Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:21130
Pozdravljeni,
današnja serija fotografij je z dne: 7.4.1989
Dogodek: obremenilna vožnja (po domače:"bruto proba") na relaciji Ljubljana - Kranj - Jesenice
Foto: Štefan Stepic
Se opravičujem, če ni pravilen vrstni red fotografij. Nisem se posvetoval niti s fotografom niti z udeleženci dogodka.
Izgleda, da je šlo do Kranja tako hitro, da ni nobene fotografije.
Prve fotografije so šele s proge Kranj - Podnart...
V Podnartu so se malo zaustavili, malo pogovorili o vožnji in seveda pregledali vse pomembne točke...
Na Jesenicah pa naša JŽ 06-018 ob boku električne lokomotive avstrijskih državnih železnic ÖBB 1042.633-6.
Električne lokomotive so izrinile s tirov toliko in toliko parnih lokomotiv, ne pa JŽ 06-018
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
današnja serija fotografij je z dne: 7.4.1989
Dogodek: obremenilna vožnja (po domače:"bruto proba") na relaciji Ljubljana - Kranj - Jesenice
Foto: Štefan Stepic
Se opravičujem, če ni pravilen vrstni red fotografij. Nisem se posvetoval niti s fotografom niti z udeleženci dogodka.
Izgleda, da je šlo do Kranja tako hitro, da ni nobene fotografije.
Prve fotografije so šele s proge Kranj - Podnart...
V Podnartu so se malo zaustavili, malo pogovorili o vožnji in seveda pregledali vse pomembne točke...
Na Jesenicah pa naša JŽ 06-018 ob boku električne lokomotive avstrijskih državnih železnic ÖBB 1042.633-6.
Električne lokomotive so izrinile s tirov toliko in toliko parnih lokomotiv, ne pa JŽ 06-018
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Tono napisal/-a:...da pogasiš ugaske v dimnici, ki bi sicer z veseljem zažigali okolico... Skratka ima zvezo z DPF filtrom
V glavnem pa imajo parnjače štiri naprave za močenje: za močenje premoga (da se ne praši, pa tudi navlažen premog bolje gori), za močenje pepelnika (da ne skuriš pepelnika in da ugaski, ki padajo iz njega, ne zažigajo pragov), za močenje dimnice in za močenje posadke. Prve tri delajo na paro in vodo ter so v funkciji, ko dela en od injektorjev za napajanje kotla, ta četrta pa dela iz flaš
Lp,
Tono
Hoj Tono in Darko,železocestnik napisal/-a:Pozdravljeni,
citiram iz knjige Verija Švajgarja: Železniška vozila, Ljubljana 1947:
"V dimnici so nastopne naprave:
parna delilna cev, vstopne in izstopne cevi s pihalnikom, pomožno pihalo, iskrna mreža, dimnična brizgalna, priprava za gašenje isker in ugaskov, čistilni lijak z zasunkom, predogrevalec za napajalno vodo itd.
Pri tolikšnem številu različnih naprav mora biti dimnica dokaj prostorna, da jih je v nji mogoče koristno namestiti.
Vsi našteti deli so važni za lokomotivski obrat in morajo biti stalno v popolnem redu."
pozdrav
Darko
da ne bo nesporazuma - nisem niti vedel, da obstajajo take priprave kot so močilne naprave! Prvič slišim in na Stepicovi sliki tudi vidim v delovanju. Če nič drugega hvala za informacijo, Darko še enkrat pa lepo prosim za povečave tistih slik, kjer je Baat poleg 06. Lahko lepo prosim?
Hvala obema!
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:21350
Pozdravljeni,
zaključujemo s serijo fotografij o generalni reviziji JŽ 06-018, ki jih je posnel Štefan Stepic.
Poglejmo si JŽ 06-018 na "okretnici" na Jesenicah.
Na žalost ne poznam situacije pred kurilnico na Jesenicah, zato je tudi vrstni red fotografij napačen.
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
zaključujemo s serijo fotografij o generalni reviziji JŽ 06-018, ki jih je posnel Štefan Stepic.
Poglejmo si JŽ 06-018 na "okretnici" na Jesenicah.
Na žalost ne poznam situacije pred kurilnico na Jesenicah, zato je tudi vrstni red fotografij napačen.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdravljeni,
v vmesnem času sem tudi odkril, kdo je bil fotograf barvnih fotografij , ki smo jih imeli možnost videti.
Fotografiral je Franc Golob.
Poglejmo si še eno njegovo fotografijo.
