Ne delajo več tega, ker se prišpara pri dveh kretnicah (kam bi šla Brižita 010 v Rižani, če bi bilo tudi tam tako ... ). Iz precej zanesljivih virov sem izvedel, da bodo signali postavljeni toliko znotraj tirov, da bo zagotovljena prepeljevalna pot 50 metrov (po novem bi naj imeli takšne prepeljevalne poti) še na tiru brez blokiranja kretnice (dolžina tirov bi potemtakem morala biti ~800 metrov za zagotovitev uporabne dolžine 700 metrov). Torej bosta lahko dva vlaka vozila vsak na svoj tir iz različnih smeri istočasno brez neke resne bočne zaščite. Mario, ti kaj veš o tem?
Glede signalov se lahko pozanimam, zaradi njih se je tudi povečala prvotno projektirana medtirna razdalja, dolžina vsakega od obeh tirov med kretnicami pa je 850 m, se pravi nekaj več kot 830 od ločnice do ločnice.
mario napisal/-a:Glede signalov se lahko pozanimam, zaradi njih se je tudi povečala prvotno projektirana medtirna razdalja, dolžina vsakega od obeh tirov med kretnicami pa je 850 m, se pravi nekaj več kot 830 od ločnice do ločnice.
To bo verjetno to. Na vsaki strani še prepeljevalne poti ~50 metrov in ostane koristne dolžine ~700 metrov. 700 metrov so pa dolžine najdaljših vlakov.