Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
poglejmo si, kaj piše o lokomotivah serije 06 v vikipediji:
https://sl.wikipedia.org/wiki/S%C5%BD-serija_06
JŽ 06-018 so za wikipedijo slikali na Mostu na Soči
pozdrav
Darko
poglejmo si, kaj piše o lokomotivah serije 06 v vikipediji:
https://sl.wikipedia.org/wiki/S%C5%BD-serija_06
JŽ 06-018 so za wikipedijo slikali na Mostu na Soči
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:100.580
Pozdravljeni,
izkazalo se je, da obstaja še nekaj fotografij o ponovnem rojstvu lokomotive JŽ 06-018. ki so jih naredili tuji ljubitelji železnic in prijatelji ravnatelja Železniškega muzeja prof.Bogića. Fotografije so ljubeznivo odstopili muzeju, prof. Bogić pa je dovolil objavo na forumu.
Najprej faza "razdiranja", na katero smo že malo pozabili. Lokomotiva je bila razstavljena na "prafaktorje"...
Foto: George Shields
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
izkazalo se je, da obstaja še nekaj fotografij o ponovnem rojstvu lokomotive JŽ 06-018. ki so jih naredili tuji ljubitelji železnic in prijatelji ravnatelja Železniškega muzeja prof.Bogića. Fotografije so ljubeznivo odstopili muzeju, prof. Bogić pa je dovolil objavo na forumu.
Najprej faza "razdiranja", na katero smo že malo pozabili. Lokomotiva je bila razstavljena na "prafaktorje"...
Foto: George Shields
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
na voljo sta dve barvni fotografiji, ko je bila lokomotiva pobarvana še samo z osnovno barvo.
Prav zato lahko rečemo, da je bila posneta po tekalni preizkušni vožnji na relaciji Ljubljana-Šiška-Kranj-Ljubljana-Šiška dne 24.3.1989 (še nepobarvana "ušesa") in okoli vožnje od postaje Ljubljana-Šiška do Kranja in nazaj dne 29.3.1989 (že pobarvana "ušesa" z osnovno barvo).
Fotograf bo javljen kasneje...
na voljo sta dve barvni fotografiji, ko je bila lokomotiva pobarvana še samo z osnovno barvo.
Prav zato lahko rečemo, da je bila posneta po tekalni preizkušni vožnji na relaciji Ljubljana-Šiška-Kranj-Ljubljana-Šiška dne 24.3.1989 (še nepobarvana "ušesa") in okoli vožnje od postaje Ljubljana-Šiška do Kranja in nazaj dne 29.3.1989 (že pobarvana "ušesa" z osnovno barvo).
Fotograf bo javljen kasneje...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
na žalost se tudi tuji prijatelji Železniškega muzeja V Ljubljani ne podpišejo na fotografije niti ne napišejo datuma.
Preizkusna vožnja dne 29.3. 1989 (ušesa pobarvana z osnovno barvo). Izgleda, da prikazujejo fotografije postanek v Medvodah, ko je vozila lokomotiva s tenderjem naprej.
V Kranju je zapeljala lokomotiva pred vagon in normalno pripeljala do Ljubljane...
Fotograf bo javljen kasneje...
na žalost se tudi tuji prijatelji Železniškega muzeja V Ljubljani ne podpišejo na fotografije niti ne napišejo datuma.
Preizkusna vožnja dne 29.3. 1989 (ušesa pobarvana z osnovno barvo). Izgleda, da prikazujejo fotografije postanek v Medvodah, ko je vozila lokomotiva s tenderjem naprej.
V Kranju je zapeljala lokomotiva pred vagon in normalno pripeljala do Ljubljane...
Fotograf bo javljen kasneje...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 22.05.2016, 0:36, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
...in sedaj res za konec še dve barvni fotografiji zaenkrat neznanega fotografa, ki je podaril fotografiji Železniškemu muzeju v Ljubljani.
