Prodaja Slovenskih železnic tujcem
-pet procentov (5%) severnomorskega tovora pomeni trikratno povečanje v severnojadranskih ( Tržič, Trst, Koper, Reka in deloma Benetke) pristaniščih!
-vsekakor kolač, ki vabi.................................
-do njega se osemdeset let takorekoč ni dalo priti, ker je italijansko-srbska naveza potisnila po I.svet. vojni Germane čez Karavanke.
-današnja Evropa (lNemčija and co.) to omogoča, tako ali drugače - brisanje mej, privatizacija železnic, liberalizacija žel. trga - gre le za to, kdo bo koga bolj nate..u.
Evropa je Italjanom že zgradila Pontebanno, ker pa ni (bilo) konkurence (iz Bavarske v Sredozemlje se pride samo čez Brener in Trbiž), oni še vedno postavljajo pogoje in ceno.
Konkurenca pa so lahko slovenske železnice s Koprom in (jutri) Reko, seveda z dodatnimi vlaganji v infrastrukturo. Vmes je tako in drugače še Avstrija (ostereich je pač vzhodni rajh), ki ji ta kolač diši še dosti bolj (saj so oni zgradili Trst in Reko in skoraj vso železnico), vprašanje pa je, če se bo lahko uprla nemški konjukturi in pohodu na vzhod in sama prevzela večji del kolača.
Prav tako Nemcem spet diši Balkan in Turčija, kamor se tudi zaradi skupne zgodovine najlažje pride preko Slovenije (znanec je izjavil, da bi glede na sredstva, ki so jih Nemci po letu šestdeset zmetali na Balkan, moral že zdavnaj med Jesenicami in Gevgelijo voziti ICE!)
Ja, tudi kakšni drugi investitorji (Vzhod ipd.) bi se lahko našli, ampak komaj verjamem.
A mi? Mi smo pa čist slučajn tukaj...............
-vsekakor kolač, ki vabi.................................
-do njega se osemdeset let takorekoč ni dalo priti, ker je italijansko-srbska naveza potisnila po I.svet. vojni Germane čez Karavanke.
-današnja Evropa (lNemčija and co.) to omogoča, tako ali drugače - brisanje mej, privatizacija železnic, liberalizacija žel. trga - gre le za to, kdo bo koga bolj nate..u.
Evropa je Italjanom že zgradila Pontebanno, ker pa ni (bilo) konkurence (iz Bavarske v Sredozemlje se pride samo čez Brener in Trbiž), oni še vedno postavljajo pogoje in ceno.
Konkurenca pa so lahko slovenske železnice s Koprom in (jutri) Reko, seveda z dodatnimi vlaganji v infrastrukturo. Vmes je tako in drugače še Avstrija (ostereich je pač vzhodni rajh), ki ji ta kolač diši še dosti bolj (saj so oni zgradili Trst in Reko in skoraj vso železnico), vprašanje pa je, če se bo lahko uprla nemški konjukturi in pohodu na vzhod in sama prevzela večji del kolača.
Prav tako Nemcem spet diši Balkan in Turčija, kamor se tudi zaradi skupne zgodovine najlažje pride preko Slovenije (znanec je izjavil, da bi glede na sredstva, ki so jih Nemci po letu šestdeset zmetali na Balkan, moral že zdavnaj med Jesenicami in Gevgelijo voziti ICE!)
Ja, tudi kakšni drugi investitorji (Vzhod ipd.) bi se lahko našli, ampak komaj verjamem.
A mi? Mi smo pa čist slučajn tukaj...............
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
tudi "naši" so pripeljali Hrvate, Srbe, Bosance, Albance, Makedonce ... ki so najbrž še vedno večina od 10.000 zaposlenih na SŽ. Ali se pač motim ?WORMS napisal/-a:Kar je napisal Tono je kratko, jedernato in žal resnično in tega se je potrebno bati! In ne se veseliti, da bomo pod DB delali Slovenci za 1000 evrov, ampak bodo Nemci pripeljali Poljake, Slovake itd. kateri bodo delali za 300 evrov.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Svoj čas sem služil vojaščino daleč na jugu. Kljub vsemu sem imel malce sreče, da sem se lahko veliko gibal med civilnim prebivalstvom.
Najbolj mi je ostal v spominu tisočkrat izrečen stavek: "Samo da dođe švaba, svima če dat!"
