postaja Jesenice
postaja Jesenice
Živijo!
Naj mi nekdo pojasni, najbolj se zanesem na tebe, Milči, kako je nareta Jeseniška postaja, da po njej vozijo tako SŽ, kot OBB vozila? Ni mi jasno, kako je s temi sistemi napetosti, da mora interoperabilna lokomotiva, pri uvozu v postajo spustiti OT 3kV ter dvigniti OT 15kV. Zakaj to ne velja za Siemense, no, pardon, sej ne more, ker so enosistemski.
Skratka, kako je s tem, kje se vozi ter kdo kam vozi po postaji?
Hvala za odgovore!
Naj mi nekdo pojasni, najbolj se zanesem na tebe, Milči, kako je nareta Jeseniška postaja, da po njej vozijo tako SŽ, kot OBB vozila? Ni mi jasno, kako je s temi sistemi napetosti, da mora interoperabilna lokomotiva, pri uvozu v postajo spustiti OT 3kV ter dvigniti OT 15kV. Zakaj to ne velja za Siemense, no, pardon, sej ne more, ker so enosistemski.
Skratka, kako je s tem, kje se vozi ter kdo kam vozi po postaji?
Hvala za odgovore!
postaja Jesenice ima 5 različnih področij razdelitve napajanja, tiri 1,2 in 3 so eno področje, tiri 4, 5, 6, 7 in 11 so drugo področje, tir 12 je v tretjem področju, tira 13 in 14 sta četrto, medtem, ko so tiri 15, 16 in 17 napajani s 3 kV; tir 21/22 nima napajalnega voda;
vse električne lokomotive morajo spustiti OT pri vstopu na postajo (oz. tir), slovenske večsistemske se potem iz severne strani (to je smer proti Avstriji) same premaknejo na južni del postaje, slovenske enositemske se prestavijo na južni del s premikalko (SŽ 642 ali 643) ali z električno lokomotivo ÖBB, enako velja za vse avstrijske lokomotive, ki ne nadaljujejo vožnje naprej proti Ljubljani (praktično se lahko prestavijo, teoretično pa se ne smejo) , prestavijo se z dizlom ali eno od električnih lokomotiv SŽ ...
še pri napajanju .... vozni vod ni samo prekinjen, ampak je med izolacijama približno po 5 m (na oko) mrtvega voda - brez napetosti .....
upam, da nisem napisal s preveč napakami in da me bo kdo bolj strokoven še dopolnil ....
M.
vse električne lokomotive morajo spustiti OT pri vstopu na postajo (oz. tir), slovenske večsistemske se potem iz severne strani (to je smer proti Avstriji) same premaknejo na južni del postaje, slovenske enositemske se prestavijo na južni del s premikalko (SŽ 642 ali 643) ali z električno lokomotivo ÖBB, enako velja za vse avstrijske lokomotive, ki ne nadaljujejo vožnje naprej proti Ljubljani (praktično se lahko prestavijo, teoretično pa se ne smejo) , prestavijo se z dizlom ali eno od električnih lokomotiv SŽ ...
še pri napajanju .... vozni vod ni samo prekinjen, ampak je med izolacijama približno po 5 m (na oko) mrtvega voda - brez napetosti .....
upam, da nisem napisal s preveč napakami in da me bo kdo bolj strokoven še dopolnil ....
M.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Tako informacijo mam tudi jaz v glavi.dakodax napisal/-a:kot se jaz spomnim, mora bit mrtvi vod dolg
vsaj tolko kot lokomotiva,zaradi prenosa napetosti če
maš dvignjena oba odjemnika toka
Sem pa malo mojo literaturo pogledal in Priročnik za varnostne ukrepe pri električnem toku na voznem omrežju enosmernega sistema 3kV (227B), še iz dobrih starih časov kot vsi ostali pravi na 73 in 74 strani takole.
Prehod je izveden s pomočjo dveh ločilnih izolatorjev, med katerima je del voznega voda, ki se ne napaja iz nobenega sistema. Takšen del voznega voda se imenuje varovalni vod. Le-ta je lahko nevtralen ali ozemljen. Na postaji Dobova so vsi varovalni vodi ozemljeni, medtem ko so na Jesenicah nevtralni.
Pa ne zdej takoj vpiti da ni to tako, hudiča bukla je iz leta 1979.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Če malo pobrskaš po galeriji, je tam tud slika te postaje. Tiri pred samo postajo so sicer še postavljeni, vendar odrezani od obstoječe proge do Jesenic, tako da nimajo povezave. Oddaljenost pa tam nekje 5 kilometrov . ja to je bila postaja na trasi nekdanje planiške proge...
No nej me Milan še popravi, vrjetno ve kej več ...
No nej me Milan še popravi, vrjetno ve kej več ...
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Evo še link od slike, da neboš iskov http://www.vlaki.info/galerija/displayi ... 31&pos=121
hja pomena prov velikega poslopje nima, propada, se vidi da je od železnice ... ima pa mislim da 3 ali 4 tire.
hja pomena prov velikega poslopje nima, propada, se vidi da je od železnice ... ima pa mislim da 3 ali 4 tire.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Tisto sem slikal lani. Iz same fotografije je razvidno pa tudi sam se tako spomnim, ko sem bil tam, da je imela ta postaja le 2 tira. Razen če so bili še kakšni slepi tiri in so jih že demontirali.
Sem pa na internetu že pred časom našel še 2 zanimivi fotografiji zapuščene postaje v Hrušici pri Jesenicah.
Sem pa na internetu že pred časom našel še 2 zanimivi fotografiji zapuščene postaje v Hrušici pri Jesenicah.
Če bo kdo našel kakšne "nove" podatke o planiški progi, lahko piše v tole temo:milchy napisal/-a:N€jc saj si vse napisal ....
iščem več podatkov o planiški progi ..... pa potem več o tej progi
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... 0&start=30
Fajn je, če so stvari na enem mestu.