541 napisal/-a:Tam bo kar ostal štuc, in sicer za (potniške) vlake iz smeri Središča ali Ljutomera, ki svojo vožnjo končajo/začnejo v Ormožu. Povezave pa ne vidiš, ker je na tej strani ni.
No ja, v dveh tednih je nekaj napredka vidnega, me pa zanima, sli so že vsi tiri odprti? Ker če so, sem dobil pir, drugače pa ga moram plačat.
Pred par dnevi sta dva možakarja tovorila pogon za kretnico, v petek pa sta spet dva s šajtrgo prevažala nek šoder (tolčenec?). Aja, pa pa potnem prehodu so postavili utico za SVN, zabetonirali temelje za zapornice in semaforje ter postavili drogove za semaforje. In zdi se mi, da ima bife na postaji novo kelnarco (vsaj jaz še je nisem videl)
Še letos je predvideno da bo v Moškanjcih in se mi zdi da v Ormožu začela delovati elektronska SVN (lokalno), ker pomeni, da se 4 kretniške postojanke zapirajo. Torej okoli 20 kretnikov odpade.
Ptuj Marko, Ptuj Ormoz se bo lep cas s kretniki in btw ima 3 v eni izmeni torej bo stevilka se vecja. Zanima me kam jih bodo prerazporedili, na Korosko vsi ne bodo mogli...
Ne vem, zakaj se mi je Ormož motal po glavi. Pa sem že imel napisano Ptuj. Z Ormožem bodo pa po mojem kar pohiteli, ker kolikor mi je znano, sedaj ni mogoče postavljati uvozov na vse tire, ker mehanska varnostna naprava tega ne omogoča. Ali so ključarji to zrihtali?
Deflektor napisal/-a:V Središču bo tudi ena kretniška postaja odpadla, vendar še ne vem kdaj
Zakaj samo ena kretniška postojanka?
Nekje na forumu je bilo govora o zamenjavi SVN na vsem postajnem področju.
Res pa je, da so se v preteklosti že izvajale delne posodobitve. En primer je p. Divača. Šele po hudi nesreči (1984) so posodobili SVN na A strani postaje.
Saj SVN se bodo posodobile, kretniška postaja pa naj bi ostala zasedena le tista iz hrvaške smeri, da bo nekdo kontroliral če je prišel cel vlak iz hrvaške, ker tam pač ni števcev osi (vsaj tako je bilo meni rečeno). Kretnice in zapornice gredo na avtomatiko