Dogodek: obremenilna vožnja (po domače:"bruto proba") na relaciji Ljubljana - Kranj - Jesenice - Ljubljana
Datum: 7.4.1989 okoli 12. ure, pred povratkom v Ljubljano...
Tako, projekt "ponovnega rojstva" je zaključen, sicer z zamudo, pa vendarle. Se opravičujem za zamudo.
Vsakodnevni novi projekti so me "odnesli" na druga področja, tako da je kljub penziji začelo zmanjkovati časa. Važno pa je, da je zgodba pripeljana do konca.
Zahvaljujem se vsem fotografom, ki so dali svoja dela na razpolago za objavo na forumu, da smo si lahko ustvarili sliko, da je takšna obnova "velikana" zelo zahtevno delo.
pozdrav
Darko
Dogodek: obremenilna vožnja (po domače:"bruto proba") na relaciji Ljubljana - Kranj - Jesenice - Ljubljana
Datum: 7.4.1989 okoli 12. ure, pred povratkom v Ljubljano...
Tako, projekt "ponovnega rojstva" je zaključen, sicer z zamudo, pa vendarle. Se opravičujem za zamudo.
Vsakodnevni novi projekti so me "odnesli" na druga področja, tako da je kljub penziji začelo zmanjkovati časa. Važno pa je, da je zgodba pripeljana do konca.
Zahvaljujem se vsem fotografom, ki so dali svoja dela na razpolago za objavo na forumu, da smo si lahko ustvarili sliko, da je takšna obnova "velikana" zelo zahtevno delo.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
sedaj pa lahko v to temo natresemo fotografije JŽ 06, kolikor jih hočete.
Dodajam eno iz Železniškega muzeja v Ljubljani.
Strojevodja Colarič Franc je 10.7.2002 podaril to fotografijo muzeju...
Fotografija je posneta leta 1963 na zagrebškem zahodnem kolodvoru.
Kurjač je bil na vožnji Vidmar Franc.
Zahvaljujem se ravnatelju Železniškega muzeja prof. Mladenu Bogiću, da je dovolil objavo fotografije na forumu.
pozdrav
Darko
sedaj pa lahko v to temo natresemo fotografije JŽ 06, kolikor jih hočete.
Dodajam eno iz Železniškega muzeja v Ljubljani.
Strojevodja Colarič Franc je 10.7.2002 podaril to fotografijo muzeju...
Fotografija je posneta leta 1963 na zagrebškem zahodnem kolodvoru.
Kurjač je bil na vožnji Vidmar Franc.
Zahvaljujem se ravnatelju Železniškega muzeja prof. Mladenu Bogiću, da je dovolil objavo fotografije na forumu.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:171987
Tudi ta tema nam je
Skoraj za tri leta
Dodajam zato, da se spomnimo, da je imela nekoč bakreno peč
Tudi ta tema nam je
Skoraj za tri leta
Dodajam zato, da se spomnimo, da je imela nekoč bakreno peč
železocestnik napisal/-a:
Prisotni (z leve proti desni): Medič (direktor CD Šiška), Škerjanc, Berdnik, Viršček (zunanji strokovni sodelavci), Škrbinc, Podobnik (pooblaščena inšpektorja parnih kotlov).
Seveda ne smemo pozabiti Francija Hrena, obratovodje CD Šiška, ki je zlezel na lokomotivo in se skoraj zlil z lokomotivo...črni lasje, temna halja, pa črna lokomotiva...
So bili pa pomembni možje za odločitev, da postane JŽ 06-018 vozna.
Napišimo torej po vrsti njihove položaje:
Škerjanc, direktor celotnih Centralnih delavnic Ljubljana
Berdnik. šef službe za vleko
Viršček, republiški inšpektor za železniški promet
Škrbinc pa je bil na ŽG poleg drugih nalog zadolžen tudi za aktivne parne lokomotive muzejskega vlaka.
Poglejmo si sedaj še malo zgodovino JŽ 06-018.
