SIMIS-W

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Dolfe napisal/-a:Ni vse tako lepo. V Borovnici je na tiru 3 očitno hin kretnica. Počasna vožnja 50 km/h. Aja, desni tir, .... smer: Verd - Borovnica - Ljubljana. :?


:roll:
Seveda je zanič , če pa se je 5 let zaviralo čeznjo.No ja , malo prej pa vseeno. :lol:Je bil merilni na pohodu?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

cokla napisal/-a:........... Je bil merilni na pohodu?
Saj ga ne upajo poslat v tisto smer. Med Brezovico in Borovnico je super proga - SAMÁ-JAMÁ.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Tudi na Sežanski progi se pojavljajo "modre čelade".

Kot prvi so naglavno pokrivalo zamenjali v deželi Borovnic :lol:
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

....kaj pa oznake "TK" :?: ....a je kar po domače.....
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Tudi na Npr-jih se očitno nekaj premika. V testno obratovanje bosta prišla nivojska prehoda na postajališčih v Notranjih Goricah in Košani....
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

V septembrski novi progi je pisalo:

"Devetega septembra sta v
Dolnji Košani generalni direktor
Tomaž Schara in župan občine
Pivka Robert Smrdelj podpisala
Sporazum o medsebojnih obveznostih
pri izvedbi izvennivojskega
križanja lokalne ceste LC 315010 in
železniške proge št. 50 Ljubljana –
Sežana – državna meja. Sporazum
je z vidika prometne varnosti zelo
pomemben tako za Slovenske železnice
kot občino Pivka. Pri Gornji
Košani bodo odpravili križanji cest
in železnice. Dvesto metrov pred
obstoječimi železniškimi zapornicami
se bo od stare odcepila
nova cesta, ki bo progo prečkala
nad železniškim predorom in se
na drugi strani predora priključila
na cesto proti Čepnem oziroma
na regionalno cesto Divača-Pivka........
"

In zdaj bodo začeli testriranje...... :? :? :?: :?:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Regan 664 napisal/-a:Tudi na Npr-jih se očitno nekaj premika. V testno obratovanje bosta prišla nivojska prehoda na postajališčih v Notranjih Goricah in Košani....
Ja, danes popoldne so ga dali (Košana) v poskusno obratovanje.Nad njo bedi prometnik v G.Ležečah.Istočasno so tudi ukinili delovno mesto čuvaja prehoda.

Hkrati pa so dane v obratovanje tudi naprave medpostajne odvisnosti z dvema prostornima odsekoma na levem tiru med Pivko in G.Ležečami.

[-o<
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Aja in najboljše sem pozabil; odpadla je kakšno desetletje stara počasna vožnja čez kretnico v Neverkah

[-o< [-o< [-o<
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

igor72 napisal/-a:Aja in najboljše sem pozabil; odpadla je kakšno desetletje stara počasna vožnja čez kretnico v Neverkah

[-o< [-o< [-o<

NEVERJETNO!!!!

Da se lahko zgodi tudi kaj takega. Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Dolfe napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Aja in najboljše sem pozabil; odpadla je kakšno desetletje stara počasna vožnja čez kretnico v Neverkah

[-o< [-o< [-o<

NEVERJETNO!!!!

Da se lahko zgodi tudi kaj takega. Slika
Po moje je imel tale prste vmes
LEP DAN
Igor
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Dolfe napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Aja in najboljše sem pozabil; odpadla je kakšno desetletje stara počasna vožnja čez kretnico v Neverkah

[-o< [-o< [-o<

NEVERJETNO!!!!

Da se lahko zgodi tudi kaj takega. Slika
Kako bo "Pohorc" "letel" čez....do Košane. :?

MMG-upam ,da bodo zapornice delovale brezhibno , glede na "svetlobno" počasno vožnjo med Gor. Ležečami in Košano.Mogoče pa so vklopne kontakte "sinhronizirali" s počasno vožnjo. :-k
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Je zagotovo odpadla počasna vožnja čez kretnico v Neverkah ali se je le zvišala na vrtoglavih 80 km/h? :lol:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Še en zanimiv napredek sodobne "nemške" tehnologije, imenovane ILTIS.

