Metla od Metrans-a

Take in drugačne nepomembnosti, ki pa jih radi delili z širnim svetom, pa stvari, ki jih premaknemo.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Metrans

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Kje pa ve francoski vozovni preglednik kaj je to vagon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Metrans

Odgovor Napisal/-a dare20 »

1216-001 napisal/-a:Kje pa ve francoski vozovni preglednik kaj je to vagon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Po tvoji logiki si sedaj začel mešati Francoske preglednike za varnost in brezhibnost vagonov na Slovenkih tirh!!
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Metrans

Odgovor Napisal/-a dare20 »

cokla napisal/-a:
dare20 napisal/-a:
Glede tuje konkurence in tujih prevoznikov menim, da nesmejo sami opravljati zavornih preiskusov, če hočemo zagotoviti varnost na tirih.
Le zakaj ne , če so usposobljeni..... #-o

Problem je, če jih je sploh zagotovil oziroma jih zagotavlja.??
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Metrans

Odgovor Napisal/-a cokla »

dare20 napisal/-a:
cokla napisal/-a:
dare20 napisal/-a:
Glede tuje konkurence in tujih prevoznikov menim, da nesmejo sami opravljati zavornih preiskusov, če hočemo zagotoviti varnost na tirih.
Le zakaj ne , če so usposobljeni..... #-o

Problem je, če jih je sploh zagotovil oziroma jih zagotavlja.??
Madona Darko...si pa res en model. #-o

dare20 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Kje pa ve francoski vozovni preglednik kaj je to vagon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Po tvoji logiki si sedaj začel mešati Francoske preglednike za varnost in brezhibnost vagonov na Slovenkih tirh!!
Ma daj no...kaj ima zdaj veze vagon z slovenskimi tiri. Če je vagon brezhiben je tukaj ali pa v Franciji; ali tunđikistanu, če hočeš...ustvarjaš probleme tam kjer jih ni.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Re: Metrans

Odgovor Napisal/-a Mirče »

dare20 napisal/-a:
cokla napisal/-a:
dare20 napisal/-a:
Glede tuje konkurence in tujih prevoznikov menim, da nesmejo sami opravljati zavornih preiskusov, če hočemo zagotoviti varnost na tirih.
Le zakaj ne , če so usposobljeni..... #-o

Problem je, če jih je sploh zagotovil oziroma jih zagotavlja.??
In kaj bo imel strojevoja konkurence s sabo še preglednika v kabini,da mu podpiše D zavoro.
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Metrans

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Mirče napisal/-a: In kaj bo imel strojevoja konkurence s sabo še preglednika v kabini,da mu podpiše D zavoro.


Vidiš tukaj je potrebno določiti pravila igre in ne, da se jih spreminja kakor kdo hoče. Prvi pa najbolj pokasira prav Strojevodja.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Pucamo2

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Kolikor sem prebral v reviji Railvolution je bil METRANS izredno nezadovoljen s storitvami MAV Cargo, zato se je odločil za lastno vleko. Prej je vlak porabil 24 ur, da je prevozil madžarsko, sedaj pa jih rabi le dobrih 6 ur. :D =D>
In še najpomembnejše kar piše: vleka po Sloveniji je predvidena od SŽ, saj je Metrans zadovoljen z našimi storitvami (predvsem hitrostjo) v primerjavi z Madžari, tako da bo vlake za nedoločen čas vlekle SŽ.

To da pa SŽ ne pusti vozit vlakov je pa larifari :lol: SŽ nima nič s tem in vsak, ki izpolnjuje pogoje mu AŽP dodeli spričevalo in lahko vozi po JŽI v RS :!:
Lahko, da bo tudi Metrans enkrat vlake vozil do Kopra.... :wink:
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Metrans

Odgovor Napisal/-a dare20 »

Regan 664
Se strinjam, da se je odločil za lastno vleko. NAmreč če gledamo potovanje kontenerja iz Kitajske v Evropo vsak prevozik in logist strmi k temu, da čim manj denarja porabi za stroške transporta.
Če je izdelek na Kitajskem z končno ceno recimo 10 EUR in transport pride 20 EUR je torej cena 30 EUR.

ZAto vsi strmijo k temu, da prej naveden kontejner pripeljejo od pošiljatelja do naročnika z najmanšim številom vmesnih prevoznikov. Ali pa ti prevozniki imajo takšno ceno, da ni na izgubi glavni logist.
Zaklenjeno