Kretnica z desnega tira v tovarno je bila v km 506+900,
toje približno 100 m od čuvajnice na sliki naprej proti RT.Tir je bil v smeri proti RT. Po mojem spominu, ko sem vozil in delal na drezini kot skupinovodja na tem območju pri koncu 60 let in v začetku 70 let do odstranitve kretnice ni bilo kritnega signala. Vožnja iz smeri RT proti ZM je bila omejena čez kretnico na 50 km/h.Iz smeri ZM po nepravem desnem tiru pa se je vlak moral ustaviti pred kretnico in nato nadaljevati vožnjo proti ostrici z 10km/h. Dostava v tovarno je bila z nabiralnikom iz smeri RT, kjer je vlakovodja vlaka dobil ključ kretnice ,katerega je po prihodu v ZM bil vrnjen nazaj v RT.
V km 507 in v km 507+330 na istem odseku sta bila zavarovana potna prehoda z lesenimi zapornicami, katera je zapiral čuvaj prehodov , ki je bil v km 507+330.Po izgradnji sedanje ceste tovarne je bil prehod v km 507+330 ukinjen s čuvajem vred, na prvem prehodu pa so bile zapornice zaklenje. Nekaj časa se je prehod še uporabljal, po ureditvi poti pod bivšim propustom v bližini čuvajnice pa je bil ukinjen .
Tovarna je imela razna imena (tudi Tovarna lesne galanterija) in razne lastnike (Bor Laško, Slovenijales, TIM Laško, sedaj ima naziv SADEKO-tovarna otroškega pohištva Gračnica(malo reklame).
Po vzpostavi APB je bila kretnica izgrajena, ukinjena pa je bila tudi odjavnica v km 505+300 na istem odseku.
V istem času je bila ukinjena tudi odjavnica na odseku Laško-Celje v km 522+100, to je približno 100 m pred sedanjim nadvozom.
LP. Drotar