Dela na koprski progi.

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a ledeni »

igor72 napisal/-a:
ledeni napisal/-a:... je pa norost gradnje NOVEGA tira po zastarelih normativih. Ampak ljudje ne poznajo pomena naklonov prog v železniškem prometu in potem klamfajo neumnosti. Čudno, da se ni gradilo AC ob starih lokalno - regionalnih cestah? Res čudno...
Hočeš reči, da je Turska proga zastarela....pa je veliko daljša in z večjimi nakloni, kot teh par kilometrov koprčanke....tudi ti klamfaš neumnosti!
Primerjaš jabolka in hruške. Kraški rob je nekaj drugega kot visoke Alpe. In mimogrede, v Avstriji velja ta proga za neperspektivno. Skoraj ves tovor, ki bi bil zanimiv za X koridor, se da vlečti preko Budimpešte in Dunaja. X koridor je bil zanimiv v času Jugoslavije, danes pa Srbi raje nove proge proti Budimpešti gradijo.
mkx napisal/-a:
ledeni napisal/-a:Čudno, da se ni gradilo AC ob starih lokalno - regionalnih cestah? Res čudno...
Saj se je. AC Ljubljana - Novo Mesto je, razen nekaj krajših odsekov, v celoti po (ne ob) stari magistralki "bratstva in enotnosti". Resda je bila ta magistralka ena najbolj poravnanih cest na področju SR Slovenije, ampak sedaj pa po polovici Dolenjske ni ene spodobne ne-cestninske ceste (za razliko od ostalih spodobno poseljenih koncev Slovenije - tukaj Notranjska pač potegne najkrajšo).
Hmm? Ne razumem, je to replika ali si samo potrdil moj post? Koprsko situacijo se da primerjati z AC preko Trojan. Povsem nova trasa, ki teče večino časa po tunelih in viaduktih.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Amerikancem se pa splača voziti neskončne tovorne vlake po 30 promilih vspona in po ovinkih R250m. Pa še najbolj dobičkonosni tovorni promet imajo.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Amerikancem se pa splača voziti neskončne tovorne vlake po 30 promilih vspona in po ovinkih R250m. Pa še najbolj dobičkonosni tovorni promet imajo.
Že v predprejšnem stoletju so namreč ugotovili, da so lokomotive mnogo cenejše, kot gradnja proge okoli riti v žep!

LPL
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Imajo pač drug koncept, ki bi se ga danes težko prevedlo na evropsko železniško omrežje. No, resnici na ljubo, na koprski progi dizel lokomotive že pomagajo oz. bodo še izdatneje pomagale, ko SŽ nabavi nove. Če pa že gradiš novo progo jo gradiš letu 2015 primerno.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Imajo pač drug koncept, ki bi se ga danes težko prevedlo na evropsko železniško omrežje. No, resnici na ljubo, na koprski progi dizel lokomotive že pomagajo oz. bodo še izdatneje pomagale, ko SŽ nabavi nove. Če pa že gradiš novo progo jo gradiš letu 2015 primerno.
Tudi tako lahko sklepaš, na žalost takšno sklepanje prevladuje v Evropi in rezultat je nekonkurenčna tovorna železnica. Nekateri sicer imenujejo ameriške in podobne železnice eksote, toda sem že napisal da to prej velja za tovorni promet v zahodni in srednji Evropi s smešnimi osnimi obremenitvami, ki jih za 50% presegajo celo ozkotirne proge v Afriki.

LPL
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Se strinjam, da so Ameri izbrali boljšo pot in v logistiki je nujno iti na "bigger is better" logiko. Sploh na železnicah - ker to je njihova niša. Ampak problem je to kombinirati s potniškim prometov in razparceliranimi železniškimi sistemu EU.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tudi ta razparceliran železniški sistem v Evropi se počasi trudi povečati nezadostno konkurenčnost. Projekt Marathon je namenjen povečanju dolžine in teže vlakov. V paksi preiskušen najdaljši vlak dolžine 1500 m in 4000 ton. Sestavljev v dvojni vlak 2x 750m iz običajnih treh vlakov Kombiverkerha, skupno 70 vagonov, poganjan z dvema lokomotivama, sredinska daljinsko krmiljena.... Seveda, v Franciji/Evropi je standardna dolžina postaj 750 m, pri nas pa?????