Lokomotiva je bila izdelana leta 1930 v tovarni lokomotiv A.Borsig Tegel-Berlin. Številka parnega kotla: 12207
Leta 1938 je bil zamenjan parni kotel.
Leta 1958 so na generalni reviziji demontirali kotel št. 9620 iz lokomotive JDŽ 06-014 in ga montirali na JDŽ 06-018. Ta kotel (št.9620) je bil leta 1947 demontiran z lokomotive JDŽ 05-014 in montiran na JDŽ 06-014.
Leta 1958 se je vgradila tudi nova bakrena peč.
Leta 1971 je bila vgrajena nova jeklena peč.
Sedaj ima lokomotiva JŽ 06-018 vgrajen kotel št. 9620, ki ga je "dobila" od donatorja leta 1958.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Čas je naredil svoje in JŽ 06-018 PONOVNO čaka na boljše čase. Beri na generalno popravilo.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Igor, pozdravljn,
ja, bi rabili novo ekipo pomembnih mož za odločitev, da postane JŽ 06-018 spet vozna.
Napišimo torej po vrsti njihove položaje:
........., direktor celotnih Centralnih delavnic Ljubljana
........., šef službe za vleko
........., republiški inšpektor za železniški promet
........., zadolžen tudi za aktivne parne lokomotive muzejskega vlaka
pozdrav
Darko
ja, bi rabili novo ekipo pomembnih mož za odločitev, da postane JŽ 06-018 spet vozna.
Napišimo torej po vrsti njihove položaje:
........., direktor celotnih Centralnih delavnic Ljubljana
........., šef službe za vleko
........., republiški inšpektor za železniški promet
........., zadolžen tudi za aktivne parne lokomotive muzejskega vlaka
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
kot smo videli, je bil zadnji preizkus lokomotive dne 7.4.1989.
Ljubljana-Jesenice-Ljubljana.
In kaj se je dogodilo po tem zadnjem preizkusu
JŽ 06-018 je morala takoj na delo
Poglejmo si vožnje muzejskih vlakov v letu 1989:
1989: 18-posebnih voženj:
15.04.1989. Ljubljana-Verd-Ljubljana/planinski pohod železničarjev
24.04.1989. Nova Gorica – Trst /Italija/
25.04.1989. Trst /Italija – Sežana – Nova Gorica – Bled jezero – Nova Gorica – Sežana – Trst /Italija/
26.04.1989. Trst /Italija/ - Sežana – Divača – Ljubljana
30.04.1989. Ljubljana – Postojna – Divača – Pula/Agencija Rail turs foto stopi
01.05.1989. Pula – Divača – Postojna/Agencija Rail Turs foto stopi
02.05.1989. Postojna – Divača – Sežana – Nova Gorica - Jesenice – Ljubljana/Agencija Rail Turs
03.05.1989. Ljubljana – Novo mesto – Ljubljana/Agencija Rail Turs foto stopi
13.05.1989. Ljubljana-Kamnik-Ljubljana/TD Kamnik
20.05.1989. Jesenice – Beljak /Avstrija/ - Jesenice – Škofja loka – Jesenice – Beljak /Avstrija/ - Jesenice/avstrijsko-jugoslovansko društvo Beljak in TD Škofja loka
14.06.1989. Jesenice – Nova Gorica /prva vožnja nato čez celo sezono
15.06.1989. Bače /Avstrija/ - Nova gorica /prva vožnja nato čez celo sezono
31.08. do 01.09.1989. med Bledom in Boh. Bistrico/snemanje filma »Smrt učenika Gavrilo Principa«
10.09. 1989. Ljubljana – Kamnik – Ljubljana/TD Kamnik-dnevi narodnih noš
16.09.1989. Jesenice – Nova Gorica – Sežana – Trst /Italija/
17.09.1989. Trst /Italija/- Repentabor – Nova Gorica – Boh. Bistrica – Nova Gorica – Repentabor – Trst/Italija/ - Sežana – Nova Gorica – Jesenice
17.10.1989. Nova Gorica – Gorica/Italija/ - Nova Gorica – Bled jezero – Nova Gorica – Gorica /Italija/ - Nova Gorica – Jesenice
23.09.1989. Jesenice – Nova Gorica – Jesenice /sindikat promet železarne Jesenice peljali iz železarne Jesenice
30.10.1989. Nova Gorica – Sežana – Villa Opičine /Italija/ - Sežana – Nova Gorica /peljali tudi 4 OBB vagone (Brener)
MUZEJSKI VLAK JE DOBIL PRIZNANJE JUGOSLOVANSKEGA ZDRUŽENJA TURISTIČNIH AGENCIJ »KVALITET PLUS« ZA IZVIRNE DOSEŽKE AGENCIJSKE DEJAVNOSTI V LETU 1989 NA OBMOČJU JUGOSLAVIJE.
