Proga Grosuplje-Kočevje

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Proga Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Morda kdo ve, kaj se obeta naši najbolj historični progi?
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Nekaj let nazaj, ko sem bil še v gimnaziji, je bil eden mojih sošolcev doma iz Ribnice. Povedal je, da so enkrat v naseljih ob kočevski progi med prebivalci delali anketo, če bi namesto avtobusa uporabljali vlak, v kolikor bi le-ta ponovno začel voziti med Ljubljano in Kočevjem. Seveda so jim povedali tudi okvirno ceno in čas potovanja.

... menda je bilo manj kot 20% takih, ki so rekli, da bi spremenili navade in se pričeli voziti z vlakom ... škoda :? :( :(
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Morda....

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Ja, vendar je prometna gužva v Ljubljani na "naši" strani in mislim, da permanentno dela za nas.....ko se bo promet v Ljubljani (zaradi neskončne modrosti mestnih mater in očetov) dokončno ustavil, , bodo našli gotovo kaj takega, kot je primestni promet....
Vremena Kranjcem bodo se zjasnila-press
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Re: Morda....

Odgovor Napisal/-a Urban »

Dirigent napisal/-a:Ja, vendar je prometna gužva v Ljubljani na "naši" strani in mislim, da permanentno dela za nas.....ko se bo promet v Ljubljani (zaradi neskončne modrosti mestnih mater in očetov) dokončno ustavil, , bodo našli gotovo kaj takega, kot je primestni promet....
Vremena Kranjcem bodo se zjasnila-press
A potniške garniture bodo prišle pa iz lufta :wink:

Če SŽ ni sposobno priskrbeti zadostno število garnitur za že obstoječe proge, kako bi bilo na novoustanovljenih potniških relacijah.

Bo ''kenedi'' 164 vlekel 10 muzejskih Baat-ov do Kočevja in nazaj, kot je za časa JŽ vozil ''teksas'' z reganom od Ljubljana do Metlike in nazaj?

LP Urban
jaffa
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 53
Pridružen: 03.01.2006, 16:32

Re: Morda....

Odgovor Napisal/-a jaffa »

A potniške garniture bodo prišle pa iz lufta :wink:

Očitno se obeta nabava novih potniskih garnitur, elektromotornikov in vagonov-mednarodni razpisi v naslednjih letih, najemanje kreditov s porostvom drzave in nakupi...vsaj tako se nekaj govori zadnje case na SZ-ju.:wink:


Bo ''kenedi'' 164 vlekel 10 muzejskih Baat-ov do Kočevja in nazaj, kot je za časa JŽ vozil ''teksas'' z reganom od Ljubljana do Metlike in nazaj?

Kot se jaz spomnim je bilo to se tudi v zgodnjih zacetkih SZ-ja, regan je bila bolj redka masina, razen ob petkih, ko so vozili s 4-osniki, drugace pa se spomnim samo spank na tej relaciji....

najprej bo potrebno obnoviti progo, da bo po njej lahko sploh peljal kenedy, 'teksasa' pa tam zagotovo ne bomo videli, saj Baat-ov ni vec, so bili kasirani, samo stanje proge pa res spominjaj na kaksno progo z Divjega Zahoda.
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Kako pa je kaj s tovornim prometom po kočevski progi?
Progar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 26.09.2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Progar »

Za letos prometno ministrstvo menda načrtuje nekaj obnov, žal samo za relacijo Grosuplje-Ortnek, pač zaradi državnih blagovnih rezerv.
Progar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 26.09.2005, 14:24

Odgovor Napisal/-a Progar »

Še citata iz tednika Več:
Navajanje izjave državnega sekretarja na MP Petra Verliča:
"Po 35 letih mirovanja nameravajo celo spraviti v tek promet na propadajoči kočevski železnici."

Pa še navedba o direktorju železnic:
"Direktor SŽ dr. Jože Jurkovič je pred kratkim izdelal študijo obnovljivosti in gospodarnosti kočevske proge glede na obstoječe resurse in optimistično gledanje naprej. Rezultat je bil razmeroma slab. "Gospodarne prihodnosti na tej progi žal ni." Kljub vsemu se dr. Jurkovič kot župan Škofljice, mimo katere polzijo kočevski tiri, zavzema za obnovo."

Tako torej (najbolj) odgovorni. Zdaj lahko samo še čakamo.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Hmm, pod točko 3):

http://www.azp.si/javni_razpisi.php?jezik=SLO

Priporočam branje od strani 58 naprej. ;)

Na kratko pa: Grosuplje - Ortnek Vmax=60 km/h, Ortnek - Kočevje Vmax je 100 km/h, kategorija proge D4 (premostitveni objekti C4 - torej 20 t/os? ). In pa elektrorelejne varnostne naprave, daljinsko vodenje iz Grosuplja oziroma možnost prenosa v Ljubljano.

Kdaj pa bo kaj od tega vidno na terenu, pa ... :roll:

Očitno to ne gre na Bohinjsko progo: :?
Za vgradnjo se praviloma v čim večji meri uporabi obstoječa relejna tehnika izgrajena ob modernizaciji proge Ljubljana – Sežana oziroma proge Ormož – Murska Sobota. Tudi za zavarovanje nivojskih prehodov se v čm večji meri uporabi obstoječe izgrajene naprave.
jaffa
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 53
Pridružen: 03.01.2006, 16:32

Odgovor Napisal/-a jaffa »

Marko, nikjer ni bilo napisano, kdaj se bodo dela pričela :wink:
To so pa očitno pozabili napisati v razpisu-najbolje da pošleš vprašanje na AŽP kdaj mislijo pročeti z deli in kje in koliko denarja bo vse to stalo? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Ja, jaffa, prav imaš. Samo za izdelavo dokumentacije je rok 6+6 mesecev. In šele z izdelavo te dokumentacije se bo vedelo, koliko bo (bi) približno stala takšna obnova. :?
Odgovori