govorimo...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Malo sem mu rep odrezal...
sami si povečajte po želji...
http://www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI:do ... 431a0d/PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Marlo napisal/-a:Našel.
Gre za Sevnico (Šmarje). Stara Sevnica je približno 1,5 km od 'nove Sevnice'.
Razglednica je v temi "Slovenski kraji z železnico na starih razglednicah" oz. vir: http://www.etno-muzej.si/it/spletne-zbi ... e/f0038808" onclick="window.open(this.href);return false;
Razglednica naj bi bila iz časa 1928/47 in zato kakšna hiša manjka.
Kdo ga bo obvestil da je sedel na napačni postaji!?! :
http://www.24ur.com/70-let-kasneje-z-le ... rafij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Borsig, za tole si zaslužiš popolno petico! Kolikor vem si še stara šola in takrat še ni bilo desetic
Ja, kaj čmo, tudi mi smo tavali v temi...ampak smo vsaj zapuščali okope pri posameznih možnih lokacijah in pustili zadevo "odprto, nerešeno...". Seveda do ni Marlo-tovega odkritja
Denisa Oštirja vabim, da se včlani na forum. In v kakšno MRS ekipo...mu bo morda pomagalo pri njegovem prihodnjem delu.
Obenem pa ga vabim, da naredi nov prispevek, v katerem bo popravil napačno lokacijo in zapeljal akterje razčiščevanja na en "nalet in raketiranje taprave železniške postaje". In se pogovarjal z MRS o težavah lociranja...
Pozdrav
Darko
Ja, kaj čmo, tudi mi smo tavali v temi...ampak smo vsaj zapuščali okope pri posameznih možnih lokacijah in pustili zadevo "odprto, nerešeno...". Seveda do ni Marlo-tovega odkritja
Denisa Oštirja vabim, da se včlani na forum. In v kakšno MRS ekipo...mu bo morda pomagalo pri njegovem prihodnjem delu.
Obenem pa ga vabim, da naredi nov prispevek, v katerem bo popravil napačno lokacijo in zapeljal akterje razčiščevanja na en "nalet in raketiranje taprave železniške postaje". In se pogovarjal z MRS o težavah lociranja...
Pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Ali lahko kdo poišče Street View za tisti dve hiši, ki jih je Marlo označil s puščicama?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Jaz pa sem Oštirju že napisal mail in ga povabil k nam. Če ga seveda kaj zanima o železnici
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Na levi strani ceste (za njo je 'velika' hiša, ki jo še ni na razglednici).
na desni strani ceste
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Marlo, se zahvaljujem.
Potrebujem za dokaz tistim, ki ne verjamejo kar takoj, kar je tudi prav.
Pozdrav
Darko
Potrebujem za dokaz tistim, ki ne verjamejo kar takoj, kar je tudi prav.
Pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Vojna škoda v WW II na železniški infastrukturi in vozil
Pozdravljeni,
da ne ostanemo na tej edini "partizanski" tirni shemi
Iz časa kraljevine si oglejmo stanje na postaji Sevnica...
Za prvo silo!
Dokumenti so iz Železniškega muzeja v Ljubljani. Se zahvaljujem ravnatelju muzeja prof. Mladenu Bogiću da je dovolil objavo dokumentov na forumu.
Pozdrav
Darko
da ne ostanemo na tej edini "partizanski" tirni shemi
bojan napisal/-a:
Za konec pa še skica območja enega od obveščevalcev Kozjanskega odreda v obdobju 1944/45. Morda so ravno take skice služile zaveznikom za orientacijo pri raketiranjih…
Iz časa kraljevine si oglejmo stanje na postaji Sevnica...
Za prvo silo!
Dokumenti so iz Železniškega muzeja v Ljubljani. Se zahvaljujem ravnatelju muzeja prof. Mladenu Bogiću da je dovolil objavo dokumentov na forumu.
Pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers