Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

ŽC:
Ali že znaš nemško oz. italijansko?
Nekaj malega govorim nemško, kar precej angleško, francoščina je v glavnem izpuhtela, vsaj prebrat še znam, pa očarat moje mulce, da mi uspe naročiti kakšno pijačo na Grand Sudu (ekspress iz atlantske na sredozemsko obalo), italjansko pa mislim da ni nobene potrebe, da bi znal. Na sploh sem pa en tak poliglot, da sem dobil še v vsaki gostilni širom naše zemeljske oble pivo. Res pa me sedaj dajejo neke bolečine v sklepih.

Ko se pa tako bojiš za slovenščino, mi pa povej kakšno pa je jezikovno območje? Po mojem moram jezik zamenjat po kakšnih dveh urah na biciklu. Po drugi strani pa še to:
Veolia je mislim da največji avtobusni prevoznik v SVN. Pa še nisem doživel, da z menoj ne bi komunicirali v slovenščini.
Po drugi strani pa je tudi res, da je sprevodnik iz Nice do Benetk na FS govoril lepo primorsko slovenščino.

ŽC ne se toliko bat za slovenščino, obdržala se bo, če bo obstajala kvalitetna ekonomska podlaga. Na slabi podlagi bo pa obstala samo "slaba" slovenščina, kot relikt nekega zg. obdobja. Lep primer je Koroška, kjer smo Slovenci nehote udejanjali Slomškove ideje, da je osnova naroda kmetstvo in ne meščanstvo. Rezultat pa je očiten.

O južni železnici pa samo to, da je preteklo že skoraj 100 let odkar je ni več. Konkurenca v suhozemskem prevozu pa je jako močna, saj cestni prevozniki prepeljejo nekajkrat več kot železnice, kar je diametralno nasprotno razmeram v 19. stoletju. Kaj hočemo, so pač prilagodljivi in točni, pa še cenovno sprejemljivi. Mohoriča pa sem prebral pred cca 35 leti.

LPL
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Ljubitelj napisal/-a:Konkurenca v suhozemskem prevozu pa je jako močna, saj cestni prevozniki prepeljejo nekajkrat več kot železnice, kar je diametralno nasprotno razmeram v 19. stoletju. Kaj hočemo, so pač prilagodljivi in točni, pa še cenovno sprejemljivi.
Lahko je biti konkurenčen, če te podpira država oz. bolje vsi davkoplačevalci, pa potem še izsiljuješ po kakšni ceni boš plačeval gorivo in cestnine. Ceste vsekakor najbolj uničujejo kolesarji, zato jih pa ne spustijo na avtocesto. :bicikl :m1
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Lahko je biti konkurenčen, če te podpira država oz. bolje vsi davkoplačevalci, pa potem še izsiljuješ po kakšni ceni boš plačeval gorivo in cestnine. Ceste vsekakor najbolj uničujejo kolesarji, zato jih pa ne spustijo na avtocesto.
Bo že tako, da železničarji niso nikoli izsiljevali, pa tudi ne lobirali. Kadar so povzdignili glas, so ga le zaradi svojih od boga zasluženih plač, ne glede na ekonomske rezultate. Niti enkrat pa niso protestirali proti prometni (beri avtocestni) politiki. Rezultat je pa viden v finančnem stanju (beri dolgoročni insolventnosti SŽ). Sedaj pa predsednik nadzornega sveta zahteva stotino miljonov € od države (pa ne za infrastrukturo), dobro vedoč, da za nakup lokomotiv za tovorni promet z Vmax=230(200) km/h, ki ne smejo voziti tovornega vlaka hitreje kot 75 km/h, ne more dobiti državne podpore.

