Remont Pivka-Gornje Ležeče
Remont Pivka-Gornje Ležeče
Remont se je baje že začel. Po postajah stojijo vlaki v povečanem obsegu. Tudi na Rakeku se pozna, je vedno kakšen vlak v odklonu.
Če se ne motim, sem včeraj, v petek, videl dva tovorna vlaka združena v en vlak. Brižita z Zas-i in potem na zadnjem Zasu Brižita s Falsi.
Bi znalo biti na tem kaj resnice?
Če se ne motim, sem včeraj, v petek, videl dva tovorna vlaka združena v en vlak. Brižita z Zas-i in potem na zadnjem Zasu Brižita s Falsi.
Bi znalo biti na tem kaj resnice?
To ni glih remont ampak bolj "umetno dihanje" omenjenega odseka.Odstranjujejo namreč blato (saj gramozne grede več ni) in nato malo presejejo in dodajo malo novega gramoza in na to položijo zopet gnile pragove in izrabljene tirnice.Kako se temu reče ne vem...zagotovo pa to ni remont.
V prihodnjem tednu bodo tako končali desni tir in potem čaka ista usoda še levega.
Promet, še posebno tovorni pa v teh dneh bolj stoji.Zopet se igrajo s sestavljanjem vlakov v Divači, kar pa je že preizkušeno samo izguba časa, ampak....
In še ena gnila:raje kot vozit vlake po Soški (obvozni progi), raje se jih odpove in ne vozi Nikjer
MMG:remont preostalega dela odseka Divača-G.Ležeče naj bi začel prve dni Avgusta (mogoče že 2007 )
V prihodnjem tednu bodo tako končali desni tir in potem čaka ista usoda še levega.
Promet, še posebno tovorni pa v teh dneh bolj stoji.Zopet se igrajo s sestavljanjem vlakov v Divači, kar pa je že preizkušeno samo izguba časa, ampak....
In še ena gnila:raje kot vozit vlake po Soški (obvozni progi), raje se jih odpove in ne vozi Nikjer
MMG:remont preostalega dela odseka Divača-G.Ležeče naj bi začel prve dni Avgusta (mogoče že 2007 )
LEP DAN
Igor
Igor
Igor, kaj si hotel povedati s tem? Kaj res ukinjajo vlake? Ampak tovor mora menda iz luke nekako priti do naročnika. Kaj mogoče veš, koliko tovora iz Luke gre po železnici? Je 50 %?igor72 napisal/-a:In še ena gnila:raje kot vozit vlake po Soški (obvozni progi), raje se jih odpove in ne vozi Nikjer
Sem pa res površen, tiste teme še gledal nisem.Dolfe napisal/-a:Klemen, tole si pa spregledal.
Pri 25-tih me že zapušča spomin.
No, ampak mislim, da si ta odsek vseeno zasluži novo temo, da bomo lahko spremljali, kaj dogaja tam doli.
Trenutno se res samo seje ( dejansko se izmetava, ker ni kaj sejati ), avgusta pa se začne II. del remonta Ležeče - Divača.
Pri sejanju ni trganja in polaganja starega tira, saj ta ostane tak, kakršen pač je - nadomesti se samo gramozna greda.
Po mojem mnenju se vse skupaj še oslabi, saj je potrebno vlokih demontirati kape proti bočnemu pomiku tira, ter jih nato zopet namestiti na dotrajane pragove -> gašenje ? Niti ne, kaj pa vem kako bi lahko rekli temu
Pri sejanju ni trganja in polaganja starega tira, saj ta ostane tak, kakršen pač je - nadomesti se samo gramozna greda.
Po mojem mnenju se vse skupaj še oslabi, saj je potrebno vlokih demontirati kape proti bočnemu pomiku tira, ter jih nato zopet namestiti na dotrajane pragove -> gašenje ? Niti ne, kaj pa vem kako bi lahko rekli temu
+
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Zanimivo, da novi član nadzornega odbora Luke Koper g. Bezjak trdi, da gre velika večina tovora za Luko po cesti (Glej Finance, oziromaj moj prispevek v temi 2. tir...).Brižitka 363
20. aprila 2005 smo z oddelkom s fakultete s študijskimi nameni bili v Luki Koper. Direktor je povedal, da gre po železnici 70% tovora. Nekje doma bi moral imeti zgibanko z podatki.
Ali to pomeni, da so člani nadzornega odbora ali pa uprave totalni tepčki?
LP
Ljubitelj
200 m tira pa je bilo potrgano zato, ker se je delal strojni izkop zaradi velike zablatenosti gramozne grede.mario napisal/-a:Novih definitivno nimajo DolfeDolfe napisal/-a:Mario, nekaj sto metrov tira je bilo tudi odstranjenega. S pragovi vred. Upam da niso dali stare švelerje nazaj.
lp
Mogoče kake "manj stare"
+
Saj to ni bil "pravi remont". To je bilo le flikanje, da bo proga zdržala še kakšen mesec do generalnega remonta. No, upajmo, da bomo ta glavni remont res dočakali še letos.dax napisal/-a:Danes popoldne je končal remont.
hitrost pa še vedno 40km/h
torej kje je logika, da je še vedno ista hitrost???? zakaj sploh remont???
Tudi na tem je nekaj resnice, ja.E.L. napisal/-a:Najverjetneje zato, da se ne bi še znižala.