Pred nekaj meseci mi je dal Franci Hren, veliki ljubitelj parnih lokomotiv, na razpolago gradivo o nekaterih vožnjah muzejskega vlaka, da ga objavim tukaj na forumu.
Franci Hren je skrbel z ekipo v delavnicah SŽ, da so bile muzejske lokomotive vedno pripravljene za vožnjo.
V bistvu nas je opomnil na 30-letnico velikih uspehov, zelo zahtevnih voženj muzejskega vlaka na Hrvaško in v tujino
Takole je zapisal:
"Ker letos in prihodnje leto mineva 30 let od treh operativno zelo zahtevnih priprav in samih izvedb voženj muzejskih vlakov po Sloveniji in Istri v letu 1989 in v letu 1990 v Split in še eno v Pulj/Pulo, sem izbrskal nekaj še ohranjenih fotokopij starih brzojavk, dopisov, voznih redov...
Pred časom sem zasledil na enem od forumov nekaj fotografij lokomotiv JŽ 03 in JŽ 06 iz Pulja/Pule in prav od teh voženj so ti ohranjeni dokumenti. Morda bo kakšen podateh zanimiv tudi za forumaše.
Zanimiv je tudi Službeni vozni red ŽTP Zagreb za vožnjo muzejskega vlaka (JŽ 03+JŽ 06) na relaciji Reka/Rijeka-Ogulin-Split-Karlovac-Dobova.
Za opremo lokomotiv so bili iz rudnika Trbovlje odpremljeni 4 vagoni premoga (za Reko, Ogulin, Knin in Split. Potrebno je bilo tudi organizirati opremo lokomotiv z vodo, s ponovnim aktiviranjem napajalnikov oziroma s pomočjo gasilcev in cister z vodo."
Torej je vse možno, samo voljo je bilo potrebno imeti!
Prvič sem ta dopis objavil na forumu zeljeznice.net, pri tem jih pa zaprosil, če lahko pobrskajo, kje so bile že objavljene fotografije z naslednje vožnje muzejskega vlaka:
1989 (30.4.1989-2.5.1989) : Ljubljana - Pula - Nova Gorica - Jesenice
Dodajam še vozni red od Ljubljane do Pulja/Pule in nazaj do Postojne, z oznakami foto-stopov:
Forumaši na hrvaškem forumu so se hitro odvzvali in poslali naslednje fotografije:
@danchibald:
kurilnica Pula:
pozdrav
Darko
kot smo videli, je bil zadnji preizkus lokomotive dne 7.4.1989.
Ljubljana-Jesenice-Ljubljana.
