počutje v kabinah
počutje v kabinah
Pozdravljeni,
zanima me kakšno je vae mnenje v počutju v kabinah "naših " lokomotiv (zračenje, gretje, hrup, sedeži,...). Vem da je v Živi udobno, pa tudi v Brižiti ni prav slabo. V reganu je verjetno obupno slaba preglednost pri vožnji z daljšim koncem naprej.
lp
zanima me kakšno je vae mnenje v počutju v kabinah "naših " lokomotiv (zračenje, gretje, hrup, sedeži,...). Vem da je v Živi udobno, pa tudi v Brižiti ni prav slabo. V reganu je verjetno obupno slaba preglednost pri vožnji z daljšim koncem naprej.
lp
Re: počutje v kabinah
Določene serije lokomotiv povzročajo takšne vibracije, da kamere ne delujejo, saj je slika motna. Določene serije imajo sedeže zvezane neposredno na DM, ker sploh nimajo dušenja vibracij. Elektro lokomotive pa so poglavje zase.kvak napisal/-a:Pozdravljeni,
zanima me kakšno je vae mnenje v počutju v kabinah "naših " lokomotiv (zračenje, gretje, hrup, sedeži,...). Vem da je v Živi udobno, pa tudi v Brižiti ni prav slabo. V reganu je verjetno obupno slaba preglednost pri vožnji z daljšim koncem naprej.
lp
Re: počutje v kabinah
Paro lahko tudi kaj obravnavamo?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: počutje v kabinah
Ko smo že pri dolgih koncih dizelk; nekako mi ne gre v račun, kako je lahko pravilna usmeritev lokomotive tako, da je z dolgim koncem naprej, saj je s tem omejeno vidno polje strojevodje? Najboljša vidljivost je gotovo pri Reganu in Krokodilu v smeri kratkega konca ampak vseeno, zakaj je usmeritev z dolgim koncem naprej pravilna?
Goran
Re: počutje v kabinah
Ugibam. Mogoče zaradi varnosti strojevodje (večja t.i. "crush" cona)? Nevem.
Re: počutje v kabinah
Osebno menim, da je to od takrat, ko so dieselke prihajale in so bile v uporabi parne lokomotive.Gorchi napisal/-a:Ko smo že pri dolgih koncih dizelk; nekako mi ne gre v račun, kako je lahko pravilna usmeritev lokomotive tako, da je z dolgim koncem naprej, saj je s tem omejeno vidno polje strojevodje? Najboljša vidljivost je gotovo pri Reganu in Krokodilu v smeri kratkega konca ampak vseeno, zakaj je usmeritev z dolgim koncem naprej pravilna?
Pri pari se je vedelo, kaj gre naprej: dolgi konec. Najbrž so pač potegnili paralelo, sploh ker se pri Kenedijih (razen podserije 4xx) tudi s kratkim koncem naprej ne vidi prav dosti bolje kot z dolgim koncem naprej. In potem se je to pravilo vleklo naprej tudi na druge serije dieselk ...
LP, Metod
Re: počutje v kabinah
Tako je, prometno je dolgi del lokomotive naprej se iz casov pare. Tehnicno je pa kratki del naprej.
Re: počutje v kabinah
Kot je jembah napisal je usmeritev lokomotiv.Se pa morajo redno obračati zaradi kolesnih vencev,tako kot vse lokomotive.
Zadnjič spremenil SIMY, dne 06.07.2011, 14:22, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: počutje v kabinah
Ali se tudi elektro lokomotive obračajo? Kaj pa potniške (diesel in elektro) garniture?SIMY napisal/-a:Pravilne usmeritve dizel lokomotiv ni.Se pa morajo redno obračati zaradi kolesnih vencev,tako kot vse lokomotive.
LP, Metod
Re: počutje v kabinah
Vse se obrača.
Re: počutje v kabinah
OK, morda butasto vprašanje: kako se pa obrača elektro garniture? Pri DMG načeloma ni težave, gre pač čez enega izmed trikotnikov. Ali pa morda v Sloveniji obstaja dovolj velika okretnica za celo 311/5-2xx garnituro? Naslednja možnost je, da se garnituro v celoti razpne in obrne posamezne dele ... ampak to bi se mi zdelo pa že precej čudno.
LP, Metod
Re: počutje v kabinah
Saj imaš električne trikote,npr Zidani most,Pragersko.
Re: počutje v kabinah
Ahh razmišljam preveč globalnoSIMY napisal/-a:Saj imaš električne trikote,npr Zidani most,Pragersko.
LP, Metod
Re: počutje v kabinah
Elektrificiran je tudi divaški trikotnik. Neelektrificiran je samo mariborski.
Tine