Datum: 7.4.1989
JŽ 06-018 pred odhodom na obremenilno vožnjo na železniški postaji Ljubljana-Šiška...
pozdrav
Darko
v vmesnem času sem tudi odkril, kdo je bil fotograf barvnih fotografij , ki smo jih imeli možnost videti.
Fotografiral je Franc Golob.
Poglejmo si še eno njegovo fotografijo.
Datum: 7.4.1989
JŽ 06-018 pred odhodom na obremenilno vožnjo na železniški postaji Ljubljana-Šiška...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Verjetno so lokomotivo pred odhodom proti gorenjski se enkrat obrnili na okretnici - ce se ne motim, trenutno lokomotiva gleda proti LJ-Severna.železocestnik napisal/-a:Pozdravljeni,
JŽ 06-018 pred odhodom na obremenilno vožnjo na železniški postaji Ljubljana-Šiška...
lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Anže,
morda je fotografija tudi s povratka. Na žalost nimam informacij, zbirati jih pa nimam več časa. Temo moram čimprej zaključiti, da vrnem fotografije.
So se pa našle še nove fotografije, tako da objav še ne bo konec. Moram pa se posvetovati, katere fotografije lahko dam na forum, da ne bo potem kdo nezadovoljen, ker se je znašel na fotografiji. Čeprav v drugem planu...
Mislim, da je to objavljanje fotografij na forumih pravzaprav nerešena zadeva.
Na enem nemškem forumu so n.pr. en del foruma zaprli za obiskovalce in jih lahko vidijo le člani.
pozdrav
Darko
morda je fotografija tudi s povratka. Na žalost nimam informacij, zbirati jih pa nimam več časa. Temo moram čimprej zaključiti, da vrnem fotografije.
So se pa našle še nove fotografije, tako da objav še ne bo konec. Moram pa se posvetovati, katere fotografije lahko dam na forum, da ne bo potem kdo nezadovoljen, ker se je znašel na fotografiji. Čeprav v drugem planu...
Mislim, da je to objavljanje fotografij na forumih pravzaprav nerešena zadeva.
Na enem nemškem forumu so n.pr. en del foruma zaprli za obiskovalce in jih lahko vidijo le člani.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Gre za dve vožnji - tekalno do Kranja in obremenilno do Jesenic, zato sta tudi lokomotivi obrnjeni drugače.
Durgače pa je Borsig res fantastična mašina. Pa še Nurmi se ga je losal z Bohinjke. Svet je spet v redu
Durgače pa je Borsig res fantastična mašina. Pa še Nurmi se ga je losal z Bohinjke. Svet je spet v redu
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:21444
Pozdravljeni,
prišli smo do konca raznoraznih poizkusov in raznoraznih voženj. Izgleda, da je JŽ 06-018 dobro prestala vse preizkuse.
Sedaj pa zares!
V sklopu fotografij, ki jih je posnel Štefan Stepic je tudi prva zaresna uporaba lokomotive JŽ 06-018.
Kam se je namenila?
Prva redna vožnja po generalni reviziji je bila na relaciji Ljubljana - Verd - Ljubljana
Kdaj?
15.4.1989!
Zakaj?
Prevoz udeležencev tradicionalnega planinskega pohoda "Štampetov most".
Na razpolago so tri fotografije na postaji Borovnica, ko se j prazna garnitura vračala v Ljublano.
Priložnost so izkoristili za skupinske fotografije ob lokomotivi.
Lokomotiva je seveda svečano okrašena.
Prva skupinska fotografija z nekaterimi upokojenimi borovniškimi strojevodji in strojnim osebjem. Na žalost jih je precej že pokojnih.
Pa jih naštejmo: Leben, Petrovčič, Šega, Zalar, Suhadolnik, Hrovatin Milan - strojevodja JŽ 06-018 na tej vožnji, Mekinda Karol - upokojeni strojni mojster, Škrbinc Alojz - kotelni inšpektor in instruktor parne vleke.
Na oknu lokomotive: Rataj Alojz - mojster delavnice Ljubljana-Šiška
Druga skupina...
...in še lokomotiva "en face"...
Tako, končali smo projekcijo fotografij, ki jih je posnel Štefan Stepic. Zahvaljujemu se mu za trud in zato, ker je dovolil objavo na forumu in tako približal dogodke izpred četrt stoletja mlajši generaciji, ki se zanima za parne lokomotive.
Seveda bodo radi pogledali kakšno fotografijo tudi starejši, ki so bili tem dogodkom priče.
