Stran 3 od 6

Objavljeno: 30.04.2008, 17:18
Napisal/-a Dolfe
WORMS napisal/-a:Včeraj (20.04.2008) se je čez most vozilo z 80 km/h in to z dvema 664 in dvema 363, saj so potekale meritve in obremenilne vožnje. Pogrešam pa kakšno sliko na forumu, saj je bilo ob progi ogromno fotografov.

___________________________________
=D> =D> =D> =D> =D>


WORMS, na kakšen način pa je bilo možno voziti 80 km/h preko tega mostu. So mar umaknili počasno vožnjo 20 km/h, preko kretnic?

Objavljeno: 30.04.2008, 17:47
Napisal/-a Jembah
Dolfe v premo je 35 O:) . Od konca pocasne voznje pa do mosta pa bi ze moral met 80 not.

Objavljeno: 30.04.2008, 18:58
Napisal/-a Dolfe
Jembah napisal/-a:Dolfe v premo je 35 O:) . Od konca pocasne voznje pa do mosta pa bi ze moral met 80 not.

Čez celotno kretniško območje je bilo do pred enim tednom 20 km/h. Ne glede na lego kretnic.

Brižita bi v startu dosegla 80 km/h le pod določenim pogojem. Brez releja QF40 in to šele na koncu mostu. Tega pa pri zdravi pameti ne bi dovolil nihče iz vleke.

Objavljeno: 30.04.2008, 20:45
Napisal/-a Jembah
Dolfe napisal/-a:[
Čez celotno kretniško območje je bilo do pred enim tednom 20 km/h. Ne glede na lego kretnic.
Kolikor je meni znano, pise na obrazcu P-63a, da je pocasna voznja s 20km/h preko vseh kretnic v odklon :wink: (pise pa tocno tako: Na postaji Mb na tirih st. 1 do 12 in 33, preko vseh kretnic v odklon, pocasna voznaj 20km/h). Zdaj ze bivsi prometni inspektor g.B* je sam rekel, da je voznja v postajo Mb v premo dovoljena s vozno redno hitrostjo 35km/h. Torej lahko po tiru 2 vlak prevozi postajo s 35km/h.

Objavljeno: 01.05.2008, 1:18
Napisal/-a Dolfe
Jembah napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:[
Čez celotno kretniško območje je bilo do pred enim tednom 20 km/h. Ne glede na lego kretnic.
Kolikor je meni znano, pise na obrazcu P-63a, da je pocasna voznja s 20km/h preko vseh kretnic v odklon
Tako je pisalo do pred nekaj mesecev nazaj. Beseda "v odklon" je izginila iz teksta.

Objavljeno: 01.05.2008, 9:22
Napisal/-a Jembah
Zanimivo :lol:

Objavljeno: 01.05.2008, 19:45
Napisal/-a 541
Dolfe napisal/-a: Tako je pisalo do pred nekaj mesecev nazaj. Beseda "v odklon" je izginila iz teksta.
************************************
*Potem je besedilo izgledalo 14 dni takole?*
************************************

Objavljeno: 07.05.2008, 7:08
Napisal/-a 541
Dolfe, samo jaz sem danes to počasno vožnjo še enkrat preveril, pa še vedno piše "odklon".

MMG, glede na stanje kretnic pa verjetno nič ne škodi, če še v premo pelješ 20 km/h. :wink:

Objavljeno: 07.05.2008, 7:29
Napisal/-a Dolfe
Marko, spet piše. Forum dela čudeže. :wink:

Objavljeno: 07.05.2008, 9:59
Napisal/-a Jembah
541 napisal/-a:Dolfe, samo jaz sem danes to počasno vožnjo še enkrat preveril, pa še vedno piše "odklon".

MMG, glede na stanje kretnic pa verjetno nič ne škodi, če še v premo pelješ 20 km/h. :wink:
Tocno tako, boljse manj kot pa prevec.

Objavljeno: 03.06.2008, 22:46
Napisal/-a Signal
Zanima me, če je bila sanacija podpornika uspešna.
Kolika bo hitrost čez most, ko bodo sanirane (zamenjane) kretnice v MB?
Pa še to: kje izdelujejo kretnice v SLO?

Hvala,
lp Mirko

Objavljeno: 04.06.2008, 6:20
Napisal/-a Dolfe
Signal napisal/-a: Kolika bo hitrost čez most, ko bodo sanirane (zamenjane) kretnice v MB?
Pa še to: kje izdelujejo kretnice v SLO?

Hvala,
lp Mirko
Kaj več kot dosedanjih 35km/h ne gre pričakovati. Sicer pa je vse pogojeno s tirno situacijo.

Kretnice se nikoli niso izdelovale v Sloveniji. Morda bosta @grikos in @mario povedala kaj več. Zdi pa se mi, da so se nabavljale v Romuniji.


lp
Dolfe

Objavljeno: 05.06.2008, 17:11
Napisal/-a grikos
Zdi pa se mi, da so se nabavljale v Romuniji.
Voestalpine http://www.voestalpine.com/wwg/de/site/downloads.html
ima v Romuniji tovarno, zato velika večina kretnic in kretniških delov v zadnjem času prihaja od tam.

Morebitnega dviga hitrosti pa po mojem skromnem mnenju ne gre pričakovati pred kompletno rekonstrukcijo postaje. Kdaj pa bo to, pa ve verjetno samo ciganka s kristalno kroglo. :lol:

Objavljeno: 05.06.2008, 17:47
Napisal/-a 541
A kdo ve, zakaj v Mariboru ne uporabljajo več kretniške zveze med angležema 113 in 112? Včasih so vsi vlaki iz tira 3 izvažali čez to zvezo, sedaj pa vozijo okrog. No vsaj pogosto je več ne uporabljajo, ker so tiri pošteno rjavi ... :roll:

Objavljeno: 05.06.2008, 20:28
Napisal/-a Signal
541 napisal/-a:A kdo ve, zakaj v Mariboru ne uporabljajo več kretniške zveze med angležema 113 in 112? Včasih so vsi vlaki iz tira 3 izvažali čez to zvezo, sedaj pa vozijo okrog. No vsaj pogosto je več ne uporabljajo, ker so tiri pošteno rjavi ... :roll:

Vozijo čez kret. zvezo 107 - 110 (tirna slika MB). Vzrok je verjetno slabo stanje kretnic.

Lp Mirko