Rekonstrukcija postaje Ormož in Ptuj (2. faza)
Danes sem peljal s citadelo in opazil, da so na Ptuju že postavili nekaj stebrov za izvozne signale proti Ormožu.
Izgleda, kot da je podaljšanje tirov proti Ormožu splavalo po vodi.
Pa še to je zanimivo, da v Kidričevem in na Ptuju peronske strehe pokrivajo zelo kratek del perona.
Čemu takšno varčevanje?
Lp Mirko
Izgleda, kot da je podaljšanje tirov proti Ormožu splavalo po vodi.
Pa še to je zanimivo, da v Kidričevem in na Ptuju peronske strehe pokrivajo zelo kratek del perona.
Čemu takšno varčevanje?
Lp Mirko
Psst!...ne sprašuj preveč, ker boš s tem samo ujezil gospodo, ki je to načrtovala.Čemu takšno varčevanje?
V Moškanjcih so taki peroni, da bi lahko na njih pristajala letala iz bližnjega športnega letališča, na njih pa stoji arhitekturni izum stoletja, ki se bo verjetno potegoval za Plečnikovo nagrado imenovan "Štajerska nadstrešnica".
(v resnici gre za eno barako v katero se zgnetejo največ trije ljudje s kufri)
Pozdrav!
Ja, tudi jaz sem se ze cudil, zakaj so na vseh teh postajah peroni tako postavljeni kot so. Ne spoznam se toliko na stvari, ampak vidim, da na Ptuju in v Ormozu sedaj peroni potekajo "mimo" postaje. Nekako tako kot v Ljubljani, ko je postajno poslopje dalec od kraja, kjer stopis z vlaka.
Tudi nadstresek na Ptuju je res kratek. Zadnjic smo z vlakom, ki je nekaj vagonov ustavili dalec na koncu perona, malo je dezevalo, nadstresek pa je bil dalec za nami. Kako to? Se ne da postaviti dve ustavni tocki? eno za kratke, drugo za daljse vlake?
Ne vem v cem je smisel take gradnje, pa me pac zanima.
Lep pozdrav!
Tomi
Ja, tudi jaz sem se ze cudil, zakaj so na vseh teh postajah peroni tako postavljeni kot so. Ne spoznam se toliko na stvari, ampak vidim, da na Ptuju in v Ormozu sedaj peroni potekajo "mimo" postaje. Nekako tako kot v Ljubljani, ko je postajno poslopje dalec od kraja, kjer stopis z vlaka.
Tudi nadstresek na Ptuju je res kratek. Zadnjic smo z vlakom, ki je nekaj vagonov ustavili dalec na koncu perona, malo je dezevalo, nadstresek pa je bil dalec za nami. Kako to? Se ne da postaviti dve ustavni tocki? eno za kratke, drugo za daljse vlake?
Ne vem v cem je smisel take gradnje, pa me pac zanima.
Lep pozdrav!
Tomi
Grikos kdaj bodo "polozili" streho na te smesne nadstreske in odprli podhode, ker te pocasne voznje s 50na uro skozi nove postaje so popolna bedarija. Aja pa se eno vprasanje imam, cez postajo Ormoz je po tiru 5 in 6 pocasna voznja s 50km/h, ni mi jasno zakaj so se sploh trudili postavljat taksno tablo, ce pa je po voznem redu voznja cez postajo Ormoz omejena s 35km/h?
35km/h v odklon velja za vožnjo čez kretnice, po tiru pa lahko dirkaš s 50km/h (uporabno za strojne vlake).Jembah napisal/-a:Grikos kdaj bodo "polozili" streho na te smesne nadstreske in odprli podhode, ker te pocasne voznje s 50na uro skozi nove postaje so popolna bedarija. Aja pa se eno vprasanje imam, cez postajo Ormoz je po tiru 5 in 6 pocasna voznja s 50km/h, ni mi jasno zakaj so se sploh trudili postavljat taksno tablo, ce pa je po voznem redu voznja v odklon v postajo Ormoz omejena s 35km/h?
Lp Mirko
...žal se "S" oznaka v zadnjem času uporablja v glavnem za podje****nje infrastrukture in strojnega osebja (očitno si je pomemben subjekt v inšpektorski vlogi to izbral za življensko delo)....... .....o zdravi pameti pa naslednje stoletje....whistler napisal/-a:Signalni pravilnik sicer pozna S oznaki za kratke in "navadne" vlake, vendar znaka za ustabitev kratkih vlakov nisem videl še nikjer.
..... ....v praksi pa se (po moji "na augenmass" oceni) cca 25 % postankov potniških vlakov v Sloveniji zgodi v skladu s Prav.1. (čelo pri "S" tabli)...... ...ker je pač s postavitvijo ene fiksne table NEMOGOČE ugoditi vsem situacijam (različne dolžine, različne sestave,...........)...... ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
....brrrrrr......da neb spet govoru o senčni strani Alp (Karavank).......brrr.. ....
Kdo pa še vpraša za potnike.Važno , da ni "pufer" čez ""S".Jembah napisal/-a:Holding tega inspektorja je treba enkrat poslat , da se pelje s vlakom 640, ko bosta na celu dva regana, bo videl kako lepo zgledata dve lokomotivi na peronu in potniki v koprivah.
Sicer pa so koprive za revmo dobre.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Kdo mi ve povedat kaj točno delajo v Središču ob Dravi, z bagerom so podrli del tistega gozdička v liniji do kretniške hišice, skopali velike luknje, v njih pa postavili nekakšen model za beton, a morda postavljajo dodatne luči?
Zraven na deponiji je cel kup rumenih plastičnih cevi približno fi10, in pa od postaje proti Ormožu naj bi tudi nekaj kopali (nisem še preveril)
Zraven na deponiji je cel kup rumenih plastičnih cevi približno fi10, in pa od postaje proti Ormožu naj bi tudi nekaj kopali (nisem še preveril)