In kaj se je dogodilo po tem zadnjem preizkusu
JŽ 06-018 je morala takoj na delo
Poglejmo si vožnje muzejskih vlakov v letu 1989:
1989: 18-posebnih voženj:
15.04.1989. Ljubljana-Verd-Ljubljana/planinski pohod železničarjev
24.04.1989. Nova Gorica – Trst /Italija/
25.04.1989. Trst /Italija – Sežana – Nova Gorica – Bled jezero – Nova Gorica – Sežana – Trst /Italija/
26.04.1989. Trst /Italija/ - Sežana – Divača – Ljubljana
30.04.1989. Ljubljana – Postojna – Divača – Pula/Agencija Rail turs foto stopi
01.05.1989. Pula – Divača – Postojna/Agencija Rail Turs foto stopi
02.05.1989. Postojna – Divača – Sežana – Nova Gorica - Jesenice – Ljubljana/Agencija Rail Turs
03.05.1989. Ljubljana – Novo mesto – Ljubljana/Agencija Rail Turs foto stopi
13.05.1989. Ljubljana-Kamnik-Ljubljana/TD Kamnik
20.05.1989. Jesenice – Beljak /Avstrija/ - Jesenice – Škofja loka – Jesenice – Beljak /Avstrija/ - Jesenice/avstrijsko-jugoslovansko društvo Beljak in TD Škofja loka
14.06.1989. Jesenice – Nova Gorica /prva vožnja nato čez celo sezono
15.06.1989. Bače /Avstrija/ - Nova gorica /prva vožnja nato čez celo sezono
31.08. do 01.09.1989. med Bledom in Boh. Bistrico/snemanje filma »Smrt učenika Gavrilo Principa«
10.09. 1989. Ljubljana – Kamnik – Ljubljana/TD Kamnik-dnevi narodnih noš
16.09.1989. Jesenice – Nova Gorica – Sežana – Trst /Italija/
17.09.1989. Trst /Italija/- Repentabor – Nova Gorica – Boh. Bistrica – Nova Gorica – Repentabor – Trst/Italija/ - Sežana – Nova Gorica – Jesenice
17.10.1989. Nova Gorica – Gorica/Italija/ - Nova Gorica – Bled jezero – Nova Gorica – Gorica /Italija/ - Nova Gorica – Jesenice
23.09.1989. Jesenice – Nova Gorica – Jesenice /sindikat promet železarne Jesenice peljali iz železarne Jesenice
30.10.1989. Nova Gorica – Sežana – Villa Opičine /Italija/ - Sežana – Nova Gorica /peljali tudi 4 OBB vagone (Brener)
MUZEJSKI VLAK JE DOBIL PRIZNANJE JUGOSLOVANSKEGA ZDRUŽENJA TURISTIČNIH AGENCIJ »KVALITET PLUS« ZA IZVIRNE DOSEŽKE AGENCIJSKE DEJAVNOSTI V LETU 1989 NA OBMOČJU JUGOSLAVIJE.
Pred nekaj meseci mi je dal Franci Hren, veliki ljubitelj parnih lokomotiv, na razpolago gradivo o nekaterih vožnjah muzejskega vlaka, da ga objavim tukaj na forumu.
Franci Hren je skrbel z ekipo v delavnicah SŽ, da so bile muzejske lokomotive vedno pripravljene za vožnjo.
V bistvu nas je opomnil na 30-letnico velikih uspehov, zelo zahtevnih voženj muzejskega vlaka na Hrvaško in v tujino
Takole je zapisal:
"Ker letos in prihodnje leto mineva 30 let od treh operativno zelo zahtevnih priprav in samih izvedb voženj muzejskih vlakov po Sloveniji in Istri v letu 1989 in v letu 1990 v Split in še eno v Pulj/Pulo, sem izbrskal nekaj še ohranjenih fotokopij starih brzojavk, dopisov, voznih redov...
Pred časom sem zasledil na enem od forumov nekaj fotografij lokomotiv JŽ 03 in JŽ 06 iz Pulja/Pule in prav od teh voženj so ti ohranjeni dokumenti. Morda bo kakšen podateh zanimiv tudi za forumaše.
Zanimiv je tudi Službeni vozni red ŽTP Zagreb za vožnjo muzejskega vlaka (JŽ 03+JŽ 06) na relaciji Reka/Rijeka-Ogulin-Split-Karlovac-Dobova.
