Rekonstrukcija postaje Ormož in Ptuj (2. faza)

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Danes sem peljal s citadelo in opazil, da so na Ptuju že postavili nekaj stebrov za izvozne signale proti Ormožu.
Izgleda, kot da je podaljšanje tirov proti Ormožu splavalo po vodi.

Pa še to je zanimivo, da v Kidričevem in na Ptuju peronske strehe pokrivajo zelo kratek del perona.

Čemu takšno varčevanje?

Lp Mirko
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Signal napisal/-a: Pa še to je zanimivo, da v Kidričevem in na Ptuju peronske strehe pokrivajo zelo kratek del perona.

Čemu takšno varčevanje?

Lp Mirko
Če bi streha pokrivala celotni peron ali malo čez, bi s tem segala v profil proge!
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Nejc napisal/-a:
Signal napisal/-a: Pa še to je zanimivo, da v Kidričevem in na Ptuju peronske strehe pokrivajo zelo kratek del perona.

Čemu takšno varčevanje?

Lp Mirko
Če bi streha pokrivala celotni peron ali malo čez, bi s tem segala v profil proge!
Mislim na dolžino perona in ne na širino :!:
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Odgovor Napisal/-a grikos »

Čemu takšno varčevanje?
Psst!...ne sprašuj preveč, ker boš s tem samo ujezil gospodo, ki je to načrtovala. :lol:

V Moškanjcih so taki peroni, da bi lahko na njih pristajala letala iz bližnjega športnega letališča, na njih pa stoji arhitekturni izum stoletja, ki se bo verjetno potegoval za Plečnikovo nagrado imenovan "Štajerska nadstrešnica".
(v resnici gre za eno barako v katero se zgnetejo največ trije ljudje s kufri) :roll:
tomibus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 103
Pridružen: 18.11.2005, 17:42
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a tomibus »

Pozdrav!

Ja, tudi jaz sem se ze cudil, zakaj so na vseh teh postajah peroni tako postavljeni kot so. Ne spoznam se toliko na stvari, ampak vidim, da na Ptuju in v Ormozu sedaj peroni potekajo "mimo" postaje. Nekako tako kot v Ljubljani, ko je postajno poslopje dalec od kraja, kjer stopis z vlaka. :)

Tudi nadstresek na Ptuju je res kratek. Zadnjic smo z vlakom, ki je nekaj vagonov ustavili dalec na koncu perona, malo je dezevalo, nadstresek pa je bil dalec za nami. Kako to? Se ne da postaviti dve ustavni tocki? eno za kratke, drugo za daljse vlake?

Ne vem v cem je smisel take gradnje, pa me pac zanima.

Lep pozdrav!
Tomi
whistler
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 716
Pridružen: 31.05.2007, 19:19
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a whistler »

Signalni pravilnik sicer pozna S oznaki za kratke in "navadne" vlake, vendar znaka za ustabitev kratkih vlakov nisem videl še nikjer.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Grikos kdaj bodo "polozili" streho na te smesne nadstreske in odprli podhode, ker te pocasne voznje s 50na uro skozi nove postaje so popolna bedarija. Aja pa se eno vprasanje imam, cez postajo Ormoz je po tiru 5 in 6 pocasna voznja s 50km/h, ni mi jasno zakaj so se sploh trudili postavljat taksno tablo, ce pa je po voznem redu voznja cez postajo Ormoz omejena s 35km/h?
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Jembah napisal/-a:Grikos kdaj bodo "polozili" streho na te smesne nadstreske in odprli podhode, ker te pocasne voznje s 50na uro skozi nove postaje so popolna bedarija. Aja pa se eno vprasanje imam, cez postajo Ormoz je po tiru 5 in 6 pocasna voznja s 50km/h, ni mi jasno zakaj so se sploh trudili postavljat taksno tablo, ce pa je po voznem redu voznja v odklon v postajo Ormoz omejena s 35km/h?
35km/h v odklon velja za vožnjo čez kretnice, po tiru pa lahko dirkaš s 50km/h (uporabno za strojne vlake).

Lp Mirko
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Signal ti si citiral odgovor medtem, ko sem ga jaz spremenil :lol: . Narobe sem napisal pa sem potem popravil, 35km/h je voznja cez celo postajo.
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Jembah napisal/-a:Signal ti si citiral odgovor medtem, ko sem ga jaz spremenil :lol: . Narobe sem napisal pa sem potem popravil, 35km/h je voznja cez celo postajo.
Žal mi je za prehitek.
V tem primeru je tabla "50" res brez veze.
Sicer pa je možen dvig hitrosti v bližnji prihodnosti...
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ja upajmo :)
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

whistler napisal/-a:Signalni pravilnik sicer pozna S oznaki za kratke in "navadne" vlake, vendar znaka za ustabitev kratkih vlakov nisem videl še nikjer.
...žal se "S" oznaka v zadnjem času uporablja v glavnem za podje****nje infrastrukture in strojnega osebja (očitno si je pomemben subjekt v inšpektorski vlogi to izbral za življensko delo)....... :cry: .....o zdravi pameti pa naslednje stoletje....

..... :roll: ....v praksi pa se (po moji "na augenmass" oceni) cca 25 % postankov potniških vlakov v Sloveniji zgodi v skladu s Prav.1. (čelo pri "S" tabli)...... :lol: ...ker je pač s postavitvijo ene fiksne table NEMOGOČE ugoditi vsem situacijam (različne dolžine, različne sestave,...........)...... :oops: ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
....brrrrrr......da neb spet govoru o senčni strani Alp (Karavank).......brrr.. :!: ....
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Holding tega inspektorja je treba enkrat poslat , da se pelje s vlakom 640, ko bosta na celu dva regana, bo videl kako lepo zgledata dve lokomotivi na peronu in potniki v koprivah.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Jembah napisal/-a:Holding tega inspektorja je treba enkrat poslat , da se pelje s vlakom 640, ko bosta na celu dva regana, bo videl kako lepo zgledata dve lokomotivi na peronu in potniki v koprivah.
Kdo pa še vpraša za potnike.Važno , da ni "pufer" čez ""S". :roll: :evil:

Sicer pa so koprive za revmo dobre. :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 164
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Odgovor Napisal/-a Deflektor »

Kdo mi ve povedat kaj točno delajo v Središču ob Dravi, z bagerom so podrli del tistega gozdička v liniji do kretniške hišice, skopali velike luknje, v njih pa postavili nekakšen model za beton, a morda postavljajo dodatne luči?

Zraven na deponiji je cel kup rumenih plastičnih cevi približno fi10, in pa od postaje proti Ormožu naj bi tudi nekaj kopali (nisem še preveril)
Odgovori