Kaj menite o tem članku, ki ga je objavil časnik Dnevnik, glede na zadnje dogajanje na ranžirni postaji Zalog.
Strojevodje berejo predpise, vlaki pa stojijo
Suzana Rankov
LJUBLJANA - Železnice tonejo v poslovno, finančno in kadrovsko krizo, pravi naš vir iz Slovenskih železnic. Da sistem, ki je v letošnjem letu ustvaril več kot dve milijardi tolarjev izgube, razpada in da mu novo vodstvo železnic očitno ni kos, dokazujejo težave v tovornem prometu. Samo v Kopru naj bi včeraj zjutraj stalo okoli tisoč tovornih vagonov, ki so čakali na odpravo, v Zalogu pa 29 vlakov. Ker železnice ne izpolnjujejo pogodbenih obveznosti, naj bi po naših informacijah poslovni partnerji že odpovedovali pogodbe in naročila. Zaradi nemoči pri zagotavljanju normalnega pretoka tovora je že ponudil odstop pomočnik izvršnega direktorja poslovne enote tovorni promet Vladimir Bezjak.
Bezjak je bil včeraj nedosegljiv. Na naša vprašanja ni želel odgovarjati niti izvršni direktor poslovne enote tovorni promet Srečko Žerjav, za katerega se govori, da ga namerava generalni direktor Jože Jurkovič zamenjati. Z vprašanji o zapletih s prevozom tovornih vlakov in namigih o tem, da naj bi ga Jurkovič žrtvoval, nas je napotil na generalnega direktorja.
Težave v tovornem prometu so po naših informacijah posledica tega, da se je vleka, pod katero sodijo strojevodje, samovoljno odločila, da bo prenehala uporabljati predpisane tehnološke postopke za uporabo radijskih zvez. Ker radijskih zvez ne uporabljajo več, so na železnicah vpoklicali premikače, ki ročno z zastavicami usmerjajo premikalne vožnje. Zaradi tega prihaja do zamud pri odpravi vlakov, naši viri celo trdijo, da vlada v tovornem prometu popoln kaos, saj vlaki ne vozijo več po voznih redih. "Tisti, ki pravijo, da smo za težave krivi v vleki, naj najprej vzamejo v roke predpise," je na naše vprašanje o krivdi za nastali kaos odgovoril predsednik sveta delavcev, član nadzornega sveta železnic in sekretar sindikata strojevodij Silvo Brdajs. Zatrdil je, da strojevodje samo spoštujejo predpise, ki po njegovi razlagi prepovedujejo uporabo UKV-naprav za dajanje signalnih znakov. Brdajs zavrača očitke o krivdi strojevodij za gospodarsko škodo, ki nastaja zaradi zamud tovornih vlakov. Priznal je, da so v preteklosti uporabljali domnevno sporne UKV-naprave, vendar, kot je prostodušno dejal, na črno zaradi pripadnosti železnicam. Zaradi sankcij, ki so jih bili po njegovih besedah deležni strojevodje, so se zdaj odločili, da se bodo "strogo držali predpisov".
Kljub vsemu ostaja vprašanje, ali je lahko služba za vleko samovoljno interpretira veljavne predpise oziroma ali za to ne obstajajo pristojne inštitucije, na primer republiški inšpektor za promet. Še zlasti pa je vprašanje, kdo bo nosil odgovornost za posledice več urnih zamud pri prevozu tovornih vlakov in morebitne odpovedi pogodb s poslovnimi partnerji.
Strojevodje berejo predpise, vlaki pa stojijo, kaj menite vi
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Vsak pazi na svojo kožo
Zdi se mi, da v primeru, če strojevodje ne bodo sami skrbeli zase, ne bo nihče priskočil na pomoč v primeru, če ja karkoli nejasnega v zvezi z upoštevanjem predpisov...
- strojevodja
- Mojster
- Prispevkov: 147
- Pridružen: 05.10.2005, 17:21
- Kraj: sirni slovenski tiri
Re: Vsak pazi na svojo kožo
TAKOJE DIRIGENT NA SODIŠČU VELJAJO SAMO PRAVILNIKI IN NAVODILA NE PA BRZOJAVKE KATERE SO IZDALI NEKATERI ŠEFI IN SE IMAJO ZA MALE BOGOVE. RECIMO ZARADI UKV NAPRAVE JE MOJ KOLEGA PLAČAL KREPKO DENARNO KAZEN SODIŠČU IN ŽELEZNICI KER JE PAČ DELAL PO UKAV NAPRAVI IN JE LOKOMOTIVA ISTIRILA IN NAKONCU JE BIL ZA VSE KRIV ČEPRAV SE JE RAVNAL PO SIGNALNIH ZNAKIH DANIH PREKO UKV POSTAJE TISTI PA KI JE POVZROČIL IZTIRJENJE Z SVOJIM DEJANJEM IN IZDAJANJEM SIGNALA PREKO UKV POSTAJE NI BIL NIČ KRIV TOREJ KAKŠNA JE POANTA TEGADirigent napisal/-a:Zdi se mi, da v primeru, če strojevodje ne bodo sami skrbeli zase, ne bo nihče priskočil na pomoč v primeru, če ja karkoli nejasnega v zvezi z upoštevanjem predpisov...
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Uveljavitev UKV naprav za dajanje signalnih znakov.
No in glej ga zlomka, kaj se je zgodilo. K jim pa voda v grlo teče so se pa lahko dogovoril kako pa kaj pa zakaj. In na to se je moglo čakat koliko let....
V predzadnjem Uradnem listu je objavljen popravek signalnega pravilnika.
Če kerga zanimajo podrobnosti pa tukile:http://www.uradni-list.si/1/ulonline.js ... dhid=78153
V predzadnjem Uradnem listu je objavljen popravek signalnega pravilnika.
Če kerga zanimajo podrobnosti pa tukile:http://www.uradni-list.si/1/ulonline.js ... dhid=78153
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."