Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
mkx (in Wiki), prosim lepo ne to meni o generalu Majstru, katerega sina Boruta žena je bila moja učiteljica in njegov vnuk moj (po izjavi prof. Potočniak na I. Gimn, rojen direktor) moj repetentski sošolec v 3. letniku in sem v mladih letih vsak dan tlačil Majstrovo ulico. Sam imam povsem nasprotne podatke. Ko sem 2010 prepešačil Slovenijo od Z-V po E-7, prej 2009 E6 od S-J in še prej 2x SV-JZ po SPP) sem prišel do povsem drugačnih podatkov. Recimo tale na tabli v parku poleg postaje LJUTOMER MEST jasno kže, da new ti ne Wiki nimate pojam o zgodovini....
http://shrani.najdi.si/?1c/6f/4DGTtpWK/anglizsek.jpg
Pa brez zamer in spoznavajte Slovenijo peš
Ljubitelj
http://shrani.najdi.si/?1c/6f/4DGTtpWK/anglizsek.jpg
Pa brez zamer in spoznavajte Slovenijo peš
Ljubitelj
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Če je na Avstrijski obvozni progi okoli Slovenije načrtovana hitrost od 200 do 250 km/h, potem je za tako hitrost prostor tudi pri nas.
Tukaj se sploh nebi več pogovarjal o luksuzu hitrega potovanja ampak o nuji, zaradi konkurenčnosti.
Zadeva, je podobna, tisti izpred 50 let, ko smo mi gradili regionalno cesto bratstva in enotnosti, v Avstriji pa so že gradili avtoceste. Smo mar res še vedno 50 let za njimi, ali je to le v naših glavah... oz., če povem drugače ali glede na našo zaostalost sploh potrebujemo avtoceste?
Sicer pa je šefe že pogoltnil besedo (kot je to pri njem v navadi , nič novega pri nas, kot bi rekel Janezek). Železnice je že pozabil..... Zdaj se omenja "da bo lahko z veliki projekti, kot so tretji pomol Luke Koper, tretja in četrta razvojna os, TEŠ 6 in gradnja hidroelektrarn na srednji ter spodnji Savi, zagnal gospodarstvo in zmanjšal brezposelnost. Potreben denar za investicije pa bi jemal tudi iz proračuna in državnih podjetij." Vse kar je naštel je načrtoval že Janša (beri: redni projekti), če ne celo Rop.... Modro je šefe, seveda izpustil že ne vem koliko let načrtovan drugi tir do Kopra in NEK2.... Toliko o njegovem kriznem managementu.
Vir: Včerajšnji cajtngi
Kar se mene tiče, lahko admin kar zaklene temo, ker so normalne sanje tudi uradno postale mokre sanje, vsaj še za nekja let, do naslednjega rednega ali po vsej verjetnosti predčasnega cikla...
Tukaj se sploh nebi več pogovarjal o luksuzu hitrega potovanja ampak o nuji, zaradi konkurenčnosti.
Zadeva, je podobna, tisti izpred 50 let, ko smo mi gradili regionalno cesto bratstva in enotnosti, v Avstriji pa so že gradili avtoceste. Smo mar res še vedno 50 let za njimi, ali je to le v naših glavah... oz., če povem drugače ali glede na našo zaostalost sploh potrebujemo avtoceste?
Sicer pa je šefe že pogoltnil besedo (kot je to pri njem v navadi , nič novega pri nas, kot bi rekel Janezek). Železnice je že pozabil..... Zdaj se omenja "da bo lahko z veliki projekti, kot so tretji pomol Luke Koper, tretja in četrta razvojna os, TEŠ 6 in gradnja hidroelektrarn na srednji ter spodnji Savi, zagnal gospodarstvo in zmanjšal brezposelnost. Potreben denar za investicije pa bi jemal tudi iz proračuna in državnih podjetij." Vse kar je naštel je načrtoval že Janša (beri: redni projekti), če ne celo Rop.... Modro je šefe, seveda izpustil že ne vem koliko let načrtovan drugi tir do Kopra in NEK2.... Toliko o njegovem kriznem managementu.
Vir: Včerajšnji cajtngi
Kar se mene tiče, lahko admin kar zaklene temo, ker so normalne sanje tudi uradno postale mokre sanje, vsaj še za nekja let, do naslednjega rednega ali po vsej verjetnosti predčasnega cikla...
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Sej kaj vam jaz govorim že cel čas,pa kar terate guske dalje!
2 Tir do Kopra mogoče en dan bo,vse drugo pa zaenkrat NE BO!!!!
Amen,pika,šlus,ende,fine,fin,gotovo,the end,.........
2 Tir do Kopra mogoče en dan bo,vse drugo pa zaenkrat NE BO!!!!
Amen,pika,šlus,ende,fine,fin,gotovo,the end,.........
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Ko berem vse te vaše izjave mi gre malo na smeh! Nas je že jugoslavija upočanjevala pri razvoju, ko pa smo se usamosvojili, pa glede železnic niso posvečali preveč pozornosti. Vse je bilo prav in lepo dokler ni prišla ta kriza, ki pa je tako velika da se je naši politiki sploh ne zavedajo.. Za plače v javnem sektorju se jemljejo kredite, potem veste koliko je uro in kako država laufa! zato pa ne preveč fantazirati s konkurenčnostjo z severnimi državami ker še dolgo ne bomo kot oni, oz če sploh bomo kdaj.. Tako da smo prišli do ugotovitve da denarja za razvoj železniške infrastrukture v sloveniji ni! tak da ne sanjarit preveč
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Nurmi tu se povsem strinjam,čista resnica je to.Nurmi napisal/-a:Sej kaj vam jaz govorim že cel čas,pa kar terate guske dalje!
