Delo na progi

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pospešek pa ima ta dizel:)
Seveda ima pospešek, saj ima polovico večjo moč (2x315, oziroma od številke 5022.021 naprej 2x335 kW pri 70 tonah teže) na enoto teže kot starine SŽ in ima tudi 4 od 6 pogonskih osi, ne samo 1/4 kor primerjani SŽ 713/715, ali 813/814. Podatki za pospešek so 1,11 m/s^2, za električne Desiroje SŽ 312 pa je podatek 1m-s^2.

LPL
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a napajalc »

EG 3100 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
EG 3100 napisal/-a: ...na isti višini kot 30m oddaljen potok. Me prav zanima, kako bo to zgledalo ob velikem deževju. :-k
Že sedaj, ko je "suša" se nabira voda....kaj bo, ob vsakem večjem nalivu, je kristalno jasno #-o

Slika
Najbrž si imel ta prizor v mislih. :twisted:
Slika
Foto: Martin Brlek
Sem si kar mislil, da bo take slike nekdo objavljal ...Ilirska Bistrica je cela zalita...tudi v starem delu mesta in gradbena jama pač ne more ostati nbrez vode ob takem nalivi...ne moreš čez Reko Reko v Harije...na Topolcu je vse pod vodo...in podvozje bi moral biti suh?? Hm...
Tudi jaz sem si šel ogledati ta podvozj in še okoli 20 firbcev z marelami in fotoaparati je bilo tam...
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

Sem si kar mislil, da bo take slike nekdo objavljal ...Ilirska Bistrica je cela zalita...tudi v starem delu mesta in gradbena jama pač ne more ostati nbrez vode ob takem nalivi...ne moreš čez Reko Reko v Harije...na Topolcu je vse pod vodo...in podvozje bi moral biti suh?? Hm...
Tudi jaz sem si šel ogledati ta podvozj in še okoli 20 firbcev z marelami in fotoaparati je bilo tam...
Tudi proga na Viču je dvignjena glede na teren, pa so tam pred leti "dobrohotno" gradili podkletene bloke, ki jih je seveda zalilo.
Zakaj so pred 150 leti delali s zdravo kmečko pametjo?
Oprosti...Ob poplavah bo šel na višje ali boš šel v klet?
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Danes lahko od države zahtevaš, da ti zgradi zadrževalnik, ker si gradil na poplavnem območju. Pred 150 leti pač ne.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Danes lahko od države zahtevaš, da ti zgradi zadrževalnik, ker si gradil na poplavnem območju. Pred 150 leti pač ne.
Stvar je ravno obratna. Država je dala gradbeno dovoljenje ob naslanjanju na svoje načrte za ureditev protipoplavne zaščite. Vendar na žalost v tej smeri ni naredila mnogo, predsvem iz strahu pred zamero v določeni volilni bazi v primestnih občinah. Ko bodo prizadeti tožili državo za škodo, ki jo s svojim (ne)delom povzroča, seveda bomo plačali vsi davkoplačevalci, bo začela razmišljati o lokalno manj priljubljenih ukrepih, se pravi razlastitvi (v skrajnem primeru) nezadovoljnih kmetov, ki bi zaradi nekaj bal sena preprečili protipoplavno ureditev prestolnice, kamor se sicer dnevno vozi na delo večina stanujočih v teh občinah. Je pa moja znanka s Šujice lepo rekla, prava figa če je poplavljenih nekaj travnikov namerno, saj tako in tako plavajo vsakih nekaj let. Ampak kot se ve, je vsaka stvar v denarju, oziroma bi lastniki tistih nekaj močvirnih travnikov radi imeli plačano po ceni za zazidljivo zemljišče.

LPL
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a napajalc »

EG 3100 napisal/-a:
Sem si kar mislil, da bo take slike nekdo objavljal ...Ilirska Bistrica je cela zalita...tudi v starem delu mesta in gradbena jama pač ne more ostati nbrez vode ob takem nalivi...ne moreš čez Reko Reko v Harije...na Topolcu je vse pod vodo...in podvozje bi moral biti suh?? Hm...
Tudi jaz sem si šel ogledati ta podvozj in še okoli 20 firbcev z marelami in fotoaparati je bilo tam...
Tudi proga na Viču je dvignjena glede na teren, pa so tam pred leti "dobrohotno" gradili podkletene bloke, ki jih je seveda zalilo.
Zakaj so pred 150 leti delali s zdravo kmečko pametjo?
Oprosti...Ob poplavah bo šel na višje ali boš šel v klet?
Že res, kako pa, oziroma kaj bi po tvojem morala povedati zdrava kmečka pamet izpred 150 let, da bi lahko izdelal cestno obvoznico v Ilirski Bistrici in prečkal železnico brez nivojskega prehoda?...kjer ob sezonskih konicah skozi Ilirsko Bistrico vozi tudi do 15 000 vozil v 24 urah ?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a mkx »

