Modernizacija Slovenskih Železnic

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Benny »

Prenova železniškega predora Karavanke bo stekla avgusta
https://www.dnevnik.si/1042934482/posel ... la-avgusta

Slovenske železnice po epidemiji čaka več izzivov
https://krog.sta.si/2784747/slovenske-z ... ec-izzivov

Slovenske železnice so v zadnjih dveh letih pri švicarskemu proizvajalcu Stadler naročile skupno 52 novih potniških vlakov, Mes si želi naročilo v prihodnjih letih povečati še za 20.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a električar »

Napisal/-a Ljubitelj » 12.07.2020, 8:21:59

“Ob povezavi od Jarš ali Homca mimo Mengša, Most, Komende, Brnika in Šenčurja do Kranja živi brez slednjega vsaj 20 tisoč prebivalcev. Med njimi je veliko dnevnih migrantov v Kranj ali Ljubljano. Tem prištejmo še letališke potnike. Če bi jih npr le četrtina uporabljala vlak, bi ta proga imela kar nekaj prometa. Na kamniško progo neposredno gravitira kakih 35 tisoč prebivalcev, če upoštevamo še vasi v radiju 3 do 4 km od postaj, pa jih je kakih 50 tisoč. Večini teh bi se izboljšala storitev, če bi bilo na skupnem odseku proti Lj. več vlakov.


Meni to ni potrebno razlagat, problem je, da je minister navedel proga Brnik-Komenda. In kolikor je meni znano v Komendi ni nobene dosedanje proge, do najbližje proge je približno 5 km zračne razdalje. Sicer sem pa lepo napisal, da se bodo lahko člani Malteškega viteškega redu vozili iz Brnika na svojo komendo v Komendi. Naprej se pa ne bo dalo!


Glede na tvoj obsežen odgovor pa bi lahko napisal, kaj bo sledilo po Komendi....., da ne govorimo na drugi strani po Brniku. Ideja je namreč zgraditi progo med LJ in KR preko Brnika. In ne me prepričevat, da se proge (ali na sploh vse infrastrukturne projekte) umešča v prostor po med seboj ločenih segmentih....
Nisem imel namena zagovarjati ministrovega površnega navajanja, ki je mmg. značilno tako za politike kot novinarje, kadar govorijo o tehniki. Želel sem le poudariti, da je povezava preko Brnika smiselna tudi z vidika lokalnega prometa. V prvem stavku sem naštel večja naselja, ki gravitirajo k predlagani trasi od kamniške proge do Kranja, ki jo je po moje smiselno umeščati v prostor v celoti.
lp
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nisem imel namena zagovarjati ministrovega površnega navajanja, ki je mmg. značilno tako za politike kot novinarje, kadar govorijo o tehniki. Želel sem le poudariti, da je povezava preko Brnika smiselna tudi z vidika lokalnega prometa. V prvem stavku sem naštel večja naselja, ki gravitirajo k predlagani trasi od kamniške proge do Kranja, ki jo je po moje smiselno umeščati v prostor v celoti.
Proga na Brnik je seveda s stališča lokalnega primestnega prometa sila potrebna, saj je na tem področju ena največjih naselitev v Sloveniji. Toda umeščati v prostor samo odsek od Brnika do Komende je pa res vredno ministra za Božja pota. Proga mora biti povezana na Kranj, vprašanje ali je možno na obstoječo postajo, saj hitre proge za katero se je predvidevala nova postaja v Kranju verjetno ne bo nikoli, in nekje se mora navezati na obstoječo Kamniško progo pri čemer ne sme zaobiti Mengša.
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Benny »

V Grosupljem nov nadvoz nad progo pri nekdanjem Motvozu
https://www.dolenjskilist.si/2020/07/27 ... m_Motvozu/

ŽELEZNIŠKA POSTAJA GROSUPLJE KMALU Z NOVO KOLESARNICO
https://www.grosuplje.si/objava/277811

Med drugim bodo tako v okviru skupnega projekta Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za infrastrukturo in SŽ-Infrastruktura uredili nove kolesarnice in parkirišča za kolesa kar na 220-ih železniških postajah in postajališčih v Sloveniji, tudi na železniški postaji v Grosupljem, kjer gradnja nove kolesarnice že poteka
.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

SŽ digitalizirajo delovni proces.

https://www.railtech.com/digitalisation ... dpr=accept

Nekaj o TP, Emoniki in še marsičem.