Če na neki postaji "crkne" stara ERSVN; tečejo fonogrami, pišejo se splošni nalogi, vozi se na "rdeče" in morda še kakšna podrobnost. Nič pretresljivega.

Če "crkne" ILTIS; težava se začne že na predhodnji postaji, kjer ni moč postaviti izvoza. Zatem je poleg vsega zgoraj naštetega potrebno še, namestiti na vse kretnice ambulantno ključavnico in hitrost vlaka čez celo postajno območje je seveda Vmax 10km/h.
In če ima hudič mlade, jih ima veliko. Tako ima postaja še vzpon 11‰, gre za potniški vlak, katerega vozi Moped, potniki pa ....... Slika

Marko, kako je s tem? Ima morda prometnik v postajnem inventarju tudi karjolo? Drugače si ne znam predstavljati, kako bi lahko v eni izmeni uspel po celi postaji, raznositi 15 - 20 ambulantnih ključavnic. :roll:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Odgovor Napisal/-a Mirče »

Dolfe ob ispadu iltis-a se ambulantne ključavnice nameščajo le na kretnice katere bo vlak navozil proti oistrici.Konkretno na Rakeku rabimo za vožnjo z obeh smeri po glavnih prevoznih tiih 6 ključavnic.Namešča se ji pa zato ker ob izpadu ne vemo v kakšni legi so kretnice.Ravno karjole na postaji nimamo imamo pa nahrbtnik.
RELEJI SO ZAKON!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Verd, a ne? :?

Odvisno kako crkne. Če je postavljalna miza v temi, se najprej poskusi postaviti vozno pot, če se le-ta na terenu postavi, vozijo vlaki kot da se ni zgodilo nič (tudi v blokovnem razmiku na APB), ker če je signal na fraj, potem so vse kretnice zagotovo v pravilni in natančni legi ne glede na to, da ni javljanja na postavljalni mizi. Edino vsi NPr, ki niso v odvisnosti z Us ali Is, so nezavarovani, če tudi javljanja njihovega delovanja ni. Če pa tudi voznih poti ne gre postavljati, pa ni drugega kot ambulantne ključavnice, ker ni kontorle nad lego kretnic. Da bi pa na vse kretnice preko katerih se vozi proti ostrici namestil ambulantne ključavnice, pa traja dlje, kot če se počaka na vzdrževalce SVN (torej za vlak, za katerea se najbolj mudi namestiš ambulantne, potem so pa že tako vzdrževalci na postaji). Če pa tudi oni ne morejo takoj vsaj delno urediti zadeve, pa vzame vsak svojo ambulantno ključavnico ... Ampak hudič je, če imaš na postaji več kretnic preko katerih se vozi proti ostrici kot je ambulantnih ključavnic na postaji. :-k

Na jeseniški progi so menda v Medvodah pretrgali kabel telekomande, dispečer je imel celotno progo v temi. In so vlaki stali, dokler niso postaj zasedli prometniki, ker lokalno je pa bilo vse OK ... Par let nazaj v Litiji - pol ure je vse stalo, dokler niso vzdrževalci uredili zadeve ... tudi na relejih. V praksi se vedno dela tako, da takoj po vsakem vlaku vse kretnice prestaviš nazaj za vožnjo po glavnih prevoznih tirih. Nekateri se zanesejo tudi na to, čeprav bi jih lahko drago stalo. :roll: Pa preden se začne kdo zgražati in razglabljati o kakšnem ogrožanju varnosti. V bistvu to ni nič drugače, kot pravilniki predvidevajo za primer vožnje čez postajo, kjer je v okvari APR. Tam tudi nima nihče nadzora nad kretnicami, pa lahko pelješ čez postajo, ker so kretnice postavljene po glavnem prevoznem tiru ...
Zadnjič spremenil 541, dne 07.12.2008, 9:48, skupaj popravljeno 2 krat.
Odgovori