ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Mogoče koga zanima?
Kako se prazni vagon za razsuti tovor Tadds-z?
Poglejmo na industrijski tir za mešalnico krmil, katerega druga kretnica je dobila posodobitev.
Staro odpadlo prerjavelo tablo, ki označuje položaj kretnice, je nadomestila "nova" oz. bivša iz pokojne kretnice št.ena.
Slokovni odgovor.
Še od blizu.
Preprosto. Odprejo loputo in gravitacija opravi svoje.
Ob pravem času na pravem mestu.
Jernej
Kako se prazni vagon za razsuti tovor Tadds-z?
Poglejmo na industrijski tir za mešalnico krmil, katerega druga kretnica je dobila posodobitev.
Staro odpadlo prerjavelo tablo, ki označuje položaj kretnice, je nadomestila "nova" oz. bivša iz pokojne kretnice št.ena.
Slokovni odgovor.
Še od blizu.
Preprosto. Odprejo loputo in gravitacija opravi svoje.
Ob pravem času na pravem mestu.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Še nekaj za rubriko: Ob pravem času na pravem mestu.
Te dni na industrijskem tiru mešelnice krmil razkladajo stebre.
Nenavaden pogled, namesto Tadds-z ov, Eas_z i
Ker sem firbčen pogledam... (Jasno, da sem vprašal, če smem.)
Levo.
Desno. Betonski steber.
Premik na šlepar, za prevoz na gradbišče v industrijski coni Trata.
Postavljanje livarne LTH ulitki.
Jernej
Te dni na industrijskem tiru mešelnice krmil razkladajo stebre.
Nenavaden pogled, namesto Tadds-z ov, Eas_z i
Ker sem firbčen pogledam... (Jasno, da sem vprašal, če smem.)
Levo.
Desno. Betonski steber.
Premik na šlepar, za prevoz na gradbišče v industrijski coni Trata.
Postavljanje livarne LTH ulitki.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
V torek 3.6.2014 na postaji.
Kratek postanek, potem pa naprej proti Jesenicam.
Jernej
V torek 3.6.2014 na postaji.
Kratek postanek, potem pa naprej proti Jesenicam.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Zasvetila je luč, toda počasna vožnja (30Km/h) ostaja.
Nov oplesk je dobila postajna zapornica.
Pobarvana sta bila tudi stebrička in veriga, ki je dobila tudi zastavice. Ovira, ki preprečuje dostop na rampo je sedaj vidna (v ozadju).
Pa še slaba novica. "Vrnila" se je velika luža!
Ob vsakem nalivu bodo pešci mokri. Na postajo bodo vozili s čolni. Prehod s pločnika na pločnik bo organiziran z splavom, ker za trajekt v proračunu ni predvidenih sredstev.
Šalo na stran, Škofjeloško presihajoče jezero je ostalo, ker kdo ve kdo ni uredil meteorne vode oz. jaška in parih metrov odtočne cevi.
Odgovor odgovornih bo nekako v tem slogu: Urejali smo nakladalno rampo, sanacija Kidričeve ceste se šele pripravlja.
Za konec pa še dokaz, da ne pišem taj v tri dni.
V tem postu sem zapisal, da bo v podvozu bazen za prenje blatnih koles tovornjakov med izkopom.
Pa mi niste (vsaj nekateri) vrjeli.
Jernej
P.S. Globina obeh jezer cca 11cm.
Zasvetila je luč, toda počasna vožnja (30Km/h) ostaja.
Nov oplesk je dobila postajna zapornica.
Pobarvana sta bila tudi stebrička in veriga, ki je dobila tudi zastavice. Ovira, ki preprečuje dostop na rampo je sedaj vidna (v ozadju).
Pa še slaba novica. "Vrnila" se je velika luža!
Ob vsakem nalivu bodo pešci mokri. Na postajo bodo vozili s čolni. Prehod s pločnika na pločnik bo organiziran z splavom, ker za trajekt v proračunu ni predvidenih sredstev.