Fotografije lahko po enem letu vrnem g. Hrenu, ki jih je prijazno dal na razpolago, in seveda imel zaupanje vame, da bom enkrat končno objavil vse fotografije. Se opravičujem za zamudo, vendar na žalost zame tehnika deluje še vedno repočasi. Skenerju se še komaj da zapeljati preko fotografije, server shrani.si pa tudi deluje tako počasi, da lahko zraven
pozdrav
Darko
Pozdravljeni,
prišli smo do konca raznoraznih poizkusov in raznoraznih voženj. Izgleda, da je JŽ 06-018 dobro prestala vse preizkuse.
Sedaj pa zares!
V sklopu fotografij, ki jih je posnel Štefan Stepic je tudi prva zaresna uporaba lokomotive JŽ 06-018.
Kam se je namenila?
Prva redna vožnja po generalni reviziji je bila na relaciji Ljubljana - Verd - Ljubljana
Kdaj?
15.4.1989!
Zakaj?
Prevoz udeležencev tradicionalnega planinskega pohoda "Štampetov most".
Na razpolago so tri fotografije na postaji Borovnica, ko se j prazna garnitura vračala v Ljublano.
Priložnost so izkoristili za skupinske fotografije ob lokomotivi.
Lokomotiva je seveda svečano okrašena.
Prva skupinska fotografija z nekaterimi upokojenimi borovniškimi strojevodji in strojnim osebjem. Na žalost jih je precej že pokojnih.
Pa jih naštejmo: Leben, Petrovčič, Šega, Zalar, Suhadolnik, Hrovatin Milan - strojevodja JŽ 06-018 na tej vožnji, Mekinda Karol - upokojeni strojni mojster, Škrbinc Alojz - kotelni inšpektor in instruktor parne vleke.
Na oknu lokomotive: Rataj Alojz - mojster delavnice Ljubljana-Šiška
Druga skupina...
...in še lokomotiva "en face"...
Tako, končali smo projekcijo fotografij, ki jih je posnel Štefan Stepic. Zahvaljujemu se mu za trud in zato, ker je dovolil objavo na forumu in tako približal dogodke izpred četrt stoletja mlajši generaciji, ki se zanima za parne lokomotive.
Seveda bodo radi pogledali kakšno fotografijo tudi starejši, ki so bili tem dogodkom priče.
Fotografije lahko po enem letu vrnem g. Hrenu, ki jih je prijazno dal na razpolago, in seveda imel zaupanje vame, da bom enkrat končno objavil vse fotografije. Se opravičujem za zamudo, vendar na žalost zame tehnika deluje še vedno repočasi. Skenerju se še komaj da zapeljati preko fotografije, server shrani.si pa tudi deluje tako počasi, da lahko zraven
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Darko, lahko ti potrdim, da si Borovničane pravilno napisal - pa verjetno je bilo na fotki zadi napisan.
Sicer jih/sem jih poznal, a da so bili železničarji nisem vedel - no družili so se z mojim dedkom, kar je tud dokaz da so bli ajznponarji ...
V mojem arhivu ni slike od tega dokodka, le tale se je našla:
Čh, ph ....
Na dan železničarjev je vsako leto pohod na Štampetov most, potem pa čez Pokojišče do Borovnice.
Tudi letos so se pohodniki pripeljali do Verda s hlaponom, ki je prava atrakcija v času električnih lokomotiv.
Dima ie bilo dovolj, še več pa dobre volje na obrazih mož, ki so lokomotivo usposobili za vožnjo,
saj je ta „kofetarica" še pred kratkim stala kot eksponat na postaji v Borovnici. O zanimivosti pričajo
fotografije z borovniške postaje.
Andrej Drašler, naš časopis April 1989
Sicer jih/sem jih poznal, a da so bili železničarji nisem vedel - no družili so se z mojim dedkom, kar je tud dokaz da so bli ajznponarji ...
V mojem arhivu ni slike od tega dokodka, le tale se je našla:
Čh, ph ....
Na dan železničarjev je vsako leto pohod na Štampetov most, potem pa čez Pokojišče do Borovnice.
Tudi letos so se pohodniki pripeljali do Verda s hlaponom, ki je prava atrakcija v času električnih lokomotiv.
Dima ie bilo dovolj, še več pa dobre volje na obrazih mož, ki so lokomotivo usposobili za vožnjo,
saj je ta „kofetarica" še pred kratkim stala kot eksponat na postaji v Borovnici. O zanimivosti pričajo
fotografije z borovniške postaje.