https://krog.sta.si/2784747/slovenske-z ... ec-izzivov
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Najbolje bi pa bilo, če bi vse slovenske proge eletreficirali in zgradili progo iz Celja preko Žalca, v Šempetru bi se odcepila proti Vranskem in tuhinjski dolini. Ven bi prišla v Kamniku in svojo pot nadaljevala čez letališče do Kranja. Da bi tudi lahko slovenci imeli železniški dostop do letališča. Vse druge države ga imajo. Zakaj ga pa mi ne bi imeli?
sraka1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 117
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a sraka1 »

vidkrt napisal/-a:Najbolje bi pa bilo, če bi vse slovenske proge eletreficirali in zgradili progo iz Celja preko Žalca, v Šempetru bi se odcepila proti Vranskem in tuhinjski dolini. Ven bi prišla v Kamniku in svojo pot nadaljevala čez letališče do Kranja. Da bi tudi lahko slovenci imeli železniški dostop do letališča. Vse druge države ga imajo. Zakaj ga pa mi ne bi imeli?
In svizec zavije čokolado. Mimogrede, proga CE-ZM je bila ravnokar zelo konkretno renovirana (D4).
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Benny »

IZDELAVA IZVEDBENEGA NAČRTA ZA REKONSTRUKCIJO ŽELEZNIŠKE POSTAJE DOMŽALE
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=364458

IZVAJANJE ZUNANJE KONTROLE KAKOVOSTI V OKVIRU NADGRADNJE ŽELEZNIŠKE PROGE ŠT. 20 LJUBLJANA JESENICE D.M. NA ODSEKIH KRANJ-PODNART IN PODNART-LESCE BLED
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=364264

IZDELAVA STROKOVNIH PODLAG, OKOLJSKEGA POROČILA, DPN IN INVESTICIJSKE ZASNOVE ZA NADGRADNJO ŽELEZNIŠKE PROGE LJUBLJANA JESENICE D.M. V KORIDORJU OBSTOJEČE PROGE
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=364330
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a kitak »

Izvajalec bo Siemens
VZPOSTAVITEV DALJINSKEGA VODENJA ŽELEZNIŠKEGA PROMETA NA JAVNI ŽELEZNIŠKI INFRASTRUKTURI V REPUBLIKI SLOVENIJI
https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=365598
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

In kje bo daljinsko vodenje :?:
Ljubljana - Dobova in Zidani Most - Šentilj ostale proge pa nič :?:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In kje bo daljinsko vodenje :?:
Ljubljana - Dobova in Zidani Most - Šentilj ostale proge pa nič
Daljinsko vodenje je že uvedeno na primorski in gorenjski progi in na progi PR-HO, torej ostane še samo ZM-ŠT in LJ-DO. Na teh progah se odvija okoli 90% vsega prometa, ko bo pa to popedenano, bodo pa prišlew na vrsto lokalne proge, najprej verjetno LJ-GR (GR-KO bo menda že delalo od oktobra) in LJ-KA. In kaj potem še ostane? Nič tako pomembnega, seveda se pa novosti uvajajo najprej tam, kjer investicija najprej povrne vložena sredstva.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Dejansko ne ostane nič več pomembnega. Bohinjska proga npr. , ki jo Kočevka po številu prepeljanih potnikov nikoli ne bo dosegla, je že dovolj dobro pokrita s signali "na drat", še iz časov Franca Jožefa.
preglednik
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Ko zaključijo s posodobitvijo postaje Prvačina, potem lahko celoten odsek Sežana - Prvačina vključijo v daljinsko vodenje. Mogoče dodajo še kakšno odjavnico.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a trocken »

Če prav razumem naslov naročila gre za daljinsko vodenje prometa po vseh progah v Sloveniji. Tako kot pri GSM-R, ki so ga uvedli povsod.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Modernizacija Slovenskih Železnic

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Urban91 napisal/-a:In kje bo daljinsko vodenje :?:
Ljubljana - Dobova in Zidani Most - Šentilj ostale proge pa nič :?:
V prvi fazi se bo izvajal projekt na relaciji Zidani Most - Šentilj, ko obnovijo postaje, pa še na relaciji Laze - Zidani Most. Druga faza pa potem Zidani Most - Dobova. Minister Vrtovec je že obljublja prenove postaj na tej progi. Ko to končajo (skupaj z kabliranjem gorenjke), vse skupaj nekje do izgradnje drugega tira, pa bo ERMTS obvezen. Ostale proge je že @ljubitelj povedal. Regionalne proge pa odvisno koliko evrov bo in kakšen bo naslednji minister.
Odgovori