Najbrž še sedaj ležijo pod tisto jablano. press
lp
Najbolj mi je ostal v spominu tisočkrat izrečen stavek: "Samo da dođe švaba, svima če dat!"
Najbrž še sedaj ležijo pod tisto jablano. press
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
holding napisal/-a:-pet procentov (5%) severnomorskega tovora pomeni trikratno povečanje v severnojadranskih ( Tržič, Trst, Koper, Reka in deloma Benetke) pristaniščih!
-vsekakor kolač, ki vabi.................................
-do njega se osemdeset let takorekoč ni dalo priti, ker je italijansko-srbska naveza potisnila po I.svet. vojni Germane čez Karavanke
Da je ta KOLAČ precej večji, kot sem zgoraj opisal, je dokazal sam veliki g.PRODI, ki je v neizmernem strahu, da ga bodo v celoti pobasali Nemci na brzino prifrčal v Slovenijo ponujat ah in oh in sploh, hvalit, ponujat združevanje pristanišč...................skratka, mora biti zelo zelo gusto!!!
Če ga ne bi je zaje..l Pavarotti, na katerega pogreb je pa le moral, bi prišel že v soboto, 9.9., na dan kapitulacije fašistične Italije, na PRAZNIK priključitve Primorske Sloveniji!!! (Kot da bi Janša šel na Koroško 10. 10., na praznik Haiderjevega Heimatdiensta)
Tako pa je izpusti "Formulo" v Monzi (italijanski premier jo VEDNO obišče) in v nedeljo prišel prosit v Slovenijo. V ponedeljek je namreč DB že začel z dejanskim "V ŽIVO" ogledom prog na SŽ.
Soška fronta je bila, je in bo.................................................
Bomo videli, kdo bo močnejši: ANGELA ali ROMANO !?!?!?
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
holding, ti si car A maš še kakšno tako iz zakulisja ?holding napisal/-a:
Soška fronta je bila, je in bo.................................................
Bomo videli, kdo bo močnejši: ANGELA ali ROMANO !?!?!?
No sej, to je samo dobro za nas - najslabše je blo na začetku, ko je bil DB edini resni interesent. Zdaj bo tud DB moral kaj več ponudit kot bi sicer. Sem pa definitivno za Nemce - Italijani bi najbrž Luko Koper kupili le zato, da bi se znebili konkurence oz. napeljali promet v Trst ali Benetke - SŽ pa pač pomožna obvozna proga za njihovo ozko grlo pri Devinu.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Če ste gledali del Prodijevega govora, je jasno povedal, kaj si Italjani želijo. Združitev tržaškega in koperskega pristarnišča. Ni pa povedal, pod katero taktirko (in verjetno tudi ni treba povedati)....Ja, za Italijane je samostojna koperska luka konkurenca. Koperska luka v rokah DB-ja, še posebej z železniško mrežo v ozadju je pa ne samo konkurenca, je neposredna grožnja Trstu. (A si predstavljate, če DB dobi v roke Koper in Rijeko (tudi ta išče strateškega partnerja), kaj to pomeni za Trst?).
Torej, mnenja sem, da Italjane zanima predvsem in samo Koperska luka. Če dobijo to, bo najkrajša železniška povezava Koper - Trst postavljena v rekordnem času. Za naše železnice in promet po njih pa Italijane boli razmoževalni organ.
Skratka, Italijanom v tem oziru sploh ne zaupam....
LP
Jože
Če ste gledali del Prodijevega govora, je jasno povedal, kaj si Italjani želijo. Združitev tržaškega in koperskega pristarnišča. Ni pa povedal, pod katero taktirko (in verjetno tudi ni treba povedati)....Ja, za Italijane je samostojna koperska luka konkurenca. Koperska luka v rokah DB-ja, še posebej z železniško mrežo v ozadju je pa ne samo konkurenca, je neposredna grožnja Trstu. (A si predstavljate, če DB dobi v roke Koper in Rijeko (tudi ta išče strateškega partnerja), kaj to pomeni za Trst?).
Torej, mnenja sem, da Italjane zanima predvsem in samo Koperska luka. Če dobijo to, bo najkrajša železniška povezava Koper - Trst postavljena v rekordnem času. Za naše železnice in promet po njih pa Italijane boli razmoževalni organ.
Skratka, Italijanom v tem oziru sploh ne zaupam....
LP
Jože