Šalo na stran, Škofjeloško presihajoče jezero je ostalo, ker kdo ve kdo ni uredil meteorne vode oz. jaška in parih metrov odtočne cevi.
Odgovor odgovornih bo nekako v tem slogu: Urejali smo nakladalno rampo, sanacija Kidričeve ceste se šele pripravlja.
Za konec pa še dokaz, da ne pišem taj v tri dni.
V tem postu sem zapisal, da bo v podvozu bazen za prenje blatnih koles tovornjakov med izkopom.
Pa mi niste (vsaj nekateri) vrjeli.
Jernej
P.S. Globina obeh jezer cca 11cm.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Sledi popravek.
Ob spodnji sliki sem zapisal:
Pozicija je označena z desno puščico.
Leva puščica označuje pozicijo drugega narisnega para odtisov, ki sta na spodnji sliki lepo vidna...
Prav tako pa se tudi lepo vidi odtok. Ja, odtok je.
Pravilno bi moral zapist, da je cev zamašena.
Jernej
P.S. Kaj nam to pomaga, ko pa luža (beri, presihajoče jezero) ostaja.
Sledi popravek.
Ob spodnji sliki sem zapisal:
Na tem mestu se popravljam, in priznam, da sem se zmotil. Odtok je!bart napisal/-a:
Šalo na stran, Škofjeloško presihajoče jezero je ostalo, ker kdo ve kdo ni uredil meteorne vode oz. jaška in parih metrov odtočne cevi.
Pozicija je označena z desno puščico.
Leva puščica označuje pozicijo drugega narisnega para odtisov, ki sta na spodnji sliki lepo vidna...
Prav tako pa se tudi lepo vidi odtok. Ja, odtok je.
Pravilno bi moral zapist, da je cev zamašena.
Jernej
P.S. Kaj nam to pomaga, ko pa luža (beri, presihajoče jezero) ostaja.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Po dolgem času nekaj slik, za osvežitev, da vidite kaj se oziroma kaj se ne dogaja.
Še vedno počasna vožnja 30km/h. Uvoz na LP na ŽP.
Srce kretnice št. 1.
Signalizacija NPr Trata.
Gotovo je bilo neurje. Ker kakšne nesreče oz. sledi le te ni.
Izkop za dovozno cesto napreduje.
Detajl.
Pogled na novo nastali stranski priključek, kolesarske steze, pločnika in dovoza na parcelo.
Na postaji pa je novo to, da so zaprli bunker. Preprečili so divje odmetavanje odpadkov skozi line in preprečili "nevarno" (zaradi odpadkov v notranjosti) raziskovanje ali igranje otrok. Moram pa zapist, da nikoli nisem videl, da bi se otroci ali mladina oz. kdo drug zadrževal v notranjosti. Če me spomin ne vara je bilo v notranjosti za pol metra smeti ali več.
Zaprli so vse line. Ker so zaprte z notranjosti, sklepam, da so bunker tudi pospravili.
V vhod v bunker so vzidali nova železna vrata in jih zaklenili z žabico.
Škoda je samo, da v muzej niso odnesli originalna vrata.
Drugače pa akcijo podpiram.
Jernej.
Po dolgem času nekaj slik, za osvežitev, da vidite kaj se oziroma kaj se ne dogaja.
Še vedno počasna vožnja 30km/h. Uvoz na LP na ŽP.
Srce kretnice št. 1.
Signalizacija NPr Trata.
Gotovo je bilo neurje. Ker kakšne nesreče oz. sledi le te ni.
Izkop za dovozno cesto napreduje.
Detajl.
Pogled na novo nastali stranski priključek, kolesarske steze, pločnika in dovoza na parcelo.
Na postaji pa je novo to, da so zaprli bunker. Preprečili so divje odmetavanje odpadkov skozi line in preprečili "nevarno" (zaradi odpadkov v notranjosti) raziskovanje ali igranje otrok. Moram pa zapist, da nikoli nisem videl, da bi se otroci ali mladina oz. kdo drug zadrževal v notranjosti. Če me spomin ne vara je bilo v notranjosti za pol metra smeti ali več.