Kar se pa tiče podpiranja pa tele podatki iz letnega poročila za 2007

transportni prihodki: 161M€
stroški dela (tov+pot+vleka=51% zaposlenih) 51%x231M€ 117M€

Potemtakem, transportni prihodki komajda pokrivajo neposredne stroške dela v potniškem in tovornem prometu ter vleki. Račun pokaže, da pride na zaposlenega v gornjih treh enotah, neposredno udeleženih v prevozu okrog 40k€ na leto neposrednih transportnih dohodkov, kar je sila, sila malo......
Po drugi strani pa znaša vrednost pogodb z AŽP letno 141M€. Velik del od tega se povsem netransparentno preliva v vzdrževanje infrastrukture. Do sedaj še nikoli ni bilo javno objavljeno, zakaj se je uporabil denar namenjen vzdrževanju infrastrukture in zakaj je stalno izbrano ŽGP. Ali je res najcenejše in najkvalitetnejše?. Še tehnologiji remonta proti Mekotnjaku so naknadno iz delnih zapor spremenili v nekajtedenske, pač glede na stanje tehnologije ŽGP.
Tudi pri zadnjem povišanju zneska za vzdrževanje so se po novinarskih krogih širila različna sporočila (Pivka- Il. Bistrica ali Košana- D. Ležeče), povišanje pa je nekako sovpadalo z rastočo izgubo. Tako se upravičeno poraja dvom, da se z denarjem za vzdrževanje, prikriva negativni poslovni rezultat prevozne dejavnosti.

Pa brez zamere in nalijmo si čistega vina glede tega kdo koga subvencionira.

Ljubitelj
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a: da za nakup lokomotiv za tovorni promet z Vmax=230(200) km/h, ki ne smejo voziti tovornega vlaka hitreje kot 75 km/h,
In to ne zaradi stanja lokomotiv , da ne bo pomote. Administrativni razlogi so hudič. :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

A ravno v vsaki temi mormo to slamo tepst :titanic A se lahko vrnemo na temo, oziroma če nima kdo kej bolj pametnega povedat zaključimo za naslednjega pol leta.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a cokla »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:A ravno v vsaki temi mormo to slamo tepst :titanic A se lahko vrnemo na temo, oziroma če nima kdo kej bolj pametnega povedat zaključimo za naslednjega pol leta.
Se strinjam... a vedno ko nekdo išče razloge v sicer ustrezni lokomotivi me ... zgrabi določena mera besa ..:-#
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Se strinjam... a vedno ko nekdo išče razloge v sicer ustrezni lokomotivi me ... zgrabi določena mera besa ..
Vendar zgrabi določena mera besa tudi davkoplačevalce, če SŽ ni zmožen odplačevati kreditov za mnogo predobre lokomotive. Približno enako uspešno, bi se vozilo z mislim da cenejšimi lokomotivami z Vmax 140 km/h in identično tehnologijo večsistemskega pogona, katere so bile nekaj časa najete. Verjetno bi se pa dobile tudi 6 osne verzije, kakršne imajo Danske železnice, tako, da bi lahko vozile po vsem omrežju SJŽI.

LPL
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o

In potem se gremo da razumemo sistem. #-o
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a cokla »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o

In potem se gremo da razumemo sistem. #-o
Aha , določena mera besa... :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Trenutno bol da se ne srečamo v živo :mad1 :mad1 :mad1 :mad1
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Sem hotel še nekaj napisat, pa se bom raje vzdržal, saj najbrž res nima smisla. ](*,)

Da pa ne bom čisto off-topic pa še ena slikca, ta teden ga je bilo pogosto videti na postaji:
Slika
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ljubitelj napisal/-a: Vendar zgrabi določena mera besa tudi davkoplačevalce, če SŽ ni zmožen odplačevati kreditov za mnogo predobre lokomotive.
LPL
Ljubitelj, mene grabi bes, ker si menda ravno ti že celo svoje življenje na žuljih davkoplačevalcev, a vidiš le druge. Ne ispustiš nobene prilike, da nam ne bi serviral, kako ti ubogi davkoplačevalec preživljaš mene in ostale zaposlene na SŽ. Ne zanimajo te Falcon, Patrie, vsakoletne prenove parlamenta in ostalih vladnih palač, niti luksuzni avtomobili politikov in njihove bonitete. Ne zanima te, koliko denarja požre javna uprava z n.n. inštituti, ter s šolstvom vred, ne zanimajo te nekajkrat preplačani cestni predori in avtoceste DARS-a, ki so v celoti zgrajene na račun davkoplačevalcev, ....itd. Ampak na smrt te žre poroštvo 32. lokomotiv, katere do sedaj, kot tudi od nekdaj odplačuje železnica sama.
Šele ko nam boš uspel dokazati, da si iz svojega težko prisluženega denarja neposredno plačal en sam samcat €-cent za lokomotive, katere vseskozi opravljajo svoje delo in prinašajo dohodek, potem te bom morda začel jemati malce bolj resno. Do takrat pa si v mojih očeh le kot čvekač in zdrahar, kateremu niti sonce prav ne sveti, in katerih je prepolna ljuba nam Slovenija. Seveda, pametujejo pa ob šankih, cerkvenih pragih, nekakšnih "kvazi akademskih" krogih, naprednejši pa po javnih medijih in internetu.