Za opremo lokomotiv so bili iz rudnika Trbovlje odpremljeni 4 vagoni premoga (za Reko, Ogulin, Knin in Split. Potrebno je bilo tudi organizirati opremo lokomotiv z vodo, s ponovnim aktiviranjem napajalnikov oziroma s pomočjo gasilcev in cister z vodo."
Torej je vse možno, samo voljo je bilo potrebno imeti!
Prvič sem ta dopis objavil na forumu zeljeznice.net, pri tem jih pa zaprosil, če lahko pobrskajo, kje so bile že objavljene fotografije z naslednje vožnje muzejskega vlaka:
1989 (30.4.1989-2.5.1989) : Ljubljana - Pula - Nova Gorica - Jesenice
Dodajam še vozni red od Ljubljane do Pulja/Pule in nazaj do Postojne, z oznakami foto-stopov:
Forumaši na hrvaškem forumu so se hitro odvzvali in poslali naslednje fotografije:
@danchibald:
kurilnica Pula:
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
poglejmo organizacijo muzejskega vlaka malo podrobneje v brzojavki z dne 28.4.1989 ...
1989 (30.4.1989-2.5.1989) : Ljubljana - Pula - Nova Gorica - Jesenice
"Za potrebe ttg slovenijaturist vozi dne 30. aprila 1989 na progi ljubljana - divaca - pula izredni vlak 31604.
ljubljana 7.31, brezovica 7.39 - 7.42, divaca 9.30 -9.45, herpelje kozina prevoz 10.01, presnica postajalisce 10.06 - 10.13, herpelje kozina prevoz 10.01, presnica postajalisce 10.06 - 10.13, podgorje kriza vlak 3075 10.18 - 10.30, rakitovec prevoz 10.13, roc 11.28 -11.43, lupoglav 11.53 - 12.08, cerovlje kriza vlak 1605 12.26 - 12.38, pazin 12.47 -14.50, sv. petar u sumi 15.22 - 15.52, - prehiti pa vlak 6054, vodnjan 16.22 -16.35, pula 16.50
za ostale postanke, ki niso potrebni iz prometnih ozirov in to so:
med postajama podgorje - rakitovec in pazin - sv. petar u sumi skrbi spremstvo muzejskega vlaka sproti, kakor tudi za varnost
sestava iz ljubljane:
lok 06-018 ljubljana - divaca, 03-002 divaca -pula + dab 54050 + ca 39614 + ba 34542 + 2 db voza
potnikov: cca 70
najvecja dovoljena hitrost 70 km na uro
dva db voza prideta v ljubljano z vlakom 421 dne 29. aprila 1989.
postaja divaca dostavi v postajo pula muzejsko lokomotivo lok 06-018 kot strojni vlak dne 30. aprila 1989.
za voznjo posebnega vlaka upostevajte dolocbe navodila za voznjo muzejskega vlaka stev. 01.01.13/472-1987"
Sedaj vemo, da je 30.4.1989 vozila muzejski vlak od Ljubljane do Divače JŽ 06-018, od Divače do Pule pa JŽ 03-02. Vlak je tega dne prispel v Pulj/Pulo ob 16.50.
Muzejska lokomotiva JŽ 06-018 je prispela u Pulu kao strojni vlak dne 30. aprila 1989.
Muzejska lokomotiva JŽ 06-018 došla je v Pulj/Pulo kot strojni vlak dne 30. aprila 1989.
Ljubitelji lokomotiv so veliko fotografirali, bilo je na poti 10 foto stopov.
Werner Brutzer je "ujel" JŽ 03-002, ko se je v Divači dne 30.4.1989 pripravljala, da zamenja lokomotivo JŽ 06-018:
prevzeto z: bahnbilder.de: https://www.bahnbild...aca-300489.html
Pri Podgorju je bil Foto stop. Fotografija: Wener Brutzer
Pri Rakitovcu: Foto: Werner Brutzer:
Lupoglav, 30.4.1989, foto: Werner Brutzer
Pazin.30.4.1989: foto: Werner Brutzer
Fotografije iz Pulja/Pule so z dne 1.5.1989, foto : Wener Brutzer
Foto: Werner Brutzer:
pozdrav
Darko
poglejmo organizacijo muzejskega vlaka malo podrobneje v brzojavki z dne 28.4.1989 ...
