To je problem, katerega sam vidim. NAmreč kot sva ugotovila naj Slovenski strojevodje vozijo po Sloveniji za katerega koli. Ti delaš za denar. ŽAl je čas udarništva mimo. Ko boš zbolel te vleka ne bo več hotela videti. ZAto me čudi, da promet hoče imeti lokomotive in vleka hoče imeti samo osebje. Ta matematika je velik dvorezni meč. Vleka ne kalkulira stroškov, katere je v preteklosti zanemarjala. ŽAl pa z izdelavo megle nebo rešila nič.Nurmi napisal/-a:Pa sej vleka nima lokomotiv v svojih sredstvih.Ima samo strojevodje.Lokomotive so razdeljene med potniški in tovorni promet.Tako da je vse en klinc čigav je vlak.Bomo vozili pa DB vlake,Papua Nova Gvineja vlake,......vseeno.Slovenski strojevodja je še zmeraj za Evropske razmere skoraj zastonj.Če bo kdo crknil bo tovorni promet,s svojo nesposobnostjo in lokomotivami vred.Pa še preglednike naj vzamejo s seboj,ker je vse isti kurc zabušantski in nesposoben.
Že pred nekaj časa smo debatirali, da bi morala Slovenija narediti globalni vozni red za potniški promet, kjer bi na postajah po Sloveniji izdelala povezave in prestope na Avtobuse. NAmreč sedaj je potovanje z javnimi prevozi cela tombola. Da ne govorimo še prevoz koles.