napajalc napisal/-a:Že res, kako pa, oziroma kaj bi po tvojem morala povedati zdrava kmečka pamet izpred 150 let, da bi lahko izdelal cestno obvoznico v Ilirski Bistrici in prečkal železnico brez nivojskega prehoda?...kjer ob sezonskih konicah skozi Ilirsko Bistrico vozi tudi do 15 000 vozil...?
Sicer ne poznam lokalnih razmer na trasi cestne obvoznice Ilirske Bistrice. Sta pa (skoraj) vedno dve varianti: nadvoz in podvoz. Izbira je odvisna od primera do primera, se pa pri nas precej radi odločajo za podvoze tam, kjer bi bili obe varianti enako izvedljivi. Mislim si, da je podvoz bolj priljubljen med drugim zato, ker estetsko manj izstopa (je pač vkopan), in morda rabi tudi nekaj manj prostora. Se pa dostikrat izkaže za bolj težavno izbiro zaradi težavnega odvodnjavanja.
Seveda včasih ni druge izbire kot podvoz če je trasa proge previsoko in bi bil nadvoz že pravi viadukt.

Verjetno pred 150 leti niso gradili kaj dosti podvozov tudi zaradi načina gradnje ... podvoza brez velikih količin armiranega betona skoraj ni moč zgraditi, vsaj ne ob minimalni uporabi prostora (stene namesto brežin), nadvoz pa se da s tehnologijo izpred 150 let prav elegantno izdelati (nasip in kamnit ali železen most). In v primeru velikih vod ima ta izbira še eno prednost.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

kjer ob sezonskih konicah skozi Ilirsko Bistrico vozi tudi do 15 000 vozil v 24 urah ?
In tebi se zdi to velik promet preko nivojskega prehoda? V Ljubljani obstoja tudi prehod kjer je dnevno (in ne ob konicah 5x na leto) promet 30.000 vozil, s tem, da je 50 m vstran postajališče, pa pretiranega oviranja prometa ni opaziti, odkar se rampe zaprejo 30s pred prihodom vlaka (seveda če nima postanka). Pa je po železnici podnevi neprimerno večja frekvenca vlakov. Zakaj pa v tistih koncih zapirate rampe 5 minut prej se pa vprašajte, ozirom je pravi naslov lastnik, ki ne čuti potrebe po urejanju.

LPL
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Ljubitelj napisal/-a:Država je dala gradbeno dovoljenje ob naslanjanju na svoje načrte za ureditev protipoplavne zaščite.
Poplave in plazove ogrožajo večinoma bivše črne gradnje, ki so se razpasle v 60tih, 70tih in bile kasneje dvakrat masovno legalizirane. Tipično hišo iz teh časov je razmeroma enostavno prepoznati. Danes se ne pusti več kar tako graditi v grapah in ob rekah, ljudje pa so jezni, ker podedovanega kmetijskega zemljišča ne morejo spremeniti v zazidljivo parcelo. Včasih se zgražanju pridružijo tudi novinarji, ki se potem ob poplavah zgražajo v drugo smer. Druga stvar pa so primeri kot je jug Ljubljane (ali Laško), ki ga načrtno pozidujejo brez protipoplavnih ukrepov ali pa dolina reke Krke, kjer vasi poplavlja že od nekdaj. Ampak zadnjih 10 let je opažen napredek, predvsem po zaslugi OPNjev.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Ljubitelj napisal/-a:
kjer ob sezonskih konicah skozi Ilirsko Bistrico vozi tudi do 15 000 vozil v 24 urah ?
In tebi se zdi to velik promet preko nivojskega prehoda? V Ljubljani obstoja tudi prehod kjer je dnevno (in ne ob konicah 5x na leto) promet 30.000 vozil, s tem, da je 50 m vstran postajališče, pa pretiranega oviranja prometa ni opaziti, odkar se rampe zaprejo 30s pred prihodom vlaka (seveda če nima postanka). Pa je po železnici podnevi neprimerno večja frekvenca vlakov. Zakaj pa v tistih koncih zapirate rampe 5 minut prej se pa vprašajte, ozirom je pravi naslov lastnik, ki ne čuti potrebe po urejanju.

LPL
15 000 vozil dnevno je sicer res malo, če je promet takoč...v bližini Il. Bistrici pa je MP Jelšane kjer se vse zaštopa in promet obstoji ...včasih vse do Dolnje Bitnje......v primeru NP bi marsikateri Italijan, čeh ali Nemec ostal med rampami...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Delo na progi

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Napajalc, sem že preiskusil neko soboto pred 10 leti. Me ne dobiš več na dopust v soboto, osli(=turistu) pa se naj kar drenjajo, saj nimajo kaj pametnega počet na dopustu.

LPL
Odgovori