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4116
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:Seveda, v Franciji/Evropi je standardna dolžina postaj 750 m, pri nas pa?????
Tudi pri nas je standardna dolžina postaj 750m. Problem je le v tem, da še skoraj nobene niso nadgradili na najnovejši standard :^o
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tudi pri nas je standardna dolžina postaj 750m. Problem je le v tem, da še skoraj nobene niso nadgradili na najnovejši standard
In se pripravljajo projekti za neko postajo v samem centru RS in so pametnjakoviči ugotovili, da bi bilo dovolj samo 630 m namesto 750, ker itak vlaki na JŽI v RS trenutno niso daljši in še cenej bi bilo.....

LPL
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Popolnoma se prenavlja postaja M Sobota pa si poglejte dolžino tirov tam.(470m) =D> =D>
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a cokla »

1216-001 napisal/-a:Popolnoma se prenavlja postaja M Sobota pa si poglejte dolžino tirov tam.(470m) =D> =D>
Točno to sem se čudil, ko sem bil na postaji. Kakšen, za hudiča, smisel ima prenavljat postajo, ko pa bo dolžina tira enaka, kot je bila....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

1216-001 napisal/-a:Popolnoma se prenavlja postaja M Sobota pa si poglejte dolžino tirov tam.(470m) =D> =D>
Idiotizem brez meja, pa Murska sploh ni osamljen primer......
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

ledeni napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
ledeni napisal/-a: Hočeš reči, da je Turska proga zastarela....pa je veliko daljša in z večjimi nakloni, kot teh par kilometrov koprčanke....tudi ti klamfaš neumnosti!
Primerjaš jabolka in hruške. Kraški rob je nekaj drugega kot visoke Alpe.....
Ti že veš...nisem sadjar, imam pa oči in lastno pamet
LEP DAN
Igor
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

Regan 664 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Popolnoma se prenavlja postaja M Sobota pa si poglejte dolžino tirov tam.(470m) =D> =D>
Idiotizem brez meja, pa Murska sploh ni osamljen primer......
Čeprav je po Sloveniji marsikateri infrastrukturni idiotizem, ga v primeru Murska Sobota ni...

Kretnice v smeri Hodoša so postavljene do konca horizontale... Postaja mora biti v horizontali. V smeri Lipovcev je postaja podaljšana za cca. 70m, od tam naprej pa ni prostora zaradi pokopališča in zgradb.
700m dolg vlak pa lahko dispečer križa v Lipovcih ali pa v Dankovcih. Gledena število postaj v teh 109 km proge, roko na srce, res ni panike.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Dela na koprski progi.

Odgovor Napisal/-a 541 »

EG 3100 napisal/-a:
Regan 664 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Popolnoma se prenavlja postaja M Sobota pa si poglejte dolžino tirov tam.(470m) =D> =D>
Idiotizem brez meja, pa Murska sploh ni osamljen primer......
Čeprav je po Sloveniji marsikateri infrastrukturni idiotizem, ga v primeru Murska Sobota ni...

Kretnice v smeri Hodoša so postavljene do konca horizontale... Postaja mora biti v horizontali. V smeri Lipovcev je postaja podaljšana za cca. 70m, od tam naprej pa ni prostora zaradi pokopališča in zgradb.
700m dolg vlak pa lahko dispečer križa v Lipovcih ali pa v Dankovcih. Gledena število postaj v teh 109 km proge, roko na srce, res ni panike.
Koliko je pa prostora med pokopališčem in zgradbo? Tista kretnica ne bi rabla biti nad podvozom, lahko bi bila pomaknjena še precej proti Lipovcem. Samo ni JŽI ....
Odgovori