Zaprli so vse line. Ker so zaprte z notranjosti, sklepam, da so bunker tudi pospravili.
V vhod v bunker so vzidali nova železna vrata in jih zaklenili z žabico.
Škoda je samo, da v muzej niso odnesli originalna vrata.
Drugače pa akcijo podpiram.
Jernej.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Jernej, spomin na stare čase
Tale zapis je iz Nove proge iz leta 1989...
Če sem jo že kdaj dodal, samo v opravičilo: prej dodam fotografijo kot jo najdem v temi...
Sicer pa hvale ni nikoli dovolj...
pozdrav
Darko
Tale zapis je iz Nove proge iz leta 1989...
Če sem jo že kdaj dodal, samo v opravičilo: prej dodam fotografijo kot jo najdem v temi...
Sicer pa hvale ni nikoli dovolj...
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Darko, hvala za članek.
Najbolj odmeva... citiram:
"Rekonstrukcija postaje načrtovana za leto 1991, če bo takrat na razpolago dovolj sredstev."
25let!
Nič novega, pri nas moramo na vse čakat več kot 40, mogoče 50 let.
Dokaz: Poljanska obvoznica.
Kdo bi si mislil, da sem naslov teme 100% zadel.
ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Če bo zdravje, bo tema imela še veliko postov.
Jernej
Najbolj odmeva... citiram:
"Rekonstrukcija postaje načrtovana za leto 1991, če bo takrat na razpolago dovolj sredstev."
25let!
Nič novega, pri nas moramo na vse čakat več kot 40, mogoče 50 let.
Dokaz: Poljanska obvoznica.
Kdo bi si mislil, da sem naslov teme 100% zadel.
ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Če bo zdravje, bo tema imela še veliko postov.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Vesela novica!
Ukinjena je počasna vožnja!
Tabel ni več. Pa še dokaz.
Pa si pobliže poglejmo kako se obrablja nivojski cestni prehod Trata. Dobri trije meseci uporabe.
Do zime se bo asfalt že toliko posedel, da bodo razmere ob sneženju spet kritične.
Sem zapisl samo zato, da ne bo kdo pol reku, da se izmišljujem.
ŽP je dobila nove table.
Vsi začetki in konci nakladalnih ramp so označeni.
Vsaj označb ne bo več potrebno pleskati.
Še dodatek: Štemarijada (izkop) navezovalne ceste v IC še poteka.
To je to.
Jernej
Vesela novica!
Ukinjena je počasna vožnja!
Tabel ni več. Pa še dokaz.
Pa si pobliže poglejmo kako se obrablja nivojski cestni prehod Trata. Dobri trije meseci uporabe.
Do zime se bo asfalt že toliko posedel, da bodo razmere ob sneženju spet kritične.
Sem zapisl samo zato, da ne bo kdo pol reku, da se izmišljujem.
ŽP je dobila nove table.
Vsi začetki in konci nakladalnih ramp so označeni.
Vsaj označb ne bo več potrebno pleskati.
Še dodatek: Štemarijada (izkop) navezovalne ceste v IC še poteka.
To je to.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Pozdravljeni!
Če bi izdajal in urednikoval bi bili naslovi naslednji.
ŠKOFJELOŠKI NEVERJETNIK
ŽELEZNIŠKA POSTAJA VSA PORISANA
Dejstvo je, da je vse označeno za kopanje kanalov za elektriko s katero bodo pozimi greli kretnice.
Plinsko ogrevanje se že doooolgo poslavlja.
"BUNKER ZA KOGA?"
Ne samo, da so ga očistili in zaprli, so ga tudi ofrajhali in prepleskali
CIVILNA INICIATIVA ZATAJILA
Dejstvo, da je postavljen v železniški "trikotnik" in ga varujejo tiri moti samo...