Andrej Drašler, naš časopis April 1989
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Še neki - a so pri obnovi sodelovali vsi Borovničani na sliki ?
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Mislim, da obstaja še nekaj fotografij tistih, ki so sodelovali pri obnovi JŽ 06-018. Seznam bo pripravil g. Hren, tako da ne vem, če je bil med njimi kdo iz Borovnice.
Ja, na fotki je zadaj g. Hren napisal vse, ki so na fotografiji. Jaz pač nobenega ne poznam. Edino na drugi fotografiji sem prepoznal Uroša (skrajno desni)
Hvala za zgornjo fotko in zapis iz časopisa.
pozdrav
Darko
Ja, na fotki je zadaj g. Hren napisal vse, ki so na fotografiji. Jaz pač nobenega ne poznam. Edino na drugi fotografiji sem prepoznal Uroša (skrajno desni)
Hvala za zgornjo fotko in zapis iz časopisa.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Pozdrav
@ŽC, stoječi z ovacijami in valovi za tole ...
LP
Jože
@ŽC, stoječi z ovacijami in valovi za tole ...
LP
Jože
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
Jože, pozdravljen,
se zahvaljujem za ovacije
Kljub času kislih kumaric se je pokazalo, da je tema zanimiva in da so si tisti, ki niso skoraj stalno na počitnicah (kot recimo Borsig ), ogledovali fotografije.
Dejansko je bilo nekaj fotografij "izza zavese" kar poučnih...
Sedaj prehitevamo "prvo hrvaško železnico". Potem nam preostane, da prehitimo samo še ena temo, da se "priključimo" do Gorchijeve teme: Zgodovina oz. razvoj 06, ki pa ima 24.190 ogledov...
Seveda bo potrebno prilepiti še kakšno fotko
pozdrav
Darko
se zahvaljujem za ovacije
Kljub času kislih kumaric se je pokazalo, da je tema zanimiva in da so si tisti, ki niso skoraj stalno na počitnicah (kot recimo Borsig ), ogledovali fotografije.
Dejansko je bilo nekaj fotografij "izza zavese" kar poučnih...
Sedaj prehitevamo "prvo hrvaško železnico". Potem nam preostane, da prehitimo samo še ena temo, da se "priključimo" do Gorchijeve teme: Zgodovina oz. razvoj 06, ki pa ima 24.190 ogledov...
Seveda bo potrebno prilepiti še kakšno fotko
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ponovno rojstvo lokomotive JŽ 06-018 leta 1989
O:21700
Pozdravljeni,
kot sem že zapisal, bo potrebno res dodati tukaj še kakšno fotko, da bomo prehiteli "prvo hrvaško železnico"
Torej nadaljujemo s fotografijami...
Tokrat so na vrsti fotografije Franca Goloba.
Štiri njegove barvne fotografije smo že videli v dosedanji predstavitvi.
Tri s tekalne preizkušnje na relaciji Ljubljana-Šiška - Kranj - Ljubljana-Šiška ter eno na postaji Ljubljana-Šiška z dne 7.4.1989, ko je bila izvedena obremenilna vožnja Ljubljana-Šiška - Jesenice - Ljubljana-Šiška.
Še enkrat se vračamo na tekalno preizkušnjo dne 24.3.1989.
Še zadnje priprave...
Smo že "pod paro"...
JŽ 06-018 se z lastno paro "skobaca" na "okretnico"...
Naslednje fotografije so s postaje Medvode...
Pozdravljeni,
kot sem že zapisal, bo potrebno res dodati tukaj še kakšno fotko, da bomo prehiteli "prvo hrvaško železnico"
Torej nadaljujemo s fotografijami...
Tokrat so na vrsti fotografije Franca Goloba.
Štiri njegove barvne fotografije smo že videli v dosedanji predstavitvi.
Tri s tekalne preizkušnje na relaciji Ljubljana-Šiška - Kranj - Ljubljana-Šiška ter eno na postaji Ljubljana-Šiška z dne 7.4.1989, ko je bila izvedena obremenilna vožnja Ljubljana-Šiška - Jesenice - Ljubljana-Šiška.
Še enkrat se vračamo na tekalno preizkušnjo dne 24.3.1989.
Še zadnje priprave...
Smo že "pod paro"...
JŽ 06-018 se z lastno paro "skobaca" na "okretnico"...
Naslednje fotografije so s postaje Medvode...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers