Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007
Pozdravljeni
Po daljšem času se je v Mariboru spet pojavilo merilno vozilo MAV FMK-004. Spodnje slike so nastale 08.05.2007 popoldan na mariborskem kolodvoru. Naslednje jutro okoli šeste ure so se fantje nekam odpravljali (vozilo je bilo "zakurblano" in ga popoldan ni bilo na postaji. Danes popoldan (10.05.2007) pa je spet bilo na istem mestu, kot ga prikazujejo slike
1. FMK se sonči:
2. Še z druge strani:
3. Pa pogled še z dohodne poti:
4. Pogled na enega od krajnjih podstavnih vozičkov:
5. In pa še sredinski podstavni voziček:
Zanima me, kaj ta zadeva meri in na katerem kosu naših tirov so se meritve opravljale?
LP
Jože[/url]
Po daljšem času se je v Mariboru spet pojavilo merilno vozilo MAV FMK-004. Spodnje slike so nastale 08.05.2007 popoldan na mariborskem kolodvoru. Naslednje jutro okoli šeste ure so se fantje nekam odpravljali (vozilo je bilo "zakurblano" in ga popoldan ni bilo na postaji. Danes popoldan (10.05.2007) pa je spet bilo na istem mestu, kot ga prikazujejo slike
1. FMK se sonči:
2. Še z druge strani:
3. Pa pogled še z dohodne poti:
4. Pogled na enega od krajnjih podstavnih vozičkov:
5. In pa še sredinski podstavni voziček:
Zanima me, kaj ta zadeva meri in na katerem kosu naših tirov so se meritve opravljale?
LP
Jože[/url]
Regan 664 napisal/-a:Kjer so se tudi končale, ker je šel mašini diferencijal, tako da so jo odvlekli nazaj na madžarsko in naj bi prišla spet konec maja.
Klemen, nobeno železniško vozilo nima diferencijala.
Ima le osni prenos, kar je v strojno-tehničnem smislu nekaj čisto drugega.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
seveda ga nima, saj ga ne rabi, ker so kolesa togo povezana med sabo in niso vsako zase, kot so to pri cestnih vozilih (avtomobilih, kamionih, avtobusih.....)Dolfe napisal/-a:Regan 664 napisal/-a:Kjer so se tudi končale, ker je šel mašini diferencijal, tako da so jo odvlekli nazaj na madžarsko in naj bi prišla spet konec maja.
Klemen, nobeno železniško vozilo nima diferencijala.
Ima le osni prenos, kar je v strojno-tehničnem smislu nekaj čisto drugega.
lp
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Tudi mene je zanimalo, za kakšen diferencial gre. Po slikah sodeč je ohišje dejansko premalo, da bi v njem bil nameščen diferencial. Očitno gre res samo za kotno gonilo oziroma prenos.
Mi je pa Dolfe s svojim pisanjem prišel kot naročen, da ga malo "v zobe" vzamem
Strojniki po definiciji ločimo med osmi in gredmi. Osi prenašajo upogibne momente in so lahko mirujoče ali gibljive (vrtljive), gredi pa poleg upoginih momentov prenašajo še torzijski moment. Torej osnega prenosa (v smislu gonila) ni !!!!. Je pa res običaj, da se na železnici vse, na kar so nataknjena kolesa, označuje kot osi. Torej lahko kot osi označimo osi na vagonih in negnane osi na lokomotivah. Vse gnane "osi" so pa gredi!
Je pa tradicija, kot sem napisal, da se na železnici osi in gredi s kolesi označuje kot osi. Glede na to, da se vsi razumemo, naj tako tudi ostane.
Ne bom gnjavil glede osi in gredi, kot Dolfe gnajvi za pantografe (ups, odejmnike toka ) press....
Pa eno moje vprašanje je ostalo neodgovrjeno. Kaj tale FMK sploh meri?
LP
Jože
Tudi mene je zanimalo, za kakšen diferencial gre. Po slikah sodeč je ohišje dejansko premalo, da bi v njem bil nameščen diferencial. Očitno gre res samo za kotno gonilo oziroma prenos.
Mi je pa Dolfe s svojim pisanjem prišel kot naročen, da ga malo "v zobe" vzamem
Strojniki po definiciji ločimo med osmi in gredmi. Osi prenašajo upogibne momente in so lahko mirujoče ali gibljive (vrtljive), gredi pa poleg upoginih momentov prenašajo še torzijski moment. Torej osnega prenosa (v smislu gonila) ni !!!!. Je pa res običaj, da se na železnici vse, na kar so nataknjena kolesa, označuje kot osi. Torej lahko kot osi označimo osi na vagonih in negnane osi na lokomotivah. Vse gnane "osi" so pa gredi!
Je pa tradicija, kot sem napisal, da se na železnici osi in gredi s kolesi označuje kot osi. Glede na to, da se vsi razumemo, naj tako tudi ostane.
Ne bom gnjavil glede osi in gredi, kot Dolfe gnajvi za pantografe (ups, odejmnike toka ) press....
Pa eno moje vprašanje je ostalo neodgovrjeno. Kaj tale FMK sploh meri?
LP
Jože
Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav ...................
Mi je pa Dolfe s svojim pisanjem prišel kot naročen, da ga malo "v zobe" vzamem
Strojniki po definiciji ločimo med osmi in gredmi. Osi prenašajo upogibne momente in so lahko mirujoče ali gibljive (vrtljive), gredi pa poleg upoginih momentov prenašajo še torzijski moment. Torej osnega prenosa (v smislu gonila) ni !!!!. Je pa res običaj, da se na železnici vse, na kar so nataknjena kolesa, označuje kot osi. Torej lahko kot osi označimo osi na vagonih in negnane osi na lokomotivah. Vse gnane "osi" so pa gredi!
Jože
Vse to drži, Jože. Vendar ima železnica svojstveno izrazoslovje, katero se marsikje ne ujema z ostalim poimenovanjem. Isto velja za strojne elemente.
Tako imajo vse lokomotive "gnane osi". Če bi nekdo rekel "gnane gredi", bi se to slišalo skoraj bizarno in nepojmljivo. Te términe se nisem jaz izmislil. Tako je zapisano v vseh navodilih, priročnikih, ..... itd.
Zadrt ajzenponar. press
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!