Barvast pa je zaradi tega ker je še v območju letališča Jožeta Pučnika.
TRAVA NA ŽP ŠK. LOKA
Dokaz, da so potrebne spremembe.
Vsi naslovi (beri: mišljeni s sarkazmom) in časnik so izmišljeni.
Jernej
P.S. 29996 ogledov pred objavo posta.
Če bi izdajal in urednikoval bi bili naslovi naslednji.
ŠKOFJELOŠKI NEVERJETNIK
ŽELEZNIŠKA POSTAJA VSA PORISANA
Dejstvo je, da je vse označeno za kopanje kanalov za elektriko s katero bodo pozimi greli kretnice.
Plinsko ogrevanje se že doooolgo poslavlja.
"BUNKER ZA KOGA?"
Ne samo, da so ga očistili in zaprli, so ga tudi ofrajhali in prepleskali
CIVILNA INICIATIVA ZATAJILA
Dejstvo, da je postavljen v železniški "trikotnik" in ga varujejo tiri moti samo...
Barvast pa je zaradi tega ker je še v območju letališča Jožeta Pučnika.
TRAVA NA ŽP ŠK. LOKA
Dokaz, da so potrebne spremembe.
Vsi naslovi (beri: mišljeni s sarkazmom) in časnik so izmišljeni.
Jernej
P.S. 29996 ogledov pred objavo posta.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Spremembe...
Prepričan sem bil, da se je voznik zmotil...
Pa sem se, hvala Bogu, jaz. Pravilno sklepaš. menjajo se okna.
Še danes je postal zgodovina, slika pa za arhiv.
ŽP Škofja Loka pa dobi tudi novo streho.
Oder so postavili na Kidričevi. (beri: pravkar začeli)
Neverjetno! Dogaja se.
"Še preden bo zapadel prvi sneg!"
Kot je Janez Hočevar Rifle večkrat dejal v filmu "Do konca in naprej".
Streha je/bo tudi na novo "polatana"
Danes je bila megla kar čarobna.
Jernej
Prepričan sem bil, da se je voznik zmotil...
Pa sem se, hvala Bogu, jaz. Pravilno sklepaš. menjajo se okna.
Še danes je postal zgodovina, slika pa za arhiv.
ŽP Škofja Loka pa dobi tudi novo streho.
Oder so postavili na Kidričevi. (beri: pravkar začeli)
Neverjetno! Dogaja se.
"Še preden bo zapadel prvi sneg!"
Kot je Janez Hočevar Rifle večkrat dejal v filmu "Do konca in naprej".
Streha je/bo tudi na novo "polatana"
Danes je bila megla kar čarobna.
Jernej
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
V takih redkih primerih mi pride na misel tista: Eppur si muove.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Kot izgleda, so vgradili lesena okna. Malo več bo vzdrževanja in pri predvidenih omejitvah stroškov si lahko mislim kaj bo z leti, če so okna lesena. Kot poznam te zadeve, je prvo barvanje potrebno že po 5 letih ( priporočila proizvajalca premazov). Dejansko pa se to dela na daljša obdobja. Je pa zanimiva barvna kombinacija, ki odstopa od stare.
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Energetski sklad že nekaj časa ne sofinancira zamenjave starih energetsko potratnih oken s plastičnimi varčnimi, temveč samo z lesenimi varčnimi. Koliko bodo lesena okna vzdržala je predvsem stvar zaščite pri izdelavi in vzdrževanja. Nekaterim okna propadejo pri 25 letih, moja so 32 letih še dokaj dobra (okna istega proizvajalca v istem objektu) in ni videti potrebe po zamenjavi.
LPL
LPL
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: ŽP Škofja Loka pred, med in po obnovi.
Bart, kot vedno, odlično poročanje !
Se govori tudi kaj o obnovi fasade škofjeloške postaje?
Se govori tudi kaj o obnovi fasade škofjeloške postaje?
Aljaž