kilometrski kamen 388,2 v Zasavju
kilometrski kamen 388,2 v Zasavju
Večkrat sem že z vlaka opazil, da je na levi strani med p. Zagorje in p. Savo en kilometrski kamen, ki mi ni dal miru.
Zanima me, kako se je znašel med "500 kilometri" en kilometrski kamen 388,2 (vsaj mislim da je takšna stacionaža)?
Stari mački, ki se gulite čez Zasavje, veste kaj več o tem?
Zanima me, kako se je znašel med "500 kilometri" en kilometrski kamen 388,2 (vsaj mislim da je takšna stacionaža)?
Stari mački, ki se gulite čez Zasavje, veste kaj več o tem?
oj
iz Kranja proti Jesenicam je mal naprej od napajalne tko, da imaš en kamen na levi in en desni strani, samo sta raznična kilometra napisana HAHAHAH ,tko je to , nekaj iz časov Marije Terezije ostali pa so še iz časa JŽ, ker je resnično predrago, da bi jih sedaj menjali , ko smo SŽ
upam da jih kdo poslika in da tle gor, sedaj pa fotografi V NAPAD
upam da jih kdo poslika in da tle gor, sedaj pa fotografi V NAPAD
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 29.09.2005, 23:13
- Kraj: Maribor
Ja, kaže, da gre za kamen še iz časa Südbahn, ki označuje oddaljenost od Wien Südbahnhof. Takšen kamen se nahaja tudi še na severni strani predora Črešnjevec (med Pragerskim in Slovensko Bistrico), na njem je zapisano 299'7. Na prvi fotografiji je viden kot temna polkrožna senca neposredno nad opornim zidom na desni strani. Mimogrede, predsignal danes ne stoji več neposredno pred predorom.
Lep pozdrav,
Tomi Vauda
Maribor
Lep pozdrav,
Tomi Vauda
Maribor
oj
ne, ta kamen ni iz časa Južne železnice, ker preko Kranja je šla proga katere začetek je bil v Trbižu /sedaj Italija/ pa do sedanje postaje Lj. Šiška tako imenovana proga Kronskega princa Ferdinanda
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 29.09.2005, 23:13
- Kraj: Maribor
Re: oj
Ne, kamen na gorenjski progi seveda ni. Odgovarjal sem Nejcu, pa sem tako dolgo "mečkal", ker sem moral za nalaganje fotografij najprej ustvariti album na spletni strani Moj album (mimogrede, na srbskem forumu je nalaganje fotografij dosti enostavnejše), da mi je medtem "notri padlo" sporočilo glede kamna na gorenjski progi.vagoncek napisal/-a:ne, ta kamen ni iz časa Južne železnice, ker preko Kranja je šla proga katere začetek je bil v Trbižu /sedaj Italija/ pa do sedanje postaje Lj. Šiška tako imenovana proga Kronskega princa Ferdinanda
Lep pozdrav,
Tomi Vauda
Maribor
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Re: oj
to pa mejčkn težkovagoncek napisal/-a:HAHAHAH ,tko je to , nekaj iz časov Marije Terezije
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 29.09.2005, 23:13
- Kraj: Maribor
Če ni skrivnost: ali mogoče stoji nekje med Zidanim mostom in Dobovo? In ali piše Km 4´8 ali Km 48?igor72 napisal/-a:Tukaj je še en tak odpadnik (malo slabo se vidi ampak vzorec in kilometrina se vidi).
Torej kam spada, kakšne kilometre meri, v katero smer in v katero obdobje zgodovine paše?
MMG:to ni uganka, saj razen enega odgovorov ne poznam
Lep pozdrav,
Tomi Vauda
Maribor
Potem pa pridi še na 605,05 na pivoRegan 664 napisal/-a:Jutri (v torek) se bom klatil med kilometrskima kamnoma
605,3 (Podnart)
617,3 (Lesce-Bled)
Prosim, da strojevodje upošptevate omejitev hitrosti, da se mi ne bo kaj zgodilo.
Po potrebi lahko kdo tudi potrobi....
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.