MMG, Za seboj imam "celih" 34 (štiriintrideset) let delovne dobe. In rad bi vedel, koliko mojega, z rokami - sem pač fizikalec - zasluženega denarja, je šlo v tvoje (vaše) veleumne, a zafurane projekte?
Morda pa je bolje da tega nikoli ne izvem. :?

Življenska: tisti ki ga prvi zavoha - ga tudi spoha. press :wink:

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe:
Ampak na smrt te žre poroštvo 32. lokomotiv, katere do sedaj, kot tudi od nekdaj odplačuje železnica sama.
Šele ko nam boš uspel dokazati, da si iz svojega težko prisluženega denarja neposredno plačal en sam samcat €-cent za lokomotive, katere vseskozi opravljajo svoje delo in prinašajo dohodek, potem te bom morda začel jemati malce bolj resno.
Dolfe, prejšni teden je bilo objavljeno, da je predsednik nadzornega sveta SŽ pisal vladi RS, da so SŽ dolgoročno insolventne (torej so blizu stečaja) in ne morejo odplačevati kredita (>100M€) za teh 32 lokomotiv. Odplačujejo le obresti, na veliko veselje bank upnic. RS je garant za posojila, torej bodo morali davkoplačevalci odplačevati dolg. Pomoč države v višini nad 100M€ je izključena v skladu z evropskimi pravili.
Lokomotive nedvomno služijo denar, vendar premalo. Transportni prihodek na zaposlenega v transpornem delu (brez plačila za upravljanje javne službe pot. prometa) SŽ (pot+tov+vleka, 4012 v letu 2007) je namreč samo 40k€.
Za primerjavo znaša prihodek na zaposlenega po BIZI.SI pri cestnih prevoznikih mnogo več.
Primer VIATOR&VEKTOR ima 500-999 zaposlenih in prihodek 80M€. To je več kot 2x bolje kot na SŽ. Podobno razmerje, vendar nekoliko manj v prid cestnih prevoznikov je tudi pri avtobusnih prevoznikih.
Torej je osnovni razlog za izgubo v višini nad 3M€ mesečno in posledično insolventnost premajhna ekonomska učinkovitost sistema SŽ.

Dolfe, to so kruta dejstva, ki terjajo nujno drastično ukrepanje. V nasprotnem primeru bo RS v bližnji prihodnosti prodajala SŽ za 1(en)€, kakor naši južni sosedi prodajajo svoj ponos, ladjedelnice (razen Uljanik), za 1 HRK.

LPL
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

@Ljubitelj: upam, da si se prijavil na razpis za direktorja, da boš vse te tvoje ideje in dejstva tudi udejanil. No ja vsaj za kakšnega svetovalca bi se lahko prijavil in tako prispeval k ekonomski učinkovitosti SŽ z službenim telefonom, avtom, stanovanjem, tajnico itd...
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Merilno vozilo MAV FMK-004 Maribor 08.05.2007

Odgovor Napisal/-a 541 »

Da dopolnim še sam sebe: predvideno je bilo, da se bodo opravile meritve geometrije proge tudi od Grosuplja do Kočevja. :roll:

MMG, za vse težave na SŽ, pa kot opažam v kombinaciji z naslovom teme in pisanjem, so krivi Mađari s svojim merilnim vozilom. :mrgreen:
Odgovori