2 Tir do Kopra mogoče en dan bo,vse drugo pa zaenkrat NE BO!!!!
Amen,pika,šlus,ende,fine,fin,gotovo,the end,.........
Zadnjič spremenil primožflori, dne 07.01.2012, 15:54, skupaj popravljeno 1 krat.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
To ni Nurmijeva odločitev
Je pa pozabil napisati konec v slovaščini
Je pa pozabil napisati konec v slovaščini
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
ŽC žalostno je,da je tako realno stanje v naši državi.železocestnik napisal/-a:To ni Nurmijeva odločitev
Je pa pozabil napisati konec v slovaščini
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Če mene vprašate je zadnji žebelj v krsto drugemu tiru do Kopra zabila posodobitev obstoječega tira..... Kakšna ironija
Podobno se bo najbrž zgodilo tudi z drugo infrastrukturo... Po patetični prenovi dotrajanih prog bodo rekli, ah saj ne rabimo nove, imamo zdaj omejitev 80 km/, to je za Slovenijo čisto dovolj...
Podobno se bo najbrž zgodilo tudi z drugo infrastrukturo... Po patetični prenovi dotrajanih prog bodo rekli, ah saj ne rabimo nove, imamo zdaj omejitev 80 km/, to je za Slovenijo čisto dovolj...
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
V rebalansu proračuna za 2012 je predvideno skrčenje sredstev za izgradnjo žel. infrastrukture z 136,2 milijona evrov na 47,3 milijona evrov
...
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Ne vem sicer, kaj bi gradili, ko pa še za en usran remont nimamo...Dino S napisal/-a:V rebalansu proračuna za 2012 je predvideno skrčenje sredstev za izgradnjo žel. infrastrukture z 136,2 milijona evrov na 47,3 milijona evrov
In potem se ob otvoritvi nekega petorazrednega postajališča Košana zbere vsa smetana slovenske infrastrukture in govori kako je V. koridor pomemben in da ga je potrebno ohraniti in bla bla bla (to, da ga pa skoraj ni več, pa še ne vejo), predtem pa zaustavijo vse investicije v novogradnje prog, po tem pa še odvzamejo tisto malo drobiža za remonte
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Ma kaj se sekirate! Pomembno je, da smo na samem križišču petega in desetega koridorja, česar niti Taljani in Astrijci ne premorejo. Ponosni smo na to geografsko danost!
preglednik
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
V zadnjem času na cestah vsa prometnejša križišča predelujejo v krožišča. Se mi zdi, da so že pred časom začeli delati tudi krožišče okoli tegale našega železniškega križišča. Samo da bo tole krožišče malo večje: Videm - Trbiž - Beljak - Gradec - .....preglednik napisal/-a:Pomembno je, da smo na samem križišču petega in desetega koridorja ....
Ko bomo otok sredi krožišča, bomo imeli še svetlnik (Evrope): da ne bo kdo slučajno zalutal k nam
LP, Metod
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Še en dokaz mačehovskega odnosa do želznice. Če bi se to zgodilo v kateri bolj pametni državi, bi strojevodje že zdavnaj zaprli glavne avtocestne povezave.... Najboljl pa bode v oči ta citat direktorja direkcije za ceste Gregorja FickaDino S napisal/-a:V rebalansu proračuna za 2012 je predvideno skrčenje sredstev za izgradnjo žel. infrastrukture z 136,2 milijona evrov na 47,3 milijona evrov
Slovenija za nekatere cestne projekte na glavnih in regionalnih cestah iz Bruslja pridobila okoli 70 milijonov evrov
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Kdo pa je strojevodja ali pa prometnik,da bo nekaj zapiral pa protestiral.Smo navadni prašinarji v enem glomaznem sistemu.Sploh pa avtoceste,da nas Slovenceljni žive požrejo.Re 4/4 napisal/-a:Še en dokaz mačehovskega odnosa do želznice. Če bi se to zgodilo v kateri bolj pametni državi, bi strojevodje že zdavnaj zaprli glavne avtocestne povezave.... Najboljl pa bode v oči ta citat direktorja direkcije za ceste Gregorja FickaDino S napisal/-a:V rebalansu proračuna za 2012 je predvideno skrčenje sredstev za izgradnjo žel. infrastrukture z 136,2 milijona evrov na 47,3 milijona evrov
Slovenija za nekatere cestne projekte na glavnih in regionalnih cestah iz Bruslja pridobila okoli 70 milijonov evrov
Te zanima kaka država smo in kaj je naš smisel!?
Evo ti en lep primer,kaj in kdo smo:
http://www.youtube.com/watch?v=5w5m8lYMJoo
...jebeš krizo,šnopc na mizo....!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Razvoj železniške infrastrukture v Sloveniji
Torej si se vdal v usodo.... Preden se politika zbudi.... Vse se da če se hočeNurmi napisal/-a: Kdo pa je strojevodja ali pa prometnik,da bo nekaj zapiral pa protestiral.Smo navadni prašinarji v enem glomaznem sistemu.Sploh pa avtoceste,da nas Slovenceljni žive požrejo....
Sej v štromariji je isti šmorn, z edino razliko: Pr nas je dnar so pa nevedneži/neumneži proti gradnji. . Tak da trenutno smo skoraj na istem