1989 (30.4.1989-2.5.1989) : Ljubljana - Pula - Nova Gorica - Jesenice
"Za potrebe ttg slovenijaturist vozi dne 30. aprila 1989 na progi ljubljana - divaca - pula izredni vlak 31604.
ljubljana 7.31, brezovica 7.39 - 7.42, divaca 9.30 -9.45, herpelje kozina prevoz 10.01, presnica postajalisce 10.06 - 10.13, herpelje kozina prevoz 10.01, presnica postajalisce 10.06 - 10.13, podgorje kriza vlak 3075 10.18 - 10.30, rakitovec prevoz 10.13, roc 11.28 -11.43, lupoglav 11.53 - 12.08, cerovlje kriza vlak 1605 12.26 - 12.38, pazin 12.47 -14.50, sv. petar u sumi 15.22 - 15.52, - prehiti pa vlak 6054, vodnjan 16.22 -16.35, pula 16.50
za ostale postanke, ki niso potrebni iz prometnih ozirov in to so:
med postajama podgorje - rakitovec in pazin - sv. petar u sumi skrbi spremstvo muzejskega vlaka sproti, kakor tudi za varnost
sestava iz ljubljane:
lok 06-018 ljubljana - divaca, 03-002 divaca -pula + dab 54050 + ca 39614 + ba 34542 + 2 db voza
potnikov: cca 70
najvecja dovoljena hitrost 70 km na uro
dva db voza prideta v ljubljano z vlakom 421 dne 29. aprila 1989.
postaja divaca dostavi v postajo pula muzejsko lokomotivo lok 06-018 kot strojni vlak dne 30. aprila 1989.
za voznjo posebnega vlaka upostevajte dolocbe navodila za voznjo muzejskega vlaka stev. 01.01.13/472-1987"
Sedaj vemo, da je 30.4.1989 vozila muzejski vlak od Ljubljane do Divače JŽ 06-018, od Divače do Pule pa JŽ 03-02. Vlak je tega dne prispel v Pulj/Pulo ob 16.50.
Muzejska lokomotiva JŽ 06-018 je prispela u Pulu kao strojni vlak dne 30. aprila 1989.
Muzejska lokomotiva JŽ 06-018 došla je v Pulj/Pulo kot strojni vlak dne 30. aprila 1989.
Ljubitelji lokomotiv so veliko fotografirali, bilo je na poti 10 foto stopov.
Werner Brutzer je "ujel" JŽ 03-002, ko se je v Divači dne 30.4.1989 pripravljala, da zamenja lokomotivo JŽ 06-018:
prevzeto z: bahnbilder.de: https://www.bahnbild...aca-300489.html
Pri Podgorju je bil Foto stop. Fotografija: Wener Brutzer
Pri Rakitovcu: Foto: Werner Brutzer:
Lupoglav, 30.4.1989, foto: Werner Brutzer
Pazin.30.4.1989: foto: Werner Brutzer
Fotografije iz Pulja/Pule so z dne 1.5.1989, foto : Wener Brutzer
Foto: Werner Brutzer:
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
na tej strani so se ohranile fotografije, ki so povezane na server strani bahnbilder.de.
Ostale so izginile
Poskusili bomo rekonstruirati še ostale fotografije vsaj na tej strani te teme.
pozdrav
Darko
na tej strani so se ohranile fotografije, ki so povezane na server strani bahnbilder.de.
Ostale so izginile
Poskusili bomo rekonstruirati še ostale fotografije vsaj na tej strani te teme.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
železocestnik napisal/-a: ↑21.05.2016, 23:26 O:100.580
Pozdravljeni,
izkazalo se je, da obstaja še nekaj fotografij o ponovnem rojstvu lokomotive JŽ 06-018. ki so jih naredili tuji ljubitelji železnic in prijatelji ravnatelja Železniškega muzeja prof.Bogića. Fotografije so ljubeznivo odstopili muzeju, prof. Bogić pa je dovolil objavo na forumu.
Najprej faza "razdiranja", na katero smo že malo pozabili. Lokomotiva je bila razstavljena na "prafaktorje"...
Foto: George Shields
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
poskusimo zavrteti spomin za sedem laških let in ugotoviti, katere fotografije sem dodal daljnega leta 2016 v ta post
Fotografirano na tekalni preizkušni vožnji na relaciji Ljubljana-Šiška-Kranj-Ljubljana-Šiška dne 24.3.1989 (še nepobarvana "ušesa"):
Foto: Golob, Fototeka Železniški muzej Ljubljana
Vožnja od postaje Ljubljana-Šiška do Kranja in nazaj, dne 29.3.1989 (že pobarvana "ušesa" z osnovno barvo):
Foto: Guttenbrunner, Fototeka Železniški muzej Ljubljana
pozdrav
Darko
poskusimo zavrteti spomin za sedem laških let in ugotoviti, katere fotografije sem dodal daljnega leta 2016 v ta post
železocestnik napisal/-a: ↑21.05.2016, 23:54 Pozdravljeni,
na voljo sta dve barvni fotografiji, ko je bila lokomotiva pobarvana še samo z osnovno barvo.
Prav zato lahko rečemo, da je bila posneta po tekalni preizkušni vožnji na relaciji Ljubljana-Šiška-Kranj-Ljubljana-Šiška dne 24.3.1989 (še nepobarvana "ušesa") in okoli vožnje od postaje Ljubljana-Šiška do Kranja in nazaj dne 29.3.1989 (že pobarvana "ušesa" z osnovno barvo).
Fotograf bo javljen kasneje...
Fotografirano na tekalni preizkušni vožnji na relaciji Ljubljana-Šiška-Kranj-Ljubljana-Šiška dne 24.3.1989 (še nepobarvana "ušesa"):
Foto: Golob, Fototeka Železniški muzej Ljubljana
Vožnja od postaje Ljubljana-Šiška do Kranja in nazaj, dne 29.3.1989 (že pobarvana "ušesa" z osnovno barvo):
Foto: Guttenbrunner, Fototeka Železniški muzej Ljubljana
pozdrav
Darko
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 18.02.2024, 0:49, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
poglejmo katere fotografije nam manjkajo v tem postu...
Darko
poglejmo katere fotografije nam manjkajo v tem postu...
pozdravželezocestnik napisal/-a: ↑01.08.2014, 22:14 O:20800
Pozdravljeni,
zmanjkalo je barvnih fotografij. Malo smo se razvadili...
Sedaj pa nazaj na ČB.
Datum: 24.3.1989
Foto: Štefan Stepic
Dogodek: tekalna preizkušna vožnja na relaciji Ljubljana-Šiška-Kranj-Ljubljana-Šiška
Akterja: JŽ 06-018 in spremljevalni vagon Baat
Zaenkrat imamo na razpolago le dve fotografiji iz postaje Ljubljana-Šiška.
Zadnje priprave za odhod, še na dvorišču Železniškega muzeja...
Čakanje na odhod iz postaje Ljubljana-Šiška...
...in končno odhod proti Kranju
Rekonstrukcijo sosledja fotografij sem naredil sam, brez da bi se posvetoval z udeleženci vožnje niti s fotografom. Če je kaj narobe, je moja krivda.
Na povratku z vožnje pa so v Železniškem muzeju preizkusili še močilno napravo v dimnici...
Več fotografij relacijske vožnje do Kranja bo v naslednjem sklopu fotografij z dne 29.3.1989.
Takrat pa bodo pobarvana tudi že ušesa in tudi tender.
Vendar bo to vidno samo v vseh odtenkih ČB
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers